Karakterszám: |
4412 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
26 |
Játékhét: |
108 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
27 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2009. aug. 11. 9h:38' |
A következõ
fordulód táplálható: 2009. aug. 12. |
|
Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!
ARMUND KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
12. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 õsi relikviát.
Fejlesztened kellene az éberségedet!
**
13. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 3 üvegcsét. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
**
13. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Döngölõ, egy fekete bõrû, komor
tekintetû, erõs izomzatú galetki férfi. Végignézed a felszerelését: bõr
mellvért, a törpék vándorcsizmája, bronzmedál, csontmaszk. Kedvesen köszönt,
és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Döngölõt, esztek-isztok a közösen
összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! A véleménycsere
ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs
túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki?
Végül Döngölõ feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+9%
jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a védelem itala.
[ld. enc.]
**
14. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a
barlangodba, és ellopott tõled 29 aranyat.
**
20. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1
csótányláb.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32674.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû,
kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*jún. 26.* Ren elsõként ért el 126-os gyorsaság tulajdonságot a Hegy lakói
közül!
*jún. 26.* Ren csatában legyõzte Ambassadart.
*jún. 26.* Ren gyõzelmet
aratott Szarkaagyú Siraka felett.
*jún. 29.* Roxánát kis híján megölte
egy Fhtoqaxx fattya.
*jún. 29.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban
legyõzte Arhippa Perttunent.
*jún. 30.* Roxána gyõzelmet aratott Szarkaagyú
Siraka felett.
*júl. 1.* Fikusz Kukisz elsõként ért el 102-es regeneráció
tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*júl. 7.* Roxána elsõként ért el 115-ös
vastag bõr tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*júl. 13.* Aranyszemû Reglinde-et
legyõzte harcban egy vörös krazit.
*júl. 16.* Arhippa Perttunen pszionikus
párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]
kno 101 1 |
101. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot bal csáp végtagoddal való harci jártasságod növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen bal csáp végtagoddal való harci jártasságod
megnõtt 5. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]
kno 104 1 |
104. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot jobb csáp végtagoddal való harci jártasságod
növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb csáp végtagoddal való harci
jártasságod megnõtt 3. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]
be 4 58 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
a nyomkeresés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint,
és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak.
Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel
sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 294.]
kno 58 3 |
58. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 294.]
t 67 9 |
67. szakértelem tanulása 9 TVP-ért |
Az akadémia egyik idõs professzorának segítesz egy ásatásnál. Sok érdekes
és hasznos dolgot tanulsz tõle.
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
szl 25 100 |
szolgák lélekenergia-részesedése 25% |
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 25 százalékát engeded át szolgáidnak.
Ha jóllakottságod 100% alatt van, te eszel elõször, egyébként a szolgáid.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
sza 1256 1 1 |
1 db 1256 tárgy átadása 1. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 1 csepp fülbevalót. Johhtukul morálja 10%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
az 1091 |
tárgy azonosítása |
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat.
Halotti maszk: értéke 12 arany. A következõ
képességekkel rendelkezik: +4% védekezés.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]
kf 1106 |
bekészíted az 1106. tárgyat |
Leveszed a díszes fejéket. Felveszed a díszes fejpántot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang,
poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester
ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. A kölcsönös
üdvözlés és a belépõ, 10 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek,
hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt
elõkészítik számodra a porondot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja
jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: egy voharai szellem (#121).
És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).
*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriás
skorpió odajön hozzád. Támadod az óriás skorpiót. Savat lehelsz ellenfeledre.
(12 ép-t sebeztél). Az óriás skorpió téged támad. Villámgyorsan elõrevág
farkával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Odacsap neked ollóival.
(11 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** Az óriás skorpió rád veti magát. Körbe-körbe forgatva üt
farkával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megmérgezett. Feléd
döf ollóival.
(10 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támadod az óriás
skorpiót. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(12 ép-t sebeztél).
Az óriás skorpió halálos sebet kapva a földre zuhan. Méreg!
6 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+48%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": 18 arany és egy hamis arany. Hmm, talán enni
kéne. Tempósan étkezel. (+26% jóllakottság.) Az arénamester gratulál gyõzelmedhez,
és átadja a nyereményedet, 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+31 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 257.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek
közt fogsz portyázni. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét
választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Bár tökéletesen
látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még
téged is megrémiszt kicsit. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas
pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott
le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát.
Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért
meg kéne nézni.
(308. kaland, összköltsége 30 TVP.) Egy szûk oldaljáratot
találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik.
Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Megindulsz az orgling szolga felé. Már ott is vagy! Az orgling
szolga közelebb jön, hogy támadhasson. A johhtukul elindul az orgling szolga
felé. Megtámadod az orgling szolgát. Meglóbálva zúzol bal csápoddal.
(12
ép-t sebeztél). Harci fejszével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. El
sem találtad. Az orgling szolga rád támad. Odaken neked jobb mancsával.
Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A johhtukul az orgling szolgát támadja.
*** 2. KÖR *** Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Elõresuhintasz bal
csápoddal.
(12 ép-t sebeztél). Mérgezed! Harci fejszével próbálsz sebet
ejteni ellenfeleden. Félrehajolt. Az orgling szolga hörögve elterül.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a johhtukul: 10/0.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+14%).
Szolgáidnak 4% jut.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved.
Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik
vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott
ki. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban
megtámadhat egy torzszülött. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött
rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled
egy árnymanó suhanc (#18).
*** 1. KÖR *** Az árnymanó suhanc feléd rohan. Az árnymanó suhanc irányába
mozogsz. A johhtukul elindul az árnymanó suhanc felé. Az árnymanó suhanc
rád veti magát. Fogazott tõrrel sújt rád.
(7 ép-t sebzõdtél). Az árnymanó
suhancot próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol bal csápoddal.
(14 ép-t
sebeztél). Megmérgezted. Harci fejszével támadsz. Fürgén elhajolt. A johhtukul
az árnymanó suhancot támadja. Méreg: Az árnymanó suhanc
3 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** Az árnymanó suhancot próbálod megsebezni. Tekergetve suhintasz
bal csápoddal.
(17 ép-t sebeztél). Mérgezed! Harci fejszét forgatva támadsz.
Ez mellément. Az árnymanó suhanc halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a johhtukul: 2/0.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+14%).
Szolgáidnak is jut 4%. Elteszed a zsákmányt, ami egy fogazott tõr. A johhtukul
az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+11 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]
[Szárnyas bolhedor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol
egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek
szintjére. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ
szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Menet közben
botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
mitulen füvet. A messzeségbõl
vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban
már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy árnymanó suhanc (#18).
*** 1. KÖR *** Az árnymanó suhanc odajön hozzád. Az árnymanó suhanc irányába
mozogsz. A johhtukul megközelíti az árnymanó suhancot. Az árnymanó suhanc
téged támad. Egy nevetséges fogazott tõrrel próbál lecsapni rád.
(7 ép-t
sebzõdtél). Megtámadod az árnymanó suhancot. Villámgyorsan elõrevágsz
bal csápoddal.
(17 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Harci fejszével
támadsz.
(15 ép-t sebeztél). Az árnymanó suhanc kileheli lelkét.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a johhtukul: 0/0.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+14%). Szolgáidnak 4% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy
fogazott tõr. A johhtukul zabál. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+7 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]
m 8 2 8 22334 35 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,2) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 9,2) Kelet felé mész. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök
kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká.
Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol.
A szellem megszólal:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa
volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben sziklozug tenyésztésével foglalkozott,
laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és
egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot.
Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 7 zöld nyálkát kapott, és
az állatokat napi 3 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat
36 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 3-as fejadagnál, 1 órás
megvilágítás eredményeképp a szaporulat 16 volt. Amikor pedig ezt az X
állatot 1-es fejadagnál 2 óráig világították a milgandokkal, 2 volt a szaporulat.
Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 8-as fejadagot adott
X állatnak, és 9 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív
számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a
8-as után.] Ugyan, semmi értelme gondolkodni. Átpasszolsz egy kis lélekenergiát
(-1 KNO), amit a kiéhezett szellem örömmel fogad, és azonnal továbbenged.
(M 10,2) Keletre mész tovább. Egy szabályos kör alakú, kéken világító vizû
piciny tavacskát látsz. Egy mágikus tó! Izgatottan lépsz közelebb. Lehajolsz
a tóhoz, vizet merítesz, és iszol belõle. Nocsak! (+1 méret.)
