Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 8. 9h:07' EZ A 290. JÁTÉKHETED, 262. FORDULÓD 291. játékheted kezdete: jún. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 88 178 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 208 1 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 209 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
hu 875 884 850 | hulladék: 875 884 850 |
hu 762 298 879 | hulladék: 762 298 879 |
hu 135 68 212 | hulladék: 135 68 212 |
hu 551 277 584 | hulladék: 551 277 584 |
hu 539 540 80 | hulladék: 539 540 80 |
hh 522 522 504 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 504. tárgyat |
ft 510 1 | támadod az 510. szörnyet |
im 21 | imádkozol |
h 1398 292 | használod az 1398. tárgyat |
vv 243 | elmormolod a 243. varázslatot |
kb 2 90 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (90 darabot) |
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés totemblarg testét. (8 támadással 749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 7 452 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1349, sebződés: 301, gyógyulás: 216, összesen: -85 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos zsokarg jobb lábát. (3 támadással 296 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel meghorzsolod a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg leken néhány pofont. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Beléd öklel a púpos zsokarg! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A púpos zsokarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 5 004 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 891, sebződés: 183, gyógyulás: 42, összesen: -141 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 440 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ülnök farkát. (9 támadással 876 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a sötét ülnök sötét bőrét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a sötét ülnök sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 9 756 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1538, sebződés: 322, gyógyulás: 68, összesen: -254 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan hadúr testét. (9 támadással 834 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a tleikan hadúr jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Sajnos nem sikerült a tleikan hadúr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A tleikan hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 9 732 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1427, sebződés: 283, gyógyulás: 61, összesen: -222 ÉP}
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
255 | 256 | 257 | |
75 | |
|
|
76 | |
|
|
77 | |
|
|
[242,44] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zseléféreg. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Eláraszt a sav. (191 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zseléféreg fejét. (9 támadással 837 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (17 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a zseléféreg testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (25 életpontot sebezve.) A zseléféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A zseléféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A zseléféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vörös zselét. (ld. enc.) 8 274 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1646, sebződés: 494, gyógyulás: 277, összesen: -217 ÉP}
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
241 | 242 | 243 | |
43 | |
|
|
44 | |
|
|
45 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
ve 1170 15 | megveszed az 1170. tárgyat 15 |
ve 135 12 | megveszed a 135. tárgyat 12 |
ve 68 6 | megveszed a 68. tárgyat 6 |
ve 212 1 | megveszed a 212. tárgyat 1 |
ve 890 1 | megveszed a 890. tárgyat 1 |
ve 551 2 | megveszed az 551. tárgyat 2 |
ve 277 2 | megveszed a 277. tárgyat 2 |
ve 584 4 | megveszed az 584. tárgyat 4 |
ve 80 3 | megveszed a 80. tárgyat 3 |
f 858 | kísérletezel a 858. tárggyal |
m 8 | mozogsz északra |
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 150 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Telibe kapod a savadagot. (153 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Baalgarmon szolgája bal oldalát. (9 támadással 843 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a Baalgarmon szolgája testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A Baalgarmon szolgája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a Baalgarmon szolgája jobb karját. (2 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Ököllel csak érinted a Baalgarmon szolgája pipaszár lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-10 TVP). A Baalgarmon szolgája beleharap a kezedbe. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A Baalgarmon szolgája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 9 187 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1490, sebződés: 698, gyógyulás: 386, összesen: -312 ÉP}
