25. forduló, 27. forduló, Wuleen-Tan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jan. 31. 12h:07'
EZ A 44. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
45. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4676
SZÁMLA : XXXX

WULEEN-TAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,70] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
Hirtelen magadat látod, amint fent a magasban kiterjesztett szárnyakkal repülve hasítod a kék eget. Mentális képességeddel a látóhatáron túli területeket fürkészed, miközben azon töprengsz, hogy most, hogy túl vagy a kvatáción, valami új és nagyszerű dolgot kéne kifejlesztened. Kiábrándultan térsz magadhoz, mindez csak álom lett volna?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+63 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.)

f 131 kísérletezel a 131. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz mérg. ubuk tüskét. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 175.]

f 131 kísérletezel a 131. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz ubuk dobónyílat. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 165.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 157.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[43,69] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos sallank. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 148.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a százfogú jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a százfogú bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A százfogú fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 zöld üveget. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 134.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+2 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 132.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[44,68] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy púpos burástya. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Valami golyószerű a testedbe csusszant! A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 296 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Qvill városa innét északra fekszik. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) ismeretlen nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [45,67] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Találsz egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bo-skorpió lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a bo-skorpió jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bo-skorpió testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 7 gyenge mérget.) 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,66] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Qvill városa innét északra fekszik. " Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy piromenyét. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a piromenyét testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a piromenyét jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a piromenyét testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a piromenyét kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. (ld. enc.) 224 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 105.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[45,65] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy drótszőrű pincsi. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drótszőrű pincsi, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kaszabolósáska. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a kaszabolósáska jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a kaszabolósáska bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 87.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[46,63] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Felfedeztél egy móricserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). (ld. enc.) Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Nathan hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar barlangot. (ld. enc.) A nyomok alapján nem kétséges, hogy az előtted sötétlő mély barlang a varkaudar-thargodan invázió szétszóródott katonáinak nyújt menedéket. Talán érdemes lenne körülnézned odabenn! Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

1 2 3 4 5 6 7
30 31 21 20 17 10
32 33 11
29 23 8 9
34
27 25 19 15 16
28 26 24 22 18 14 13 12
35 36 37 50 49 48 47
38 41 42 43 44 45 46
57 55 53
39 40 75 76
58 56 54 52 51
60 59
74
64 65 68 69 72 77
61
62 63 66 67 70 71 73 78
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez az 53. labirintus térképe. A bejárat innen 0 mérföldre található.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.


Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Leah tanítványa. Egy ezüst nyakláncot, egy igazgy. fülbevalót, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy varkaudar bajnok trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ácsmari. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, hosszú hajú, piros szemű kobudera férfi táborát. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy szutykos remák trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű törpe férfi táborát. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy grifftoll kesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy mágusköpenyt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy törpe kovács trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy szutykos remák trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.

(Továbbmész...) [45,62] Épületek tűnnek fel. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy sörsátrat. Utad során felfedezel egy varkaudar fellegvárat. (ld. enc.) Felfedeztél egy nekrofunt. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " A főút mellett egy magas, barna kőből épített házat látsz. Rajta nagy tábla: Qvill polgármesteri hivatala. Az ajtó előtt egy megtermett, bőrpáncélba öltözött harcos őrködik. (527. épület.)
Más épületeket is látsz. Felismered őket: egy vegyesbolt (526. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Egy bakkura csizmát és egy bronzpáncélt visel. Ruházatát egy púpos burástya trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kdare. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Mélyen a szemedbe néz, és lassan végighúzza a nyelvét a felső ajkán. Izgató a dolog, de ellenállsz!
Összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű törpe nővel. Körszakálla és kipödört bajsza van. Tharr hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Fintor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Elenios követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Melinka. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz egy szürke, hosszú hajú, sárga szemű mutáns férfival. (ld. enc.) Pofaszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Chara-din követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Nem látszik valami barátságosnak. Továbbmész.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [18 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 128 15 eladod a 128. tárgyat 15
Eladtál 15 sallank karmot. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 85 6 eladod a 85. tárgyat 6
Eladtál 6 óndarabot. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 48 1 eladod a 48. tárgyat 1
Eladtál 1 antilopbőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 130 1 eladod a 130. tárgyat 1
Eladtál 1 hebrencs állkapcsot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 44 1 eladod a 44. tárgyat 1
Eladtál 1 királygyík bőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 33 1 eladod a 33. tárgyat 1
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ea 26 10 eladod a 26. tárgyat 10
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

m 8 mozogsz északra
[45,61] Továbbmész a város utcáján.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Raia és az Aranysárkány dicsőségét hirdesse e tábla! Élesszemű Veriel. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [8 pontot használtál fel, van még 61.]

kotb 9109 belépés K.T.-be: 9109
Belépésedet fogod kérni az Északi Druida Szövetség K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 56.]

kt 3 2 elkészíted a 3. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 vizestömlőt. [40 pontot használtál fel, van még 16.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Valami mozgolódik a hasadban. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 165 pontot. A következő körben tehát 181 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT UBUK TÜSKE (137. TÁRGY)
Egyértelmű, hogyha a bozótban gyűjtött tüskéket bemérgezheted, miért ne tehetnéd meg ezt az ubuk tüskékkel? Egy ubuk tüske bemérgezéséhez egy csepp gyenge méreg szükségeltetik. A készítéshez add ki a KT 137 parancsot, 1 pontért tüskénként. Ez a félelmetes lövedék d8+4 sebzésű.

UBUK DOBÓNYÍL (138. TÁRGY)
Már hosszú ideje töprengesz egy használható dobónyíl kifejlesztésén. A sünmedve tüske ugyan elég nehéz lenne hozzá, de nem lehet elég pontosan célozni vele. Az ubuk tüske elég vastag és hosszúkás, de nem elég nehéz. Kézenfekvő a megoldás... Az ubuk tüskén átszúrsz egy sünmedve tüskét, és egy rövid botot erősítesz a végére, hogy legyen az egésznek markolata. Egyensúlyozásként az egész végére egy madártollat illesztesz. Mindez persze precíz, figyelmes munkát követel: a KT 138 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, bozótos vagy erdős terepen (hogy találj nyelet). A munka azonban nem hiábavaló: eredménye egy kiváló minőségű dobónyíl, amely sokkal ritkábban megy tönkre, mint például egy durva fadárda. Sebzése d8+6.

PÚPOS BURÁSTYA (92. SZÖRNY)
Ez a két méter magas, húsos testű, rovarszerű lény félelmetes csáprágóval és nagy, tüskés farokkal rendelkezik. Ha támad, két lábra áll, és alaktalan, vöröses-húsos fejét felemelve, félelmetes üvöltést hallat. A legkülönösebb a lény hasából kinövő vastag tojócső, amelyet akkor próbál ellenfelére tapasztani, ha sikeresen megragadja vagy megsebzi farkával. Ezt a bozótosban bujkáló lényt leghatékonyabban talán szúrófegyverekkel érdemes támadni.

PIRKIT (153. TÁRGY)
A pirkit egy különleges anyag, amely nehezen gyullad meg, de ha égni kezd, akkor nagyon lassan és nagyon magas hőfokon teszi ezt. A szén eltűnése miatt már évszázadok óta használják a ghallai kovácsok. Beszerzése aránylag nehézkes, sűrű erdőben KUTatva vagy bizonyos növény-szörnyeket leölve lehet hozzájutni.

