266. forduló, 268. forduló, Next Generation összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 14. 9h:13'
EZ A 274. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD
275. játékheted kezdete: márc. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1829
SZÁMLA : XXXX

NEXT GENERATION KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,46] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 mágusölő (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany), 1 Eldaran karkötője (eladási ár: 80 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 8 gyöngymangó (eladási ár: 2 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+10 tvp ). Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+579 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku csapásvezető nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 261 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 arany. 1676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 266, gyógyulás: 0, összesen: -266 ÉP}

(Önanalízis: +34% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 415.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 413.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 411.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 409.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 407.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 407.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 407.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 156. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 405.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 403.]
Szupersebesen mormolsz. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 398.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 398.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. (Önanalízis: +10% főzés.) 646 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 396.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

le 278 leveszed/lerakod a 278. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 396.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+269 életerő). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 391.]

kf 816 kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[186,45] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csápos otagi. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 167 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csápos otagi vonagló testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 44 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 24 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csápos otagi farkát. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 44 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3743 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 336, gyógyulás: 0, összesen: -336 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+336 életerő). [-50 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [187,44] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Belwar Dissengulp előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő sebesült magger mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 156 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sebesült kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 159 életpontot sebeztél. A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 1281 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött. [61 pontot használtál fel, van még 330.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 238 életpontot sebeztél. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP], 3 bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP] és egy sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP]. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 233 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya lila testét. Kritikus ütés! (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az 5 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 arany és egy vasérc. 1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Tguarkhan intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan jobb lábát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Tguarkhan kutyafejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranytű, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc. 1743 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy szent jogar, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 52 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. (Önanalízis: +6% felderítés.) [50 pontot használtál fel, van még 280.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[187,45] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy csillagbozótost. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [187,46] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy amniosz-fát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Leon Silver I. előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy fekete kaktuszt.

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 amnioszt. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 250.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Zinthurg bikafejét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és 3 arany. 1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! A következő kincseket találtad: egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 172 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi őselementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 233 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 10 arany. 2406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Tguarkhan jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 21 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan kutyafejét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Tguarkhan testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) A Tguarkhan belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mancsával a Tguarkhan megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP], egy vasérc és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1743 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP], 17 arany, egy tolmokov-koktél, egy ezüsttőr [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], 6 ugh méreg és egy rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP]. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+194 életerő). [-50 varázspont.] [55 pontot használtál fel, van még 195.]

m 2 5 6 mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra
[188,46] Bozótos terepre értél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Látsz egy borkonyó cserjét. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy földsárkány, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [187,47] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [186,47] Bozótos terepre értél. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Glanga Dor Blazeer irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [49 pontot használtál fel, van még 146.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[185,47] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.

Felfedeztél egy kristálypalotát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [184,47] Az erdő fái elmaradnak, és a terep minden átmenet nélkül sivatagira vált.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Westy irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gránátkaktuszt. Utad során felfedezel egy csillagbozótost. Felfedeztél egy pézsmatököt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [26 pontot használtál fel, van még 120.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[183,48] A terep változik: ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel farkát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. {KCC:} Vashegyű lándzsával eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gort Grán előtt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Tetőtől talpig bekened a gyereket a púderkő porával. Így már haza mer menni. Megköszöni a segítségedet. (+2 jóság.)
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(183,48) ezoterikus mardelek (#184), kristálypalota (#401), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, művészi porolit (#720), 28. jellempróba
(184,47) Thargodan csatamező (#432), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(185,46) ryuku csapásvezető (#778)
(185,47) kristálypalota (#401), Chara-din monolitja (#534)
(186,45) csápos otagi (#395), phua-kúp (#372), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534)
(186,47) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Raia oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(187,44) Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), oltár, 43. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), magger (#747), kultúrmasztodon (#227), Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212)
(187,45) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, 40. jellempróba, csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720)
(187,46) Thargodan csatamező (#432), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), Tguarkhan (#212)
(187,47) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska, Chara-din monolitja (#534), oltár
(188,46) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), patak, Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)

