Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 2. 9h:08' EZ A 289. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD 290. játékheted kezdete: jún. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 88 178 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 208 1 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 209 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
h 1398 292 | használod az 1398. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szellemdarázs szellemtestét. (7 támadással 643 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Ököllel meghorzsolod a szellemdarázs szellemtestét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 290 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 6 191 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1234, sebződés: 290, gyógyulás: 202, összesen: -88 ÉP}
be 108 | bemész a 108. titkos labirintusba |
ft 528 1 | támadod az 528. szörnyet |
lm 16 16 16 | mozogsz 16 16 16 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 124 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-17 támadás). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel többször eltalálod a Strissha jobb lábát. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Strissha éles csáprágóját. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A Strissha belecsíp a derekadba. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Karmával néhányszor a Strissha megcsapja a fejedet. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Strissha éles csáprágóját. (7 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Ököllel meghorzsolod a Strissha testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Strissha megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A Strissha csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A Strissha összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Messze hajítod a vacak kis rubin sárkány trófeát, és kiszedsz egy Strissha trófeát. 9 768 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1786, sebződés: 696, gyógyulás: 370, összesen: -326 ÉP}
vv 109 243 263 | elmormolod a 109. varázslatot a 243. varázslatot a 263. varázslatot |
ftv 186 506 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot az 506. szörnyet |
kf 1211 1530 888 | kézbeveszed/felveszed az 1211. tárgyat az 1530. tárggyal a 888. tárgyat |
hu 1566 874 1506 | hulladék: 1566 874 1506 |
hu 233 847 565 | hulladék: 233 847 565 |
hh 305 305 504 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat az 504. tárgyat |
v 198 257 86 | elmormolod a 198. varázslatot |
237 | 238 | 239 | |
93 | |
|
|
94 | |
|
|
95 | |
|
|
[257,86] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy.
be 692 | bemész a 692. épületbe |
v 82 489 | elmormolod a 82. varázslatot |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [257,88] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy hájas okerón. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel többször eltalálod a hájas okerón testét. (7 támadással 378 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) A hájas okerón mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor megcsapod a hájas okerón testét. (7 támadással 383 életpontot sebezve.) Mancsával a hájas okerón megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor megpöccinted a hájas okerón fejét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) A hájas okerón mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 7 606 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1429, sebződés: 608, gyógyulás: 125, összesen: -483 ÉP}
(Továbbmész...) [258,89] Továbbra is síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Leah oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy fekélyes hernyó. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 674 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó széles száját. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) A fekélyes hernyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-20 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekélyes hernyó széles száját. (7 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Ököllel meghorzsolod a fekélyes hernyó fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) A fekélyes hernyó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 hernyópete (ld. enc.). 7 870 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1610, sebződés: 483, gyógyulás: 410, összesen: -73 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a hamuelementál koromfekete karját. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hamuelementál testét. (7 támadással 662 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a hamuelementál hamuszerű alakját. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel épp hogy eltalálod a hamuelementál hamuszerű alakját. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ököllel gyengén megütöd a hamuelementál hamuszerű alakját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 63 életpontot vesztettél. A hamuelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a hamuelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 642 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1229, sebződés: 292, gyógyulás: 244, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [259,87] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A vidék hirtelen változik... keletre az árnybirodalom sötét tájai, nyugatra pedig a bo'adhun barbárok hajdan lakott területei húzódnak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy dübörgő bahrot közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dübörgő bahrot testét. (9 támadással 826 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a dübörgő bahrot testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Agyarával a dübörgő bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 40 életpontot vesztettél. Patájával a dübörgő bahrot többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 83 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a dübörgő bahrot fejét. (3 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Beléd öklel a dübörgő bahrot! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Patájával a dübörgő bahrot többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 77 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 7 692 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1361, sebződés: 837, gyógyulás: 404, összesen: -433 ÉP}
