258. forduló, 260. forduló, Ilthorg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 2. 9h:08'
EZ A 289. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD
290. játékheted kezdete: jún. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5854
SZÁMLA : XXXX

ILTHORG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [247,28] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 csontkulcsot. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+438 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+115 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A plusz TU-kat 70 TVP-re váltod. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy krathan csontváz nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 625.]

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 623.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 623.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 621.]

* 2. KP: vv 182 19 165 elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 619.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 617.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 615.]

* 3. KP: vv 88 178 28 elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 615.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 víz). [0 pontot használtál fel, van még 615.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 613.]

* 4. KP: v 208 1 0 elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2017. év 3. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 613.]

* 5. KP: vv 188 209 53 elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 611.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 609.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 607.]

h 1398 292 használod az 1398. tárgyat
Zafórion esszenciájába mártasz egy sárkánypikkelyt, minek hatására az idő folyása teljesen átalakul. (+10 TVP.) [-10 pontot használtál fel, van még 617.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[238,94] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy szellemdarázs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szellemdarázs szellemtestét. (7 támadással 643 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Ököllel meghorzsolod a szellemdarázs szellemtestét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 290 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 6 191 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1234, sebződés: 290, gyógyulás: 202, összesen: -88 ÉP}

Találsz egy kék orchideacserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy De'Cugel egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[8 pontot használtál fel, van még 609.]

be 108 bemész a 108. titkos labirintusba
A térkép útmutatásai alapján hamar megtalálod a palotának nevezett építményt. Kis csalódást jelent, hogy kiderül: egy egyszintes házról van csupán szó, melyet az eltelt idő alatt alaposan benőtt a környék elburjánzott növényzete. Megkeresed a főkaput, és szélesre tárod az öreg szerkezetet. A járatban sötétség van. Gyorsan fényt csiholsz: ehhez csak Horsa lámpását kell elővenned. Elszántan indulsz befelé. Ha igazat mondott a sámánúr, Krossan nem ellenség, gondolod, miközben abban reménykedsz, hogy az érintett is így gondolja. Egy kisebb terembe érkezel. A falakat és a padlót por lepi, így rögtön szemet szúrnak a befelé vezető lábnyomok. Amennyire meg tudod állapítani, nem humanoid lénytől származnak. [5 pontot használtál fel, van még 604.]

ft 528 1 támadod az 528. szörnyet
FT 528 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 604.]

lm 16 16 16 mozogsz 16 16 16
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Egy T elágazásba érkezel. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
Néhány lépést teszel, és egy négyfelé ágazó kereszteződés tűnik fel előtted. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
A folyosó kanyarodik. Furcsa szag terjeng az állott levegőben. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
Hatalmas csarnok jelenik meg előtted, szinte el sem látni a túlsó végéig. A bútorzatát egy félkörben elnyúló asztal alkotja, melyen különös üvegedények, és szétszórt könyvoldalak hevernek. Egy laboratórium, fut át a gondolat a fejeden, Krossan biztosan itt tette meg a halhatatlanságához vezető út első lépéseit. [16. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Strissha lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 124 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-17 támadás). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel többször eltalálod a Strissha jobb lábát. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Strissha éles csáprágóját. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A Strissha belecsíp a derekadba. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Karmával néhányszor a Strissha megcsapja a fejedet. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Strissha éles csáprágóját. (7 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Ököllel meghorzsolod a Strissha testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Strissha megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A Strissha csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A Strissha összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Messze hajítod a vacak kis rubin sárkány trófeát, és kiszedsz egy Strissha trófeát. 9 768 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1786, sebződés: 696, gyógyulás: 370, összesen: -326 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kyorgölő pengét (ld. enc.). Kutakodsz kicsit az asztalokon lévő kacatok között, de semmi olyasmit nem találsz, amit használni tudnál. Az egyik sarokban különös fényben ragyogó tárgyra leszel figyelmes, közelebb érve döbbensz rá, hogy ez egy koporsó. Óvatosan nyitod fel a fedelet: egy idős férfi csinos ruhákba öltöztetett holttestét találod. Krossan, ébredsz rá. Mondasz érte egy imát, majd feltápászkodsz. Úgy döntesz, ha már így alakult, legalább a hírt elviszed a totemoszlop sámánurának. Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő halgar kulcs nyitja a ládát. A kulcs sajnos tönkrement. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Krossan párnája (ld. enc.), 200 arany és 5 fiatalság itala. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[12 pontot használtál fel, van még 592.]