be 691 | bemész a 691. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 248.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 600 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Nyögsz, ahogy a pszi sugarak meggyengítik elmédet. (-21500 TP.) Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor testét. (6 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-10 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az elemi pulzátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 6 429 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1246, sebződés: 237, gyógyulás: 179, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [244,44] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Veronel. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy xantusz-kaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Leah oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy chaktra vadászeb nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 600 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (7 támadással 643 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (18 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (14 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A chaktra vadászeb összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 7 358 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1319, sebződés: 274, gyógyulás: 199, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [245,44] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi rúnatornyot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy oltárt. Leah híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Veronel egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Eltelik egy-két óra, amíg sikerül feljutnod a piramis tetejére (vagy aljára???). Remegő térdekkel, de izgatottan nézel körül. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy szellemdarázs!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 600 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs jobb vállát. (4 támadással 384 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel csak érinted a szellemdarázs testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 222 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szellemdarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 578 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1271, sebződés: 222, gyógyulás: 49, összesen: -173 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 480 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ülnök testét. (10 támadással 933 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a sötét ülnök töprengő fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a sötét ülnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 8 920 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1456, sebződés: 322, gyógyulás: 67, összesen: -255 ÉP}
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 600 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (46 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan behemót jobb első lábát. (7 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tleikan behemót bal első lábát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 309 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan behemót termetes combját. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a tleikan behemót testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kyorg lepel (ld. enc.). 9 358 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1868, sebződés: 673, gyógyulás: 385, összesen: -288 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 420 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált korall testét. (9 támadással 738 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (31 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod az animált korall porózus testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Csápjaival az animált korall lecsap a bal karodra. (3 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel megpöccinted az animált korall testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod az animált korall egyik csápját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az animált korall még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 8 713 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1509, sebződés: 262, gyógyulás: 271, összesen: +9 ÉP}
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 600 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (8 támadással 721 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (21 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A chaktra vadászeb szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 7 772 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1386, sebződés: 345, gyógyulás: 230, összesen: -115 ÉP}
(Továbbmész...) [247,44] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pengekarú nitmák. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 600 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pengekarú nitmák fejét. (8 támadással 713 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (35 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a pengekarú nitmák bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Véres nyál csordul ki a pengekarú nitmák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 7 711 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1400, sebződés: 233, gyógyulás: 205, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [247,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi rúnatornyot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gort Grán lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy púpos zsokarg!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 600 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos zsokarg bamba pofáját. (3 támadással 279 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel meghorzsolod a púpos zsokarg bamba pofáját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a púpos zsokarg. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 4 781 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 924, sebződés: 203, gyógyulás: 46, összesen: -157 ÉP}