MŰVÉSZI POROLIT (720. TEREPTÁRGY)
"Ahogy bandukolsz, látsz egy meghatározhatatlan alakú, torz, gyatra megmunkálású tárgyat. Leginkább valami primitív nép által készített monolitra hasonlít. Közelebb érve érzed, hogy nem csak csúnya, de iszonyú szagot áraszt, és a látványa is gyengíti egész testedet. Teljesen döbbenten harákolsz, hiszen nem létezhet valami vagy valaki, aki ilyen szörnyűséget alkotni képes, ami - legnagyobb rémületedre még a varázserődet is elszívja. Odébb vonszolod magad, hiszen ha már itt kell a közelben táboroznod, legálabb minél messzebb legyél ettől az átkozott gusztustalanságtól."
Nos, kalandozótárs, ha már Neked is volt ilyen élményed egy-egy Chara-din monolit tövében, akkor fogod igazán értékelni azt a tereptárgyat, amit most már Te is elkészíthetsz. Művészi és tudati energiájuk segítségével az Idő Porszemei KT tagjai megoldották, hogy minden monolitból származó káros hatást semlegesíteni lehessen - egy másik építmény felhúzásával. Ezt nevezzük Porolitnak. A Porolit örvénylő, kavargó porszemekből álló dolog, ami egészen kis gondolatodra csodálatos módon összeáll egy teljesen eredeti művészi alkotássá. Létrehozni az EP 720 100 X paranccsal bárkinek lehet, csak meg kell adni (X paraméterben), hogy ki, vagy mi foglalkoztatta az ihlet pillanatában a legjobban az építőt: szörny, kalandozó, vagy bármilyen lény. Természetesen az alkotó művésznek ismernie kell a lényt, amit meg akar formálni... Ha nem adsz meg harmadik paramétert, saját magad képmását hozod létre. Sajnos, a porszemek kordában tartása nem egy egyszerű művelet, igencsak sok időt kell rászánnia a Porcsinálta művésznek (ez 100 TVP-t jelent, 99 TVP-től nem halad egy porszemnyit sem az építkezés). Ezek után azonban bárki, aki utánad erre jár, meg fogja látni gondolataid tárgyát - persze a Porolit tulajdonságának megfelelő kiegészítésekkel. Eme műnek az a tulajdonsága, hogy az adott mezőn esetlegesen megtalálható Chara-din monolit káros hatását (a fele VP regenerációt) egyszerűen semlegesíti. Se több, se kevesebb. Már ha a művészi értéket nem számoljuk. Ez utóbbi persze igen jelentős... Természetesen az ÉP parancs miatt a Munka Gyümölcse varázslat teljes mértékben hat rá. A Porolit enciklopédiáját az építőjének ismernie kell! Ezért terjeszd a jó hírt ismerőseid között! Nos, ha már megismerkedtél e magasztos célú alkotással, akkor javasoljuk, próbáld ki magad: Vajon milyen lesz a Te Porolitod?

VARKAUDAR FALU (1109. TEREPTÁRGY)
Amint megpillantod a sátrakat a távolban, a hatodik érzéked veszélyt jelez. Aztán ezt nyomatékosítandó, megpillantod a sátrak csúcsára tűzött koponyákat, melyek akár valamelyik fajtársadtól is származhatnak. Jobb lesz óvatosnak lenni! Aztán hangos vitatkozás zaja üti meg a füledet, hangszínükből ítélve cseppet sem békés varkaudarok ülik körbe a vidám füstfellegeket eregető tűzhelyet a falu közepén. Most még dönthetsz, hogy nagy ívben elkerülöd ezeket a vérszomjas teremtményeket, vagy kivont fegyverrel rohansz közéjük. Ha utóbbi cselekedet mellett döntesz, a KUT 45 parancsot használd, ekkor dacolva a félelemmel 45 TVP-nyi időt a varkaudar falu sátrai közti kutakodással töltesz.

VARKAUDAR BARLANG (2200. TÁRGY)
A nyomok alapján nem kétséges, hogy az előtted sötétlő mély barlang a varkaudar-thargodan invázió szétszóródott katonáinak nyújt menedéket. Talán érdemes lenne körülnézned odabenn!

VARKAUDAR FELLEGVÁR (1821. ÉPÍTMÉNY)
Ha eddig netán az volt a véleményed a varkaudarokról, hogy szervezetlen, barbár vadállatok, akkor most, ezt az építményt megpillantva biztosan változtatni fogsz az előítéleteden. A fellegvár oldalfalát lecsupaszított kérgű szálfákból ácsolták, és még valamilyen síkos anyaggal is bekenték kívülről, hogy ne lehessen rajta egykönnyen megkapaszkodni. Az egymáshoz kapcsolt oszlopok tetejét kihegyezték, köztük pedig keskeny, függőleges lőréseket alakítottak ki az íjászok számára. A sarkokon őrtornyok magasodnak föléd, és az itt posztoló őrszemek épségét bunthar bőrrel borított mellvéd garantálja. Már az is furcsa, hogyan tudtak a vadak ilyen mesteri építményt ellenséges terepen ripsz-ropsz felhúzni, de az meg már szinte csodaszámba megy, amit az erődítmény közepén látsz: egy szabályos, kőből épült vártorony áll ott, bástyával, gyilokjáróval és zsindelytetővel! Ha eddig kétségeid is voltak, a torony láttán már biztosra veszed, hogy kalandozók, de legalábbis néhány, a Királyság bukásán fáradozó, áruló mérnök is besegített a varkaudaroknak. Ha pedig így van, az még egy ok, hogy megbüntesd az odabenn kuksolókat! Ha tényleg ez a feltett szándékod, akkor 10-es agresszióval add ki a BE 1821 parancsot, más módon nem juthatsz be a fellegvárba.