vv 109 243 263 elmormolod a 109. varázslatot a 243. varázslatot a 263. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Gyorsvarázsolsz! Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 615.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Bőröd megkeményedik (+50 max. ép.) [-500 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 590.]

ftv 186 506 felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot az 506. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

kf 1211 1530 888 kézbeveszed/felveszed az 1211. tárgyat az 1530. tárggyal a 888. tárgyat
A nyakadba akasztod a csodálatos nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 590.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 590.]
Felöltöd a kreiton palástot. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

hu 1566 874 1506 hulladék: 1566 874 1506
Hulladék, ezért nem gyűjtesz jégpasztillát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ünnepi övsálat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ryuku talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

hu 233 847 565 hulladék: 233 847 565
Hulladék, ezért nem gyűjtesz furulyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Éjvadász karmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz amul kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

hh 305 305 504 használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat az 504. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 589.]
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 588.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: amul kulcs (186,106)-> (50 ap), Éjvadász karma (186,106)-> (kudarc), jégpasztilla (186,106)-> (480 ap), ryuku talizmán (187,107)-> (115 ap), ünnepi övsál (186,106)-> (700 ap), összesen 1345 arany, 10 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 582.]

v 198 257 86 elmormolod a 198. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

237 238 239
93
94
95
(238,94) szellemdarázs (#481), a 108. labirintus bejárata, kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), tündöklő szobor (#1587), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Strissha (#528)

[257,86] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy.

Észreveszel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy bíborcserjét. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Van itt egy barbár barlang (692. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 572.]

be 692 bemész a 692. épületbe
Végigsétálsz a boltív alatt, és mélyre hatolsz a barlang belsejébe. A hosszú és szűk folyosó egy nagyobb terembe torkollik, a közepén egy koponyákból kirakott totemoszlop áll. Besétálsz a barlang belsejében álló hatalmas csarnokba. A totemoszlop még mindig ugyanabban a mozdulatlan pozícióban áll a terem közepén. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Szinte érzed a bebörtönzött lélek elégedett tekintetét, amikor büszkén megállsz az oszlop előtt. [16 fejlesztési pontot kaptál.]
- Halott! - förmed rád a pillanatok alatt alakot öltött sámánúr, majd föl-le kezd járkálni a teremben. Eltelik fél óra, majd még egy, mire újra megszólít. - Egyetlen lehetőség maradt. Nekem kell visszanyernem teljes hatalmamat, és erőmet, és ha ebben segítesz, mindenben dúskáló szolgámmá teszlek. Először is, ki kell szabadítanom a lelkemet az oszlopból, ha nem leszek ennyire helyhez kötött, a gondolkozás is jobban fog menni. Ezt egyféleképpen lehet megvalósítani - ha varázsitalt készítek: szerezned kell két hernyópetét és négy kitintüskét. Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 567.]

v 82 489 elmormolod a 82. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a szörnyészlelés varázslatot! Elhatározod, hogy a következő szörnyet próbálod meg érzékelni a varázslat segítségével: fekélyes hernyó. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 562.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[257,87] Fák, mindenütt csak fák. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kettéroppantó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [257,88] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy hájas okerón. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel többször eltalálod a hájas okerón testét. (7 támadással 378 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) A hájas okerón mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor megcsapod a hájas okerón testét. (7 támadással 383 életpontot sebezve.) Mancsával a hájas okerón megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor megpöccinted a hájas okerón fejét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) A hájas okerón mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 7 606 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1429, sebződés: 608, gyógyulás: 125, összesen: -483 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+916 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [258,89] Továbbra is síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Leah oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy fekélyes hernyó. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 674 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó széles száját. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) A fekélyes hernyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-20 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekélyes hernyó széles száját. (7 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Ököllel meghorzsolod a fekélyes hernyó fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) A fekélyes hernyó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 hernyópete (ld. enc.). 7 870 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1610, sebződés: 483, gyógyulás: 410, összesen: -73 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 542.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+743 varázspont, -1486 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 542.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1534 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 537.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[258,88] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy xantusz-kaktuszt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Jól kivehetőek a távolban. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy hamuelementál. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a hamuelementál koromfekete karját. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hamuelementál testét. (7 támadással 662 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a hamuelementál hamuszerű alakját. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel épp hogy eltalálod a hamuelementál hamuszerű alakját. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ököllel gyengén megütöd a hamuelementál hamuszerű alakját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 63 életpontot vesztettél. A hamuelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a hamuelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 642 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1229, sebződés: 292, gyógyulás: 244, összesen: -48 ÉP}


