Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 13. 9h:16' EZ A 290. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD 291. játékheted kezdete: jún. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 88 178 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 208 1 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 209 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
hh 305 305 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat |
h 1398 292 | használod az 1398. tárgyat |
vv 243 | elmormolod a 243. varázslatot |
kb 2 36 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (36 darabot) |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 30 189 | felt. lőfegyver haszn. 30 a 189. tárggyal |
ftv 266 457 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 457. szörnyet |
ftv 266 443 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 443. szörnyet |
ftv 33 440 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 440. szörnyet |
ftv 266 507 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot az 507. szörnyet |
ftv 266 511 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot az 511. szörnyet |
ftv 186 508 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot az 508. szörnyet |
ftv 186 512 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot az 512. szörnyet |
m 2 | mozogsz keletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 650 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szörnyűség, szerencse és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 208 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, szerencse és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A greén örvény szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 5 801 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 208, gyógyulás: 2, összesen: -206 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 650 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel csak érinted a kék rothasztó bal hátsó lábát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-11 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a kék rothasztó testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-5 életpont.) A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 9 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1122, sebződés: 67, gyógyulás: 13, összesen: -54 ÉP}
tv 266 33 | támadó/véd. varázslat a 266. varázslatot a 33. varázslatot |
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
227 | 228 | 229 | |
12 | |
|
|
13 | |
|
|
14 | |
|
|
[185,60] Épületek tűnnek fel. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
ve 1170 50 | megveszed az 1170. tárgyat 50 |
f 264 | kísérletezel a 264. tárggyal |
h 892 13 | használod a 892. tárgyat |
fno 11 1 | fejl. pont elköltés 11 1 |
ek 40 9 | t. energia kisütése: 40 9 |
ve 83 163 | megveszed a 83. tárgyat 163 |
ve 128 50 | megveszed a 128. tárgyat 50 |
ve 788 5 | megveszed a 788. tárgyat 5 |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó bal oldalát. (2 támadással 206 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (23 életpontot sebezve.) Ököllel eltalálod a részeg kalandozó jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[228,13] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy shokara bogár. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Az összes nálad levő víz elpárolgott! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a shokara bogár fejét. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (28 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a shokara bogár nyakát. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (22 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 856 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a shokara bogár testét. (5 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (19 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a shokara bogár jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) A shokara bogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A shokara bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 8 125 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1384, sebződés: 1048, gyógyulás: 310, összesen: -738 ÉP}
f 858 | kísérletezel a 858. tárggyal |
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
227 | 228 | 229 | |
12 | |
|
|
13 | |
|
|
14 | |
|
|
[242,44] Változik a terep: sűrű erdőben vagy.
be 691 | bemész a 691. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 446.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (7 támadással 686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel meghorzsolod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 387 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1421, sebződés: 636, gyógyulás: 349, összesen: -287 ÉP}
(Továbbmész...) [244,44] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pengekarú nitmák. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák ízelt lábát. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pengekarú nitmák testét. (9 támadással 840 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák jobb lábát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 235 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel épp hogy eltalálod a pengekarú nitmák bal lábát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a pengekarú nitmák testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A pengekarú nitmák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 027 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1402, sebződés: 498, gyógyulás: 348, összesen: -150 ÉP}
(Továbbmész...) [245,44] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi rúnatornyot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Veronel, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Alaposan leizzadsz, mire eléred az építmény tetejét. Lihegve nézel körül. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy szellemdarázs!