(M 10,3) Irány dél! A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 10,4) Merre tovább? Délre! A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad.
Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy katapulter (#33).
*** 1. KÖR *** A katapulter téged céloz, amikor a kerek kõvel lõ. Mellé!
A katapulter irányába mozogsz. A johhtukul a katapulter felé mozog. Megtámadod
a katapultert. Rávágsz bal csápoddal.
(14 ép-t sebeztél). Megmérgezted.
Meglengetve a harci fejszét, próbálsz lesújtani.
(9 ép-t sebeztél). A johhtukul
a katapultert támadja. A katapulter kileheli lelkét.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a johhtukul: 11/0.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak
is jut 5%. Viszed, ami mozdítható: 2 kerek kõ. A johhtukul eszik. (+25%
jóllakottság.)
(M 9,4) Irány nyugat! Egy apró, földalatti tavacskát pillantasz meg, a víz
egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû
tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Lehasalva, iszol a vízbõl. Kellemesen
hideg. Mágikus bizsergést érzel... (sebzõdsz 5 ép-t.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+6 életpont.)
(M 9,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
Lebattyogsz a boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat,
és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél
(#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6)
4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap,
harci fejsze (#12) 23 ap, üvegcse (#14) 4 ap, molad púp (#16) 18 ap, mandolin
(#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág
(#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka
(#27) 46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, díszes rézkulcs
(#129) 11 ap, kristályamulett (#130) 46 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap,
díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, elektronit
(#141) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, húsevõ bibe (#151) 23 ap, pirgamit
(#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár
gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000)
115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295
ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes
pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031)
162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért
(#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek
pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak
(#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti
maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes
fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap,
köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld
köntös (#1151) 33 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 27 ap, sárga öv
(#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 44 ap,
amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett (#1197) 88
ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap, háromszögszimbólum
(#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 33 ap, malachitgyûrû
(#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 33 ap, díszes
karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr
(#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316)
52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa
(#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, az elefánt barbár lándzsája
(#16631) 350 ap, a túlélés vas lemezpáncélja (#21251) 496 ap, a szalamandra
kerek pajzsa (#25811) 201 ap, a légzés öve (#27715) 64 ap, a légzés barbár
lándzsája (#27881) 201 ap, a sólyom csonttõre (#29651) 182 ap. Veszel 3
tejfonalat 138 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
Elhagyod a boltot.
(487. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz.
Izgatottan lépsz be a bejáraton. A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó
zárja el. Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Nemhiába
vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
Kincs után kutatsz, sikertelenül.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]
tk 50 732 732 |
50. többszemélyes kaland |
Elérkezett az idõ az 50. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a
megbeszélt helyen. Üdvözöl téged ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
Izgatottan vágtok neki a nagy kalandnak. Hosszú az út, jócskán eltávolodtok
a barlangrendszer biztonságot nyújtó közelségétõl. Aztán már elég nehéz
a tájékozódás - itt az ideje, hogy a csapat nyomkövetõje vezessen benneteket!
Te vagy a csapatból a legjobb, így te próbálkozol.
[Nyomkeresés próba
7-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Ez nem nehéz feladat! Idõnként
meg-megállsz, apró, a többiek számára észrevehetetlen jeleket vizsgálsz
meg, majd bólintasz, és intesz, hogy mehettek tovább. Aztán egyszercsak
csendre inted a többieket. Elõttetek a mágustanonc tanyája!
Egy széles cseppkõbarlangba jutottatok, egy, a felszín fölött levõ párkányon
bukkantatok ki. Óvatosan lenézve, egy barlangnyílást vesztek észre. A barlangnyílásban
egy sötét árny lapul! Õrszem. Mire leértek, riadóztatja a társait, és akkor
semmi esélyetek nem lesz. Valakinek, aki a legcsöndesebben tud lopakodni,
le kell másznia, és elcsendesíteni az õrt!
ismeretlen galetki ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Lopakodás próba 7-es küszöbre: sikeres] ismeretlen galetki hangtalanul
lecsusszan a párkány szélén, és kúszva az õrszem felé indul. Lélegzetvisszafojtva
figyelitek. Odaér, és az õr még mindig gyanútlan! Egy gyors mozdulat, az
õrszem eltûnik, és ismeretlen galetki int, hogy jöhettek.
