262. forduló, 264. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 18. 9h:48'
EZ A 277. JÁTÉKHETED, 263. FORDULÓD
278. játékheted kezdete: jún. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [87,103] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 1. napján összefutsz Zark Bonfire-rel. Leah nagyhatalmú főpapja. Egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy eszkimó óriás trófea és egy jégzabáló trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 14. napon összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr főpapja. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: vérbeli zsoldos. Ruházatát egy Quwaxotix trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy északi tűzsárkány trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Egy tintacsiga a hátasa. Málhásállata egy bazaltelementál. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 300 tapasztalati pontot. Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Nerina Clarusdea csomagját. Találsz benne 1 ezüsttőrt. Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Nerina Clarusdea küldte a következőt: 1 quwarg teleportgömböt. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Nerina Clarusdea tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 kőszemet. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 orvosságos zacskót, 1 varkaudar látógömböt, 1 bányászcsákányt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 2 sámán gyógykenőcsöt, 6 fáklyát, 8 amnioszt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 26 gyöngymangót, 10 kaktusztüskét, 3 rinóbőrt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 teknősesszenciát, 5 extra takarmányt, 1 jegesmedve bundát. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 7 rakolits port, 1 mutáns csontot, 1 troll csontot.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+69 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+53 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+23 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 714. hetének nyerőszámai: 25, 24, 13. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 451.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 451.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 446.]

* 4. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 446.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

fm 100 feltételes mászás 100
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 443.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 438.]

v 8 elmormolod a 8. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 437.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
[88,102] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány fejét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az uzbány bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 uzbány csőrt. 356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [89,103] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Látsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Elenios híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,104] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet!

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet farkát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a mosolygó rettenet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy mutáns pók!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók förtelmes fejét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 3 fabontót. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[64 pontot használtál fel, van még 373.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[90,105] Még mindig hegyvidéken vagy.

Észreveszel egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [89,106] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sziklafészket. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy fekete griff!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a fekete griff pikkelyes szárnyát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekete griff farkát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a fekete griff jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 kaját. 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy fekete griff!

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekete griff ébenfekete testét. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete griff pikkelyes szárnyát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal végigvágod a fekete griff jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 25 életpontot sebeztél. A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. A fekete griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 kaját. 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [88,106] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.

Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. [68 pontot használtál fel, van még 305.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[88,105] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy troll ritualista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a troll ritualista jobb vállát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll ritualista bal oldalát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a troll ritualista testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 26 életpontot sebeztél. Karmaival a troll ritualista megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A troll ritualista fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-19 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 879 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,104] Még mindig hegyvidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Találsz egy világítótornyot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy templom van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy troll ritualista. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a troll ritualista jobb oldalát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a troll ritualista bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a troll ritualista fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 8 életpontot sebeztél. Karmaival a troll ritualista megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A troll ritualista belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-18 életpont)! A troll ritualista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [87,103] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy erszényes elkarog nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog fejét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megütöd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 elkarog szőrt. 994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Felfedeztél egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 680 pontot kell rákölteni.) Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Persze, hogy értek hozzá, bízza csak rám a dolgot - mondod az embernek. Közelebb mész a spagulárhoz, majd eszeveszett rikácsolásba kezdesz. A spagulár ijedten menekül. Elégedettséggel tölt el, hogy ismét jól kitoltál valakivel. (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy fekete hajú, piros szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Leah nagyhatalmú főpapja. Egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy eszkimó óriás trófea és egy jégzabáló trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Zark Bonfire. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. {Gondolatolvasás: ft 9097; ft 9095;} Aztán elköszöntök egymástól.
[67 pontot használtál fel, van még 238.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 137 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 198.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 158.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 166 TVP-t kell elköltened.] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sörényes ubuk. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-8 életpont.) Rövid karddal felnyitod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 7 ubuk tüskét. 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 118.]

in 2465 192 306 leírod a 2465. kalandozónak a 192. szörnyet a 306. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy trosnyogó szakóca. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantit kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 2465 193 330 leírod a 2465. kalandozónak a 193. szörnyet a 330. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vércápa. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mirtuszkoszorút. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 2465 194 340 leírod a 2465. kalandozónak a 194. szörnyet a 340. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hínárevő piranha. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) hadilobogót. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 2465 245 341 leírod a 2465. kalandozónak a 245. szörnyet a 341. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Rughar familiárisa. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) alkímiázó üstöt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 2465 251 388 leírod a 2465. kalandozónak a 251. szörnyet a 388. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zombi mester. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) natali követ. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 2465 252 390 leírod a 2465. kalandozónak a 252. szörnyet a 390. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lidércúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) halcsontot. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 2465 254 391 leírod a 2465. kalandozónak a 254. szörnyet a 391. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hordóagyú mameluk. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) polip szívókát. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 2465 255 404 leírod a 2465. kalandozónak a 255. szörnyet a 404. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy őrült varázsló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rájabőrt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 2465 256 409 leírod a 2465. kalandozónak a 256. szörnyet a 409. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tüskés gigaféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) árnyékharcos gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

