Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. okt. 30. 9h:12' EZ A 412. JÁTÉKHETED, 274. FORDULÓD 413. játékheted kezdete: nov. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 16 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg királynő torát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 49 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat |
* 10. KP: | használod az 1269. tárgyat |
a 391 1050 60 | átadod a 391. tárgyat az 1050. kalandozónak (60 darabot) |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
bb 4 2 211 | beraksz a bankba a 4. tárgyat (2 darabot) |
kf 1088 531 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 531. tárggyal |
a 403 2218 20 | átadod a 403. tárgyat a 2218. kalandozónak (20 darabot) |
aa 214 304 310 | átadod a 214. tárgyat a 304. tárgyat a 310. tárgyat |
tps 5 | TVP spórolása: 5 pontért |
m 4 | mozogsz délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 54 életpontot sebeztél. A purifikátor császár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Nem találtad el! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 54 életpontot sebeztél. Szarvaival a purifikátor császár megböki a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 15, gyógyulás: 10, összesen: -5 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {GYD:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus jobb vállát. (5 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével párszor keményen megütöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. {GYD:} Kétfejű csatabárddal meghorzsolod a vortexmágus testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével súrolod a vortexmágus testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1011, sebződés: 48, gyógyulás: 140, összesen: +92 ÉP}
v 198 189 101 | elmormolod a 198. varázslatot |
167 | 168 | 169 | |
6 | |
|
|
7 | |
|
|
8 | |
|
|
[189,101] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Utad során felfedezel egy manilla-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Killer formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy bíborcserjét. Találsz egy álomvirágot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 18: 2. térkép 1. pont 19: 2. térkép 11. pont 37: 2. térkép 24. pont 39: 2. térkép 12. pont 40: 2. térkép 42. pont 59: 2. térkép 43. pont 60: 2. térkép 47. pont 78: 2. térkép 48. pont 79: 2. térkép 63. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 18. pont 11: 1. térkép 19. pont 12: 1. térkép 39. pont 24: 1. térkép 37. pont 42: 1. térkép 40. pont 43: 1. térkép 59. pont 47: 1. térkép 60. pont 48: 1. térkép 78. pont 63: 1. térkép 79. pont |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 489. Kapsz 3 VP-t.]
kf 897 | kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat |
hu 1542 396 68 | hulladék: 1542 396 68 |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
188 | 189 | 190 | |
100 | |
|
|
101 | |
|
|
102 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel.
ea 314 1 | eladod a 314. tárgyat 1 |
ea 373 3 | eladod a 373. tárgyat 3 |
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits egyik karját. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a vörös rakolits testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vörös rakolits összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 82 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a varkaudar böllér bal oldalát. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével párszor megpöccinted a varkaudar böllér jobb lábát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. {GYD:} Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod a varkaudar böllér testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1242, sebződés: 463, gyógyulás: 317, összesen: -146 ÉP}
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [190,101] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bávatag golombár. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
(Továbbmész...) [191,101] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy fekete lótuszt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight templomot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Thargodan csatamező van. Délre egy raaba-fa van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
m 3 | mozogsz délkeletre |
h 1266 | használod az 1266. tárgyat |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gránitelementál testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Zarknod szemével megütöd a gránitelementál testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. A gránitelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 89 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda nyakát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel eltalálod a nanda testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a nanda testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. A nanda feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2596 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath jobb lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (29 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Mnebolath testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a Mnebolath meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő és 5 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2817 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2541 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [193,104] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Emella a Bombázó vigyorog kajánul. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
h 1266 | használod az 1266. tárgyat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {GYD:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megpöccinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 59 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten bal vállát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (41 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével csak érinted a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 57 életpontot sebeztél. A kisebb quwarg isten megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A kisebb quwarg isten összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst nyaklánc, 67 arany, egy umbatari karkötő, egy kristálygömb, egy vas dobónyíl, egy nagy vaskulcs és egy ezüst gyűrű. 14875 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 800, sebződés: 136, gyógyulás: 122, összesen: -14 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus jobb vállát. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Zarknod szemével eltalálod a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy karbin plazma és egy téfea-agy. 3650 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 56, gyógyulás: 58, összesen: +2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 81 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A norpadolótika állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 10, gyógyulás: 56, összesen: +46 ÉP}
