Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. okt. 30. 15h:04' EZ A 686. JÁTÉKHETED, 272. FORDULÓD 687. játékheted kezdete: okt. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1436 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
ek 145 1 | t. energia kisütése: 145 1 |
vv 384 127 |
h 1602 27 20 | használod az 1602. tárgyat |
bb 164 182 161 | beraksz a bankba a 164. tárgyat (182 darabot) |
dd 123 1113 40 | eldobod a 123. tárgyat az 1113. tárgyat a 40. tárgyat |
le 815 811 | leveszed/lerakod a 815. tárgyat a 811. tárgyat |
kf 1558 1257 853 | kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat az 1257. tárggyal a 853. tárgyat |
kno 11 4 | képesség-növelés 11 |
fker 2089 | K.T. fel. kérése a 2089. kalandozót |
vi 10 3 30 | viselkedésed: 10 3 30 |
lm 18 900 21 | mozogsz 18 900 21 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 18 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai lángoló karját. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (58 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd az Orkhan Thai testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 aranylánc, egy ezüstshuriken, 2 ezüst gyűrű és 2 gyöngymangó. Magad mögé lököd a pitiáner norpadolótika trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Orkhan Thai trófeát. 2921 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 146, gyógyulás: 7, összesen: -139 ÉP}
lm 905 22 900 | mozogsz 905 22 900 |
lm 23 905 24 | mozogsz 23 905 24 |
lm 900 31 28 | mozogsz 900 31 28 |
lm 4 32 33 | mozogsz 4 32 33 |
lm 34 35 36 | mozogsz 34 35 36 |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan fejét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pusztítás Botjával többször eltalálod a Tguarkhan kutyafejét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a Tguarkhan jobb lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel meghorzsolod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Tguarkhan fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc, egy umbatari karkötő (ld. enc.) és egy aranytű. 2578 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 147, gyógyulás: 12, összesen: -135 ÉP}
lm 37 38 38 | mozogsz 37 38 38 |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú farkát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az átokmurgattyú bal lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 120 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel jól megszúrod az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az átokmurgattyú meglök agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 964 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 14, gyógyulás: 6, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Esszenciális kortexusodat érte a csapás (-1 felderítés.) Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával párszor megpöccinted a Notermanthi kosfejét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 122 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a Notermanthi bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával gyengén megütögeted a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 116 életpontot sebeztél. A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Felhasználod a manakristályt. (+690 varázspont.) Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 89, gyógyulás: 5, összesen: -84 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Esszenciális kortexusodat érte a csapás (-1 felderítés.) Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával párszor megpöccinted a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 110 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a Notermanthi fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 124 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs és 2 pular kristály. Messze hajítod a vacak kis éjkornis trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Notermanthi trófeát. 3924 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 86, gyógyulás: 9, összesen: -77 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 1 1 1 | mozogsz 1 1 1 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg fejét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 108 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megkarcolod a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 24 életpontot vesztettél. A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc és egy ezüst karkötő. 1626 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 55, gyógyulás: 7, összesen: -48 ÉP}
im 2 2 | imádkozol |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
SÚLYZÓ (347. TÁRGY) Meg akarod növelni az erőd növelésére irányuló tulajdonságfejlesztés hatásfokát? Igen? Akkor a legegyszerűbb, ha készítesz egy korszerű, ergonómikus súlyzót. Ehhez mindössze két nehezékre és egy fémrúdra van szükséged, és egy KT 347 parancsra, 10 TVP árán. Ha súlyzó van a birtokodban, és TF 1 <TVP> parancsot adsz ki, akkor minden 10 TVP-nyi fejlesztés 13 TVP-nyit fog számítani, azaz a súlyzó 30%-al növeli a gyakorlás hatásfokát. |
UMBATARI KARKÖTŐ (278. TÁRGY) Az umbatari karkötő nemcsak egy szép ékszer, hanem varázserejű tárgy is egyben: mondják, hogy az umbatari mágusok a karkötő elkészítésekor egy süvítő rája lelkét zárják a felhasznált ezüstbe, és így valamit ellopnak a szörny fürgeségéből, és átadják a viselőjének. Hogy ez mennyire igaz és mennyire nem azt nem lehet tudni, de az tény, hogy ha magadra öltöd az umbatari karkötőt (KF 278) kicsit ügyesebb leszel. |