(Továbbmész...) [259,86] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy tüskés totemblarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés totemblarg testét. (9 támadással 812 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vaspánt felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-48 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a tüskés totemblarg nyakát. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ököllel gyengén megütöd a tüskés totemblarg nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a tüskés totemblarg. (2 támadástól 321 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. (ld. enc.) 7 250 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1276, sebződés: 680, gyógyulás: 383, összesen: -297 ÉP}
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcos hárpia testét. (9 támadással 716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a harcos hárpia jobb lábát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (17 életpontot sebezve.) A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 284 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 38 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos hárpia bal lábát. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a harcos hárpia bal vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 41 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harcos hárpia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 20 madártollat. 7 966 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1474, sebződés: 637, gyógyulás: 406, összesen: -231 ÉP}
(Továbbmész...) [258,84] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bo'adhun lidérc. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled energiapajzs varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bo'adhun lidérc nyakát. (8 támadással 756 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a bo'adhun lidérc fejét. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (21 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun lidérc szellemalakját. (6 támadással 557 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-60 életerő). A bo'adhun lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
9 072 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1685, sebződés: 235, gyógyulás: 365, összesen: +130 ÉP}
(Továbbmész...) [257,83] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy fekélyes hernyó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy hóhérbimbót. Nyugatra egy ősi rúnatorony van. Jól kivehetőek a távolban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy fekélyes hernyó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (9 támadással 825 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (22 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (6 támadással 553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a fekélyes hernyó széles száját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (22 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-37 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 hernyópete. 7 914 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1706, sebződés: 250, gyógyulás: 374, összesen: +124 ÉP}
ef 9 527 | energia fejlesztése 9 |
ek 503 247 28 | t. energia kisütése: 503 247 28 |
256 | 257 | 258 | 259 | 260 | |
82 | |
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
[247,28] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi rúnatornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy szellemdarázs!
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (8 támadással 726 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Ököllel többször eltalálod a szellemdarázs szellemtestét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 213 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1174, sebződés: 0, gyógyulás: 191, összesen: +191 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 adamantitot. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani?
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
szk 432 | keresed a 432. szörnyet |
id 470 300 | idomítod a 470. szörnyet 300 pontért |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT) Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből... |
KYORGÖLŐ PENGE (875. TÁRGY) Ez a csodálatos, kék színben ragyogó, keresztvas nélküli penge az ősi idők legendás vágófegyvere. Sok ehhez hasonló eszköz készült, mely a kyorgok mágiában való mérhetetlen jártasságát hivatott ellensúlyozni a nép ellenségei számára. A kyorgölő pengét a bal kezedbe is veheted, 3D4+4 a sebzése, használatakor +5-öt kapsz támadásodra. Ezenkívül, a kyorg terület lényeinek 8-cal több sebzést okoz. Nem adhatod át másik kalandozónak. |
KROSSAN PÁRNÁJA (876. TÁRGY) Csak egy bíborborítású párna! - gondolod, amikor megpillantod. Azonban ne feledkezz el a tényről: a tárgy egykor Krossannak, a bo'adhun remetének a tulajdona volt, aki híres volt a halandók között kivívott halhatatlanságáról. Már ez felbecsülhetetlen értéket ad a párnának. Ezenkívül azonban van még egy jó tulajdonsága: ha nálad van (nem kell hozzá KF-elni), megterheltséged 8 kg-mal csökken. A párnát nem adhatod át másik kalandozónak. |
