Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 11. 12h:32' EZ A 280. JÁTÉKHETED, 274. FORDULÓD 281. játékheted kezdete: júl. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | VP spórolása: 50 |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 | elmormolod a 8. varázslatot |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal hátsó lábát. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő bal vállát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 31 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
h 1271 403 | használod az 1271. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [129,65] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [129,66] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 17 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 18 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel nyakát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1581 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel megcsapod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [129,68] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Tharr templom van. Délre egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy karmos tankány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány jobb első lábát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [129,69] Továbbra is síkságon vagy.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [129,71] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
(Továbbmész...) [129,72] Még mindig füves síkságon vagy.
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 2. térkép 76. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 75: kijárat 76: 1. térkép 2. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 219.]
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány kitinpáncélját. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
in 5484 296 306 | leírod az 5484. kalandozónak a 296. szörnyet a 306. tárgyat |
in 5484 298 476 | leírod az 5484. kalandozónak a 298. szörnyet a 476. tárgyat |
in 5484 305 481 | leírod az 5484. kalandozónak a 305. szörnyet a 481. tárgyat |
in 5484 307 483 | leírod az 5484. kalandozónak a 307. szörnyet a 483. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz 10 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
Erő: | 36 (40) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 44 (50) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 37 (43) | Védekezés: | 45 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/7 év |
Egészség: | 35 (41) | Életpont: | 342/278 | Jellem: | gonosz (384) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 (54) | Varázspont: | 652/519 | Pénz: | 515 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/10 | Pszi pont: | 132/343 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/0 | ökölvívás: | 24/68 (+7%) | szúrófegyverek: | 10/63 |
vágófegyverek: | 15/70 (+7%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 24/32 (+7%) |
dobófegyverek: | 7/12 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/66 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 56/71 (+24%) | 3. lopás: | 10/15 (-300%) |
4. mászás: | 10/67 | 5. csapdakészítés: | 19/87 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/64 (-300%) |
7. gyógyítás: | 34/62 (+68%) | 8. titkosírás: | 5/63 | 9. felderítés: | 23/9 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 6/1 | 11. teológia: | 30/59 (+6%) | 12. taumaturgia: | 30/60 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 2/76 | 14. versengés: | 7/45 | 15. harcművészetek: | 19/12 |
16. zene: | 11/97 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 9/36 | 18. pszi: | 21/93 (+1%) |
19. vadászat: | 10/14 | 20. bányászat: | 30/52 | 21. úszás: | 10/10 |
22. főzés: | 10/12 | 23. csapatmunka: | 4/53 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | varázsszem (#184) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
28 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | aranypikkely (#415) | |||
10 | drótszőr (#37) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 3 | quwarg tojás (#360) | 2 | tankány karom (#237) | |||
10 | ugh méreg (#166) |