Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 31. 9h:20' EZ A 289. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD 290. játékheted kezdete: jún. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 88 178 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 208 1 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 209 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
h 1398 292 | használod az 1398. tárgyat |
fno 11 1 | fejl. pont elköltés 11 1 |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
vv 243 | elmormolod a 243. varázslatot |
ft 512 1 | támadod az 512. szörnyet |
hh 522 305 305 | használod az 522. tárgyat a 305. tárgyat a 305. tárgyat |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a hamuelementál fejét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hamuelementál testét. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a hamuelementál testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Mielőtt észbe kapnál, a hamuelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a hamuelementál testét. (4 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Ököllel súrolod a hamuelementál testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) A hamuelementál leken néhány pofont. (4 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A hamuelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 400 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1237, sebződés: 414, gyógyulás: 305, összesen: -109 ÉP}
(Továbbmész...) [254,76] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy raaba-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amőba. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba hullámzó testét. (7 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a korinthai amőba testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 38 életpontot vesztettél. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (5 támadással 513 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Ököllel súrolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán. 8 063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1350, sebződés: 225, gyógyulás: 314, összesen: +89 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet jobb karját. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet jobb vállát. (10 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A ro'galhal kísértet pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 305 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A ro'galhal kísértet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 349 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 969, sebződés: 305, gyógyulás: 233, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [255,76] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ében tigris. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében tigris ébenfekete bőrét. (9 támadással 710 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod az ében tigris testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Az ében tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Az ében tigris megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében tigris nyakát. (6 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Ököllel csak érinted az ében tigris jobb hátsó lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ében tigris csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Az ében tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 9 118 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1415, sebződés: 624, gyógyulás: 418, összesen: -206 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor szárnyas testét. (8 támadással 653 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod az elemi pulzátor jobb lábát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod az elemi pulzátor egyik csápját. (4 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Ököllel súrolod az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 7 013 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1186, sebződés: 251, gyógyulás: 294, összesen: +43 ÉP}
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ülnök jobb lábát. (9 támadással 729 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a sötét ülnök jobb karját. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét ülnök jobb lábát. (5 támadással 498 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a sötét ülnök töprengő fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 angyalok gyűrűje. 10 039 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1453, sebződés: 733, gyógyulás: 149, összesen: -584 ÉP}
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében tigris ébenfekete bőrét. (9 támadással 701 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Ököllel többször eltalálod az ében tigris bal első lábát. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 40 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében tigris jobb hátsó lábát. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ököllel súrolod az ében tigris testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ében tigris csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 37 életpontot vesztettél. Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 8 487 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1340, sebződés: 744, gyógyulás: 412, összesen: -332 ÉP}
v 198 228 76 | elmormolod a 198. varázslatot |
252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | |
74 | |
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
[228,76] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rhiannon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy nagyobb phua-kúp van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
be 692 | bemész a 692. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 452.]
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (9 támadással 706 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Ököllel többször eltalálod a dübörgő bahrot testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Beléd öklel a dübörgő bahrot! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A szörny megtipor. 85 életpontot vesztettél. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dübörgő bahrot testét. (4 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Ököllel megpöccinted a dübörgő bahrot bal első lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyarával a dübörgő bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Patájával a dübörgő bahrot többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A szörny megtipor. 80 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 8 346 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1328, sebződés: 788, gyógyulás: 397, összesen: -391 ÉP}
(Továbbmész...) [230,75] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy hájas okerón nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel többször eltalálod a hájas okerón testét. (7 támadással 273 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor keményen megütöd a hájas okerón bal hátsó lábát. (7 támadással 270 életpontot sebezve.) A hájas okerón mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor keményen megütöd a hájas okerón jobb vállát. (8 támadással 315 életpontot sebezve.) A hájas okerón megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel többször eltalálod a hájas okerón testét. (7 támadással 267 életpontot sebezve.) A hájas okerón behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel többször eltalálod a hájas okerón testét. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) A hájas okerón meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1409, sebződés: 537, gyógyulás: 110, összesen: -427 ÉP}
(Továbbmész...) [231,75] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy alpesi tehén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {HD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az alpesi tehén fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a harcos hárpia bal lábát. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a harcos hárpia fejét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A harcos hárpia többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 44 életpontot vesztettél. Ököllel többször eltalálod a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a harcos hárpia testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A harcos hárpia csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) A lény huhog! 47 életpontot vesztettél. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos hárpia szélfútta haját. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a harcos hárpia testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 297 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 44 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 17 madártollat. 8 882 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1514, sebződés: 970, gyógyulás: 170, összesen: -800 ÉP}
(Továbbmész...) [233,77] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi rúnatornyot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Anram Salle formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy szellemdarázs!
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs jobb szárnyát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs testét. (7 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a szellemdarázs fejét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A szellemdarázs néhányszor tiszta erőből a jobb válladra vág a farkával. (2 támadástól 330 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs farkát. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ököllel csak érinted a szellemdarázs testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 315 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szellemdarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1257, sebződés: 645, gyógyulás: 356, összesen: -289 ÉP}
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször eltalálod a tleikan házőrző testét. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a tleikan házőrző bal hátsó lábát. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A tleikan házőrző csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan házőrző testét. (8 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tleikan házőrző fejét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A tleikan házőrző a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan házőrző bal első lábát. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a tleikan házőrző egyik csápját. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel néhányszor súrolod a tleikan házőrző egyik csápját. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Te 14 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+24 életerő). Ököllel gyengén megütöd a tleikan házőrző testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.)
