258. forduló, 260. forduló, NépekMindenSzigete összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 14. 9h:16'
EZ A 343. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD
344. játékheted kezdete: dec. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,-7] koordinátán.
A táborozás 3. napján találkozol Syddel. Sheran főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar behemót trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {max. varázspontja: 515; max. pszije: 0.} Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Csábosan rebegteti a szempilláit, majd ruháit úgy mozdítja, hogy elővillanjanak hosszú, karcsú combjai. Rezzenéstelen arccal figyeled a nőstény próbálkozásait.
Nantosvelta, amikor összefutottatok, adott neked 10 kaját.
Drowsy Druid Abasc, amikor találkoztál vele, adott neked egy kazmár gyökeret. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+75 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-23 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 689. hetének nyerőszámai: 3, 6, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy rőtmanó nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 511.]

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Rövid karddal párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 471.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+16 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 441.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 441.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 441.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 436.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 431.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 429.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 424.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 419.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 414.]

kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként bronzhegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

flh 997 323 felt. lőfegyver haszn. 997 a 323. tárggyal
Sajnos az FLH parancs listád már be van telve. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

flh 998 351 felt. lőfegyver haszn. 998 a 351. tárggyal
FLH 998 351 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

at 5300 10 TU-t adsz át az 5300. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

at 4683 10 TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[103,-7] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr templomot. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy dombi yeti. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a dombi yeti nyakát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [104,-7] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy templomot. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy troll ritualista. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista nyakát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Rövid karddal párszor kilyukasztod a troll ritualista ragyás bőrét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a troll ritualista megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a troll ritualista fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A troll ritualista néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-11 életpont)! A troll ritualista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 68, gyógyulás: 8, összesen: -60 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [105,-6] Továbbra is alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy fémbontó szójer. {egyik sebzési módja: 3x 1d10+2.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Drága ajándék,
Bár se kezdete, se vége,
A közepe meg semmi se!
A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [29 pontot használtál fel, van még 385.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. Képtelen vagy megoldani a találós kérdést. Több időt kellett volna rászánni! [50 pontot használtál fel, van még 335.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 335.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[106,-7] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy sérült fémbontó szójer. {egyik sebzési módja: 3x 1d10+2.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,-8] Továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy fémbontó szójer. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 15 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [108,-9] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [60 pontot használtál fel, van még 275.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 255.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[109,-9] Még mindig hegyvidéken vagy.

Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Raia templom van. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [110,-9] Továbbra is alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Raia templomot. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alpesi tehén. {max. életpontja: 61-68.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod az alpesi tehén testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy fémbontó szójer. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 15 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [111,-9] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy legyengült fémbontó szójer. {egyik sebzési módja: 3x 1d10+2.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Raia templomot. Északnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Elteszed a látcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [48 pontot használtál fel, van még 207.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 207.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 187.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[112,-9] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gyilkos tetű lehet. {max. életpontja: 53-64.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Marokra fogva a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a gyilkos tetű jobb első lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+4.} Már látod magad előtt szétmarcangolt tested, úgyhogy inkább amellett döntesz, nem bocsátkozol harcba ezzel a lénnyel. Kirohansz a céllövöldéből.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 224 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 151.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

* 1. BP: VP elővétele: 30
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 146.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
A munkában a bibircsók-óriás segít. Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [76 pontot használtál fel, van még 70.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 67.]

* 5. BP: keresed az 55. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy rőtmanót. [0 pontot használtál fel, van még 67.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 6, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a bibircsók-óriás. Egy kaját habzsol be a sünmedve. 3 kaját töm magába az ezoterikus mardel. 2 kaját nyel le a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 67 pontod maradt, ebből a következő körre 67 pontot vihetsz át. Kapsz még 400 pontot. A következő körben tehát 467 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

NépekMindenSzigete, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 259. fordulód.

Erő: 30 (33) Szint: 14 Merészség: 7/6 Magasság: 185 cm
IQ: 31 (34) Támadás: 19 Agresszió: 6 Testsúly: 179 kg
Ügyesség: 28 (31) Védekezés: 30 Menekülés: 40 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 35 (40) Életpont: 293/293 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: -1
Szerencse: 42 (45) Varázspont: 428/180 Pénz: 274 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 162/163 EFejl: 30
Eddig összesen 798 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2847 TP-t kaptál. Jelenleg 74858 TP-d van. A következő szinthez még 142 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, ryuku csapásvezető, varkaudar íjász. A 257. fordulódban 4505 arany került a bankszámládra. 4595 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/60 ökölvívás: 3/60 szúrófegyverek: 20/36
vágófegyverek: 20/62 (+8%) ütőfegyverek: 8/32 lőfegyverek: 18/16 (+9%)
dobófegyverek: 10/84

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bronzhegyű nyíl (#94) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/27 (+55%) 2. nyomkövetés: 34/72 (+14%) 3. mászás: 7/53 (+6%)
4. csapdakészítés: 23/46 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/82 6. gyógyítás: 16/5
7. titkosírás: 4/89 (+29%) 8. felderítés: 38/68 (+24%) 9. szörnyidomítás: 14/42
10. teológia: 24/3 (+7%) 11. taumaturgia: 13/84 (+3%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 5/2 (+18%) 14. zene: 41/66 (+30%) 15. szörnyismeret: 22/1 (+26%)
16. pszi: *20/100 17. zárnyitás: 1/11 18. vadászat: 43/1
19. bányászat: 20/23 (+102%) 20. úszás: 15/60 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
sünmedve (#33) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 gyöngymangó (#135)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 kaja (#2) 1 ramit kő (#226) 7 rézdarab (#70)
3 spiritusz (#170) 4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(103,-7) oltár, 46. jellempróba, vaskohó (#155), dombi yeti (#366)
(104,-7) oltár, Tharr oltár, troll ritualista (#365)
(105,-6) fémbontó szójer (#150), oltár, phua-kúp (#372)
(106,-7) fémbontó szójer (#150), érclelőhely
(107,-8) fémbontó szójer (#150), vaskohó (#155), érclelőhely
(108,-9) mély szakadék (#154)
(109,-9) érclelőhely
(110,-9) Fairlight oltár, érclelőhely, alpesi tehenek (#91), fémbontó szójer (#150)
(111,-9) fémbontó szójer (#150), oltár, érclelőhely
(112,-9) gyilkos tetű (#116), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek