Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. okt. 24. 14h:30' EZ A 686. JÁTÉKHETED, 271. FORDULÓD 687. játékheted kezdete: okt. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1436 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
ek 145 1 | t. energia kisütése: 145 1 |
vv 384 127 |
h 1602 27 20 | használod az 1602. tárgyat |
kf 364 2 | kézbeveszed/felveszed a 364. tárgyat a bal kezedbe |
kf 249 317 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat a 317. tárggyal |
lm 19 | mozogsz 19 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 28 27 30 | mozogsz 28 27 30 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a Zinthurg jobb oldalát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 120 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megérinted a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 25 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb. 1626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 57, gyógyulás: 7, összesen: -50 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 123 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg jobb lábát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 140 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megkarcolod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 25 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 gyöngymangó. 1626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 173, gyógyulás: 8, összesen: -165 ÉP}
lm 905 11 900 | mozogsz 905 11 900 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az éjkornis fekete testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával többször eltalálod az éjkornis testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 120 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod az éjkornis fekete testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az éjkornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc, 12 arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. Elhajítod a vacak őrült varázsló trófeát, és diadalmasan beszerzel egy éjkornis trófeát. 2563 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 109, gyógyulás: 4, összesen: -105 ÉP}
lm 10 905 14 | mozogsz 10 905 14 |
lm 900 7 9 | mozogsz 900 7 9 |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bal oldalát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion ragyás testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az ekharion fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 39 aranyat. 1983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 35, gyógyulás: 10, összesen: -25 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával többször eltalálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megérinted a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és egy gyöngymangó. 2544 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 26, gyógyulás: 8, összesen: -18 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ekharion nyakát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd az ekharion fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 125 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megbököd az ekharion testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 17 életpontot vesztettél. Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 39 aranyat. 1983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 53, gyógyulás: 8, összesen: -45 ÉP}
lm 15 905 16 | mozogsz 15 905 16 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával többször eltalálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd az őrült varázsló testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és egy kék orchidea. 2201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod az éjkornis fekete testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel meghorzsolod az éjkornis jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtőköpeny, egy sárga erőöv és egy aranygyűrű. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2563 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 92, gyógyulás: 4, összesen: -88 ÉP}
lm 18 900 21 | mozogsz 18 900 21 |
lm 905 22 900 | mozogsz 905 22 900 |
lm 23 905 24 | mozogsz 23 905 24 |
lm 900 31 28 | mozogsz 900 31 28 |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (37 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 125 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel meghorzsolod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű és 5 arany. 2271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 68, gyógyulás: 7, összesen: -61 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 9 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (36 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a Mnebolath fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megkarcolod a Mnebolath jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy ezüst nyaklánc. 2271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 103, gyógyulás: 14, összesen: -89 ÉP}
lm 4 32 33 | mozogsz 4 32 33 |
lm 34 35 36 | mozogsz 34 35 36 |
fker 5615 | K.T. fel. kérése az 5615. kalandozót |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez. |
GORHUD GYŰRŰJE (1257. TÁRGY) Ezt a jelentős gyógyító erővel rendelkező varázstárgyat először Gorhud, a Vasalt Bunkók felcsere készítette el az első quwarg invázió csatái alatt. A gyűrű varázsereje tulajdonosának gyógyító tudását használja fel azon cél érdekében, hogy a harc során szerzett sebek fájdalmait enyhítse. Ez azt jelenti, hogy ha viseled a gyűrűt, minden csata után, amikor az adrenalin szinted visszaáll a normálisra, a gyógyítás szakértelmed felével megegyező (lefelé kerekítve) életerőpontot nyersz vissza. Ha a gyógyító gyűrűt te is el akarod készíteni, egy regeneráló gyűrűre, egy mihlanilra, két csepp kátrányra és egy iknegurinra van szükséged. Mindezen komponenseket egy lávatónál egy kőkalapács és a varázstárgy készítés varázslat segítségével tudod végül a végső formájába önteni 75 TVP és 300 VP árán. |