(Továbbmész...) [259,87] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A vidék hirtelen változik... keletre az árnybirodalom sötét tájai, nyugatra pedig a bo'adhun barbárok hajdan lakott területei húzódnak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy dübörgő bahrot közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dübörgő bahrot testét. (9 támadással 826 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a dübörgő bahrot testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Agyarával a dübörgő bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 40 életpontot vesztettél. Patájával a dübörgő bahrot többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 83 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a dübörgő bahrot fejét. (3 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Beléd öklel a dübörgő bahrot! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Patájával a dübörgő bahrot többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 77 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 7 692 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1361, sebződés: 837, gyógyulás: 404, összesen: -433 ÉP}

Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy borkonyó cserjét. Északra nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

(Továbbmész...) [259,86] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy tüskés totemblarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés totemblarg testét. (9 támadással 812 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vaspánt felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-48 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a tüskés totemblarg nyakát. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ököllel gyengén megütöd a tüskés totemblarg nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a tüskés totemblarg. (2 támadástól 321 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. (ld. enc.) 7 250 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1276, sebződés: 680, gyógyulás: 383, összesen: -297 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felfedeztél egy nagyobb phua-kúpot. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy nothar cserjét. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 519.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[258,85] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy harcos hárpia. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcos hárpia testét. (9 támadással 716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a harcos hárpia jobb lábát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (17 életpontot sebezve.) A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 284 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 38 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos hárpia bal lábát. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a harcos hárpia bal vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 41 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harcos hárpia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 20 madártollat. 7 966 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1474, sebződés: 637, gyógyulás: 406, összesen: -231 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+834 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [258,84] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bo'adhun lidérc. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled energiapajzs varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bo'adhun lidérc nyakát. (8 támadással 756 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a bo'adhun lidérc fejét. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (21 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun lidérc szellemalakját. (6 támadással 557 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-60 életerő). A bo'adhun lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
9 072 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1685, sebződés: 235, gyógyulás: 365, összesen: +130 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kreommat-liliomot. (ld. enc.) Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [257,83] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy fekélyes hernyó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy hóhérbimbót. Nyugatra egy ősi rúnatorony van. Jól kivehetőek a távolban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy fekélyes hernyó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (9 támadással 825 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (22 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (6 támadással 553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a fekélyes hernyó széles száját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (22 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-37 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 hernyópete. 7 914 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1706, sebződés: 250, gyógyulás: 374, összesen: +124 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [23 pontot használtál fel, van még 496.]

ef 9 527 energia fejlesztése 9
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 433.]

ek 503 247 28 t. energia kisütése: 503 247 28
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

256 257 258 259 260
82
83
84
85
86
87
88
89
90
(257,83) Sheran oltár, 32. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), fekélyes hernyók (#489)
(257,86) barbár barlang (#692), szent liget (#439), barátság szent tüze (#484), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)
(257,87) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), kettéroppantó (#471)
(257,88) hájas okerón (#462), oltár
(258,84) bo'adhun lidérc (#467), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), 49. jellempróba, Tharr oltár
(258,85) Tharr oltár, 41. jellempróba, harcos hárpia (#485)
(258,88) Leah oltár, hamuelementál (#475)
(258,89) Sheran oltár, fekélyes hernyók (#489)
(259,86) tüskés totemblarg (#482), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 27. jellempróba, nagyobb phua-kúp (#1410)
(259,87) dübörgő bahrot (#479), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 29. jellempróba, Fairlight oltár

[247,28] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi rúnatornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy szellemdarázs!

Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (8 támadással 726 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Ököllel többször eltalálod a szellemdarázs szellemtestét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 213 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1174, sebződés: 0, gyógyulás: 191, összesen: +191 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy kreiton bűvölő!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 adamantitot. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani?

Még szerencse, hogy a mászó-karperec még a kezed ügyében van, hangos jajveszékeléssel kapaszkodsz fel a romokon. Óvatosan leereszkedsz a visszafelé még veszélyesebbnek tűnő falon, és pár perc múlva újra szilárd talajt érzel a lábad alatt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy borkonyó cserje van. Jól kivehetőek a távolban.