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szellemdarázs testét. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szellemdarázs jobb szárnyát. (7 támadással 663 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Ököllel többször eltalálod a szellemdarázs jobb szárnyát. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (4 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Ököllel csak érinted a szellemdarázs testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szellemdarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 511 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1344, sebződés: 282, gyógyulás: 334, összesen: +52 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő fejét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton bűvölő testét. (9 támadással 848 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Ököllel többször eltalálod a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel meghorzsolod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ököllel súrolod a kreiton bűvölő egyik csápját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-11 TVP). A kreiton bűvölő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 030 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1502, sebződés: 189, gyógyulás: 289, összesen: +100 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Felfénylik az állatvédelem! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan hadúr testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan hadúr testét. (9 támadással 842 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan hadúr oszladozó fejét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Jobbra-balra szökkenve osztja a tleikan hadúr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A tleikan hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 768 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1363, sebződés: 291, gyógyulás: 63, összesen: -228 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 650 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 153 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 164 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 184 életpontot vesztettél. A lidérctűz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 5 600 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 501, gyógyulás: 2, összesen: -499 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor bal oldalát. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (18 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor furcsa alakját. (9 támadással 857 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 6 458 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1235, sebződés: 20, gyógyulás: 187, összesen: +167 ÉP}
(Továbbmész...) [247,44] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Chara-din hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely FéNYeS NaP formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy tükörtornyot. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy ősi rúnatorony van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy xantusz-kaktusz van. Jól kivehetőek a távolban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gothag döglidérc. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc bal lábát. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gothag döglidérc jobb oldalát. (8 támadással 903 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a gothag döglidérc rothadó alakját. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 8 604 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1447, sebződés: 124, gyógyulás: 31, összesen: -93 ÉP}
(Továbbmész...) [247,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi rúnatornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gort Grán. Találsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy elemi pulzátor!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor nyakát. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi pulzátor bal szárnyát. (7 támadással 686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd az elemi pulzátor jobb vállát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Csápjaival az elemi pulzátor lecsap a bal karodra. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A lény idődet lopja (-9 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Az elemi pulzátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 6 682 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1204, sebződés: 312, gyógyulás: 249, összesen: -63 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 325 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan házőrző jobb hátsó lábát. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan házőrző testét. (9 támadással 839 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan házőrző bal oldalát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A tleikan házőrző a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ököllel gyengén megütöd a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tleikan házőrző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 944 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1901, sebződés: 734, gyógyulás: 415, összesen: -319 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan hadúr testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan hadúr oszladozó fejét. (9 támadással 859 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan hadúr ősöreg testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Pengéjét vadul forgatva, a tleikan hadúr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 818 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1385, sebződés: 288, gyógyulás: 62, összesen: -226 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 811 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (19 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 6 728 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1190, sebződés: 14, gyógyulás: 178, összesen: +164 ÉP}
ek 503 247 28 | t. energia kisütése: 503 247 28 |
241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | |
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
[247,28] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi rúnatornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy elemi pulzátor!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor szárnyas testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi pulzátor jobb lábát. (9 támadással 854 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Ököllel megpöccinted az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Az elemi pulzátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 6 400 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1201, sebződés: 17, gyógyulás: 186, összesen: +169 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 325 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (9 támadással 852 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Ököllel többször eltalálod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A tleikan házőrző csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 196 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a tleikan házőrző testét. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ököllel gyengén megütöd a tleikan házőrző testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A tleikan házőrző csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A tleikan házőrző összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 052 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1907, sebződés: 741, gyógyulás: 419, összesen: -322 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 650 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan behemót jókora fejét. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (48 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel többször eltalálod a tleikan behemót termetes combját. (7 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Ököllel többször eltalálod a tleikan behemót jókora fejét. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a tleikan behemót testét. (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Ököllel meghorzsolod a tleikan behemót testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tleikan behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 320 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 516 életpontot vesztettél. A tleikan behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 740 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1968, sebződés: 1202, gyógyulás: 350, összesen: -852 ÉP}