KREITON FÓKUSZ (853. TÁRGY) A kreiton fókusz leginkább egy 20 centi átmérőjű üveggömbre emlékeztet, de az anyaga egyáltalán nem hasonlít az üvegére: valamilyen idegen származású anyag lehet, képlékenynek tűnik, ha viszont megérinted, acélszilárddá keményedik. A fókuszgömb belsejében világoskék fellegek kavarognak őrjítő sebességgel, de egyszer sem hajlandóak felismerhető alakzattá összeállni. Ha a nyakadba akasztod, a fókusz mágikus kisugárzása következtében a következőket tapasztalhatod: taumaturgiád és teológiád eggyel, az IQ-d pedig kettővel nő. |
TÖRPE BAKANCS (475. TÁRGY) A törpék mágikus bakancsa ugyan nem annyira kényelmes és elegáns, mint egy zangrozi csizma, viszont sokkal előnyösebb, ha a föld alá ereszkedsz: ha a törpe bakancsot viseled, a labirintusban való alapmozgásod 5 helyett csak 3 TVP-be kerül! Ez elég tetemes megtakarítást jelenthet egy kétszintes, egyenként 80 referenciapontból álló labirintusban. Mellesleg a törpe bakancs ad 2-t a védettségedhez is. |
PLAZMACSILLAG (321. TÁRGY) Összegyúrva öt árnyéksarat és öt kregon zúzmót, a ködcsillagénál sokkal nagyobb energiaszintű tárgyat kaphatsz, a plazmacsillagot. A plazmacsillagot a H 321 paranccsal használhatod, 15 TVP-ért, egy olyan mezőn, ahol van ködkapu. A plazmacsillaggal olyan lelkek is visszajuthatnak a valós világba, amelyek már ködcsillaggal nem lennének képesek. A plazmacsillag elkészítéséhez a KT 321 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. |
ÉJKORNIS (228. SZÖRNY) Micsoda gonosz, sötét mágia fordította a csodálatos trikornis ezzé a mérhetetlenül elvetemült, pokoli teremtménnyé! Az éjkornis alakja olyan, mint a trikornisé, de szőre éjfekete, szeme vörösen izzik. Mágikus képességei pedig - mivel nem kötik erkölcsi és morális megfontolások - jócskán meghaladják a trikorniséit. Ha egy jó kalandozó szembekerül az éjkornissal, jaj neki! A legendák szerint a legnagyobb hatalmú gonoszok, Thargodan hercegek és ősmágusok képesek rá, hogy az éjkornist szolgálatukba kényszerítsék, és meglovagolják. |
ORKHAN THAI (238. SZÖRNY) Az Orkhan Thai a magasabb rangú Thargodanok, a Thargodan lordok közül való. Odaát a Sötét földön Tguarkhanok, Zinthurgok és Mnebolathok kisebb serege lesi parancsait (és próbálja hátba döfni egy alkalmas pillanatban). Az Orkhan Thai öt méter magas, lángoló tűzoszlop alakban szeret leginkább megjelenni. Kedvencei a tűzvarázslatok, általában ilyeneket használ a harcban. Megsebezni kizárólag varázslatokkal ill. mágikus fegyverekkel lehet. Kevés olyan halandó létezik, aki képes volt eséllyel szembeszállni eme iszonyatos Thargodan lorddal. |
MNEBOLATH (237. SZÖRNY) A Mnebolath visszataszító, rücskös bőrű, magából hideget, rothadást és kárhozatot sugárzó Thargodan, a Sötét Föld lakója. Három méter magas, négy karja iszonyatos karmokban végződik, kutyafeje van, óriási bikaszarvakkal. A Mnebolath a Thargodanok közül a legkevésbé intelligens, varázsképessége minimális (legfeljebb egy elektromos pajzsra terjed ki), azonban hatalmas testi ereje miatt gyakran alkalmazzák a magasabb rangú Thargodanok testőr-rabszolgaként. Megsebzéséhez ezüst vagy mágikus fegyver szükséges (a normál fegyverek legfeljebb megkarcolni tudják), de még az ilyen sebzést is képes lassan visszaregenerálni, ha nem vagy képes egyből végezni vele. A Mnebolath különösen érzékeny a tűz és egyéb energia alapú varázslatokra. |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 22 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 31 (50) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 95 kg |
Ügyesség: | 25 (28) | Védekezés: | 57 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 323/319 | Jellem: | jó (721) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (36) | Varázspont: | 666/1 | Pénz: | 192 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 28/11 | Pszi pont: | 135/73 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/10 | ökölvívás: | 2/0 | szúrófegyverek: | 20/70 (+5%) |
vágófegyverek: | 20/0 | ütőfegyverek: | *20/100 | lőfegyverek: | 10/91 |
dobófegyverek: | 25/47 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (200%) << vámpírtőr (#364) (200%) << kőkés (#6) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/90 | 2. nyomkövetés: | 70/58 | 3. mászás: | 9/54 |
4. csapdakészítés: | 15/53 | 5. csapdaészlelés: | 8/90 (+40%) | 6. gyógyítás: | 20/51 |
7. titkosírás: | 12/13 | 8. felderítés: | 23/19 (+30%) | 9. szörnyidomítás: | 9/8 |
10. teológia: | 35/71 (+20%) | 11. taumaturgia: | 45/91 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 6/20 |
13. versengés: | 10/31 | 14. zene: | 13/99 | 15. szörnyismeret: | 17/4 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 1/57 | 18. vadászat: | 9/16 |
19. bányászat: | 30/24 | 20. úszás: | 10/7 | 21. csapatmunka: | 3/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 72% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), norpadolótika (#226), Zinthurg (#180) (csak egyszer), Tguarkhan (#212) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
nektoraf (#355), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61), agykorbács (#97), energiafolyam (#136) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | lángcsóva (#31) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | velociraptor (#161) | |
lángcsóva (#31) | >> | vortexmágus (#418) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | miksziszi húsgólem (#126) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
varázsvédelem (#34) | >> | xirnox (#122) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 2) |
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 192 pontnyi fejlesztés szükséges. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 8 | gyógykenőcs (#313) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | tükör (#43) | 22 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
105 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | csontpálca (#329) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | |||
8 | pirkit (#153) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 2 | sallank karom (#128) | |||
1 | sárga erőöv (#276) | 2 | trikornis szarv (#198) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | 1 | vasvért (#164) |