Sorvadsz (-1 életerő).
[-3 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 383.]

ek 215 12 t. energia kisütése: 215 12
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

szk 432 keresed a 432. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy krathan csontvázat. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

id 470 300 idomítod a 470. szörnyet 300 pontért
Nekikezdesz a pikkelyes ptog idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Nehéz volt ez a mai oktatás, de láthatóan haladtatok. (Még 30 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+4 szörnyidomítás). [300 pontot használtál fel, van még 83.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 78.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 23, 24.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kalandozó ősmester helyett élő legenda. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +29 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 78 pontod maradt, ebből a következő körre 78 pontot vihetsz át. Kapsz még 400 pontot. A következő körben tehát 478 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT)
Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből...

KYORGÖLŐ PENGE (875. TÁRGY)
Ez a csodálatos, kék színben ragyogó, keresztvas nélküli penge az ősi idők legendás vágófegyvere. Sok ehhez hasonló eszköz készült, mely a kyorgok mágiában való mérhetetlen jártasságát hivatott ellensúlyozni a nép ellenségei számára. A kyorgölő pengét a bal kezedbe is veheted, 3D4+4 a sebzése, használatakor +5-öt kapsz támadásodra. Ezenkívül, a kyorg terület lényeinek 8-cal több sebzést okoz. Nem adhatod át másik kalandozónak.

KROSSAN PÁRNÁJA (876. TÁRGY)
Csak egy bíborborítású párna! - gondolod, amikor megpillantod. Azonban ne feledkezz el a tényről: a tárgy egykor Krossannak, a bo'adhun remetének a tulajdona volt, aki híres volt a halandók között kivívott halhatatlanságáról. Már ez felbecsülhetetlen értéket ad a párnának. Ezenkívül azonban van még egy jó tulajdonsága: ha nálad van (nem kell hozzá KF-elni), megterheltséged 8 kg-mal csökken. A párnát nem adhatod át másik kalandozónak.

HERNYÓPETE (878. TÁRGY)
Néha előfordul, hogy a fekélyes hernyók belsejében - az egészben elfogyasztott kalandozók holttestén kívül - ilyen, leginkább a madarak tojásaira emlékeztető petéket találsz. Ha sokat késlekedsz, mielőtt felhasználnád valamire, és hosszú ideig őrizgeted ezt a fél méter magas, ovális tárgyat, kellemetlen meglepetésben lehet részed: mégpedig amikor megpillantod, milyen ocsmányságot rejt a hernyópete belseje. A hernyópete nem átadható.

TÜSKÉS TOTEMBLARG (482. SZÖRNY)
A tüskés totemblarg egy bogár. Hátát védő fekete kitinpáncélján különös kinövések vannak, melyek leginkább a harci gromakok apró tüskéire emlékeztetnek. Számtalan apró, vékony lábain közlekedik, melyek teste két oldalán sorakoznak, végeik pedig kampóként hajlanak vissza, így a legmeredekebb felületet is képesek vele megmászni. Erre persze ritkán kényszerülnek, hiszen a régen még bo'adhunok lakta síkságok peremvidékein élnek, csak ritkán merészkednek a környező dombságokba. Csak egy dolog van, ami megakadályozza, hogy eltaposd: könnyen előfordulhat, hogy ő tapos el téged.

KITINTÜSKE (879. TÁRGY)
Ez a hegyes végű szörnykomponens a tüskés totemblargok hátát fedő kitinlemez egy darabja. A furcsa kinövéseiről híres állat tüskéje kemény ugyan, de hő és nedvesség hatására olvadásnak indul.

KREOMMAT-LILIOM (924. TÁRGY)
A kreommat-liliom Kelet-Ghallán őshonos, levél nélküli növény. Csupasz ágainak végén időnként csodás virágok nyílnak, mely, ha megvilágítja a déli nap fénye, a szivárvány minden színében tündököl. A kreommat liliom szirma gyakran keresett alkotóanyag, mely elengedhetetlen az egyes varázsitalok készítésékor. A szemcsés por, mely a puha virágszirmokon összegyűlik, egyes híresztelések szerint erőnövelő hatású. A kreommat hajtást KT 925 paranccsal gyűjtheted be a bokorról, de egy körben egy bokorról max. hármat, 5 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Ilthorg, egy fekete, rövid hajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi vagy. Dornodon szerzetese vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 259. fordulód.