[183,49] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Észreveszel egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy földsárkány irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

[39 pontot használtál fel, van még 81.]

v 198 189 60 elmormolod a 198. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(183,49) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), 49. jellempróba

[189,60] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. (Önanalízis: +4% mászás.) A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a légirozmár úszóhólyagját. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 9 aranyat. Miután lemásztál, továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
Összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre bronzként csillog. Fairlight személyes tanácsadója. Egy angyalok gyűrűjét, egy balkezes gyűrűt, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy mithril kesztyűt, egy moa csiptetőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy vortex amulettjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy mópat gigász trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kék égen kondenzcsíkot húzó moa röpcsi. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Csörcsil. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[-100 varázspont.] [26 pontot használtál fel, van még 55.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

hu 443 278 hulladék: 443 278
Hulladék, ezért nem gyűjtesz roxati üvegszemet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 50.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 274. játékheted és a 267. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

* 4. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 40.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 24, 15.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 4 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 40 pontod maradt, ebből a következő körre 40 pontot vihetsz át. Kapsz még 408 pontot. A következő körben tehát 448 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Next Generation, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Raia főpapja vagy. Papi hited: 284. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 267. fordulód.

Erő: 30 (37) Szint: 28 Merészség: 7/5 Magasság: 144 cm
IQ: 36 (43) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 32 (40) Védekezés: 90 Menekülés: 30 % Életkor: 35/47 év
Egészség: 33 (38) Életpont: 487/487 Jellem: jó (704) Tul. pont: 9
Szerencse: 42 (56) Varázspont: 939/83 Pénz: 8946 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/18 Pszi pont: 199/251 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 25
Eddig összesen 1958 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26234 TP-t kaptál. Jelenleg 2458456 TP-d van. A következő szinthez még 141544 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, kisebb quwarg isten, szánalmas pondró. A 221. fordulódban 6136 arany került a bankszámládra. 7301 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/35 ökölvívás: 32/33 (+5%) szúrófegyverek: 14/80 (+6%)
dobófegyverek: 30/27 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (210%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/31 (+16%) 2. nyomkövetés: 54/30 (+51%) 3. mászás: 12/26 (+4%)
4. csapdakészítés: 20/1 (+6%) 5. csapdaészlelés: 18/95 6. gyógyítás: 42/40
7. titkosírás: 4/52 (-600%) 8. felderítés: 28/27 (+6%) 9. szörnyidomítás: 11/87
10. teológia: 73/44 (+33%) 11. taumaturgia: 58/59 (+17%) 12. versengés: 12/85
13. harcművészetek: 27/36 14. zene: 12/89 15. szörnyismeret: 29/37 (+34%)
16. pszi: 23/17 (+1%) 17. zárnyitás: 15/10 18. vadászat: 4/46
19. vitalitás: 1/31 20. bányászat: 16/63 21. úszás: 7/64
22. főzés: 13/80 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 25 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 8 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), bávatag golombár (#165), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)
varázspáncél (#156)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> szürke rinocérosz (#346)
tűzeső (#61) >> halálhozó (#419) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177) tűzeső (#61) >> smaragdgólem (#417)
tűzeső (#61) >> borzalmas varkaudar (#166) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
villámcsapás (#50) >> Orkhan Thai (#238)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> Ek'Hor (#977) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181)
tompítás (#40) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tompítás (#40) >> csontváz lord (#177) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tüskepajzs (#30) >> halálhozó (#419)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 ezüstshuriken (#327) 1 púderkő (#119) 1 quwarg tojás (#360)
4 spiritusz (#170) 2 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
290 arany (#50) 2 aranytű (#272) 1 borkonyó bibe (#312)
9 drótszőr (#37) 1 ezüst nyaklánc (#117) 8 kaja (#2)
1 pirkit (#153) 1 szent jogar (#150) 1 Thargodan esszencia (#328)
1 tolmokov-koktél (#351) 6 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(189,60) bűbájlidérc (#761), grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), légirozmár (#94), Csörcsil (1191. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek