25. forduló, 27. forduló, Tillantha összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. máj. 1. 23h:07'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: máj. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4745
SZÁMLA : XXXX

TILLANTHA KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [54,46] koordinátán.
Minden varázserőd visszatért. (+8 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) A lottó 1648. hetének nyerőszámai: 3, 1, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elindult a Kézművesverseny! Készíts, kovácsolj fegyvereket, páncélokat, használati tárgyakat. Mutasd meg, hogy Te vagy Ghalla legügyesebb meseterembere! No meg persze harcosa is, ha esetleg munka közben szörnyek támadnak meg... (ld. enc.)

v 1 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 169.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve auratranszformáció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 164.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

h 745 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

f 51 kísérletezel az 51. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 154.]

m 4 mozogsz délre
[54,47] A síkság után kisebb hegyek következnek. Látsz egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy alpesi tehén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsthegyű lándzsát a másikra rontasz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén bal vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 146.]

jlk 3243 jelszó kimondása 3243
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! (ld. enc.)

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza bal szárnyát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a massza pikkelyes combját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a massza jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A massza csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A massza mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Igen, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó (ld. enc.) és egy nagy bronzkulcs (ld. enc.). Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 131.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[55,47] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Két hatalmas pofonnal tudatod, hogy nem érsz rá ilyesmire. Mivel az árnymanó nem érti meg elsőre, megtoldod még kettővel. Miután elszaladt, kíváncsiságból kikotrod a golyót. Látod, hogy egy varányszem. (+2 gonoszság.) Szereztél egy varányszemet.
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy süvítő rája. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a süvítő rája testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A süvítő rája melléd csap a farkával! Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [56,47] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy grákó denevér. {támadása: 2.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a grákó denevér jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. [31 pontot használtál fel, van még 100.]

rm 11 31 100 rombolsz a 11. tárggyal a 31. tárgyat 100 pontért
Növényekben csak vágófegyverrel tehetsz kárt. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[55,46] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gátvakond. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Ezüsthegyű lándzsával felnyársalod a gátvakond testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a gátvakond bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai majdnem eltalálnak! A gátvakond összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [55,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő süvítő rája nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a süvítő rája testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája melléd csap a farkával! Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a süvítő rája testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,44] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy evaporőr. {egyik sebzési módja: 4x 1d4.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az evaporőr testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 76.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[55,43] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié.

(Továbbmész...) [55,42] Még mindig füves síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [16 pontot használtál fel, van még 60.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 30.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[56,42] Még mindig füves síkságon vagy.

Látsz egy tűzbokrot.

(Továbbmész...) [57,42] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az uzbány testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány bal lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted az uzbány jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ezüsthegyű lándzsával megdöföd az uzbány bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 14.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 11.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 19, 20.
Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 166 pontot. A következő körben tehát 177 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


YAURRI KÉZMűVESVERSENY
Minden évben az őszforduló ünnepén meghirdetjük a yaurri kézművesek versenyét, ahol a királyság legremekebb kézművesei mérik össze mesterségbeli tudásukat. Idén azonban váratlan atrocitások érik azon kézműveseket, akik eme versenyre készítik a bemutató termékeiket. A beszámolók szerint szörnyek jelennek meg a semmiből, megtámadják a gyanútlan mestereket, elrabolják az éppen elkészült termékeket, és esetenként megölik magát a készítőt is. Éppen ezért buzdítunk mindenkit kalandozót és szörnyvadászt, hogy csalják lépre a szörnyeket azzal, hogy maguk is készítenek kézműves termékeket, és a rablásra megjelenő szörnyekkel kíméletlenül végezzenek! A Királyi Kézműves Céh - királyi Nagyurunk, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thargodanok leigázója jóvoltából - éppen ezért jutalmazza azon kalandozókat, akik eme szörnyek pusztításával védik a kézműveseket. A jutalmakat az alanori és császárvárosi mágusrendek közösen ajánlották fel és készítik el, és a Trikornis Futárszolgálat kézbesíti őket.
(Játéktechnikai információk:
Az esemény ideje alatt, minden KT vagy kisülő FKT parancsnál egy vagy több szörny támadja meg a karaktert. A szörnyek száma (a KT/FKT TVP költsége)/4, lefelé kerekítve, de max. 3.
Egy mezőn bármennyiszer jöhet szörny az eseményben, de minden fordulóban egy fajta tárgy gyártására csak egyszer jöhet szörny. Azaz, ha valaki készít egy vassisakot, majd ugyanazon mezőn egy vasvértet, akkor mindkettőre jön szörny, de ha ugyanabban a fordulóban egy másik mezőn készít egy másik vassisakot, akkor arra már nem jön szörny.
Ha valaki elbújik a KT/FKT-ra jövő szörny elől akkor elveszíti az éppen elkészített tárgyát. Ha van csata, de nem győzi le a karaktert a szörnyet, akkor nem veszít tárgyat.
A karakterek minden legyőzött szörnynél találnak kincset, ami a szörny korábbi rablásából származik.
Ha az adott KT/FKT-nál minden szörnyet legyőzött a karakter, akkor speciális kincseket is lehet találni. Ennek esélye annál több, minél több szörny jött az adott KT/FKT parancsra. (Ilyen szempontból mindegy, hogy egyesével, vagy hármasával öli a karakter a szörnyeket.)
- 600 megölt szörny után nem jön több szörny a KT/FKT parancsokra.)
A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye

AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni.

MASSZA (217. SZÖRNY)
A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más!

FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY)
Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele.

NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY)
A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned.

KARAKTERLAP

Tillantha, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Leah híve vagy. Ez a 26. fordulód.

Erő: 14 (27) Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 161 cm
IQ: 17 (27) Támadás: 31 Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 11 (21) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 13 (23) Életpont: 353/354 Jellem: gonosz (68) Tul. pont: 8
Szerencse: 15 (38) Varázspont: 262/254 Pénz: 149 arany Kép. pont: 7
Pszi pont: 16/10
Eddig összesen 177 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 920 TP-t kaptál. Jelenleg 14 190 TP-d van. A következő szinthez még 2 810 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, ork sámán, tetemember. A 15. fordulódban 100325 arany került a bankszámládra. 101175 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9 ütőfegyverek: 4
lőfegyverek: 7 (+1)

57,42 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 6 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 3 5. gyógyítás: 8 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. pszi: 2 (+1)
10. zárnyitás: 1 11. vadászat: 5 12. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): többek közt 16. tárgyat kell leadnod.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * elit csatavért (#295) 1 * Jerome köpenye (#1527)
1 * kvazár kesztyű (#445) 1 * kvazár sisak (#266) 1 mászókarom (#78)
1 ryuku csizma (#692) 1 ryuku futárcsizma (#1530) 1 ryuku kesztyű (#690)
1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku mellvért (#689) 1 ryuku nadrág (#691)
1 ryuku sisak (#688) 1 * zafír erőöv (#397) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
1 agyartőr (#420) 1 bot (#4) 1 bunkó (#5)
1 csontkés (#11) 1 * ezüsthegyű lándzsa (#324) 27 * ezüsttollú nyíl (#363)
2 * ezüsttőr (#322) 1 * hosszú íj (#111) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 méregfog (#1553)
1 parittya (#18) 3 szögletes kő (#17) 1 Trákin csákánya (#367)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 drakolder gyűrű (#969) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 * koponya szimbólum (#139)
1 kráken gyűrű (#1165) 1 * mind. smaragdja (#2750) 1 ryuku karvédő (#687)
1 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * szerencsetalizmán (#366)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
50 áldott kő (#642) 1 alkímiázó üst (#341) 1 bo'adhun idol (#745)
24 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 16 fáklya (#36)
100 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 59 kaja (#2)
1 kötél (#92) 5 leviatángumó (#1757) 1 mászókampó (#165)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 roxati zárfaló (#314) 1 szeksztáns (#32)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 4 csepp tinta (#101), fér még: 26]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
5 szent kehely (#257) [bennük 50 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 36]
6 vizestömlő (#3) [bennük 114 korty víz (#27), fér még: 6]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 3 aurach fog (#657) 2 bordacsont (#16)
13 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
3 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 86 gyíkfű (#201)
2 hebrencs állkapocs (#130) 5 kavadu lebeny (#24) 2 királygyík bőr (#44)
1 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125)
1 ormánygőte csont (#21) 6 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70)
12 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29) 36 sünmedve tüske (#14)
2 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15) 14 varányszem (#30)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 91.30 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 1 fűszertartó (#210) 1 grákóbőr (#41)
4 kaja (#2) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 uzbány csőr (#169)
1 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

53 54 55 56 57 58
41
42
43
44
45
46
47
48
(54,47) phua-kúp (#372), világítótorony (#156), alpesi tehén (#91), massza (#217)
(55,42) Leah oltár
(55,43) mély kút (#93), Sheran oltár
(55,44) evaporőr (#69)
(55,45) süvítő rája (#113), oltár
(55,46) gátvakond (#57)
(55,47) 23. jellempróba, süvítő rája (#113)
(56,42) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(56,47) grákó denevér (#25), egy ismeretlen isten rúnaköve, smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(57,42) uzbány (#102), oltár, 36. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek