257. forduló, 259. forduló, NépekMindenSzigete összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 4. 9h:11'
EZ A 341. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD
342. játékheted kezdete: dec. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,0] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.] Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
Drowsy Druid Abasc átadott neked a 1. napon 6 TU-t.
A táborozás 2. napján összeakadsz egy szürke hajú, sárga szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Leah püspöke. Egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst karkötőt, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ritualista amulettet, egy sárga erőövet, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy goldugar! {támadása: 22.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Bár Te nem akarsz harcolni, ő másképp vélekedik. Elfogadod a kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az elf jobb lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ubuk dobónyílat markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 4 ubuk dobónyíl. A lövedékek perforálják a testedet. (3 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Rövid karddal megvagdalod az elf fejét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával az elf nagy lendületekkel át- meg átszúrja a testedet. (4 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (istened védelmez +20 ÉP.) Orgyilkos tőrrel az elf valamennyire megsebezgeti a jobb oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (istened védelmez +6 ÉP.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az elf bal oldalát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával az elf jól megszurkálja a testedet. (3 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (istened védelmez +18 ÉP.) Orgyilkos tőrrel az elf néhányszor megkarcolja a testedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (istened védelmez +7 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. {Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 301, gyógyulás: 62, összesen: -239 ÉP}


A 2. napon találkozol Hajnalcsillaggal. A lovagból áradó fény percekig elvakított, de ahogy visszatér látásod, mellvértjén egy szimbólumot fedezel fel: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia főpap-jelöltje. Egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rájabőr úszógatyát, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Tguarkhan trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy homokféreg! Teherhordója is van: egy sóhajtó dorony! Szegény állat majd megszakad. {ereje: 35.} Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon összeakadsz egy göndör aranyhajú, kék szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot és egy szirén köpenyét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy tleikan rémeb trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy trikornis! {legmagasabb fegyver szakértelme: 55.} Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bundás Süsin. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+5 életpont.) Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 300 tapasztalati pontot.
A 7. napon találkozol Nantosveltával. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy fagyelementál trófea, egy csontváz lord trófea és egy jégtroll trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {védettsége: 23 szúró, 23 vágó, 23 ütő ellen.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Drowsy Druid Abasc, Nantosvelta, Syd és Laurana. Megegyeztek, hogy Nantosvelta lesz a csapatkapitány, így ő áll az élre, és kopog be a torony ajtaján. Egy hebehurgya varázslóinas érkezik ajtót nyitni. Miután nagy nehezen felfogja, hogy kik vagytok, és miért jöttetek, beljebb tessékel titeket. Hamarosan már a magiszter úr szobájában toporogtok, arra várva, mikor néz fel végre az öreg a könyvből, amit olvas.
- Megjöttünk - közli vezetőtök tárgyilagosan. - Mi vagyunk a koboldvadászok! - Nagyszerű! Nagyszerű! - lelkendezik. - Mielőtt azonban megmutatnám a pincét, tisztáznunk kell valamit. Itt a legtöbb dolog igen értékes, mondhatni pótolhatatlan. Nem szeretném, ha nagyobb kárt okoznátok, mint a koboldok. Aki közületek legalább alapfokon nincs tisztában a varázseszközök, pergamenek, italok, és egyéb felszerelések mibenlétével, annak máris köszönöm szépen a fáradozását, de nem kérek a segítségéből.
A varázsló gyorsan leellenőrzi mindenki auráját. Laurana kicsit valóban fejlesztgethetné, csiszolhatná még a tiszta mágia terén szerzett tudását. Mivel a magiszter kerek-perec megtiltja, hogy "mindenféle képzetlen pancserek" tébláboljanak a tornyában, kényszerűségből megfogy a kis csapatotok.
Ezután mint ha mi sem történt volna, vendéglátótok folytatja a beszámolót:
- Ezek a büdös koboldok mindenütt ott vannak! Már kezdik teljesen a sajátjuknak tekinteni a tornyomat, és nagyon nehéz elcsípni őket! - mondja az idős varázsló, miközben lekísér a pincébe. - És eszesek ám! Nem lehet mindenféle himihumi egérfogóval nyakon csípni őket! Valahol van itt egy rejtett átjáró... amit mi nem találtuk meg. Sejtésem szerint ezek a kis dögök találtak ezek mögött az öreg falak mögött egy titkos folyosót, ami már rég feledésbe merült, és ott húzták meg magukat - véli a magiszter.
Hogy is van az a réges-régi idézet? Ha minden lehetőség valószerűtlenné válik. Az ajtó! Hát persze! Csak most tűnik fel nektek, hogy becsukva, az ajtólap mindkét oldalán van egy-egy kilincs. Nosza, próbát tesztek a másikkal, és... Ah! Egy egészen más átjáró tárul fel előttetek, mint amin lejutottatok ide! A vén varázsló fellelkesülve máris bevágtatna az ismeretlenbe, de szerencsére résen vagytok. Előbb a csapdakeresés! Mivel e téren te rendelkezel a legnagyobb tapasztalattal, a feladat megoldását magadra vállalod. Bár remek csapda védte a folyosót, ez nem jelenthet akadályt! Egy-kettő túljuttok az átjárón, és egy mélybe vezető, szűk lépcső után máris a vackukon kuksoló koboldokon vagytok! Egy máguskobold az, amivel most szembe kell nézned. (ld. enc.) {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 16 ütő ellen.} Itt már nem terem babér neked, menekülőre fogod. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP} Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapatmunka: 1. szint). (ld. enc.) Ismereteid bővülnek a többszemélyes kalandokkal kapcsolatban. (ld. enc.) [40 pontot használtál fel, van még 558.]
A 8. napon találkozol Eskarina ával . Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy Métely páncélját visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy köpködő bruhatag trófea színesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. {ereje: 25.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 9. napon összeakadsz Hajnalcsillaggal. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez a jelkép vonzza tekintetedet az ezüstösen csillogó páncélos lovag felé, akiből sugárzik az ősi istenek ereje. Raia főpap-jelöltje. Egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rájabőr úszógatyát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Vlagyimir-díjat, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Tguarkhan trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy homokféreg! Teherhordója is van: egy sóhajtó dorony! Szegény állat majd megszakad. {ereje: 36.} Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 11. napon összefutsz Hajnalcsillaggal. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia főpap-jelöltje. Egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rájabőr úszógatyát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Vlagyimir-díjat, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Tguarkhan trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított homokféreg. Teherhordója is van: egy sóhajtó dorony! Szegény állat majd megszakad. {ereje: 36.} Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 11. napon összefutsz egy hófehér, kontyos hajú, homokóra szemű, rövid bajszú kobudera férfival. A bőre sötétbarna. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Rangja: Inkvizíció fejlesztőbajnoka. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy elf mesterharcos trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. {támadása: 32.} Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vezetnek el a táborodtól! Egyértelműen férfi nyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz egy szőrszálat egy bajuszból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+145 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+76 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-23 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 687. hetének nyerőszámai: 22, 28, 5. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 518.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Dudálni kezdesz. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+18 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 488.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 488.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 488.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 483.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 478.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 476.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 471.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +29 max. életerő, +29 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 466.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 466.]