Benyomultok a barlangba, figyelve mindenre. Sikerül meglepnetek az elsõ
õrszemeket!
Ellenfeleitek 2 kõzúzó (#49).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A 2. kõzúzó máris elõtted terem! Az 1. kõzúzó megközelíti
ismeretlen galetkit. Ismeretlen galetki az 1. kõzúzót rohamozza. A 2. kõzúzó
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Ismeretlen galetki elindul az 1. kõzúzó
felé. A 2. kõzúzó téged támad. Elõresuhint nyelvével.
(8 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás). Az
1. kõzúzó és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Ismeretlen galetki
megtántorodik. Ismeretlen galetki az 1. kõzúzót támadja. Megtámadod a 2.
kõzúzót. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(13 ép-t
sebeztél). Méreg: Az 1. kõzúzó
8 ép-t sebzõdik. Az 1. kõzúzó halálhörgés
közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A 2. kõzúzó rád támad. Meglóbálva zúz nyelvével.
(5 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül
véredbe. Gyengülsz (-11% támadás). Ismeretlen galetki a 2. kõzúzót támadja.
A 2. kõzúzó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 24/6,
ismeretlen galetki: 18/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+13 életpont.)
Már indultok is tovább. Fény szûrõdik felétek elõrõl. Hirtelen secegést,
neszezést hallotok, és a barlang megelevenedik körülöttetek!
Ellenfeleitek 3 elementál fatty (#141).
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod az 1. elementál fattyat. Körbe-körbe forgatva
ütsz bal csápoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Harci fejszével lesújtasz.
(14 ép-t sebeztél). A 3. elementál fatty és ismeretlen galetki egymással
harcolnak. A 2. elementál fatty és ismeretlen galetki egymással harcolnak.
Az 1. elementál fatty rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak
a lángnyelvek.
(10 ép-t sebzõdtél). Méreg hatás: A 2. elementál fatty
8
ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** A 2. elementál fatty és ismeretlen galetki egymással harcolnak.
Az 1. elementál fatty téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak
a lángnyelvek.
(9 ép-t sebzõdtél). A 3. elementál fatty és ismeretlen galetki
egymással harcolnak. A 3. elementál fatty halálhörgés közepette a földre
zuhan. Megtámadod az 1. elementál fattyat. Ostorként csattantasz bal csápoddal.
(21 ép-t sebeztél). Harci fejszével lesújtasz. Fürgén elhajolt. Az 1. elementál
fatty halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. elementál fatty hörögve
elterül.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 31/17,
ismeretlen galetki: 37/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+57%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami
54 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+19 életpont.)
ismeretlen galetki feltételes gyógyítást használ.
Dühös kiáltást hallotok a barlang végébõl. Futva indultok meg abba az irányba.
A folyosó kiszélesedik, és egy cseppkövekkel teli teremben találjátok magatokat.
Itt van a barna köpenyt viselõ renegát mágustanonc, és cifra átkokat szór
felétek. Válaszra azonban nincs idõ, hiszen a mágus máris mormolni kezd,
maradék szolgái pedig megindulnak felétek!
Ellenfeleitek egy renegát mágustanonc (#47), 2 vermon teknõs (#137) és
egy zombi (#29).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a renegát mágustanonc létrehoz
egy tûzfal varázslatot. Megközelíted az 1. vermon teknõst. Ismeretlen galetki
a 2. vermon teknõst rohamozza. Ismeretlen galetki megközelíti a zombit.
Az 1. vermon teknõs feléd mozog. A 2. vermon teknõs megközelíti ismeretlen
galetkit. A zombi ismeretlen galetkit rohamozza. Megtámadod az 1. vermon
teknõst. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(16 ép-t
sebeztél). Az 1. vermon teknõs halálhörgés közepette a földre zuhan. Ismeretlen
galetki és a 2. vermon teknõs egymással harcolnak. A 2. vermon teknõs holtan
terül el. Ismeretlen galetki és a zombi egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A renegát mágustanonc rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy agyroppantás. (-12 minden tulajdonságodra) Megindulsz a renegát mágustanonc
felé. Már ott is vagy!
18 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. Ismeretlen
galetki a renegát mágustanonc irányába megy. A renegát mágustanoncot próbálod
megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(12 ép-t sebeztél).
