273. forduló, 275. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 11. 12h:32'
EZ A 280. JÁTÉKHETED, 274. FORDULÓD
281. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,63] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+96 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 501.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 501.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 496.]

* 4. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 496.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+46 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 456.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 451.]

v 8 elmormolod a 8. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 450.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy varázsszem varázs hatalmát. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 449.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal hátsó lábát. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő bal vállát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 31 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 3 quwarg tojást. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 409.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+29 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 369.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

h 1271 403 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy fokhagymát Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 364.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[129,64] Továbbra is síkságon vagy.


(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [129,65] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [129,66] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 17 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 18 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét.
A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ezoterikus mardel közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel nyakát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1581 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 319.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[129,67] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel megcsapod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,68] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Tharr templom van. Délre egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy karmos tankány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány jobb első lábát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [129,69] Továbbra is síkságon vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr templomot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 289.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[129,70] Még mindig füves síkságon vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr templomot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy márványtorony van. Délre egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [129,71] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy tündöklő szobor van. Elteszed a látcsövet. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [129,72] Még mindig füves síkságon vagy.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy friss csatamező van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [60 pontot használtál fel, van még 229.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

79 63 47 31 15 16 32 48 64 80
77 61 45 29 13 14 30 46 62 78
75 59 43 27 11 12 28 44 60 76
73 57 41 25 9 10 26 42 58 74
71 55 39 23 7 8 24 40 56 72
69 53 37 21 5 6 22 38 54 70
67 51 35 19 3 4 20 36 52 68
1 2
65 49 33 17 18 34 50 66
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
2: 2. térkép 76. pont
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
75 76
71 72 73 74 77 78 79 80
lépcsõk hova visznek:
75: kijárat
76: 1. térkép 2. pont

Ez a 125. labirintus térképe. A bejárat Sárkányverem központjától keletre 339, északra 171 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 219.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 44 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 179.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány kitinpáncélját. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 139.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 151 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 99.]

in 5484 296 306 leírod az 5484. kalandozónak a 296. szörnyet a 306. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Sötétség Hercege. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

in 5484 298 476 leírod az 5484. kalandozónak a 298. szörnyet a 476. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Maffiózó. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

in 5484 305 481 leírod az 5484. kalandozónak a 305. szörnyet a 481. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Banyapók. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) obszidián tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

in 5484 307 483 leírod az 5484. kalandozónak a 307. szörnyet a 483. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy taalru herceg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) egykezes súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 96.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [10 pontot használtál fel, van még 86.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 136 TVP-t kell elköltened.]

[15 pontot használtál fel, van még 71.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [10 pontot használtál fel, van még 61.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 61.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 fokhagymát. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 9, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 61 pontod maradt, ebből a következő körre 61 pontot vihetsz át. Kapsz még 435 pontot. A következő körben tehát 496 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah püspöke vagy. Papi hited: 190. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 274. fordulód.

Erő: 36 (40) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 143 cm
IQ: 44 (50) Támadás: 24 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 37 (43) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 35 (41) Életpont: 342/278 Jellem: gonosz (384) Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (54) Varázspont: 652/519 Pénz: 515 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/10 Pszi pont: 132/343 EFejl: 30
Eddig összesen 1130 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8636 TP-t kaptál. Jelenleg 669566 TP-d van. A következő szinthez még 130434 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, elit gárdista, borzalmas varkaudar. A 273. fordulódban 19558 arany került a bankszámládra. 19558 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/0 ökölvívás: 24/68 (+7%) szúrófegyverek: 10/63
vágófegyverek: 15/70 (+7%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 24/32 (+7%)
dobófegyverek: 7/12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/66 (-300%) 2. nyomkövetés: 56/71 (+24%) 3. lopás: 10/15 (-300%)
4. mászás: 10/67 5. csapdakészítés: 19/87 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/64 (-300%)
7. gyógyítás: 34/62 (+68%) 8. titkosírás: 5/63 9. felderítés: 23/9 (+11%)
10. szörnyidomítás: 6/1 11. teológia: 30/59 (+6%) 12. taumaturgia: 30/60 (+4%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 19/12
16. zene: 11/97 (+11%) 17. szörnyismeret: 9/36 18. pszi: 21/93 (+1%)
19. vadászat: 10/14 20. bányászat: 30/52 21. úszás: 10/10
22. főzés: 10/12 23. csapatmunka: 4/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) varázsszem (#184)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2) 1 varkaudar látógömb (#1107)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 aranypikkely (#415)
10 drótszőr (#37) 1 fokhagyma (#403) 1 gyenge méreg (#26)
2 mocsári penke (#148) 3 quwarg tojás (#360) 2 tankány karom (#237)
10 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(129,63) quwarg királynő (#153)
(129,65) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din oltár
(129,66) élőholt quwarg (#202), Chara-din rúnaköve, 37. jellempróba, ezoterikus mardel (#184)
(129,67) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), arató csattanat (#144)
(129,68) szent liget (#439), Tharr oltár, karmos tankányok (#137), quwarg királynő (#153)
(129,69) Fairlight oltár
(129,70) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, 40. jellempróba
(129,71) Dornodon rúnaköve, Leah oltár, 37. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(129,72) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), karmos tankány (#137)

Üzenet küldése a karakternek