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
szk 432 | keresed a 432. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 36 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért |
FŰSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY) Nos, ha a főzés művészete felé kacsintgatsz, előbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fűszerkeverékre, mely feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20 arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a főzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit. |
OMLÓS SZERENCSEMASSZA (6. RECEPT) Az omlós szerencsemassza elkészítéséhez két szív kell: 1 frissen leölt remák és egy legalább 1 hete kimúlt dözmöng szíve. A két alapanyagot alaposan össze kell gyúrni - ehhez a tenyeredre és számtalan körkörös mozdulatra lesz szükség. Ezután szórj rá egy tasak fűszerkeveréket, majd gyúrd még egy darabig. Ha ez megvan, már bedobhatod az üstbe, és a saját levében sütheted a kutyulékot. A teljesen összesült étel azonnal fogyasztható, és hamar kiderül, nem véletlenül nevezik szerencsemasszának: aki ebből eszik, a fordulója végéig +10% eséllyel fog kincset találni szörnyekben. Az olyan kincseknél, melyek kiesési esélye 10%-nál kevesebb, az esély csupán megduplázódik. A főzés ideje 10 TVP. Az étel elkészítéséhez legalább 6-os szintű főzés szakértelemre van szükség. |
TL'URLANG FIOLA (788. TÁRGY) Ha szembe akarsz szállni az éjfattyakkal, akkor szükséged lesz más éjfattyak esszenciájára. A probléma ezzel csak az, hogy megérintve a tl'urlangok esszenciáját, életenergiád azonnal elillan. Szerencsére, a Thargodanok az egy évezreddel korábbi invázió során sokat tanultak. Elkészítették egy interdimenzionális anyagból a tl'urlang fiolát, amely segítségével ezek az esszenciák kinyerhetők és tárolhatók. Minden egyes éjfatty esszencia kinyeréséhez egy fiola szükséges, és ha az esszenciát felhasználod, a fiolát akkor sem kapod vissza. |
![]() A sivatagok homokjában sohasem tudhatod, hogy egy dűne homokkupacot, vagy egy rejtőzködő shokara bogarat rejt. Ezek az elefánt méretű óriásbogarak hihetetlenül fürgék, ha mozgást érzékelnek maguk fölött, egy szempillantás múlva már roppantják is ketté áldozatukat csáprágójukkal. A shokara bogár kemény kitinpáncéljával szemben egy vágófegyver nem sokat ér. |
SZIKLOZUG RAGU (15. RECEPT) Már a Kratifix kedvéért tett sziklozugcomb vadászatok közben is felmerült benned a kérdés: én nem tudnék finom ételt készíteni belőle, mint ahogy a gnóm tudós is tette? Dehogynem! Fogd az üstöt, tegyél fel 8 csepp vizet forrni, majd rakj bele egy jól megfűszerezett (1 tasak fűszerkeverékkel) sziklozugcombot. Hmm... már most orrcsiklandó illatok szállnak feléd, de ínyenc lévén neked ennyi nem lehet elég: épp ezért díszítsd az ételt még 2 varányszemmel. Miután kellően összerotyogtak az összetevők (ehhez összesen 12 TVP-nyi idő kell), leveheted a tűzről, és el is fogyaszthatod! Fenséges! Abban a körben, amikor sziklozug ragut fogyasztottál, minden nem fegyver szakértelmed dupla sebességgel fejlődik. Az étel elkészítéséhez legalább 9-es szintű főzés szakértelemre van szükség. Az ételt bonyolultsága miatt csak Rodger profiknak szánt üstjében készítheted el. Természetesen mostantól, hogy ezt a receptet ismered, egy-egy sziklozug legyőzése után újra mérlegelni fogod a húsáról, hogy fel tudnád e használni egy adag ragu lefőzéséhez (a főzéshez megfelelő combot viszont kisebb eséllyel fogsz találni, mint ha Kratifixnek keresnéd). |
Erő: | 42 (56) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 43 (56) | Támadás: | 71 (75) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 42 (53) | Védekezés: | 89 (97) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/35 év |
Egészség: | 41 (57) | Életpont: | 1630/1518 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 46 (56) | Varázspont: | 2150/803 | Pénz: | 37881 arany | Kép. pont: | 49 |
Tudatpont: | 89/89 | Pszi pont: | 242/104 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/15 | ökölvívás: | 40/67 (+16%) | szúrófegyverek: | 22/66 |
vágófegyverek: | 18/78 | dobófegyverek: | 35/19 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (250%) << ököl (#28) (150%) << biami kvazárlándzsa (#568) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
247,28 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 247,45 |
Kedvenc táborhely: 247,28 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/11 | Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 882 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/25 | 2. nyomkövetés: | 43/84 (+15%) | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 23/76 (+45%) | 5. csapdakészítés: | 38/96 (+15%) | 6. csapdaészlelés: | 15/93 |
7. gyógyítás: | 50/71 | 8. titkosírás: | 12/34 | 9. felderítés: | 24/30 |
10. szörnyidomítás: | 10/13 | 11. teológia: | 100/70 (+99%) | 12. taumaturgia: | 104/42 (+29%) |
13. szerencsejáték: | 2/67 (+12%) | 14. versengés: | 8/40 (+30%) | 15. harcművészetek: | 43/16 |
16. zene: | 9/26 | 17. szörnyismeret: | 24/37 (+22%) | 18. pszi: | *37/100 (+96%) |
19. zárnyitás: | 31/7 | 20. vadászat: | 2/79 (+12%) | 21. vitalitás: | 4/32 |
22. bányászat: | 32/97 | 23. testépítés: | 3/61 | 24. úszás: | 8/88 |
25. főzés: | 14/48 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 101 | |||
11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt mágus (#175), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315), márvány sárkány (#328), rubin sárkány (#330), ében sárkány (#327), smaragd sárkány (#326), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), tleikan főbíra (#512), Strissha (#528), Tokan (#532), kreiton idéző (#510) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 13 vp; taumaturgia: 16 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (657,80) | Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) | ősi sorvasztás (#258) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
háló (#186), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | pusztító végzet (#106) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
villámcsapás (#50) | >> | rubin sárkány (#330) | háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
izomernyesztés (#33) | >> | elemi pulzátor (#440) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | elektromos pajzs (#51) | >> | semlegesek (#989) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +19 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Itt az ideje, hogy eltaposd Elenios nyáladzó avatárját! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 181 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 76 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1924 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
13 | kreiton esszencia (#892) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sárkánypikkely (#292) | |||
8 | spiritusz (#170) | 1 | sziklozug comb (#858) | 2 | varázskő (#305) | |||
139 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | dlathog kőzet (#829) | 2 | ében toboz (#578) | 50 | fűszerkeverék (#1170) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 15 | kaja (#2) | 7 | madártoll (#112) | |||
152 | ragasztó (#83) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 49 | sallank karom (#128) | |||
5 | tl'urlang fiola (#788) | 2 | vas dobónyíl (#189) |