Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jún. 17. 15h:08' EZ A 30. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD 31. játékheted kezdete: jún. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5881 SZÁMLA : XXXX |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a gyíkember bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyíkember megcsapja a fejedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
fkt 36 3 | felt. készítesz a 36. tárgyat (3 darabot) |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [49,-11] Bozótos terepre értél. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Látsz egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy acéldarázs. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. Nem találtad el! Az acéldarázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [48,-10] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy gorombilla. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gorombilla most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. (ld. enc.) 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [46,-8] Lakott területre érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az útonálló jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
ea 51 1 | eladod az 51. tárgyat 1 |
ea 12 1 | eladod a 12. tárgyat 1 |
ve 11 1 | megveszed a 11. tárgyat 1 |
kf 11 2 | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe |
ea 45 1 | eladod a 45. tárgyat 1 |
f 14 | kísérletezel a 14. tárggyal |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 608 10 | bemész a 608. épületbe |
ea 14 5 | eladod a 14. tárgyat 5 |
ve 36 2 | megveszed a 36. tárgyat 2 |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [47,-9] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba).
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [18 pontot használtál fel, van még 11.]
kt 242 1 | elkészíted a 242. tárgyat (1 darabot) |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
MÉRGEZETT TÜSKE (23. TÁRGY) Pókméregbe mártva a bozótban gyűjtött tüskéket apró, de annál hatékonyabb lövedékeket kapsz, amelyek sebzése d3+4. Azt, hogy a fúvócsőhöz mérgezett lövedékeket akarsz használni, a KF 20 23 paranccsal kell megadnod. Egy tüske bemérgezése 1 pontba kerül. |
MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY) Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető. |
DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY) A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
FEKETE AMŐBA (364. SZÖRNY) Ocsmány, vonagló massza a mocsárban - egy óriási méretűre hízott amőba! Legjobb, ha nagy ívben elkerülöd, hiszen ezek a teremtmények közel elpusztíthatatlanok. Ha pedig mégis megölöd, ugyan mit érsz vele? |
GOROMBILLA (38. SZÖRNY) Az erdők e szőrös, izmos majomszerű lakója leginkább egy goromba gorillára emlékeztet. Tarzan módjára, a lelógó indákba kapaszkodva közlekedik az erdőben. Mint a legtöbb mindenevő, ő sem veti meg a húst, a finom, édes humanoid húsért pedig egyenesen rajong. Mielőtt észbekapnál, máris lekent néhány hatalmas pofont, amelyek akár csontodat is törhetik. Aztán már csak a filézés van hátra... |
LAPOCKACSONT (33. TÁRGY) Ha sikerül legyűrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját. |
SZÖGES BUNKÓ (8. TÁRGY) Brutális ütőfegyver a szöges bunkó a maga 3d6+2-es sebzésével. Koponyák és kitinpáncél bezúzására egyaránt alkalmas. A KT 8 paranccsal készíthetsz egyet 16 pontért. Ennek eredményeként leülsz, és egy bunkóba beleszurkálsz egy tucat acélkeménységű sünmedve tüskét. |
Erő: | 13 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 99/62 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 14 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 7 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 6 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 18 | 6. felderítés: | 1 |
7. zárnyitás: | 1 | 8. vadászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), csontkést (#11) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 9, max: 12) |
csontlepke (#746), kaszabolósáska (#83), fabontó szójer (#71), mélységi grittang (#103), tintacsiga (#74), rájanyék (#58), húsevő magszim (#67), gyilkos sallank (#85), sörényes ubuk (#89) |
Összsúly: 20.06 kg | Megterheltség: 43% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 122 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany (#50) | 1 | csontkés (#11) | 2 | fáklya (#36) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 2 | mérgezett tüske (#23) | 2 | mocsári penke (#148) |