| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. máj. 1. 23h:07' EZ A 66. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD 67. játékheted kezdete: máj. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4745 SZÁMLA : XXXX |
| v 1 | elmormolod az 1. varázslatot |
| p 64 | használod a 64. pszi képességet |
| h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
| h 745 | használod a 745. tárgyat |
| f 51 | kísérletezel az 51. tárggyal |
| m 4 | mozogsz délre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsthegyű lándzsát a másikra rontasz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén bal vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
| jlk 3243 | jelszó kimondása 3243 |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza bal szárnyát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a massza pikkelyes combját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a massza jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A massza csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A massza mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a süvítő rája testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A süvítő rája melléd csap a farkával! Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [56,47] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy grákó denevér. {támadása: 2.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a grákó denevér jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| rm 11 31 100 | rombolsz a 11. tárggyal a 31. tárgyat 100 pontért |
| m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Ezüsthegyű lándzsával felnyársalod a gátvakond testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a gátvakond bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai majdnem eltalálnak! A gátvakond összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [55,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő süvítő rája nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a süvítő rája testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája melléd csap a farkával! Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a süvítő rája testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [55,44] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy evaporőr. {egyik sebzési módja: 4x 1d4.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az evaporőr testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [55,42] Még mindig füves síkságon vagy.
| im | imádkozol |
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [57,42] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az uzbány testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány bal lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted az uzbány jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ezüsthegyű lándzsával megdöföd az uzbány bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 14.]
| h 147 | használod a 147. tárgyat |
| YAURRI KÉZMűVESVERSENY Minden évben az őszforduló ünnepén meghirdetjük a yaurri kézművesek versenyét, ahol a királyság legremekebb kézművesei mérik össze mesterségbeli tudásukat. Idén azonban váratlan atrocitások érik azon kézműveseket, akik eme versenyre készítik a bemutató termékeiket. A beszámolók szerint szörnyek jelennek meg a semmiből, megtámadják a gyanútlan mestereket, elrabolják az éppen elkészült termékeket, és esetenként megölik magát a készítőt is. Éppen ezért buzdítunk mindenkit kalandozót és szörnyvadászt, hogy csalják lépre a szörnyeket azzal, hogy maguk is készítenek kézműves termékeket, és a rablásra megjelenő szörnyekkel kíméletlenül végezzenek! A Királyi Kézműves Céh - királyi Nagyurunk, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thargodanok leigázója jóvoltából - éppen ezért jutalmazza azon kalandozókat, akik eme szörnyek pusztításával védik a kézműveseket. A jutalmakat az alanori és császárvárosi mágusrendek közösen ajánlották fel és készítik el, és a Trikornis Futárszolgálat kézbesíti őket. (Játéktechnikai információk: Az esemény ideje alatt, minden KT vagy kisülő FKT parancsnál egy vagy több szörny támadja meg a karaktert. A szörnyek száma (a KT/FKT TVP költsége)/4, lefelé kerekítve, de max. 3. Egy mezőn bármennyiszer jöhet szörny az eseményben, de minden fordulóban egy fajta tárgy gyártására csak egyszer jöhet szörny. Azaz, ha valaki készít egy vassisakot, majd ugyanazon mezőn egy vasvértet, akkor mindkettőre jön szörny, de ha ugyanabban a fordulóban egy másik mezőn készít egy másik vassisakot, akkor arra már nem jön szörny. Ha valaki elbújik a KT/FKT-ra jövő szörny elől akkor elveszíti az éppen elkészített tárgyát. Ha van csata, de nem győzi le a karaktert a szörnyet, akkor nem veszít tárgyat. A karakterek minden legyőzött szörnynél találnak kincset, ami a szörny korábbi rablásából származik. Ha az adott KT/FKT-nál minden szörnyet legyőzött a karakter, akkor speciális kincseket is lehet találni. Ennek esélye annál több, minél több szörny jött az adott KT/FKT parancsra. (Ilyen szempontból mindegy, hogy egyesével, vagy hármasával öli a karakter a szörnyeket.) - 600 megölt szörny után nem jön több szörny a KT/FKT parancsokra.) A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye |
AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni. |
