257. forduló, 259. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. febr. 9. 10h:34'
EZ A 987. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD
988. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,106] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 10 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+233 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+41 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+70 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 628.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 628.]

vv 224 182 364 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 626.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 624.]

v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 619.]

vv 26 57 12 elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 617.]
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 615.]

vv 24 4 27 elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 613.]
Fürgén varázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 611.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 609.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 604.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 594.]

ek 134 152 1 t. energia kisütése: 134 152 1
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 589.]

ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 579.]

p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 574.]

* 3. KP: ek 40 4 0 t. energia kisütése: 40 4
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 20 TVP-t. [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 594.]

* 4. KP: vv 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 592.]

* 5. KP: ef 1 0 0 energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 582.]

* 6. KP: ef 5 520 0 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 547.]

* 7. KP: h 1602 2 16 használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 16 kaját. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 1 manifeszt.nyúlványt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 544.]

* 8. KP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan bo'adhun éjhozó az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen! {védettsége: 50 szúró, 170 vágó, 50 ütő ellen.}

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (49 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával többször eltalálod a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 79 életpontot vesztettél. (-12 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 126 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Teriád lándzsával megdöfködöd a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a bo'adhun éjhozó testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 131 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1128, sebződés: 444, gyógyulás: 207, összesen: -237 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Elpakolod Leoneydeas kürtjét, majd elégedetten továbbindulsz. [15 pontot használtál fel, van még 529.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

kf 816 kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

hu 451 hulladék: 451
Hulladék, ezért nem gyűjtesz zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 529.]

vps 110 VP spórolása: 110
Félreraktunk, letiltottunk neked 110 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 529.]

m 2 mozogsz keletre
[189,106] Továbbmész a város utcáján. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy Blounther apó. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó bal karját. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a Blounther apó hosszú szakállát. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Cápafoggal jól megszúrod a Blounther apó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 200 arany, -2 ÉP]. 4 022 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 91, gyógyulás: 44, összesen: -47 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 523.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 erő forduló végéig.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 520.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Hogy miért ne fuss el az orgyilkos elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány mindig egy orgyilkos tőr." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [3 pontot használtál fel, van még 517.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 védettség forduló végéig.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 514.]

m 1 3 4 mozogsz északkeletre, délkeletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[195,111] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Északra tart. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy friss csatamező van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő vezérfarkas nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 551-650.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vezérfarkas jobb lábát. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a vezérfarkas testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A vezérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A vezérfarkas összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 227 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 874, sebződés: 154, gyógyulás: 157, összesen: +3 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [196,112] Még mindig füves síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megsimogatod a fejét, de nem értékeli túlságosan. Ezt abból látod, hogy úgy üvölt, mintha nyúznák. Lehet, hogy azért, mert a sebét fogdosod? Újra megpróbálod, és látod, hogy igazad volt. Addig próbálgatod, amíg a majomnak is tetszik, ugyanis már nem üvölt. Igaz, mást sem csinál. (+2 gonoszság.)
Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy ősi csatamező van. Délnyugatra egy kihívás tornya van. Nyugatra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat q. rohamosztagos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos torát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a q. rohamosztagos nyakát. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Cápafoggal megérinted a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 9 q. rohamosztagos többször is megmar! (7 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 9 q. rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 26, gyógyulás: 96, összesen: +70 ÉP}


(Továbbmész...) [196,113] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy szekérkaravánt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy kihívás tornya van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vark. kardtáncos került az utadba. {támadása: 100.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 463 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a vark. kardtáncos jobb lábát. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. kardtáncos nyakát. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a vark. kardtáncos jobb oldalát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 226 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1302, sebződés: 164, gyógyulás: 175, összesen: +11 ÉP}

[33 pontot használtál fel, van még 481.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 451.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 421.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 391.]

