26. forduló, 28. forduló, Johnny Deep összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 21. 11h:21'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5296
ingyenf: 2

JOHNNY DEEP KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [48,-10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.)

ba 124 nem támadod a 124. szörnyet
BA 124 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+21 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 125.]

m 3 mozogsz délkeletre
[49,-9] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy Nehéz Norbi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény gyors egymásutánban néhány kerek követ lő ki rád. 2 életpontot sebződsz. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Nehéz Norbi testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a Nehéz Norbi fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A Nehéz Norbi egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Nehéz Norbi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vizestömlő és 1 kőkés. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 115.]

kf 1733 kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat
Az ujjadra húzod a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[50,-10] Tovább barangolsz a fák között. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy agglomerátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval néhányszor megcsapod az agglomerátor testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [51,-11] Az erdőt dombvidék váltja fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy tazunkaróka nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a tazunkaróka testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a tazunkaróka testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a tazunkaróka bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tazunkaróka fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tazunkaróka száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rókafarkat. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szörnyen éhezel. (-1 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 19 kerek követ. [39 pontot használtál fel, van még 76.]

h 32 használod a 32. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

h 32 használod a 32. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

h 32 használod a 32. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

h 32 használod a 32. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[52,-11] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos sallank. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a gyilkos sallank jobb oldalát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [53,-11] Továbbra is síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kaffogó hebrencs. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a kaffogó hebrencs jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kaffogó hebrencs, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. Messze hajítod a vacak kis gyilkos sallank trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kaffogó hebrencs trófeát. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [54,-10] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy tigroszlán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a tigroszlán testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tigroszlán bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a tigroszlán jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tigroszlán néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 46.]

m 2 mozogsz keletre
[55,-10] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 36.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 6 gyógyítás 6 pontért
Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+1 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 166 pontot. A következő körben tehát 196 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NEHÉZ NORBI (7119. ELLENFÉL)
Nehéz Norbi egy hosszúhajú, troll férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet!

KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY)
Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy.

KARAKTERLAP

Johnny Deep, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez a 27. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 9 Merészség: 6/3 Magasság: 255 cm
IQ: 14 Támadás: 10 Agresszió: 6 Testsúly: 487 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 Életpont: 130/88 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 9 Varázspont: 0/0 Pénz: 108 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 123 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 560 TP-t kaptál. Jelenleg 8 735 TP-d van. A következő szinthez még 3 265 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, alpesi tehén, kaffogó hebrencs. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 13 (+1) lőfegyverek: 8

55,102 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 77 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 3 (+1) 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 13 (+1) 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. vadászat: 1 8. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bunkó (#5) 14 * kerek kő (#19) 1 * kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18)
1 * szöges bunkó (#8)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 1 kötél (#92)
1 rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
2 vizestömlő (#3) [bennük 16 korty víz (#27), fér még: 24]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16) 17 drótszőr (#37)
4 evaporőr háj (#105) 3 fekete gyöngy (#99) 2 hebrencs állkapocs (#130)
1 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24) 1 lapockacsont (#33)
17 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125) 2 móri gyümölcs (#116)
4 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153)
3 rókafarok (#124) 11 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29)
4 sünmedve tüske (#14) 8 szárnyas hernyó (#69) 8 tigroszlán fog (#63)
4 varányszem (#30)

Összsúly: 36.69 kg Megterheltség: 67%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 hebrencs állkapocs (#130) 12 kerek kő (#19) 1 kőkés (#6)
1 koponya gyűrű (#1733) 1 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128)
8 tigroszlán fog (#63) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

47 48 49 50 51 52 53 54 55 56
-12
-11
-10
-9
-8
(49,-9) Nehéz Norbi (#7119), szent tölgyfa (#393)
(50,-10) agglomerátor (#138)
(51,-11) tazunkarókák (#81), 48. jellempróba, vaskohó (#155)
(52,-11) gyilkos sallank (#85), oltár
(53,-11) kaffogó hebrencs (#88), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 45. jellempróba
(54,-10) tigroszlán (#43)
(55,-10) 45. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek