25. forduló, 27. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 27. 15h:02'
EZ A 77. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
78. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [34,2] koordinátán.
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nővel. Bőre világosabb az átlagosnál. Bőrpáncélt visel. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy csontkést tart. Mielőtt bármit is tehetnél, gyöngyöző kacajjal rúnákat kezd a levegőbe rajzolni. Mozdulni sem tudsz! Mi ez, varázslat? Az elf leány elkomorodik, és megindul feléd, előretartva fegyverét. Izzadság csorog végig a homlokodon! Tőled alig egy tenyérnyire a tünde megáll, és ezt suttogja:
- Vár az úrnő! - aztán megfordul, és továbbmegy. Ahogy elmúlik a varázs, és mozgatni tudod a kezedet, úgy ébredsz fel a különös álomból. A nyomorúságos táborhelyeden fekszel, és híre-nyoma sincs az elfnek. Még mindig jobb, mintha valami rémálmod lett volna...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.)

f 34 kísérletezel a 34. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... Ez a feladat túl kemény dió a számodra! (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 159.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz rövid íjat. (ld. enc.) 87 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 149.]

kt 147 1 elkészíted a 147. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 hebrencs csapdát. [16 pontot használtál fel, van még 133.]

kt 29 4 elkészíted a 29. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 smirglilevelet. [4 pontot használtál fel, van még 129.]

kt 107 1 elkészíted a 107. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 rövid íjat. [40 pontot használtál fel, van még 89.]

kt 108 11 elkészíted a 108. tárgyat (11 darabot)
Legyártottál 11 nyílvesszőt. [44 pontot használtál fel, van még 45.]

kf 107 108 kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat a 108. tárggyal
Előkészíted a rövid íjat.
Lövedékként nyílvesszőt fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[35,3] Még mindig bozótos. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sünmedve nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-2 életpont.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy csontlepke.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a csontlepke testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy acéldarázs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az acéldarázs testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [36,4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy gyilkos sallank közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy zombi.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a zombi rotható húsát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 22 (limit: 960), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2200.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [37,4] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy tímárkunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz rinóbőr övet. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő óriás patkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriás patkány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [30 pontot használtál fel, van még 15.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Ha a gazda útnak indul,
A háza is véle mozdul.
[5 pontot használtál fel, van még 10.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[36,5] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét jobb első lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. Eldobod az értéktelenné vált élőholt mirg trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő piromenyét trófeát. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy szintszívó ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Éhes vagy. [10 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 165 pontot. A következő körben tehát 165 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÖVID ÍJ (107. TÁRGY)
Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY)
Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent.
- Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél!
[Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY)
A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran követője vagy. Ez a 26. fordulód.

Erő: 15 (16) Szint: 9 Merészség: 4/3 Magasság: 150 cm
IQ: 12 (13) Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 17 (18) Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 15 (18) Életpont: 162/141 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 64/26 Pénz: 12 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 139 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 897 TP-t kaptál. Jelenleg 8 956 TP-d van. A következő szinthez még 3 044 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, kaffogó hebrencs, piromenyét.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 4

Óvatosság (labirintusokban): 0
36,88 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 43

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 7
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. harcművészetek: 9 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 22 (limit: 960), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2200.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

Összsúly: 35.07 kg Megterheltség: 67%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 hebrencs állkapocs (#130) 9 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 3 drótszőr (#37) 1 hebrencs csapda (#147)
2 pirkit (#153) 1 rövid íj (#107) 5 sallank karom (#128)
3 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

33 34 35 36 37 38
1
2
3
4
5
6
(35,3) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 22. jellempróba, sünmedve (#33), csontlepke (#746), acéldarázs (#140)
(36,4) gyilkos sallank (#85), élőholt mirg (#135), zombi (#49), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), oltár, 22. jellempróba
(36,5) egy ismeretlen isten rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, piromenyét (#99)
(37,4) phua-kúp (#372), tímárkunyhó (#684), oltár, óriás patkány (#42)

Üzenet küldése a karakternek