m 2 mozogsz keletre
[197,113] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy csataremák. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 12x 4d8+6.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád lándzsával többször eltalálod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a csataremák testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Teriád lándzsával többször eltalálod a csataremák testét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a csataremák testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A csataremák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 10 508 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1520, sebződés: 232, gyógyulás: 316, összesen: +84 ÉP}

Felfedeztél egy korongfát. Észreveszel egy termikfészket. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 385.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
A termikfészek, ahová bejöttél nagyobbnak tűnik az eddigieknél. Egy kisebb labirintus, több elágazással. Elindulsz, hogy alaposan átkutasd az egészet. Meg kell purgálni ezt a rémes helyet! - töprengesz, miközben óvatosan körülnézel. Elővigyázatosságod nem is hiábavaló, hiszen az egyik gubóból egy zafír drakón emelkedik ki, és támad rád. {egyik sebzési módja: 1x 8d8+12.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 313 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 54 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (47 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón bal hátsó lábát. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a zafír drakón jobb szárnyát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Teriád lándzsával többször eltalálod a zafír drakón fejét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a zafír drakón pikkelyes testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A zafír drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 15 370 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1031, sebződés: 224, gyógyulás: 143, összesen: -81 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 4 kaktuszbogyót. [kaktuszbogyó ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP] Egy gubót látsz magad előtt. Áldod az óvatosságodat, amikor megböködöd, és egy félig bebábozódott alak emelkedik ki belőle. Valaha káoszbajnok lehetett. {védettsége: 65 szúró, 30 vágó, 65 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok tetovált testét. (6 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszbajnok tetovált testét. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a káoszbajnok jobb karját. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a káoszbajnok testét. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a káoszbajnok testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki a káoszbajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 15 207 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 914, sebződés: 179, gyógyulás: 218, összesen: +39 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 1 sötét italt találtál. (Nincs mibe rakni 1 sötét italt.) Egy félig bebábozódott alak mozdul meg melletted. Teste nyálkával borított, nem tudod, hogy saját tudata vagy a spórák irányítják. Ellenfeled egy fertőzött halálelementál! {max. életpontja: 667-732.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál vörösen izzó képét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a halálelementál vörösen izzó képét. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a halálelementál vörösen izzó képét. Kritikus ütés! (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teriád lándzsával jól megszurkálod a halálelementál testét. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a halálelementál jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 991, sebződés: 154, gyógyulás: 239, összesen: +85 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 2 mihlanil nyilat találtál. A sarokban valami mozdul, és rád támad. Hiszen ez egy termiknyálkás zafír drakón! {támadása: 52.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón farkát. (6 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (39 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zafír drakón csontos pofáját. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a zafír drakón testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A zafír drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Cápafoggal megérinted a zafír drakón fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A zafír drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 15 810 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 896, sebződés: 232, gyógyulás: 179, összesen: -53 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 4 Thargodan esszenciát találtál. Váratlanul egy nyálkával borított szörny ront rád a félhomályból. Ellenfeled egy bebábozódott smaragd drakón!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 75 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón pikkelyes testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (26 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a smaragd drakón csontos pofáját. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Teriád lándzsával megdöfködöd a smaragd drakón nyakát. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Cápafoggal megkarcolod a smaragd drakón fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A smaragd drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 16 523 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 998, sebződés: 242, gyógyulás: 205, összesen: -37 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is! Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 365.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[198,113] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar iszákos. {támadása: 55.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 60 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos bal vállát. (4 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Cápafoggal eltalálod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 621 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 126, gyógyulás: 81, összesen: -45 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Annak előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [199,112] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy varkaudar iszákos. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 72 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (44 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos fejét. (4 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Cápafoggal megbököd a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 621 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 150, gyógyulás: 78, összesen: -72 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy bíborcserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy beomlott q. gödröt. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. [12 pontot használtál fel, van még 353.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

m 3 mozogsz délkeletre
[200,113] Tovább barangolsz a fák között. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy nőstény varkaudar. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 12d4+10.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar jobb oldalát. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar nyakát. (3 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Cápafoggal megdöföd a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 39, gyógyulás: 66, összesen: +27 ÉP}