in 2465 257 411 leírod a 2465. kalandozónak a 257. szörnyet a 411. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Notermanthi. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) királyi emlékművet. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 115.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [10 pontot használtál fel, van még 105.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 151 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 90.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [10 pontot használtál fel, van még 80.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 80.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 30, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 80 pontod maradt, ebből a következő körre 80 pontot vihetsz át. Kapsz még 404 pontot. A következő körben tehát 484 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY)
A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a győzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belőle készíteni.

QUWARG TELEPORTGÖMB (1534. TÁRGY)
Hogy a quwargoknak hatalmas városaik lennének. Bah! Ostoba legenda csupán. De ennek a tárgynak a birtokában úgy látszik, meg kell változtatnod a véleményedet. Ebben az alig körömnyi méretű, átlátszó gömbben egy teljesen élethű quwarg ikerbolyokból és egyéb torz képződményekből álló város miniatűr mása tündököl. Ha nagyon koncentrálsz, még a milliónyi, de lehet milliárdnyi quwargot is látni véled! Alaposabb mágikus vizsgálat után azt is felfedezed, hogy a gömböt hasonló mágikus aura veszi körbe, mint ami egy-egy városi teleport alkalmával is keletkezik a kalandozók körül. Lehet, hogy ha ismernéd a quwargok fővárosának a koordinátáit, akkor oda is tudnál teleportálni? Csakhogy nem ismered, így csupán vaktában próbálkozhatsz a H 1534 paranccsal, 5 TVP-ért (plusz a túloldalon töltött idő). Ha a quwargok fővárosába nem is sikerül azonnal eljutni, valami közeli quwarg településre (illetve quwarg bolyba) mégis elrepíthet a gömb. Csak aztán meg nem bánd, amikor a sok-sok quwarg pár másodperc alatt csak a csupasz csontjaidat hagyja hátra. A visszatérés automatikus, a quwarg teleport hatása a te szervezetedre csak ideiglenes, ezt majd tapasztalni fogod. Sajnos a teleportgömb ezek után kimerül és idő kell az újratöltődésének, ezért e tárgyat fordulónként csak egyszer tudod használni.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah bíborosa vagy. Papi hited: 161. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 263. fordulód.

Erő: 34 (37) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 143 cm
IQ: 43 (48) Támadás: 21 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 35 (40) Védekezés: 44 Menekülés: 30 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 35 (40) Életpont: 321/214 Jellem: gonosz (353) Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (52) Varázspont: 580/519 Pénz: 2893 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/5 Pszi pont: 132/376 EFejl: 9
Eddig összesen 1047 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5508 TP-t kaptál. Jelenleg 598877 TP-d van. A következő szinthez még 1123 TP szükséges. Trófeáid: mestervarázsló, elit gárdista, borzalmas varkaudar. A 246. fordulódban 6672 arany került a bankszámládra. 7239 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/46 ökölvívás: 24/18 (+3%) szúrófegyverek: 10/54
vágófegyverek: 14/97 (+7%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: *23/100 (+1%)
dobófegyverek: 7/12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/66 2. nyomkövetés: 53/89 (+24%) 3. lopás: 6/15
4. mászás: 10/42 (+11%) 5. csapdakészítés: 19/21 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/64
7. gyógyítás: 33/60 8. titkosírás: 5/63 9. felderítés: 22/35 (+11%)
10. szörnyidomítás: 6/1 11. teológia: 29/97 (+6%) 12. taumaturgia: 30/8 (+2%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 19/12
16. zene: 11/28 (+11%) 17. szörnyismeret: 9/36 18. pszi: 21/65 (+1%)
19. vadászat: 10/14 20. bányászat: 28/59 (+68%) 21. úszás: 9/68
22. főzés: 9/82 (+10%) 23. csapatmunka: 4/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
50 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 3 fabontó (#106)
1 kaja (#2) 3 rézdarab (#70) 7 ubuk tüske (#131)
9 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(87,103) erszényes elkarog (#354), oltár, 35. jellempróba, Zark Bonfire (1086. kalandozó), sörényes ubuk (#89)
(88,102) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), uzbányok (#102)
(88,104) Fairlight oltár, világítótorony (#156), érclelőhely, troll ritualista (#365)
(88,105) troll ritualista (#365), érclelőhely
(88,106) érclelőhely
(89,103) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Elenios oltár, Sheran oltár, érclelőhely
(89,106) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), fekete griff (#107)
(90,104) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), Fairlight oltár, világítótorony (#156), mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117)
(90,105) vaskohó (#155)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.

Üzenet küldése a karakternek