26. forduló, 28. forduló, Feketesörény összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 27. 9h:09'
EZ A 71. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD
72. játékheted kezdete: ápr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3074
SZÁMLA : XXXX

FEKETESÖRÉNY KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [40,-21] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.)

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 164.]

m 1 mozogsz északkeletre
[41,-22] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtőit. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy mélységi grittang. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy csontváz áll veled szemben.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy zombi. (ld. enc.)

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi rotható húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz nála 4 spirituszt. (Nincs mibe rakni 4 spirituszt.) (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 8 (limit: 350), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 800.
Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 152.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 144.]

le 51 leveszed/lerakod az 51. tárgyat
Lecsatolod a bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

kt 90 elkészíted a 90. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

kf 90 kézbeveszed/felveszed a 90. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

m 4 mozogsz délre
[41,-21] Amerre csak a szem ellát, dombok. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz tubarkövet. (ld. enc.) Észreveszel egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos tetű. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges vadtroll trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes gyilkos tetű trófeát. 252 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy zombi száll szembe veled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi foszladozó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+8 életerő.) Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy óriás csontváz. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 117.]

be 5 bemész az 5. titkos labirintusba
A térkép alapján könnyedén megtalálod a barlang bejáratát. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Egy igazi kalandnak nézel elébe! Odabent átható orkszag fogad: ez valami sötét tanyája lesz a gonosz teremtményeknek. [5 pontot használtál fel, van még 112.]

lm 4 1 mozogsz 4 1
Tovább gyalogolsz a szűk, kanyargó folyosón. [2. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Baar-ork van előtted! Fegyvere egy csontszablya. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Baar-ork bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a Baar-ork ocsmány pofáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a Baar-ork fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A Baar-ork megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A Baar-ork összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Baar-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Baar-ork jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A barlangjárat végül egy nagyobb szobává szélesedik ki: az orkok tanyája! [4. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Baar-ork. Fegyvere egy csontszablya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a Baar-ork jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a Baar-ork testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Baar-ork testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A Baar-ork megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát, 1 kavadu iszákot és 1 kőkést. Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Tovább gyalogolsz a szűk, kanyargó folyosón. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Visszaérkeztél a kijárathoz, és elhagyod a barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[36 pontot használtál fel, van még 76.]

m 2 mozogsz keletre
[42,-21] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a csontváz jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy szintszívó. Amikor elhal a zaj, előmászol. Eszel valamit. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 64.]

go 24 gonoszkodsz: 24
Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, ő csak pihenjen. Mikor egy fának dőlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erővel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 54.]

m 2 mozogsz keletre
[43,-21] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+8 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+9 életerő.) Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy óriás csontváz. Amikor elhal a zaj, előmászol. [42 pontot használtál fel, van még 12.]

go 20 gonoszkodsz: 20
Odalépsz a magatehetetlen figurához, és lábadat a torkára helyezed. Hosszasan kérdezgeted a fickót, hátha ki tudsz valami hasznosat szedni belőle, de nem jársz sikerrel. A hasznavehetetlen társalgást megunva, ránehezedsz a torokra rakott lábra, és fordulsz egyet. Majd, mint aki jól végezte dolgát, továbbindulsz. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 165 pontot. A következő körben tehát 167 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZOMBI (49. SZÖRNY)
A "friss" (néhány hónapos), még rothadás állapotában levő hullák animálása, életre keltése a nekromanták egyik kedvenc szórakozása. Az igen visszataszító és büdös élőholt szolgák egyébiránt hasznosak: fáradhatatlan moráljuk és a fájdalom teljes ignorálása félelmetes harcosokká teszi őket. Sajnos, a sikeres harcos másik alapvető feltétele, a tudat és motiváltság teljesen hiányzik belőlük, ezért egy éles vagy szúrófegyverrel aránylag hamar fel lehet őket aprítani. Leginkább mocsarakban és romok közt találkozhatsz velük.

SPIRITUSZ (170. TÁRGY)
Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt.

TUBARKŐ (700. TÁRGY)
Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő.
- Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja.
- Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém!
Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned.

GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY)
A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges.

KARAKTERLAP

Feketesörény, egy fekete, copfos hajú, félszemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Ez a 27. fordulód.

Erő: 19 Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 258 cm
IQ: 14 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 480 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 16/16 év
Egészség: 14 Életpont: 126/58 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 0
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 43 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 151 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 021 TP-t kaptál. Jelenleg 10 024 TP-d van. A következő szinthez még 1 976 TP szükséges. Trófeáid: proteinfecske, alpesi tehén, gyilkos tetű.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 8 (+1) vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 8 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 4 (+1)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Óvatosság (labirintusokban): 0
43,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 45

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 (+1) 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 9 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 1 8. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 15 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
fabontó szójer (#71)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 15, 16, 17.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 * bumeráng (#249)
4 csontszablya (#64) 10 kerek kő (#19) 1 * kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6) 1 obszidián penge (#2082) 1 parittya (#18)
1 szöges bunkó (#8) 1 szögletes kő (#17)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
28 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 lant (#238) 1 olló (#335) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 13 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17]
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 bordacsont (#16) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
2 drótszőr (#37) 3 fabontó (#106) 1 fekete gyöngy (#99)
3 grákóbőr (#41) 1 kaktusztüske (#114) 2 lapkorong (#80)
24 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125)
14 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 2 rákpáncél (#97)
6 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 7 smirglilevél (#29)
13 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69)
10 varányszem (#30) 2 vasérc (#152)

Összsúly: 56.88 kg Megterheltség: 118%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 csontszablya (#64) 5 kaja (#2) 1 kavadu iszák (#25)
1 kőkés (#6) 4 óndarab (#85) 6 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

39 40 41 42 43 44
-23
-22
-21
-20
(41,-22) mélységi grittang (#103), csontváz (#48), zombi (#49), 5. jellempróba, olvasztókemence (#86), oltár, érclelőhely
(41,-21) az 5. labirintus bejárata, vaskohó (#155), Sheran oltár, manóodú (#698), olvasztókemence (#86), gyilkos tetű (#116), zombi (#49), Baar-ork (#44)
(42,-21) 24. jellempróba, oltár, sünmedve (#33), csontváz (#48)
(43,-21) gumifa (#38), oltár, 20. jellempróba, alpesi tehén (#91)

Üzenet küldése a karakternek