Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 25. 9h:09' EZ A 690. JÁTÉKHETED, 273. FORDULÓD 691. játékheted kezdete: nov. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1436 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
ek 145 1 | t. energia kisütése: 145 1 |
vv 384 127 88 |
h 1602 27 20 | használod az 1602. tárgyat |
fker 4490 | K.T. fel. kérése a 4490. kalandozót |
be 93 | bemész a 93. titkos labirintusba |
kno 11 14 | képesség-növelés 11 |
lm 30 38 38 | mozogsz 30 38 38 |
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-8 varázspont.) Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) Pusztítás Botjával néhányszor épp csak megérinted a taalru testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a taalru póklábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-9 varázspont.) Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 102, gyógyulás: 4, összesen: -98 ÉP}
lm 38 38 38 | mozogsz 38 38 38 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) Pusztítás Botjával gyengén megütögeted a taalru egyik lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 124 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a taalru póklábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-8 varázspont.) Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 87, gyógyulás: 6, összesen: -81 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a taalru tigristestét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a taalru testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 118 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod a taalru testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) Pusztítás Botjával néhányszor épp csak megérinted a taalru bal karját. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 136 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a taalru póklábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc, egy ametiszt medál, egy szent jogar, egy gyöngymangó és egy ezüst nyaklánc. Magad mögé lököd a pitiáner Orkhan Thai trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő taalru trófeát. 4034 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 104, gyógyulás: 10, összesen: -94 ÉP}
lm 38 1 1 | mozogsz 38 1 1 |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat nyakát. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 115 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel eltalálod az arató csattanat fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 921 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+7 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [149,104] Síkság, továbbra is csak síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Továbbmész...) [149,105] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy arató csattanat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat jobb oldalát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 115 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel jól megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 921 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+6 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 70 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a roguena jobb első lábát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával többször eltalálod a roguena testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 123 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megérinted a roguena testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A roguena csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1902 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [147,106] Továbbra is síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy roguena. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a roguena bal oldalát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a roguena malacfejét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megbököd a roguena testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A roguena néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1902 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 28, gyógyulás: 5, összesen: -23 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 88 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy vas dobónyíl tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megbököd a quwarg parafenomén bal középső lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 25 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2142 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 40, gyógyulás: 5, összesen: -35 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 81 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gránitelementál gránittestét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megkarcolod a gránitelementál nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mancsával a gránitelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1876 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 13, gyógyulás: 10, összesen: -3 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Az iszonyatos erejű csapás szétzúzta a bal kezedben, védekezésre emelt tárgyat! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a bávatag golombár jobb vállát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Pusztítás Botjával meghorzsolod a bávatag golombár bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 131 életpontot sebeztél. A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (39 életpontot vesztettél) Véres nyál csordul ki a bávatag golombár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1464 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 79, gyógyulás: 1, összesen: -78 ÉP}
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét. Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 2 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal. |
CSUPASZ IZOM (28. VARÁZSLAT) Ez a varázslat megnöveli az erődet, lehetővé téve, hogy ellenfeleiden még nagyobbat sebezzél és több fegyvert, páncélt tudj cipelni. Kezdők eggyel, profik kettővel vagy akár hárommal is meg tudják így egy fordulóra növelni az erejüket. A varázslat elmondása a V 28 paranccsal, 10 VP-ért történik. |