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 480 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ülnök bal karját. (7 támadással 659 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a sötét ülnök jobb lábát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a sötét ülnök sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyengén megütöd a sötét ülnök testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a sötét ülnök töprengő fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aranyfétis (ld. enc.) és 1 angyalok gyűrűje. 9 075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1489, sebződés: 651, gyógyulás: 133, összesen: -518 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 300 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gothag döglidérc testét. (8 támadással 820 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (25 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a gothag döglidérc bal oldalát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A gothag döglidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 natharion opál (ld. enc.). Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 8 279 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1360, sebződés: 119, gyógyulás: 30, összesen: -89 ÉP}
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
ek 503 247 28 | t. energia kisütése: 503 247 28 |
241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | |
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
[247,28] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi rúnatornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy szellemdarázs!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (10 támadással 887 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a bal válladra. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szellemdarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 734 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1261, sebződés: 275, gyógyulás: 263, összesen: -12 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 300 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan házőrző testét. (9 támadással 768 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Előremozdulva, a tleikan házőrző kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan házőrző fejét. (6 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Ököllel meghorzsolod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A tleikan házőrző csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 8 914 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1853, sebződés: 694, gyógyulás: 457, összesen: -237 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 129 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton idéző testét. (9 támadással 690 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a kreiton idéző testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton idéző nyakát. (7 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a kreiton idéző testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A kreiton idéző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 10 138 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1654, sebződés: 604, gyógyulás: 436, összesen: -168 ÉP}
szk 432 | keresed a 432. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
TERIÁDBŐR KARKÖTŐ (1297. TÁRGY) Ha a teriádokat eddig méltó, egyenrangú ellenfélnek gondoltad, akkor mit gondolsz most? Miféle teremtmény az, amely képes egy teriádot megszabadítani annak bőrétől, és aztán karkötőt készíteni abból? Talán most megtanultad, hogy mindig van a hatalmasnál is hatalmasabb, az elpusztíthatatlannál is elpusztíthatatlanabb. A teriádbőr karkötőt csak akkor húzhatod a kezedre, ha már legalább a 40. tapasztalati szinten jársz. A tárgy tulajdonságai: +50 max. ÉP, +50 max. VP, +5 védettség, +5 támadás, +5 egészség. |
KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegőből. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat. |
ZSELÉFÉREG (453. SZÖRNY) Iszonyodva bámulod, ahogy a földet borító, vörös színű kocsonyás anyag felemelkedik, és rád támad. A zseléféreg testének nagy részét ez az anyag alkotja, ezért vitális pontjai nincsenek, teljesen el kell pusztítanod az egész testet, ha meg akarod ölni. Logikusan, szúrófegyverrel ez szinte megoldhatatlan. Ez, és a zseléféreg által köpött sav sem ijeszti el a kincsvadászokat, akik a korábban pórul járt kalandorok tárgyaira vadásznak, amelyek a kalandozó megemésztése után, érintetlenül megmaradnak a féreg zselétestében. |
VÖRÖS ZSELÉ (862. TÁRGY) Legyőzve a zseléférget, kimetszhetsz a testéből egy kisebb darabot, mely rendkívül különösen viselkedik a kezedben: kőkeménységűre szilárdul, és szinte bármilyen fizikai hatásnak képes ellenállni. |
AGVARI MANAFÓKUSZ (890. TÁRGY) Ez egy vörös fényű rubin, amely a kreitonokra jellemző óriási mágikus hatalommal bír. Mágikus potenciálodat megnöveli, persze csak egy bizonyos mértékig - az isteni hatalmú lények képességeit már nem tudja befolyásolni. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy a varázslataid által okozott sebzés nő 10%-kal (de legfeljebb 50-nel) akkor, ha teológia és taumaturgia szakértelmed 200-nál kevesebb. |
BAALGARMON SZOLGÁJA (439. SZÖRNY) Az Esthar császárság idején ezeket a fekete testű, pipaszár lábú, földig érű karú humanoidokat csak Baalgarmon szolgáinak hívták. Nem is csoda, hogy sokan meg voltak győződve róla, hogy ezek a vörösen izzó szemű, savtól csöpögő fogú teremtmények a Sötétség istenének földre szállt szolgái: halandó ember nem sok eséllyel szállhat szembe ezekkel a démonokkal. Magas mágiaimmunitásuk miatt legfeljebb annyi esélyed lehet, hogy egy megfelelően nagyhatalmú varázsfegyverrel legyőzöd őket. |
KYORG LEPEL (770. TÁRGY) Ezt a finom selymet át- és átszövik az ezüst rúnák. Szent relikviák lefedésére szokták használni. Nyilván nemcsak a portól védenek - egyfajta mágikus csapdák is, amelyek kellemetlen meglepetést tudnak a tolvajoknak okozni. Kár, hogy te nem ismered az aktiválásához szükséges varázsszavakat. A kyorg lepel nem átadható. |
