25. forduló, 27. forduló, Vicsorgó Eksztázis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 31. 15h:03'
EZ A 54. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
55. játékheted kezdete: szept. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1219
SZÁMLA : XXXX

VICSORGÓ EKSZTÁZIS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.)

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 156.]

kt 10 elkészíted a 10. tárgyat
Legyártottál 1 dárdát. [10 pontot használtál fel, van még 146.]

m 8 mozogsz északra
[47,9] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot.

[10 pontot használtál fel, van még 136.]

al 50 114 81 áldozol: az 50. tárgyat a 114. tárgyat a 81. tárgyat
Felkészülsz a szertartás végrehajtására. Száraz gallyakat hordasz a rúnakőre, majd rárakod az aranyat, a kaktusztüskét és a mérleget. Ezután tüzet csiholsz, és meggyújtod az egészet. Világossárga és halvány kék lángok kapnak a kupacba. Buzgón imádkozni kezdesz, mormolva, hogy a kő szelleme és az isten, akit szolgál, hallgasson meg. Néhány perc alatt porrá ég az egész áldozat. A fekete kupacot pillanatnyi széltölcsér kapja fel. Szemedet a kőre függeszted, amelyen nyoma sem látszik, hogy micsoda tűz égett rajta még egy pillanattal előbb. Feszülten várakozol... Aztán magasztos de egyben félelmetes érzés fog el! Mézesmázos, ámde rejtve is erőtől és energiától sugárzó szavakat hallasz: - Köszönöm az áldozatodat, kedves hívőm! Az, hogy elfogadtad az általam diktált jellemet és elégetted a kívánt tárgyakat a rúnakőnél érdemessé tett arra, hogy szóljak hozzád. Ezennel elfogadlak követőmnek, de hogy igazi pap válhasson belőled, kellő varázstudománnyal, még hátra van egy utolsó próbatétel: Keresned vagy építened kell egy oltárt, és felszentelned a nevemre! íme, első ajándékom, vallásom szent szimbóluma - e nélkül a próbatétel nem sikerülhet. Ha úgy találod, nem vagy elég erős ahhoz, hogy az oltárt egymagad felépítsed, keress társakat, akik szintén az én papjaim akarnak lenni! Járj szerencsével, és ha kell, küzdj meg ellenségeimmel, hogy a célodat elérd. Az én ellenségeim mostantól a tieid is - csakúgy, mint hatalmam egy része! Ha odaadó hívem vagy, hatalmad növekszik - ha azonban elvárásaim ellenére cselekszel, ne reménykedj a jóindulatomban! Most menj, és kísérjen áldásom.
Ebben a pillanatban érzed, hogy minden sebed begyógyul (max. életerőre kerültél)! Ahogy lassan magadhoz térsz, pillantásod a földre téved: egy tárgyat veszel észre! Felveszed: egy villám szimbólum! (ld. enc.) Ez az istened szent szimbóluma kell, hogy legyen! (ld. enc.) Bizony kemény munka lesz az oltár felépítése, de a szimbólum megérintésének pillanatától máris formálódni kezdenek a tervek a fejedben... De most már ideje indulni, munkára fel! Nyakadba akasztod a szimbólumot, és távozol. 200 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 116.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[46,8] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy mutáns pók. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a mutáns pók jobb oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Továbbmész...) [45,8] Még mindig bozótos.

[20 pontot használtál fel, van még 96.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[44,8] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sörényes ubuk lehet. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) Előremozdulva, a sörényes ubuk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk jobb hátsó lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-2 életpont.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [43,9] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sakál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel kegyetlenül megütöd a sakál jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sakál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sakál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Kiszedsz egy sakál trófeát. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 76.]

ep 146 80 építed a 146. tárgyat 76 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy oltárt. Köveket hordasz egymásra. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 57 tapasztalati pontot kaptál. [76 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 165 pontot. A következő körben tehát 165 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VILLÁM SZIMBÓLUM (145. TÁRGY)
A sárgarézből csiszolt villám alakú lemez Fairlight, a mágia istenének szimbóluma. Még arra az időszakra emlékeztet, amikor a főmágus még halandóként, a villámok varázslójaként járta a földet. Amíg viseled, kettővel magasabb az ügyességed. A villám szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

SZENT SZIMBÓLUM
Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár.
Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle.

MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY)
A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért...

SÖRÉNYES UBUK (89. SZÖRNY)
A sörényes ubuk nagy, lapos testű lény, amely a síkságok magas füvében bújkál, áldozatára lesve. Sörénye igazándiból több tucatnyi vékony nyúlvány, amely horgocskában végződik. Érintésük maró fájdalmat okoz. Testük többi részét hosszú, hegyes tüskék fedik, szinte lehetetlenné téve, hogy egy rövidebb fegyverrel kárt okozzunk benne. Ha a tüskék között sikerül egy támadást bevinni, akkor valószínűleg egy hegyes fegyver tudja a legnagyobb kárt okozni. A szörny támadásra hatalmas fogait használja.

KARAKTERLAP

Vicsorgó Eksztázis, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight követője vagy. Ez a 26. fordulód.

Erő: 14 Szint: 9 Merészség: 4/3 Magasság: 151 cm
IQ: 11 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 13 (15) Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 16 Életpont: 128/82 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 6
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 11 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 129 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 273 TP-t kaptál. Jelenleg 8045 TP-d van. A következő szinthez még 3955 TP szükséges. Trófeáid: emberevő, proteinfecske, sakál.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10 vágófegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -2.); dárda (#10) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 11 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. harcművészetek: 7 9. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), Igaz Barátok (9141. KT)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpajzs (#89) 1 + mászókarom (#78)
1 * szöges páncél (#65) 1 * tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
3 csontszablya (#64) 1 kőkalapács (#13) >1 kőkés (#6)
1 * parittya (#18) 4 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + deus ex machina (#1) 4 fáklya (#36) 1 kis vaskulcs (#40)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 9 csepp tinta (#101), fér még: 1]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 10 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105)
1 grákóbőr (#41) 1 hebrencs állkapocs (#130) 3 kaktusztüske (#114)
2 kavadu lebeny (#24) 7 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
4 mandibulapenge (#125) 1 ormánygőte csont (#21) 1 rókafarok (#124)
5 sallank karom (#128) 25 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
1 tükör (#43) 6 varányszem (#30)

Összsúly: 23.16 kg Megterheltség: 60%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany (#50) 1 kaktusztüske (#114) 1 mérleg (#81)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 villám szimbólum (#145)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(43,9) sakálok (#28), Tharr rúnaköve, gumifa (#38), 16. jellempróba
(44,8) 2. jellempróba, sörényes ubuk (#89)
(46,8) mutáns pók (#117)
(47,9) Fairlight rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)

Üzenet küldése a karakternek