265. forduló, 267. forduló, NépekMindenSzigete összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 27. 9h:07'
EZ A 353. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD
354. játékheted kezdete: febr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,75] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Drowsy Druid Abasc-kal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Ruházatát egy éjkornis trófea, egy hordóagyú mameluk trófea és egy trikornis herceg trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz Cholerral. Sheran hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy bányarém trófea és egy Poomr Ko trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Két izmos kar által kettétört varászpálca. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Cholerral. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 4. napon összefutsz Nantosveltával. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy fagyelementál trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 4. napon összefutsz Syddel. Sheran főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar behemót trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Leheletnyi csókot hint feléd, de te csak zavarodottan pislantasz.
A 12. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran eljövendő papja. Egy ezüst papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy autentikus vámpír trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy nukleáris cickány trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Desertus Anima. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Mélyen a szemedbe néz, és lassan végighúzza a nyelvét a felső ajkán. Izgató a dolog, de ellenállsz!
A 12. napon találkozol Lauranával. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy Ayagira Tanaka trófea, egy quwarg királynő trófea és egy vadász quwarg trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Leheletnyi csókot hint feléd, de te csak zavarodottan pislantasz.
A 19. napon megintcsak összefutsz Syddel. Csábosan rebegteti a szempilláit, majd ruháit úgy mozdítja, hogy elővillanjanak hosszú, karcsú combjai. Rezzenéstelen arccal figyeled a nőstény próbálkozásait.
Desertus Anima, amikor összefutottatok, adott neked 26 kaját, egy fekete bőrcsizmát, egy kis vaspajzsot, egy lánckesztyűt, egy mászókarmot, egy rejtőköpenyt, egy rézsisakot, egy sárga erőövet, 2 tankány karmot és egy vas fejpántot. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+107 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 698. hetének nyerőszámai: 11, 21, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 363.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+0 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 333.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 328.]

ep 256 42 építed a 256. tárgyat 42 pontért
A munkában a rőtmanó segít. Folytatod a belső falak építését. Ezek már a külső falaknál sokkal vékonyabbak, az építés gyorsan megy. Válaszfalakat építesz a pihenőhelynek, az imateremnek és az áldozati szentélynek. 44 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [41 pontot használtál fel, van még 287.]

a 87 3796 1 átadod a 87. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bronzhegyű lándzsát Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

a 8 3796 1 átadod a 8. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szöges bunkót Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

a 235 3796 1 átadod a 235. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 dorony dudát Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

a 270 3796 1 átadod a 270. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 gromak páncélt Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

a 127 3796 1 átadod a 127. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 mandibulakaszát Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

a 273 3796 1 átadod a 273. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szuper dobóhálót Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

a 135 3796 3 átadod a 135. tárgyat a 3796. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 gyöngymangót Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

a 159 3796 1 átadod a 159. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kis vaspajzsot Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

a 3 3796 1 átadod a 3. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vizestömlőt Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

a 229 3796 1 átadod a 229. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián karkötőt Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

a 308 3796 1 átadod a 308. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst papi karkötőt Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

a 169 3796 1 átadod a 169. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 uzbány csőrt Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

a 68 3796 1 átadod a 68. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kék orchideát Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

a 34 3796 1 átadod a 34. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ásót Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

a 92 3796 1 átadod a 92. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kötelet Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

a 94 3796 10 átadod a 94. tárgyat a 3796. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 bronzhegyű nyilat Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

a 516 3796 1 átadod az 516. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar szablyát Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

at 4718 20 TU-t adsz át a 4718. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 2 TU árán átcsúsztatsz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

a 32 4784 1 átadod a 32. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Drowsy Druid Abasc részére. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

* 1. BP: VP elővétele: 30
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 282.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 282.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 279.]

* 5. BP: keresed az 55. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy rőtmanót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 126 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 239.]

tf 3 39 fejleszted a 3. tulajdonságodat 39 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 87 TVP-t kell elköltened.] [39 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 28, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a rőtmanó. Egy kaját nyel le a sünmedve. 3 kaját töm magába az ezoterikus mardel. 2 kaját fal föl a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 407 pontot. A következő körben tehát 607 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYTOLL (572. TÁRGY)
Mára már igazi ritkaságszámba megy az aranygriffek tolla. A leggazdagabb nemesek lúdtoll helyett ilyet használnak írásra, és állítólag Boraxnak van egy tegezre való nyílvesszeje, amelyeket aranygriff toll ékesít. Gazdag úrhölgyek ruhájának gallérját és kalapját is szokta aranytoll díszíteni. Nem csoda, hogy a kereskedők komoly pénzeket kínálnak érte.

KARAKTERLAP

NépekMindenSzigete, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 266. fordulód.

Erő: 30 (33) Szint: 15 Merészség: 7/6 Magasság: 185 cm
IQ: 31 (34) Támadás: 20 Agresszió: 6 Testsúly: 179 kg
Ügyesség: 31 (34) Védekezés: 32 Menekülés: 40 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 33 (38) Életpont: 303/304 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 43 (46) Varázspont: 456/425 Pénz: 183 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/6 Pszi pont: 162/302 EFejl: 30
Eddig összesen 832 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 44 TP-t kaptál. Jelenleg 102696 TP-d van. A következő szinthez még 17304 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, ryuku csapásvezető, varkaudar íjász. A 265. fordulódban 5015 arany került a bankszámládra. 5040 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/60 ökölvívás: 3/60 szúrófegyverek: 20/70
vágófegyverek: 20/94 ütőfegyverek: 8/57 lőfegyverek: 18/46
dobófegyverek: 10/84

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/27 2. nyomkövetés: 36/20 3. mászás: 7/53
4. csapdakészítés: 24/3 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/82 6. gyógyítás: 16/11
7. titkosírás: 8/99 8. felderítés: 39/9 9. szörnyidomítás: 14/67
10. teológia: 24/60 (+4%) 11. taumaturgia: 14/51 (+3%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 5/42 14. zene: 43/76 (+30%) 15. szörnyismeret: 22/64
16. pszi: *20/100 17. zárnyitás: 1/11 18. vadászat: 43/1
19. bányászat: 20/83 20. úszás: 15/60 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
sünmedve (#33) státusz: OK
rőtmanó (#55) (építő: +5% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ásó (#34) 10 bronzhegyű nyíl (#94) 1 dorony duda (#235)
1 gromak páncél (#270) 4 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2)
1 kék orchidea (#68) 1 kötél (#92) 1 obszidián karkötő (#229)
1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273) 1 uzbány csőr (#169)
1 varkaudar szablya (#516) 9 víz (#27) 1 vizestömlő (#3)
1 ezüst papi karkötő (#308) 1 szöges bunkó (#8) 1 mandibulakasza (#127)
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 kis vaspajzs (#159)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE



Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.

Üzenet küldése a karakternek