ARANY PAPI KARKÖTŐ (309. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy arany papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 309) a pap varázslatainak erőssége sokkal nagyobb lesz, hatásában vetekedve egy hatalma teljében levő jó/gonosz papéval. Az arany papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
KVAZÁR KESZTYŰ (445. TÁRGY) A kvazár kesztyű elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a kesztyűhöz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni. A kovácsnak átadott Gór formázó minta segítségével a kvazár kesztyű elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze 40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár kesztyűt a KF 445 paranccsal viselheted, így hárommal megnő a védettséged. Ezenfelül pusztakezes harc esetén kapsz +3 sebzést. A kesztyű megrendelése a KT 445 paranccsal történik. |
MITHRIL (352. TÁRGY) Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül. |
ROXATI ÜVEGSZEM (443. TÁRGY) Roxatot nem véletlenül nevezték a tolvajok városának, rengeteg olyan apró "segédeszköz" is e városnak köszönheti eredetét, mint például a roxati üvegszem. Az üvegszem tolvajok számára igen hasznos kiegészítő: aki viseli, az mindig látja, hogy akivel találkozik, annak mi lapul hátizsákjában, pontosan úgy, mint a tolvajszem varázslat esetében. Az üvegszemet a KF 443 paranccsal akaszthatod a füledre (fülbevalóként kell KF-elni), és ha találkozol valakivel, automatikusan a szemedhez emeled. |
ELDERETH SZILÁNK (512. TÁRGY) Az idők kezdetétől, a virágzó őself kultúra, a silverina birodalom idejéből való mesés relikvia az Eldereth kristály. Több ezer év után már az is csoda, hogy néhány szilánk megmaradt belőle. Ha meg akarod kísérelni a lehetetlent, újra összerakni az Eldereth kristályt, a varázstárgy készítés varázslaton kívül harminc Eldereth szilánkra és három galachmitra van szükséged. A procedúra során, amely 30 TVP-t igényel, a galachmitokat porrá zúzod, és az így keletkezett mágikus ragasztóanyaggal illeszted össze a szilánkokat, ősi mágia megidézése közben. |
GRÁNITELEMENTÁL (205. SZÖRNY) A földelementálok közül a legnagyobb. A gránitelementálon csak mágikus fegyverek képesek sebet ejteni, de még azoknak is van esélye, hogy darabokra törnek. A varázslatokkal szemben sajnos nincs immunitása. Ha egy pap megidézi a föld mélyéről a gránitelementál-szellemet, az alakot ölt, és megidézője szolgálatába áll. Képes oltárokat és más építményeket könnyedén felépíteni, ha megfelelően betanítják. |
Erő: | 23 (31) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 31 (37) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 95 kg |
Ügyesség: | 25 (28) | Védekezés: | 57 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 322/322 | Jellem: | jó (721) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (34) | Varázspont: | 696/254 | Pénz: | 691 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/17 | Pszi pont: | 135/131 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/10 | ökölvívás: | 2/0 | szúrófegyverek: | 20/76 (+3%) |
vágófegyverek: | 20/0 | ütőfegyverek: | *20/100 | lőfegyverek: | 10/91 |
dobófegyverek: | 25/60 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (200%) << vámpírtőr (#364) (200%) << kőkés (#6) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/90 | 2. nyomkövetés: | 70/63 (+5%) | 3. mászás: | 9/54 |
4. csapdakészítés: | 15/53 | 5. csapdaészlelés: | 9/50 (+24%) | 6. gyógyítás: | 20/51 |
7. titkosírás: | 12/13 | 8. felderítés: | 21/43 | 9. szörnyidomítás: | 9/8 |
10. teológia: | 37/51 (+51%) | 11. taumaturgia: | 51/3 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 6/29 (+9%) |
13. versengés: | 10/31 | 14. zene: | 13/99 | 15. szörnyismeret: | 17/11 (+7%) |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/57 | 18. vadászat: | 9/16 |
19. bányászat: | 30/24 | 20. úszás: | 10/7 | 21. csapatmunka: | 3/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 72% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), norpadolótika (#226), Zinthurg (#180) (csak egyszer), Tguarkhan (#212) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
nektoraf (#355), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61), agykorbács (#97), energiafolyam (#136) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | lángcsóva (#31) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | velociraptor (#161) | |
lángcsóva (#31) | >> | vortexmágus (#418) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | miksziszi húsgólem (#126) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
varázsvédelem (#34) | >> | xirnox (#122) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 2) |
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 83 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig -2801 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | amniosz (#203) | 1 | bumeráng (#249) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
6 | gyógykenőcs (#313) | 5 | pirkit (#153) | 1 | szopókő (#259) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | vámpírtőr (#364) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
22 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
631 | arany (#50) | 2 | ametiszt medál (#275) | 2 | arany karperec (#194) | |||
1 | arany papi karkötő (#309) | 4 | aranygyűrű (#193) | 3 | aranylánc (#191) | |||
1 | din formázó minta (#301) | 3 | Eldereth szilánk (#512) | 6 | ezüst gyűrű (#180) | |||
3 | ezüst karkötő (#158) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | galachmit (#310) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 2 | gyöngysor (#192) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | kaja (#2) | 6 | kvazár (#244) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | |||
3 | manakristály (#500) | 1 | mithril (#352) | 1 | moa rubin (#379) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 1 | roxati üvegszem (#443) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | trófea nyaklánc (#196) |