MASSZA (217. SZÖRNY)A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más! |
| FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY) Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele. |
| NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY) A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned. |
| Erő: | 14 (27) | Szint: | 10 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 161 cm |
| IQ: | 17 (27) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
| Ügyesség: | 11 (21) | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
| Egészség: | 13 (23) | Életpont: | 353/354 | Jellem: | gonosz (68) | Tul. pont: | 8 |
| Szerencse: | 15 (38) | Varázspont: | 262/254 | Pénz: | 149 arany | Kép. pont: | 7 |
| Pszi pont: | 16/10 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 9 | ütőfegyverek: | 4 |
| lőfegyverek: | 7 (+1) | ||||
| 57,42 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 59 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. mászás: | 1 |
| 4. csapdakészítés: | 3 | 5. gyógyítás: | 8 | 6. titkosírás: | 1 |
| 7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 1 | 9. pszi: | 2 (+1) |
| 10. zárnyitás: | 1 | 11. vadászat: | 5 | 12. bányászat: | 1 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
| gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
| 2.) Pusztíts el egy smirglibokrot. |
| 3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| szürke mágustorony (500): többek közt 16. tárgyat kell leadnod. |
| NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
| Páncélok és pajzsok | ||||||||
| 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | elit csatavért (#295) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) | |
| 1 | * | kvazár kesztyű (#445) | 1 | * | kvazár sisak (#266) | 1 | mászókarom (#78) | |
| 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | |||
| 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | ryuku mellvért (#689) | 1 | ryuku nadrág (#691) | |||
| 1 | ryuku sisak (#688) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) | |
| Fegyverek és lövedékek | ||||||||
| 1 | agyartőr (#420) | 1 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | |||
| 1 | csontkés (#11) | 1 | * | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 27 | * | ezüsttollú nyíl (#363) | |
| 2 | * | ezüsttőr (#322) | 1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | |
| 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | méregfog (#1553) | |||
| 1 | parittya (#18) | 3 | szögletes kő (#17) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
| Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
| 1 | drakolder gyűrű (#969) | 1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | 1 | * | koponya szimbólum (#139) | |
| 1 | kráken gyűrű (#1165) | 1 | * | mind. smaragdja (#2750) | 1 | ryuku karvédő (#687) | ||
| 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | szerencsetalizmán (#366) |
| Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
| 50 | áldott kő (#642) | 1 | alkímiázó üst (#341) | 1 | bo'adhun idol (#745) | |||
| 24 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 16 | fáklya (#36) | |||
| 100 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 59 | kaja (#2) | ||
| 1 | kötél (#92) | 5 | leviatángumó (#1757) | 1 | mászókampó (#165) | |||
| 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
| 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
| Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
| 3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 4 csepp tinta (#101), fér még: 26] | ||||||
| 1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
| 1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
| 1 | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
| 5 | szent kehely (#257) | [bennük 50 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
| 3 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
| 6 | vizestömlő (#3) | [bennük 114 korty víz (#27), fér még: 6] | ||||||
| Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
| 1 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach fog (#657) | 2 | bordacsont (#16) | |||
| 13 | drótszőr (#37) | 4 | evaporőr háj (#105) | 3 | fabontó (#106) | |||
| 3 | grákóbőr (#41) | 1 | grifftojás (#179) | 86 | gyíkfű (#201) | |||
| 2 | hebrencs állkapocs (#130) | 5 | kavadu lebeny (#24) | 2 | királygyík bőr (#44) | |||
| 1 | magszim bél (#103) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 4 | mandibulapenge (#125) | |||
| 1 | ormánygőte csont (#21) | 6 | pirkit (#153) | 2 | rézdarab (#70) | |||
| 12 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | 36 | sünmedve tüske (#14) | |||
| 2 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
| 1 | tükör (#43) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 14 | varányszem (#30) | |||
| 2 | vízionár szem (#102) | |||||||
| Összsúly: 91.30 kg | Megterheltség: 73% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
| 4 | kaja (#2) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
| 1 | varányszem (#30) | |||||||
| 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | |
| 41 | |
|
|
|
|
|
| 42 | |
|
|
|
|
|
| 43 | |
|
|
|
|
|
| 44 | |
|
|
|
|
|
| 45 | |
|
|
|
|
|
| 46 | |
|
|
|
|
|
| 47 | |
|
|
|
|
|
| 48 | |
|
|
|
|
|