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tímárkunyhót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Látsz egy fekete lótuszt. Találsz egy borkonyó cserjét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Skinhead előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 347.]

kt 697 elkészíted a 697. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 Ezüstmágus kürtöt. 2 525 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

h 697 400 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+200 varázspont, -400 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 342.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag sötét italt. Már érzed is a hatást. ( +725 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 342.]

vpf 110 VP elővétele: 110
Felszabadítottunk neked 110 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

v 198 191 105 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

194 195 196 197 198 199 200 201
110
111
112
113
114
(195,111) márványtorony (#175), északra tartó szekérkaraván (#1215), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, vezérfarkas (#748)
(196,112) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 25. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), oltár, q. rohamosztagosok (#242)
(196,113) ősi csatamező (#263), 26. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, vark. kardtáncos (#693)
(197,113) csataremák (#694), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), termikfészek (#2685), zafír drakón (#320), káoszbajnok (#293), halálelementál (#279), smaragd drakón (#321)
(198,113) varkaudar iszákos (#688), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)
(199,112) varkaudar iszákos (#688), a 245. labirintus bejárata, varkaudar falu (#1109), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), beomlott q. gödör (#2096), Tharr rúnaköve
(200,113) nőstény varkaudar (#689), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tímárkunyhó (#684), oltár, tündöklő szobor (#1587), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720)

[191,105] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy.

Látsz egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során felfedezel egy térkaput. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy félig kész ladikot. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy tűzrakó helyet. A tűz őrzője gyanakodva vesz szemügyre. Lerí róla, hogy nem szívleli a gonoszokat. Helyes, féljen csak! - gondolod, és most az egyszer megkegyelmezel neki, vagyis harc nélkül távozol. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 332.]

v 163 364 67 elmormolod a 163. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

190 191 192
104
105
106
(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, ladik (#1244), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169)

[364,67] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Utad során felfedezel egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mocsári penkét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[-55 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 317.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Sajnos ezen a síkon nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

v 84 776 elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy hattyúkirályt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy hattyúkirály! Ezt kerested. {támadása: 18.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan a másikra támadsz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a hattyúkirály jobb szárnyát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hattyúkirály testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A hattyúkirály csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A hattyúkirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 307.]

le 816 leveszed/lerakod a 816. tárgyat
Leveszed a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 307.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 116 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 267.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy lélekelementál lehet. (ld. enc.) {támadása: 60.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lélekelementál bal vállát. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lélekelementál testét. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a lélekelementál testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A lélekelementál karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 49 életpontot vesztettél. Teriád lándzsával többször eltalálod a lélekelementál anyagtalan testét. (3 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Cápafoggal megbököd a lélekelementál jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lélekelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 543 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1157, sebződés: 311, gyógyulás: 247, összesen: -64 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 3 27 fejleszted a 3. tulajdonságodat 27 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [27 pontot használtál fel, van még 200.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (363,67) (361,64) (361,69) (365,68) (363,64) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 20, 29.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a király szilmill. 2 kaját fal föl a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 399 pontot. A következő körben tehát 599 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÉLEKELEMENTÁL (319. SZÖRNY)
Amikor ezernyi elkárhozott lélek egymásba kapaszkodva, fájdalmát világgá üvöltve bolyong együtt a Sötét Föld mocsaraiban, nagy ritkán létrejön egy nagyhatalmú lélekelementál. Ez a hagyományos fegyverekkel sebezhetetlen manifesztáció félelmet és rémületet kelt mindenben és mindenkiben, mert elszívja az életenergiáját mindennek, amiben csak egy parányi szikra is rejtőzik. A Rémekhez és a sötét ölészekhez hasonlóan, ezeket is nagy ívben elkerülik a kisebb Thargodanok, hiszen tudják, ha csak kicsit is, de ők is halandók.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah elsőáldozója vagy. Papi hited: 56. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 258. fordulód.

Erő: 32 (60) Szint: 39 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 37 (52) Támadás: 66 (69) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 36 (58) Védekezés: 77 (84) Menekülés: 15 % Életkor: 71/128 év
Egészség: 33 (48) Életpont: 1057/1052 Jellem: gonosz (450) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (71) Varázspont: 1288/84 Pénz: 10864 arany Kép. pont: 57
Tudatpont: 88/14 Pszi pont: 231/219 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 3095 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 142 232 TP-t kaptál. Jelenleg 7 746 608 TP-d van. A következő szinthez még 353 392 TP szükséges. Trófeáid: leviathán lárva, ro'galhal kísértet, ében tigris. A 241. fordulódban 7252 arany került a bankszámládra. 7320 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/60 ökölvívás: 9/90 szúrófegyverek: 40/49 (+6%)
vágófegyverek: 24/0 ütőfegyverek: 10/4 lőfegyverek: 23/21
dobófegyverek: 30/8 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -17.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
364,67 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp teriád lándzsa fegyverre kenve.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/72 2. nyomkövetés: 50/89 (+15%) 3. lopás: 4/32
4. mászás: 14/10 5. csapdakészítés: 16/41 6. csapdaészlelés: 10/34
7. gyógyítás: 27/27 8. titkosírás: 4/80 9. felderítés: 29/77
10. szörnyidomítás: 11/21 11. teológia: 57/56 (+38%) 12. taumaturgia: 42/86 (+15%)
13. szerencsejáték: 4/3 14. versengés: 10/89 15. harcművészetek: 1/47
16. zene: 15/83 17. szörnyismeret: 21/78 18. pszi: 19/41 (+13%)
19. zárnyitás: 21/40 20. vadászat: 56/66 21. vitalitás: 3/63
22. bányászat: 31/12 23. testépítés: 1/94 24. úszás: 15/88
25. főzés: 12/45

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
dehidrátor (#151), bűbájlidérc (#761), massza (#217) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), átokosztó (#372) (csak egyszer), aranyfecske (#283), hattyúkirály (#776), quwargok (#9093)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), városi sámán (#675)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) halálvarázslat (#124, 50 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) tolvajvér (#364) tulajdonságpajzs (#26)
a lélek védelme (#57) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +19 lopás ellen) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK
király szilmill (#7459) (+9 védettség) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +57 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Látogass meg birodalmamban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). barbár barlang (692): 107. labirintus (254,73). tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 107, 121, 122, 123, 126, 127, 129, 130, 131, 136, 171, 192, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 40, 41, 43, 44, 46, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 71. Szerzett pont: 6957. Beállított erő: 0 Összpont: 30729

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, ek 134 152 1, ek 145 2, p 72.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 83 TU. szükséges még: 27 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 366.51 kg Megterheltség: 120%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 321 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 csuklyavirág (#133) 14 kaja (#2) 8 kerek kő (#19)
1 quwarg tojás (#360) 1 ryuku csizma (#692) 1 ryuku karvédő (#687)
1 ryuku kesztyű (#690) 1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku mellvért (#689)
1 ryuku nadrág (#691) 1 ryuku sisak (#688) 1 sötét ital (#284)
4 spiritusz (#170) 3 tinta (#101) 2 varázskő (#305)
1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
290 arany (#50) 1 Ezüstmágus kürt (#697) 4 hattyútoll (#1222)
15 isteni könnycsepp (#260) 22 mákrózsa virág (#56) 1 manaszilánk (#2686)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 mihlanil nyíl (#597) 2 mocsári penke (#148)
1 remák szív (#264) 3 sárkányfog (#617) 5 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

363 364 365
66
67
68
(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), hattyúkirály (#776), lélekelementál (#319)

Üzenet küldése a karakternek