NEKROFUN (173. NÖVÉNY)
A nekrofun különös, növényszerű lény. Szára, nagy lapos levelei majdnem áttetszők, színük mélybíbor. Tapintásra egyszersmind kemények és rugalmasak. Virágot, termést nem látsz rajtuk, és semmilyen egyéb szervet sem tudsz megkülönböztetni sem a száron, sem a levélen. Elképzelni sem tudod, hogy mi a fenére lehet jó ez a furcsa növény.

MUTÁNS (9. FAJ)
A mutáns egy speciális faj, amely Ghalla két őshonos (de egymástól különböző) fajának gyermekeként jöhet létre. A felnőtt mutáns mintegy két méter magas, bőrét apró, hatszög alakú pikkelyek borítják, szemei hatalmasak, homlokából két apró szarv mered előre. Vannak köztük borzalmasan erősek és gyenge nyápicok, különösen intelligensek és rettenetesen buták, félelmetesen fürgék és hihetetlenül suták - attól függően, hogy milyen képességeket örököltek a szülőktől. Nagyon tanulékonyak, különösen fogékonyak a pszi iránt. A mutánsok, Ghalla vad és torz világának szülöttei különösen járatosak a szörnykeresésben, csapdakészítésben, szörnyidomításban és a misztikus pszi képesség használatában (e képességeik az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődnek). A mutánsok nagyon hamar ivaréretté válnak: egy évvel önálló életük megkezdése után már képesek teherbe esni.

KARAKTERLAP

Wuleen-Tan, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran követője vagy. Ez a 26. fordulód.

Erő: 12 Szint: 10 Merészség: 6/4 Magasság: 184 cm
IQ: 16 Támadás: 11 Agresszió: 4 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 159/155 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 12
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 49/31 Pénz: 230 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 163 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 006 TP-t kaptál. Jelenleg 13 805 TP-d van. A következő szinthez még 3 195 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, sörényes ubuk, trappoló dinymák.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 12 (+1) ütőfegyverek: 2 dobófegyverek: 7

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
45,61 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 8 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 11
7. teológia: 1 8. vadászat: 1 9. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
vízionár (#66), csontlepke (#746), nektoraf (#355), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

Összsúly: 44.37 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 dárda (#10) 2 evaporőr háj (#105)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33)
6 óndarab (#85) 9 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
56 arany (#50) 6 drótszőr (#37) 1 kaja (#2)
2 mandibulapenge (#125) 2 pirkit (#153) 2 vizestömlő (#3)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

42 43 44 45 46 47
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
(43,69) gyilkos sallank (#85), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), Leah oltár, 3. jellempróba, százfogú (#53)
(44,68) púpos burástya (#92), Tharr oltár
(45,61) egy ismeretlen isten rúnaköve
(45,62) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), nekrofun (#173), Kdare (5077. kalandozó), Fintor (6108. kalandozó), Melinka (6111. kalandozó), egy mutáns férfi
(45,65) Sheran rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, drótszőrű pincsik (#22)
(45,66) Sheran oltár, piromenyét (#99)
(45,67) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 21. jellempróba, bo-skorpió (#54)
(46,63) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, 11. jellempróba, művészi porolit (#720), varkaudar falu (#1109), varkaudar barlang (#2200), Ácsmari (4049. kalandozó), egy kobudera férfi, egy törpe férfi
(46,64) oltár, kaszabolósáska (#83)

Üzenet küldése a karakternek