HERNYÓPETE (878. TÁRGY) Néha előfordul, hogy a fekélyes hernyók belsejében - az egészben elfogyasztott kalandozók holttestén kívül - ilyen, leginkább a madarak tojásaira emlékeztető petéket találsz. Ha sokat késlekedsz, mielőtt felhasználnád valamire, és hosszú ideig őrizgeted ezt a fél méter magas, ovális tárgyat, kellemetlen meglepetésben lehet részed: mégpedig amikor megpillantod, milyen ocsmányságot rejt a hernyópete belseje. A hernyópete nem átadható. |
TÜSKÉS TOTEMBLARG (482. SZÖRNY) A tüskés totemblarg egy bogár. Hátát védő fekete kitinpáncélján különös kinövések vannak, melyek leginkább a harci gromakok apró tüskéire emlékeztetnek. Számtalan apró, vékony lábain közlekedik, melyek teste két oldalán sorakoznak, végeik pedig kampóként hajlanak vissza, így a legmeredekebb felületet is képesek vele megmászni. Erre persze ritkán kényszerülnek, hiszen a régen még bo'adhunok lakta síkságok peremvidékein élnek, csak ritkán merészkednek a környező dombságokba. Csak egy dolog van, ami megakadályozza, hogy eltaposd: könnyen előfordulhat, hogy ő tapos el téged. |
KITINTÜSKE (879. TÁRGY) Ez a hegyes végű szörnykomponens a tüskés totemblargok hátát fedő kitinlemez egy darabja. A furcsa kinövéseiről híres állat tüskéje kemény ugyan, de hő és nedvesség hatására olvadásnak indul. |
KREOMMAT-LILIOM (924. TÁRGY) A kreommat-liliom Kelet-Ghallán őshonos, levél nélküli növény. Csupasz ágainak végén időnként csodás virágok nyílnak, mely, ha megvilágítja a déli nap fénye, a szivárvány minden színében tündököl. A kreommat liliom szirma gyakran keresett alkotóanyag, mely elengedhetetlen az egyes varázsitalok készítésékor. A szemcsés por, mely a puha virágszirmokon összegyűlik, egyes híresztelések szerint erőnövelő hatású. A kreommat hajtást KT 925 paranccsal gyűjtheted be a bokorról, de egy körben egy bokorról max. hármat, 5 TVP-ért. |
Erő: | 41 (56) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 39 (49) | Támadás: | 67 (71) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 41 (54) | Védekezés: | 85 (93) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/35 év |
Egészség: | 39 (50) | Életpont: | 1555/1999 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 51 (62) | Varázspont: | 2054/747 | Pénz: | 40639 arany | Kép. pont: | 50 |
Tudatpont: | 89/89 | Pszi pont: | 236/212 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/15 | ökölvívás: | 39/94 (+11%) | szúrófegyverek: | 22/50 |
vágófegyverek: | 18/58 | dobófegyverek: | 35/5 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (250%) << ököl (#28) (150%) << biami kvazárlándzsa (#568) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (10 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
247,28 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 257,83 |
Kedvenc táborhely: 247,28 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/11 | Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/25 | 2. nyomkövetés: | 42/94 (+20%) | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 21/57 (+16%) | 5. csapdakészítés: | 38/21 (+15%) | 6. csapdaészlelés: | 14/85 (+6%) |
7. gyógyítás: | 50/71 | 8. titkosírás: | 12/34 | 9. felderítés: | 24/6 |
10. szörnyidomítás: | 10/1 (+375%) | 11. teológia: | 80/89 (+79%) | 12. taumaturgia: | 93/49 (+23%) |
13. szerencsejáték: | 2/31 | 14. versengés: | 7/50 | 15. harcművészetek: | 43/16 |
16. zene: | 9/26 | 17. szörnyismeret: | 23/49 (+22%) | 18. pszi: | 36/94 (+2%) |
19. zárnyitás: | 29/50 | 20. vadászat: | 2/43 | 21. vitalitás: | 4/32 |
22. bányászat: | 32/97 | 23. testépítés: | 3/61 | 24. úszás: | 8/88 |
25. főzés: | 14/15 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 98 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt mágus (#175), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315), márvány sárkány (#328), rubin sárkány (#330), ében sárkány (#327), smaragd sárkány (#326), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), tleikan főbíra (#512), Strissha (#528) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 13 vp; taumaturgia: 16 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (735,80) | Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
háló (#186), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | pusztító végzet (#106) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
villámcsapás (#50) | >> | rubin sárkány (#330) | háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | elektromos pajzs (#51) | >> | semlegesek (#989) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Itt az ideje, hogy eltaposd Elenios nyáladzó avatárját! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 261 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 76 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 1 | amul kulcs (#565) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | drótszőr (#37) | 5 | Éjvadász karma (#847) | 1 | halgar kulcs (#877) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 16 | jégpasztilla (#1566) | 23 | kaja (#2) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 8 | ragasztó (#83) | 1 | ryuku talizmán (#1506) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | sárkánypikkely (#292) | 1 | ünnepi övsál (#874) | |||
2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1500 | arany (#50) | 1 | bahrot bőr (#938) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
5 | fiatalság itala (#473) | 2 | hernyópete (#878) | 1 | kitintüske (#879) | |||
1 | Krossan párnája (#876) | 1 | kyorgölő penge (#875) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
20 | madártoll (#112) | 158 | víz (#27) |