hu 233 212 21 hulladék: 233 212 21
Hulladék, ezért nem gyűjtesz furulyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dorony tüdőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ormánygőte csontot. [0 pontot használtál fel, van még 466.]

v 15 92 1 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új kötél. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 461.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 5 új gyöngymangó. [-35 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 436.]

at 4144 10 TU-t adsz át a 4144. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 5 TU árán átcsúsztatsz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 436.]

at 5300 10 TU-t adsz át az 5300. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 7 TU árán átcsúsztatsz 7 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 436.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,1] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba. {támadása: 19.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a korinthai amőba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 801 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... Második próba. Az alakváltó egy kis gnómhoz vezet. Ő feltesz pár kérdést Ghalla történelmi múltjáról, de ezzel nem foghat ki rajtad. Mindre tudod a választ... Most zsonglőrködnöd kell. Magabiztosan veszed a kezedbe a labdákat, de azok - mihelyt elhagyják kezed - szanaszét gurulnak a földön. 224 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sötét gnóm közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 14.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 1 furulyát 7 aranyért, 1 lapockacsontot 4 aranyért, 4 ormánygőte csontot 12 aranyért.
[28 pontot használtál fel, van még 408.]

ve 434 6 megveszed a 434. tárgyat 6
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

ve 176 20 megveszed a 176. tárgyat 20
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 vashegyű nyilat. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[95,0] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú! {egyik sebzési módja: 1x 4d4+4.}

Megmarkolva a rövid kardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a százfogú puha lebernyegét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 8 aranyat. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,-1] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. {védettsége: 28 szúró, 22 vágó, 12 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,-2] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a fenséges dögöllőt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.

[38 pontot használtál fel, van még 370.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 370.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A keresés eredménnyel járt! Egy rejtett helyen találsz 2 orgyilkos tőrt. Elteszed őket. [20 pontot használtál fel, van még 350.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[98,-3] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szeppent rákfatty közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 1d14+4.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szeppent rákfatty páncélos testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a szeppent rákfatty bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 605 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 vashegyű nyilat. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mászókampót. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [99,-4] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy világítótornyot. Észreveszel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 80 pontot kell rákölteni.) Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [100,-5] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Itt alakult az Éjharcosok KT, ahova jelentkezni lehet az 1170-es számon. " Felfedeztél egy sziklafészket. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 grifftojást. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy bibircsók-óriás. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 14.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a bibircsók-óriás jobb vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) Megpillantasz egy épületet a sziklák között. Döbbenetes, hogy itt, a hóhatár fölött még élnek emberek! Közelebbről szemügyre véve látod, hogy egy egyszerű, szürke épület, mindenfajta díszítés nélkül. Először, a vastag falak miatt erődítménynek véled, de aztán rájössz, hogy ez egy kolostor. (556. épület.)
[95 pontot használtál fel, van még 255.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 255.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A munka nem volt hiábavaló! Egy jól eldugott helyen találsz 16 púderkövet. Elteszed őket. [20 pontot használtál fel, van még 235.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[101,-6] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alpesi tehén lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén bal vállát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén nyakát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Sheran tanítványa. Egy ametiszt medált, egy arany papi karkötőt, egy aranyláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tankány karmot, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy kérődző etra trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. {támadása: 15.} Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Chini. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy varkaudar szablya (ld. enc.)} Kedvesen, de sután meghajolsz, dicséred a szemét, a haját, az illatát. Szerelmed tárgya közömbösen hallgatja mondanivalódat, majd egy egyszerű mosollyal búcsúzik.

(Továbbmész...) [102,-7] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 64 pontot kell rákölteni.) Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra ugrasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy északi aurach közeledik. {védettsége: 13 szúró, 12 vágó, 14 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a rövid kardot a másikra rontasz. {CSTT:} Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az északi aurach testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [32 pontot használtál fel, van még 203.]

* 1. BP: VP elővétele: 30
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 198.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
A munkában a bibircsók-óriás segít. Nekilátsz, hogy felépíts egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [76 pontot használtál fel, van még 122.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 119.]

* 5. BP: keresed az 55. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy rőtmanót. [0 pontot használtál fel, van még 119.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-29 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 4, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a bibircsók-óriás. Egy kaját töm magába a sünmedve. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. 2 kaját nyel le a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 119 pontod maradt, ebből a következő körre 119 pontot vihetsz át. Kapsz még 399 pontot. A következő körben tehát 518 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY)
A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán!

CSAPATMUNKA
A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz.

"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS
Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol
ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot,
ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.)
Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét.

VARKAUDAR SZABLYA (516. TÁRGY)
Feketén csillogó fémből készült, borotvaéles görbe szablya: az elit varkaudar harcosok fegyvere. Forgatásához min. 15-ös vágófegyver szükséges! A sebzése félelmetes, 4D6+5, és +3 támadást kap használója, ha varkaudar, egyébként csak +1 -et. A népmesék óva intenek a varkaudar tárgyak használatától: azt mondják, aki varkaudar tárgyakat használ, az idővel maga is varkaudarrá válik! Kérdés, hogy te mennyire hiszel az ilyen babonákban.

KARAKTERLAP

NépekMindenSzigete, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 258. fordulód.

Erő: 30 (33) Szint: 14 Merészség: 7/6 Magasság: 185 cm
IQ: 31 (34) Támadás: 19 Agresszió: 6 Testsúly: 179 kg
Ügyesség: 28 (31) Védekezés: 30 Menekülés: 40 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 34 (39) Életpont: 293/289 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: -1
Szerencse: 42 (45) Varázspont: 428/137 Pénz: 294 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 162/153 EFejl: 30
Eddig összesen 793 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4005 TP-t kaptál. Jelenleg 72011 TP-d van. A következő szinthez még 2989 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, ryuku csapásvezető, varkaudar íjász. A 257. fordulódban 4505 arany került a bankszámládra. 4550 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/60 ökölvívás: 3/60 szúrófegyverek: 20/36
vágófegyverek: 20/54 (+12%) ütőfegyverek: 8/32 lőfegyverek: 18/7 (+15%)
dobófegyverek: 10/84

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bronzhegyű nyíl (#94) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/72 (+11%) 2. nyomkövetés: 34/58 (+14%) 3. mászás: 7/47 (+11%)
4. csapdakészítés: 23/40 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/82 6. gyógyítás: 16/5
7. titkosírás: 4/60 8. felderítés: 38/44 (+22%) 9. szörnyidomítás: 14/42
10. teológia: 23/96 (+16%) 11. taumaturgia: 13/81 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 4/84 (+18%) 14. zene: 41/36 (+30%) 15. szörnyismeret: 21/75
16. pszi: *20/100 17. zárnyitás: 1/11 18. vadászat: 43/1
19. bányászat: 19/21 (+68%) 20. úszás: 15/60 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
sünmedve (#33) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 dorony tüdő (#212) 1 furulya (#233)
1 gyenge méreg (#26) 1 lapockacsont (#33) 2 madártoll (#112)
2 mérgezett vasnyíl (#187) 4 ormánygőte csont (#21) 10 pirkit (#153)
5 vasérc (#152) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
32 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 1 grifftojás (#179)
4 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 2 kaja (#2)
1 mászókampó (#165) 1 óndarab (#85) 2 orgyilkos tőr (#225)
16 púderkő (#119) 1 ramit kő (#226) 3 rézdarab (#70)
6 spiritusz (#170) 3 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,0) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597)
(94,1) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), korinthai amőba (#420), sötét gnóm (#132)
(95,0) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, százfogú (#53)
(96,-1) Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba, tetemember (#123)
(97,-2) Leah rúnaköve, Fairlight oltár, tűzrakó hely (#1169)
(98,-3) szeppent rákfatty (#186), Sheran oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(99,-4) oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely
(100,-5) kolostor (#556), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), bibircsók-óriás (#120)
(101,-6) alpesi tehenek (#91), Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, Chini (4300. kalandozó)
(102,-7) oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103), északi aurach (#350)

Üzenet küldése a karakternek