(Továbbmész...) [193,106] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy kputtyintó csalán. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 85 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével meghorzsolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 3188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 0, gyógyulás: 69, összesen: +69 ÉP}
tpf 5 | TVP elővétele: 5 pontért |
ek 503 215 117 | t. energia kisütése: 503 215 117 |
188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | |
100 | |
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
[215,117] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 15 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áeratikus hasnyák bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1848 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 15, gyógyulás: 44, összesen: +29 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2531 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 0, gyógyulás: 52, összesen: +52 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
szk 286 230 | keresed a 286. szörnyet a 230. szörnyet |
ef 10 504 | energia fejlesztése 10 pontért |
* 1. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
VARKAUDAR BÖLLÉR (692. SZÖRNY) Ha vérben forgó szemmel, véres fegyveredet izzadt tenyeredben markolászva, az iménti varkaudar legyőzését követő percekben újabb ellenfelet keresel, akit miszlikbe aprítva hagyhatnál hátra nagyságod bizonyítékaként, még akkor sem örülhetsz annak, hogy egy varkaudar böllér kerül az utadba. Már ahogy kihúzza magát előtted, és látod, hogy még az árnyékához képest is csupán egy kis semmi vagy, inadba szállhat a bátorságod. Hát még ha a dühös fújtatásban önkéntelenül is remegő orrcimpája láttán felméred a belőle áradó agressziót, amely egyik varkaudaréhoz sem fogható... na akkor aztán hamar megtalálod a nyúlcipőt, és talán egy életre megfogadod, hogy a varkaudar faluk fosztogatását inkább másra bízod. A varkaudar böllérek a faj mészárosai, puszta kézzel vadásznak a törzs tagjainak mindennapi betevő falatjai után, és nem egyszer előfordul, hogy egy tyrannoszaurusz rexet is fél kézzel földre kényszerítenek. Emellett csak bosszantják az olyan dolgok, mint a nyámnyila kalandozók állandó zaklatása, úgyhogy tökéletes egyszerűséggel iktatják ki az ilyen zavaró tényezőket. Elvégre miben különbözik az ilyen alakok likvidálásának folyamata a vadonban történő eseményektől? Semmiben. |
Erő: | 41 (83) | Szint: | 34 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 41 (79) | Támadás: | 70 (76) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 32 (58) | Védekezés: | 124 (130) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 71/85 év |
Egészség: | 40 (75) | Életpont: | 1301/1467 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 39 (84) | Varázspont: | 1662/24 | Pénz: | 8378 arany | Kép. pont: | 43 |
Tudatpont: | 49/0 | Pszi pont: | 309/206 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/76 | ökölvívás: | 25/94 (+22%) | szúrófegyverek: | 14/97 |
vágófegyverek: | 22/0 | ütőfegyverek: | 34/22 (+8%) | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | *31/100 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (20 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
215,117 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 193,106 |
Kedvenc táborhely: 215,117 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/48 (-276%) | 2. nyomkövetés: | 52/70 (+30%) | 3. mászás: | 21/32 (+16%) |
4. csapdakészítés: | 31/26 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 14/69 (-300%) | 6. gyógyítás: | 13/25 |
7. titkosírás: | 9/13 | 8. felderítés: | 20/48 | 9. szörnyidomítás: | 17/51 |
10. teológia: | 78/77 (+64%) | 11. taumaturgia: | 92/4 (+86%) | 12. szerencsejáték: | 17/94 |
13. versengés: | 23/55 (+5%) | 14. harcművészetek: | 26/65 | 15. zene: | 9/4 |
16. szörnyismeret: | 42/25 (+22%) | 17. pszi: | *28/100 | 18. zárnyitás: | 16/1 (-300%) |
19. vadászat: | 10/79 | 20. vitalitás: | 1/93 | 21. bányászat: | 35/78 |
22. úszás: | 10/71 | 23. főzés: | 18/1 (+11%) | 24. csapatmunka: | 4/3 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
acélkolosszus (#35) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), halált okozó lények (#9098), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422), Quwaxotix (#961) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), zoloboo sámán (#230) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), pikkelyes ptog (#470) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +29 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +29 vp 30 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
hadiszerencse II (#24) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | élőholt pozdorja (#134) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | szubreális vámpír (#223) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | agytaposás (#180) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
agytaposás (#180) | >> | őrült varázsló (#255) | agytaposás (#180) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
agytaposás (#180) | >> | quwarg ősmágus (#302) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
csillagapród (#7215) (málhás: +64 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség; +4 támadás;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
HŐSTETTEID |
Eddig 9 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 390). |
Eddig 5 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 78). |
A toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 200 pontot szereztél. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 41 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 661 TU szükséges.) |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 58 TU. szükséges még: 12 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | Amélia köpenye (#1542) | 2 | aranygyűrű (#193) | |||
3 | aranylánc (#191) | 7 | borostyán függő (#162) | 3 | bot (#4) | |||
1 | bumeráng (#249) | 3 | Eldaran karkötője (#373) | 7 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 20 | fokhagyma (#403) | |||
1 | galachmit (#310) | 1 | gyenge méreg (#26) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | igazgy. fülbevaló (#197) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 86 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 2 | kerek kő (#19) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | obszidián függő (#195) | 2 | obszidián karkötő (#229) | |||
60 | polip szívóka (#391) | 4 | ramit kő (#226) | 3 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 16 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 7 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 4 | tudás gyöngye (#522) | 13 | ugh méreg (#166) | |||
2 | varázskő (#305) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1187 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | quwarg tojás (#360) | 14 | ragasztó (#83) | |||
1 | rakolits por (#669) | 1 | rézgolyó (#343) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
11 | tükör (#43) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |