| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2018. febr. 23. 12h:10' EZ A 564. JÁTÉKHETED, 265. FORDULÓD 565. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával alaposan megvágod a vadász tatu nyakát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a vadász tatu testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| * 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
| * 3. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
| * 4. KP: v 1 10 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
| * 5. KP: v 63 0 0 | elmormolod a 63. varázslatot |
| * 6. KP: v 72 0 0 | elmormolod a 72. varázslatot |
| * 7. KP: vv 224 12 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
| fl 2 | lopsz a 2. fajúaktól |
| fl 4 | lopsz a 4. fajúaktól |
| fl 5 | lopsz az 5. fajúaktól |
| fl 6 | lopsz a 6. fajúaktól |
| fl 7 | lopsz a 7. fajúaktól |
| fl 8 | lopsz a 8. fajúaktól |
| fl 9 | lopsz a 9. fajúaktól |
| ef 10 521 | energia fejlesztése 10 |
| m 3 1 8 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északra |
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal eltalálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 846 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 16, gyógyulás: 33, összesen: +17 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 68, gyógyulás: 15, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [116,85] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy uzbány jelenlétét jelzi. Előkészíted a dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz közel lopódzni, és rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik az uzbány. Már ujjongani kezdesz, amikor reccs: a háló szétszakad! Átkozódva hagyod el a helyszínt, miközben a szörny világgá szalad. [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [116,84] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 114-123.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
904 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 23, gyógyulás: 31, összesen: +8 ÉP}
Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a dermesztő lidérc jobb oldalát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Méregfoggal megdöföd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 348 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 24, gyógyulás: 38, összesen: +14 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Méregfoggal megdöföd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 348 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 24, gyógyulás: 36, összesen: +12 ÉP}
| m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 061 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 36, gyógyulás: 46, összesen: +10 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 78, gyógyulás: 17, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [116,82] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ryuku gárdista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista jobb karját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
766 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 18, gyógyulás: 34, összesen: +16 ÉP}
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg torát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 33, gyógyulás: 49, összesen: +16 ÉP}
| be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Méregfoggal megdöfködöd az óriásféreg ízelt testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Előremozdulva, az óriásféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriásféreg testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal megbököd az óriásféreg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az óriásféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2 374 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 88, gyógyulás: 94, összesen: +6 ÉP}
| be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
| be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
| m 8 1 2 | mozogsz északra, északkeletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a gorombilla jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átszúrod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mancsával a gorombilla végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a gorombilla száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle fejét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal eltalálod a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 18, gyógyulás: 40, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [117,80] Fák, mindenütt csak fák. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY!
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz bal oldalát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 19 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával megcsapod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal megkarcolod a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 79, gyógyulás: 48, összesen: -31 ÉP}
A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc nyakát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A seb azonnal beforr! Méregfoggal megdöfködöd a hegymélyi lidérc jobb oldalát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-38 varázspont.) Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc bal karját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A seb azonnal beforr! Méregfoggal megdöfködöd a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-31 varázspont.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 68, gyógyulás: 85, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [118,80] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal többször eltalálod a hegymélyi lidérc fejét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-38 varázspont.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc bal karját. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal megdöfködöd a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-25 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 65, gyógyulás: 14, összesen: -51 ÉP}
| m 3 | mozogsz délkeletre |
Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt sullár testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az élőholt sullár testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Varkaudar szablyával megcsapod az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 112, gyógyulás: 23, összesen: -89 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a csontváz lord fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a csontváz lord testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Varkaudar szablyával megvágod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 88, gyógyulás: 19, összesen: -69 ÉP}
| szk 10 38 19 | keresed a 10. szörnyet a 38. szörnyet a 19. szörnyet |
| id 85 80 | idomítod a 85. szörnyet 80 pontért |
| szm 85 | megölöd a 85. szörnyet |
Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
| ef 5 | energia fejlesztése 5 |
| * 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
| * 2. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
| TUDATI KITÉRÉS II. (521. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati kitérés mesterei gyakorlatilag művészetté fejlesztették ezt a képességet. Nem csupán a rájuk kilőtt lövedékek elől voltak képesek kitérni, de a legkülönfélébb, ártalmas trükköt is elkerülhették általa. Persze a te tudásod még meg sem közelíti egy rendfőnökét, de ez ne keserítsen el! Idővel majd sokkal jobb leszel! Ez a "megérzés" nem igényel erőteljes koncentrációt, így akár harc közben is élhetsz vele. [Mostantól a tapasztalati szinted egynegyede százaléknyi esélyt kapsz rá, hogy a szörnyek lőfegyver használat helyett aktivált támadó képességei elől kitérj. Ezt az esélyt semmi sem módosítja, és kiszámításánál felfelé kerekítünk, de az semmilyen módon nem mehet 20% fölé. A tudati kitérés megelőz minden más jellegű mentődobást, amire a támadás, vagy annak hatása elkerülése végett jogosult vagy. Kalandozók esetleges különleges (tudati) képességei ellen a kitérés nem nyújt védelmet.] |
| DERMESZTŐ LIDÉRC (645. SZÖRNY) Első pillantásra nehéz lenne megmondani, hogy ez a teremtmény a túlvilág sötét bugyraiból, vagy éppen a fagy jéghideg létsíkjáról érkezett, mert mindkét létsík lakóinak legrémesebb tulajdonságait ötvözi magában: fagyos lehelete egyben a halál közelségének érzetét hozza magával, karmainak érintésére pedig szó szerint végigfut az ember hátán a hideg... és persze az elfén is... na és természetesen a többi faj képviselői sincsenek biztonságban, ha összefutnak egy dermesztő lidérccel. |
| BOSZORKÁNYKENDŐ (1697. TÁRGY) Érdekes, hogy eddig nem vetted észre az ork banya hátára terítve ezt a koszlott, rongyos vállkendőt. Most is csak azért figyeltél fel rá, mert az öregasszony félrészeg állapotban, fogatlan vigyorral leoldja a válláról, és mindenáron rád akarja tukmálni. Azt mondja, nagyon kell neki egy tengerszín smaragd, egy mélysötét rubin és egy fénytelen gyöngy, ezekért nehéz szívvel bár, de megválik legnagyobb kincsétől, a kendőjétől. Mikor megtapogatod a büdös rongyot, meglepődve tapasztalod, hogy erős mágikus kisugárzása van. Kicsit összpontosítasz erre, és máris megvilágosodik előtted a kendő hatalma. Ha a vállkendőt a válladra teríted (ezt akkor is megteheted, ha van már ott másik vállvédő), a szörnyek és más kalandozók sikeres tárgybűvöléssel csupán a boszorkánykendőt tudják elbűvölni tőled, más tárgyadra a bűbáj hatástalan lesz. Bájoláskor az illatos bájital hatástalan lesz rád. Ha ráállsz az alkura, az ork kunyhónál a KT (Küldetés Teljesítése) 1697 parancsot add ki, 5 TVP-ért. |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
| HALÁLBOKOR (2370. TÁRGY) A Negatív létsíkra nyílt tér-idő szakadásokon keresztül halálos spórák kerültek minden síkra, amelyek megmérgezték a növényeket, és átalakították őket. A halálbokor csak a mi világunkról tekintve tűnik halottnak: negatív energiákkal táplálkozik, folyamatosan szívja el az életenergiát környezetéből, növekszik! A halott bokorról - ha akarod - leszakíthatod a virágát, de vigyázz, mert a bokor egyetlen érintése könnyen elszívhatja életesszenciádat! A KT 2371 paranccsal egy bokorról egy virágot tudsz begyűjteni 5 TVP elköltésével. |