Ismeretlen galetki a renegát mágustanoncot támadja. A zombi és ismeretlen
galetki egymással harcolnak. Méreg: A renegát mágustanonc
sebzõdik 8 ép-t.
*** 3. KÖR *** A renegát mágustanonc rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy agyroppantás. A zombi és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Ismeretlen
galetki a renegát mágustanoncot támadja. A renegát mágustanonc holtan terül
el. A zombi halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 35/9,
ismeretlen galetki: 57/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+44%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+15 életpont.)
Bár kimerültek vagytok és fáradtak, de azért örömujjongásban törtök ki.
Sikeresen legyõztétek a szintetekre betörõ torzszülött hordát, megmentve
ezzel társaitokat a kegyetlen rablóbandától. Körbevizsgálódtok, hogy van-e
valami használható a barlangban. Nocsak, egy láda aranyat találtok, mellette
pedig fehér gyógyító italokat! A te részed a zsákmányból 54 arany és két
fehér gyógyító ital. Amikor a renegát mágustanoncot még egyszer átvizsgáljátok
egy furcsa, kék színû kristályt találtok nála. A kristály hirtelen felvillan,
és eltûnik - rajtatok pedig furcsa, csiklandós érzés fut végig (+1 max.
varázspont).
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
[64 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Észreveszel 1
sötét mákot.
Szakértõ módon leszeded. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi
fényt látsz. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog
sor kerülni. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Semmit
sem találsz. Megindulsz befelé.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Formalin, egy betegesen sovány, lázasan
izzó szemû, szúrós szagú galetki férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt
rangú tagja. A következõket látod nála: a tûz kardja, a mágus zöld köntöse,
a küzdelem maszkja, a tudós malachit karkötõje, bronzmedál, fekete nadrág,
az egyensúly gyûrûje, a torony karikaszimbóluma, khaldoran öv. Kacagva
veted magad a nyomorult pondróra.
*** 1. KÖR *** Megrohamozod Formalint. Formalin a johhtukul irányába megy.
A johhtukul elindul Formalin felé. Formalint próbálod megsebezni. Kitátod
a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(13 ép-t sebeztél). Formalin és a johhtukul
egymással harcolnak. A johhtukul kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Megtámadod Formalint. Savat lehelsz ellenfeledre.
(15 ép-t
sebeztél). Formalin rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(30 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz.
(-21 ép.)
*** 3. KÖR *** Támadod Formalint. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(12 ép-t sebeztél). Formalin rád támad. Formalin savat lehel
rád.
(33 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar.
(-20 ép.) Összerogysz.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 104 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a johhtukul: 0/47.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz.
Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Tisztelegve
a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki
erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 286 sebzést okoztál, és
208 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 74 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
288 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Armund, egy kissé görnyedt, zöld szemû férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 26. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 1.85 |
[2] IQ: |
5 / 2.05 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 0.25 |
[4] egészség: |
7 / 2.25 |
[5] mágia: |
4 / 1.70 |
[6] gyorsaság: |
7 / 1.15 |
[9] Méret/ép: |
57 / 1 |
Min. méret: |
51 |
Barlangméret: |
59 |
|
|
Varázspont: |
31 / 30 |
Képességpont: |
14 / 17% |
Hõsi pont: |
8 (3) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
4% |
Galetki erõ: |
163 / 115 |
Hírnév : |
226 |
Jóllakottság: |
109% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
24 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
6 (0) |
Torzsz. csaták: |
113 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
107 (8) |
Leölt torzszülött: |
127 (14) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
13 (1) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (2)
Speciális
képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +2% varázstárgy találására;
10%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd
végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
9 / 1.88 |
[16] tüskés bõr: |
6 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
3 / 0.57 |