Erő: 41 (56) Szint: 43 Merészség: 10/10 Magasság: 150 cm
IQ: 39 (49) Támadás: 67 (71) Agresszió: 4 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 41 (54) Védekezés: 85 (93) Menekülés: 30 % Életkor: 34/35 év
Egészség: 39 (50) Életpont: 1555/1999 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 4
Szerencse: 51 (62) Varázspont: 2054/747 Pénz: 40639 arany Kép. pont: 50
Tudatpont: 89/89 Pszi pont: 236/212 Halhatatlanság: 11 %
Eddig összesen 3186 szörnyet (11 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 86 186 TP-t kaptál. Jelenleg 10 518 783 TP-d van. A következő szinthez még 981 217 TP szükséges. Trófeáid: Strissha, tleikan főbíra, triklem drakolder. A 242. fordulódban 37537 arany került a bankszámládra. 39976 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/15 ökölvívás: 39/94 (+11%) szúrófegyverek: 22/50
vágófegyverek: 18/58 dobófegyverek: 35/5 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (250%) << ököl (#28) (150%) << biami kvazárlándzsa (#568) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (10 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 -); bűvös shuriken (#562) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
247,28 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 257,83
Kedvenc táborhely: 247,28
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban.
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/11 Max életkor 125 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/25 2. nyomkövetés: 42/94 (+20%) 3. lopás: 2/71
4. mászás: 21/57 (+16%) 5. csapdakészítés: 38/21 (+15%) 6. csapdaészlelés: 14/85 (+6%)
7. gyógyítás: 50/71 8. titkosírás: 12/34 9. felderítés: 24/6
10. szörnyidomítás: 10/1 (+375%) 11. teológia: 80/89 (+79%) 12. taumaturgia: 93/49 (+23%)
13. szerencsejáték: 2/31 14. versengés: 7/50 15. harcművészetek: 43/16
16. zene: 9/26 17. szörnyismeret: 23/49 (+22%) 18. pszi: 36/94 (+2%)
19. zárnyitás: 29/50 20. vadászat: 2/43 21. vitalitás: 4/32
22. bányászat: 32/97 23. testépítés: 3/61 24. úszás: 8/88
25. főzés: 14/15

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 98
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50)
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt mágus (#175), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315), márvány sárkány (#328), rubin sárkány (#330), ében sárkány (#327), smaragd sárkány (#326), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), tleikan főbíra (#512), Strissha (#528)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 30 VP)
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
vámpírvér (#257, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 13 vp; taumaturgia: 16 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (735,80) Pörhemór köre (#205) (98,24,3) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165) csupasz izom (#28)
esszenciavédelem 2 (#188) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
32. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
háló (#186), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) pusztító végzet (#106) >> quwarg lázhozó (#478)
villámcsapás (#50) >> rubin sárkány (#330) háló (#186) >> kreiton bűvölő (#506)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Eruol (#378) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) elektromos pajzs (#51) >> semlegesek (#989)
elektromos pajzs (#51) >> jók (#990)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: éhes
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy!
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Itt az ideje, hogy eltaposd Elenios nyáladzó avatárját!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
emlékezetfrissítés (177)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
a halál angyala (304)
pszionikus védelem (307)
inkvizítor korbács (342)
vadászidény (351)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 261 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 76 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 adamantit (#627) 1 amul kulcs (#565) 3 borkonyó bibe (#312)
1 drótszőr (#37) 5 Éjvadász karma (#847) 1 halgar kulcs (#877)
8 isteni könnycsepp (#260) 16 jégpasztilla (#1566) 23 kaja (#2)
1 quwarg tojás (#360) 8 ragasztó (#83) 1 ryuku talizmán (#1506)
1 sallank karom (#128) 1 sárkánypikkely (#292) 1 ünnepi övsál (#874)
2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1500 arany (#50) 1 bahrot bőr (#938) 1 csontkulcs (#74)
5 fiatalság itala (#473) 2 hernyópete (#878) 1 kitintüske (#879)
1 Krossan párnája (#876) 1 kyorgölő penge (#875) 1 lótuszvirág (#447)
20 madártoll (#112) 158 víz (#27)


Üzenet küldése a karakternek