THARGODAN CSONTVÁZ (297. SZÖRNY)Merész nekromanta az, aki az ősi Thargodanok csontvázát animálni meri! A Thargodanok sötét életformájának köszönhetően az "élet" - már ha a negatív energiát annak lehet nevezni - sosem szállt el a csontvázból teljesen. Mágikus úton animálni, egy kóbor Thargodan energiaesszenciát a csontvázhoz kötni merész dolog, de ha sikerrel jársz, nagyhatalmú szövetségesre lelsz. A Thargodan csontváz fáradhatatlan szolga, és elpusztítani is igen nehéz, egyszóval időtálló bútordarab. Persze, ha valamelyik Thargodan észreveszi, mit műveltél, jaj neked! |
| Erő: | 31 (40) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 157 cm |
| IQ: | 29 (31) | Támadás: | 23 (25) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
| Ügyesség: | 27 (34) | Védekezés: | 31 (35) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 163/163 év |
| Egészség: | 25 (29) | Életpont: | 333/211 | Jellem: | gonosz (511) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 34 (40) | Varázspont: | 431/140 | Pénz: | 2558 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 42/3 | Pszi pont: | 84/69 | EFejl: | 15 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 22/94 (+6%) | vágófegyverek: | 26/54 (+14%) |
| ütőfegyverek: | 16/50 | lőfegyverek: | 22/49 | dobófegyverek: | 9/63 |
| Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| düh vérvörös köde: 20 százalék; |
| 119,81 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132 |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
| JLKzott minoszkúpok: 63 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 11/86 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 67/49 (+27%) | 3. lopás: | 5/69 |
| 4. mászás: | 13/48 | 5. csapdakészítés: | 23/51 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 20/96 (+4%) |
| 7. gyógyítás: | 26/77 | 8. titkosírás: | 16/65 | 9. felderítés: | 16/98 |
| 10. szörnyidomítás: | 7/83 (+27%) | 11. teológia: | 30/60 (+19%) | 12. taumaturgia: | 20/76 (+2%) |
| 13. szerencsejáték: | 1/71 | 14. versengés: | 8/82 | 15. zene: | 17/81 (+11%) |
| 16. szörnyismeret: | 39/17 (+33%) | 17. pszi: | 10/86 (+11%) | 18. zárnyitás: | 3/60 |
| 19. vadászat: | 23/90 | 20. bányászat: | 24/60 | 21. főzés: | 12/15 (+10%) |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
| lopsz az emberektől (1) bármit, a törpéktől (3) bármit, az elfektől (2) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 100 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ) |
| elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220) |
| gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
| szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| pszi elementál (#221) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
| kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
| isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
| erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
| energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
| törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
| 2.) Ahol sok a csont, ott sok a halott. A következő áldozat legyen 20 lapockacsont! |
| 3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 53, 54, 63. |
| TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
| Folyamatban: 14, 16. |
| HŐSTETTEID |
| Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 6 (limit: 190), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 600. |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| energia-csapolás (167) |
| beszéd állatokkal (171) |
| tudati őrjárat (183) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| csonttörés (219) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| düh (289) |
| fegyvermester (302) |
| pszionikus védelem (307) |
| kétkezes harc (338) |
| az ősök hite (362) |
| a mágia szeretete (393) |
| időfolyamok (394) |
| túlélő életmód (429) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| közös ima (509) OK |
| tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 67 TU. |
| tudati kitérés I (514) OK |
| tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 85 TU. szükséges még: 25 TU. |
| pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1285 TU szükséges.) |
| mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| Összsúly: 126.70 kg | Megterheltség: 114% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
| Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 160 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 3 | arany (#50) | 1 | dobóháló (#221) | 8 | kaja (#2) | |||
| 9 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | boszorkánykendő (#1697) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
| 6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 6 | sallank karom (#128) | |||
| 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||||||
| 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | |
| 79 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 80 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 81 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 82 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 83 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 84 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 85 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 86 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 87 | |
|
|
|
|
|
|
|