26. forduló, 28. forduló, Tillantha összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. máj. 23. 18h:58'
EZ A 69. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD
70. játékheted kezdete: máj. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4745
SZÁMLA : XXXX

TILLANTHA KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [57,42] koordinátán.
Minden varázserőd visszatért. (+8 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) A lottó 1649. hetének nyerőszámai: 1, 28, 10. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

v 1 50 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 172.]

kotb 9143 belépés K.T.-be: 9143
Belépésedet fogod kérni A Homály Dalnokai K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 162.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

h 745 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[56,43] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megelőzve a tigroszlánt, elkapod a cicát. Jó kis ebéd lesz belőle (+1 kaja). Most látod csak, hogy a tigroszlán sebesült - nincs ínyére az ebédért való harc, ezért gyorsan elszalad. (+2 gonoszság.) Szereztél egy kaját.
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy púpos burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát a másikra támadsz. Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 5, gyógyulás: 4, összesen: -1 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [56,44] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy ork sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az ork sámán bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán jobb karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod az ork sámán bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 14, gyógyulás: 7, összesen: -7 ÉP}

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [56,45] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. (ld. enc.) Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
182 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

[39 pontot használtál fel, van még 123.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[56,46] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy süvítő rája. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát a másikra rontasz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája melléd csap a farkával! Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a süvítő rája testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ezüsttőrrel megkarcolod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája farkával melletted a levegőbe suhint. A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kihasználva az alkalmat, könnyen az örök vadászmezőkre juttatod a tazunkarókát. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rókafarkat. (ld. enc.)

(Továbbmész...) [56,47] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy garokk lehet. Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a garokk nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. [31 pontot használtál fel, van még 92.]

rm 6 31 100 rombolsz a 6. tárggyal a 31. tárgyat 92 pontért
Szétvágod, szétcsapdosod a növényt! Ez se hajt több bimbót. Ezen a mezőn megszűnt a smirglibokor. Istened ennek örülni fog. [50 pontot használtál fel, van még 42.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[55,46] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő kaffogó hebrencs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,45] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [55,44] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). [24 pontot használtál fel, van még 18.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[55,43] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [55,42] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 2.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 15, 20.
Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 167 pontot. A következő körben tehát 166 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASKOHÓ (155. ÉPÍTMÉNY)
Egy vaskohó megépítése nem kis feladat - nem árt, ha ketten vagy hárman összefognak, hogy gyorsabban menjen a munka. Ha azonban elkészültök, képesek lesztek a vasércet megolvasztva tiszta vashoz jutni, és így vastárgyakat kovácsolni! A vastárgyak elkészítéséhez pirkit szükséges, mert fa égetésével nem tudsz olyan hőmérsékletet elérni, amelyen megolvad a vas. Ezenkívül szükség van általában kőkalapácsra, és magas bányászat szakértelemre, a fegyverek és páncélok finom megmunkálásához. A vaskohó építése az ÉP 155 <TVP> paranccsal történik. A teljes felépítéshez 110 TVP szükséges, és csak dombon vagy alacsonyhegységen hajtható végre, mivel itt van elegendő alapanyag az építéshez.

RÓKAFAROK (124. TÁRGY)
Sokak szerint a tazunka farka szerencsét hoz, de hogy ehhez mit és hogyan kellene tenned, egyenlőre fogalmad sincs. Varázserejű vagy sem, mindenesetre mutatós hadizsákmány.

KARAKTERLAP

Tillantha, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Leah híve vagy. Ez a 27. fordulód.

Erő: 14 (27) Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 161 cm
IQ: 17 (27) Támadás: 31 Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 11 (21) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 13 (23) Életpont: 354/370 Jellem: gonosz (73) Tul. pont: 8
Szerencse: 15 (38) Varázspont: 262/214 Pénz: 149 arany Kép. pont: 7
Pszi pont: 16/6
Eddig összesen 183 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 597 TP-t kaptál. Jelenleg 15 787 TP-d van. A következő szinthez még 1 213 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, ork sámán, tetemember. A 15. fordulódban 100325 arany került a bankszámládra. 101855 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 10 (+1) ütőfegyverek: 4
lőfegyverek: 7

55,42 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 6 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 3 5. gyógyítás: 8 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. pszi: 2
10. zárnyitás: 1 11. vadászat: 5 12. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (45,0) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot. (teljesítve)
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): többek közt 16. tárgyat kell leadnod.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * elit csatavért (#295) 1 * Jerome köpenye (#1527)
1 * kvazár kesztyű (#445) 1 * kvazár sisak (#266) 1 mászókarom (#78)
1 ryuku csizma (#692) 1 ryuku futárcsizma (#1530) 1 ryuku kesztyű (#690)
1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku mellvért (#689) 1 ryuku nadrág (#691)
1 ryuku sisak (#688) 1 * zafír erőöv (#397) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
1 agyartőr (#420) 1 bot (#4) 1 bunkó (#5)
1 csontkés (#11) 1 * ezüsthegyű lándzsa (#324) 27 * ezüsttollú nyíl (#363)
2 * ezüsttőr (#322) 1 * hosszú íj (#111) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 méregfog (#1553)
1 parittya (#18) 3 szögletes kő (#17) 1 Trákin csákánya (#367)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 drakolder gyűrű (#969) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 * koponya szimbólum (#139)
1 kráken gyűrű (#1165) 1 * mind. smaragdja (#2750) 1 ryuku karvédő (#687)
1 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * szerencsetalizmán (#366)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
50 áldott kő (#642) 1 alkímiázó üst (#341) 1 bo'adhun idol (#745)
24 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 16 fáklya (#36)
100 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 66 kaja (#2)
1 kötél (#92) 5 leviatángumó (#1757) 1 mászókampó (#165)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 roxati zárfaló (#314) 1 szeksztáns (#32)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 4 csepp tinta (#101), fér még: 26]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
5 szent kehely (#257) [bennük 50 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 36]
6 vizestömlő (#3) [bennük 112 korty víz (#27), fér még: 8]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 3 aurach fog (#657) 2 bordacsont (#16)
13 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
3 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 86 gyíkfű (#201)
3 hebrencs állkapocs (#130) 5 kavadu lebeny (#24) 2 királygyík bőr (#44)
1 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125)
1 ormánygőte csont (#21) 6 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 12 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29)
36 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15)
14 varányszem (#30) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 92.88 kg Megterheltség: 74%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 hebrencs állkapocs (#130) 7 kaja (#2) 1 rókafarok (#124)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

54 55 56 57 58
41
42
43
44
45
46
47
48
(55,42) Leah oltár
(55,43) mély kút (#93), Sheran oltár
(55,44) 49. jellempróba
(55,45) oltár
(55,46) kaffogó hebrencs (#88)
(56,43) 26. jellempróba, púpos burástya (#92)
(56,44) ork sámán (#345), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(56,45) vaskohó (#155), mélységi grittang (#103)
(56,46) süvítő rája (#113), 27. jellempróba
(56,47) garokk (#73), egy ismeretlen isten rúnaköve, smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)

Üzenet küldése a karakternek