[47] zárnyitás: |
4 / 0.10 |
[48] mászás: |
4 / 1.41 |
[56] varázsitalfõzés: |
4 (5) / 2.70 |
[57] gyógynövények: |
7 (8) / 1.33 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.35 |
[59] vezetõkészség: |
7 / 0.10 |
[67] régészet: |
5 / 2.97 |
[69] tanulás: |
3 / 0.59 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal csáp |
[100] méret: |
7 / 0 |
[101] szakért.: |
5 / 1.08 |
[102] sebzõ méreg: |
3
/ 0 |
|
jobb csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 0.92 |
|
|
harci fejsze |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] johhtukul |
16/0 |
45% |
200% |
1 / 0.34 |
ájult |
lélekenergia rész |
25% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
0 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 20 30;
VI erõ:100% ép:15%;
PV 3 1 5;
PSZ
57 59 67 56 48;
HE 10;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #8 (7. épület), #20 (9. épület),
#243 (16. forduló), #308 (26. forduló), #456 (18. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 halotti maszk
(#1091) |
Ékszerek, kincsek |
|
280 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 fülbevaló (#1255)
|
|
20 hamis arany (#809) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
Fegyverek |
|
2 fogazott tõr (#6) |
* |
1 harci fejsze (#12) |
|
8 kerek kõ (#11) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
1 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
2 mitulen fû
(#20) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
3 tejfonál (#28) |
|
6 üvegcse (#14) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
1 molad púp (#16)
|
|
2 nordkristály (#146) |
|
8 õsi relikvia (#17) |
A szürkével jelölt
tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az
EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat
eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz
el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 18 arany (#1), 2 kerek kõ (#11),
3 hamis arany (#809), 2 fogazott tõr (#6), 1 mitulen fû (#20), 3 tejfonál
(#28), 2 fehér gyógyital (#50), 1 sötét mák (#23).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 csepp fülbevaló (#1256).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VÉDELEM ITALA (59. TÁRGY) Ez a sárga színû folyadék felhörpintésekor
megnöveli védettségedet 40%-al egészen a harc végéig, azaz igencsak megnehezíti
annak a dolgát, aki fizikai támadással akar eltalálni. A védelem italát
ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik
varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.
KÕZÚZÓ (49. LÉNY) A kõzúzók vastag, sziklakemény bõrû, a mágiával szemben
különösen ellenálló teremtmények. Gömb alakú testüket hat apró, tömzsi
lábon hordják. A széttaposott köveket hosszú ormányukkal felszippantják,
szervezetük a kövekben levõ ásványi anyagot és parányi életformákat hasznosítja.
Ha megtámadják õket, visszahúzódnak páncéljukba, és nyelv-ormányukkal védekeznek.
A kõzúzók elpusztítására legfeljebb egy lehelni tudó galetkinek lehet reménye,
számukra viszont - ha zöldvérûek vagy kõevõk - ízletes táplálékot jelentenek
a belsõségek.
ELEMENTÁL FATTY (141. LÉNY) Az elementál fattyak nagyjából akkorák, mint
egy ember, de itt aztán véget is ér a hasonlóság - a zöldes-vörös örvényrõl
még azt sem igazán mondhatod meg, hogy élõlény. Pedig igencsak az, ha eléggé
mágikus természetû is. Az elementál fattyak az öt elem összegyúrásával
jöttek létre, és ennek köszönhetõen szinte tökéletesen immúnisak az elemi
támadásokra. A más lényekbõl elszívott lélekenergia élteti õket, ezért
aztán megtámadnak mindent és mindenkit. Ha elég lélekenergiát szívtak magukba,
és elérik a felnõtt õselementál méretét, visszatérnek a távoli létsíkra,
ahonnét jöttek. Az elementál fatty mágiafalók számára jelenthet táplálékot.
RENEGÁT MÁGUSTANONC (47. LÉNY) Nem minden galetki tartja be a törvényeket:
némelyik kifejezetten rossz ötletnek - mi több, a társadalom fejlõdésének
és a természetes kiválasztódás béklyójának tartja, hogy galetki nem ölhet
galetkit. Szerintük a leggazdagabb életenergiaforrás egy leölt fajtársuk.
Ezek a renegátok persze a társadalom kitaszítottjaiként élnek, számûzöttként
rejtõznek a torzszülöttek között. Azonban ugyanolyan ravaszak, vagy ha
lehet, még okosabbak, mint a szervezett körülmények között élõ társaid:
megedzette õket a mindennapos életbenmaradásért folytatott küzdelem. A
fiatal renegátok elsõ tesztje, hogy lelátogatnak az alsóbb szintekre, és
varázslataikat a többi galetkin próbálják ki. Fokozottan óvatos legyél
velük szemben, mert ugyan még tapasztalatlanok, de tudásuk messze felülmúlja
a szokványos torzszülöttekét (habár hivatalosan õk is annak vannak bélyegezve),
és a tûzzel szemben különösen ellenállóak.