ANIMÁLT KORALL (445. SZÖRNY) Az óceánok mélyéről megidézett óriási korallszörnyeket egyértelműen a natharion papok számlájára kell írni. Hogy hogyan voltak képesek ezek a tengeri növények a szárazföldön életben maradni, sőt, mozogni és szaporodni, rejtély - bár annyi biztos, hogy ehhez az evolúciónak vajmi kevés köze van, inkább a mágia lesz érte felelős, mint már annyi mindenért. Ezek a húsevő életmódra áttért, sajátos intelligenciával bíró óriásnövények veszedelmes ellenfelek, főleg, mert porózus szerkezetükön a szúrófegyver akadály nélkül hatol át, így azzal nem mész semmire. Óvakodj a kputtyintásuktól, amely taumaturgiádat csökkentheti permanensen! (E képességük miatt csak akkor támadod meg őket, ha FT parancsot adsz ki rá!) Ellenállóak a mágia több formájával és a vámpirizációval szemben is, de persze mint a legtöbb lénynek, nekik is megvan a gyenge pontjuk. |
PENGEKARÚ NITMÁK (450. SZÖRNY) Ezek az intelligens rovarlények két hátsó lábukra állva közlekednek. Csapatban vadásznak a mutakokra, két, pengévé alakult mellső végtagjukkal pillanatok alatt képesek felszabdalni egy felnőtt állatot. Ha elég sokan vannak, nem ijednek meg senkitől és semmitől, de ha egyedül sikerül egy nitmákot meglepned, akkor valószínűleg a győzelem a tiéd, hiszen a nitmákok gyengék az egy-egy elleni harcban. Ügyelj rá, hogy a nitmákok kiváló vívók - ha vágófegyverrel közelítesz felé, valószínűleg legtöbb csapásodat képes lesz kivédeni. |
ARANYFÉTIS (766. TÁRGY) A bo'adhunok kedvelik a fémből készült ékszereket, azonban az aranyból készült fétist csakis a nagyobb sámánurak és ro'galhalok engedhették meg maguknak. |
NATHARION OPÁL (747. TÁRGY) Ezt a művészien csiszolt opálkövet egy mesterien kidolgozott, arany keretbe foglalták, amely két, egymás farkába harapó sárkányt ábrázol. Ez az ősi Natharion papi rend szimbóluma. |
Erő: | 42 (55) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 39 (49) | Támadás: | 68 (72) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 42 (55) | Védekezés: | 87 (95) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/35 év |
Egészség: | 39 (50) | Életpont: | 1598/1148 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 52 (62) | Varázspont: | 2054/6 | Pénz: | 39626 arany | Kép. pont: | 50 |
Tudatpont: | 89/52 | Pszi pont: | 236/196 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/15 | ökölvívás: | 40/38 (+12%) | szúrófegyverek: | 22/62 |
vágófegyverek: | 18/78 | dobófegyverek: | 35/7 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (250%) << ököl (#28) (150%) << biami kvazárlándzsa (#568) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (10 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
247,28 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 247,45 |
Kedvenc táborhely: 247,28 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/11 | Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/25 | 2. nyomkövetés: | 43/49 (+15%) | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 22/85 (+64%) | 5. csapdakészítés: | 38/66 (+15%) | 6. csapdaészlelés: | 15/81 |
7. gyógyítás: | 50/71 | 8. titkosírás: | 12/34 | 9. felderítés: | 24/18 |
10. szörnyidomítás: | 10/13 | 11. teológia: | 87/88 (+205%) | 12. taumaturgia: | 93/97 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 2/55 | 14. versengés: | 8/10 | 15. harcművészetek: | 43/16 |
16. zene: | 9/26 | 17. szörnyismeret: | 23/93 (+22%) | 18. pszi: | *36/100 (+1%) |
19. zárnyitás: | 31/1 | 20. vadászat: | 2/67 | 21. vitalitás: | 4/32 |
22. bányászat: | 32/97 | 23. testépítés: | 3/61 | 24. úszás: | 8/88 |
25. főzés: | 14/37 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 21 | |||
11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt mágus (#175), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315), márvány sárkány (#328), rubin sárkány (#330), ében sárkány (#327), smaragd sárkány (#326), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), tleikan főbíra (#512), Strissha (#528), Tokan (#532), kreiton idéző (#510) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 13 vp; taumaturgia: 16 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (683,80) | Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | méregsemlegesítés (#14) | sorvasztás (#102) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) |
ősi sorvasztás (#258) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
háló (#186), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | pusztító végzet (#106) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
villámcsapás (#50) | >> | rubin sárkány (#330) | háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | elektromos pajzs (#51) | >> | semlegesek (#989) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +19 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Itt az ideje, hogy eltaposd Elenios nyáladzó avatárját! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 181 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 76 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | adamantit érme (#762) | 1 | arx formázó minta (#298) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | Éjvadász bundája (#850) | 9 | eknozol (#540) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | káoszkulcs (#884) | 1 | kitintüske (#879) | 1 | kyorgölő penge (#875) | |||
6 | mihlanil (#539) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | sárkánypikkely (#292) | 7 | spiritusz (#170) | |||
2 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
274 | arany (#50) | 1 | agvari manafókusz (#890) | 2 | áldott kő (#642) | |||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranyfétis (#766) | 2 | dentor bőr (#551) | |||
3 | dlathog kőzet (#829) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | drótszőr (#37) | |||
12 | gyöngymangó (#135) | 29 | kaja (#2) | 6 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kyorg lepel (#770) | 3 | lapkorong (#80) | 1 | madártoll (#112) | |||
4 | mópat tetem (#584) | 1 | natharion opál (#747) | 2 | rejtőköpeny (#277) | |||
2 | sötét ital (#284) | 22 | víz (#27) | 1 | vörös zselé (#862) |