A SZOPÓKÖVEK TELJES KIIRTÁSA (174. VARÁZSLAT) Vége! Elég volt a szopókövek irtóztató rémuralmából! Hiszen mostanában már minden második kalandozóra jut egy szopókő, és hiába a fény szentélye és más eszközök, a szopókövek száma napról napra növekszik. Az alanori papok egyik ajándéka ez a varázslat, amelyet jutalmul a térkapuk bezárásért most eljuttatnak szinte minden, papi mágiát használni képes kalandozóhoz. Mindössze 10 VP és 5 TVP árán megsemmisíti az összes, birtokodban levő szopókövet. Sajnos a művelethez szükséges energiát egy titkos helyről vonja el a varázslat, és ez az erőforrás igencsak szűkös: ezért mindössze egyszer használhatod, ezután elfüstöl a fejedből. Sok sikert! Vessünk véget a Ghallát sújtó ragálynak! |
ÁTOKMURGATTYÚ (225. SZÖRNY) Az átokmurgattyúk apró, majomszerű, nyomorúságos teremtmények. Bár könnyű megölni, jobb, ha mégsem keversz harcba az átokmurgattyúval: fertelmesen rothasztó érintése a max. életerődet csökkenti, gennyes agyaraival történő harapása pedig permanensen csökkenti szerencsédet (emiatt csak FT-vel fogod megtámadni, vagy ha van rajtad tulajdonságpajzs). Az átokmurgattyú még halálában is átkot hoz gyilkosára: felszakadó lelke arra kényszeríti ölőjét, hogy metssze ki a gyomrában érlelődő átkozott kavicsot, és vegye magához. |
NOTERMANTHI (257. SZÖRNY) A Notermanthi óriási termetű Thargodan, izmos embertesttel és kosfejjel. A Notermanthi a holtak negatív energiájából táplálkozik, így leginkább csatamezőkön akadhatsz össze vele. Megsebzéséhez legalábbis ezüstfegyver szükséges. Vigyázz, a Notermanthi egyike a legfélelmetesebb Thargodanoknak, amelyekkel Ghallán találkozhatsz: a legendák szerint egyetlen lélegzetvétele elég ahhoz, hogy a hús összeaszalódva pöndörödjön le csontjaidról. |
TAALRU (249. SZÖRNY) A taalru egy borzalmas pusztító erővel bíró, ámde lélek nélküli Thargodan. Közel négy méter magas, nyolc izmos póklábon közlekedik, felsőteste egy óriásira nőtt, felágaskodó tigroszlánra emlékeztet. A taalrukat a Thargodan hercegek tenyésztették ki, és gyakorlatilag bábként használják őket. Nem saját maguk utaznak egy másik létsíkra vagy a rivális Thargodan herceg birtokára, hanem egy taalrut küldenek, és beleköltöznek annak testébe. Ha a taalru megsemmisül, a Thargodan herceg huss, hazarepül, hátrahagyva az elhasznált testet. Természetesen, a hercegek igyekeznek gondoskodni arról, hogy erre ne kerüljön sor, és ezért a taalru a különböző varázslatok és támadási formák olyan arzenáljával van ellátva, hogy azt bármelyik Thargodan lord megirigyelné. Ha a taalrut nem birtokolja éppen lélek, mindig ura legutóbbi parancsát követi, és ez általában a pusztításra vonatkozik... |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 31 (52) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 95 kg |
Ügyesség: | 25 (28) | Védekezés: | 57 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 321/263 | Jellem: | jó (721) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (1) | Varázspont: | 690/572 | Pénz: | 60 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/14 | Pszi pont: | 135/89 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/10 | ökölvívás: | 2/0 | szúrófegyverek: | 20/73 (+3%) |
vágófegyverek: | 20/0 | ütőfegyverek: | *20/100 | lőfegyverek: | 10/91 |
dobófegyverek: | 25/52 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (200%) << vámpírtőr (#364) (200%) << kőkés (#6) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/90 | 2. nyomkövetés: | 70/58 | 3. mászás: | 9/54 |
4. csapdakészítés: | 15/53 | 5. csapdaészlelés: | 9/26 (+36%) | 6. gyógyítás: | 20/51 |
7. titkosírás: | 12/13 | 8. felderítés: | 21/43 (-176%) | 9. szörnyidomítás: | 9/8 |
10. teológia: | 37/0 (+129%) | 11. taumaturgia: | 50/96 (+505%) | 12. szerencsejáték: | 6/20 |
13. versengés: | 10/31 | 14. zene: | 13/99 | 15. szörnyismeret: | 17/4 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/57 | 18. vadászat: | 9/16 |
19. bányászat: | 30/24 | 20. úszás: | 10/7 | 21. csapatmunka: | 3/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 72% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), norpadolótika (#226), Zinthurg (#180) (csak egyszer), Tguarkhan (#212) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
nektoraf (#355), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61), agykorbács (#97), energiafolyam (#136) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | lángcsóva (#31) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | velociraptor (#161) | |
lángcsóva (#31) | >> | vortexmágus (#418) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | miksziszi húsgólem (#126) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
varázsvédelem (#34) | >> | xirnox (#122) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 2) |
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 164 pontnyi fejlesztés szükséges. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | fekete gyöngy (#99) | 2 | göcsörtös bunkó (#123) | 5 | gyógykenőcs (#313) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | nagy vaspajzs (#161) | 1 | tükör (#43) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | vashegyű lándzsa (#182) | 1 | vasvért (#164) | 22 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
60 | arany (#50) | 2 | aranylánc (#191) | 1 | aranytű (#272) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | pular kristály (#239) | 1 | szopókő (#259) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||
10 | vasérc (#152) |