A tleikan házőrző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 9 529 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1774, sebződés: 1326, gyógyulás: 645, összesen: -681 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod energiapajzs varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun lidérc fejét. (8 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Ököllel többször eltalálod a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bo'adhun lidérc testét. (9 támadással 667 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a bo'adhun lidérc szellemalakját. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-69 életerő). A bo'adhun lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
10 170 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1555, sebződés: 216, gyógyulás: 342, összesen: +126 ÉP}
(Továbbmész...) [234,77] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Találsz egy óriás liánt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy rikácsoló kolibri. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rikácsoló kolibri virgonc csőrét. (9 támadással 685 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a rikácsoló kolibri jobb szárnyát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (4 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a rikácsoló kolibri virgonc csőrét. (3 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ököllel csak érinted a rikácsoló kolibri testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (4 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A rikácsoló kolibri még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 madártollat. 6 306 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1128, sebződés: 437, gyógyulás: 322, összesen: -115 ÉP}
ef 9 527 | energia fejlesztése 9 |
ek 503 247 28 | t. energia kisütése: 503 247 28 |
227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | |
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[247,28] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Találsz egy ősi rúnatornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy szellemdarázs!
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs jobb vállát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a szellemdarázs farkát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ellenfeled regenerálódik! Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szellemdarázs bal szárnyát. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a szellemdarázs bal szárnyát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 211 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1246, sebződés: 0, gyógyulás: 230, összesen: +230 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton bűvölő egyik csápját. (9 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-17 TVP). A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton bűvölő fejét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-10 TVP). A kreiton bűvölő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
9 522 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1394, sebződés: 347, gyógyulás: 357, összesen: +10 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan hadúr bal lábát. (9 támadással 668 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan hadúr ősöreg testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A tleikan hadúr fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (2 támadástól 332 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-68 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan hadúr oszladozó fejét. (8 támadással 591 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a tleikan hadúr jobb lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tleikan hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A tleikan hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges Shear'niz'il trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő tleikan hadúr trófeát. 10 455 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1501, sebződés: 583, gyógyulás: 122, összesen: -461 ÉP}
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
szk 432 | keresed a 432. szörnyet |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
![]() A hamuelementálokat nagyon-nagyon régen még a nagyhatalmú kyorg mágusok idézték meg a Tűz elemi létsíkjáról. Mielőtt még rájöttek volna arra, hogy tudásukkal a triklem drakolderek egyedeit is hatalmuk alá tudják vonni, a hamuelementálok voltak arra hivatottak, hogy kedvezően befolyásolják számukra a háború kimenetelét. Majd miután háborúba küldték őket a bo'adhunok ellen, levették róluk a kezüket. A hamuelementálok így kerültek a barbár népek által lakott vidékekre, és mikor a triklem drakolderek az ősi népek mindegyikét kipusztították, továbbra is ott maradtak, a kyorgok segítsége nélkül képtelenek voltak visszatérni a saját létsíkukra. Még most is könnyen előfordulhat, hogy találkozol velük a bo'adhun sivatagokban. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
TLEIKAN HADÚR (509. SZÖRNY) A tleikan nép ősi harcos faj. Mielőtt még a bo'adhun vagy az esthar nép első képviselői letelepedhettek volna Kelet-Ghallán, a tleikanok már akkor is itt éltek. Amíg az újonnan jöttek nem háborgatták különösen idegen építményeiket, egyáltalán nem zavarta őket a közelben hazára lelő népek mindennapos élete, amikor azonban kitörtek az első háborúk, - melyek a tleikan raktárak mélyén felhalmozott kincsek megszerzésére irányultak - az esztelen betolakodók megtanulták félni a tleikanok hatalmát. A hadurak a tleikan hadsereg élén álló vezetők voltak, tulajdonképpen varázstudással megáldott élőholtak, akik a közelharcban is rendkívül tehetségesnek bizonyultak. Robosztus termetük már önmagában tekintélyt parancsoló, amikor azonban szemük zöldje felvillan a sötétségben, és láthatatlan ajkuk emésztő hatású varázslat kimondásába kezd, valószínűleg már a látványtól megfagy a vér az ereidben. Vámpirizációra teljesen immúnisak. |
![]() Ez a vaskos lábú, nagy testű szörnyeteg úgy néz ki, mintha egy másik emlős (amely közel kétszer akkora, mint ez) bőrébe bújtatták volna. Már akkor is léteztek, amikor még a bo'adhun barbárok lakták Kelet-Ghalla déli részét, és a minden porcikájukról alácsüngő zsírrétegnek köszönhetően komoly szerepet játszottak a környék harcosainak étlapján. Leterítésük azonban nem is olyan egyszerű, talán ütőfegyverrel a leghalványabbak az esélyeid. |
![]() A mendemondák szerint egy rikácsoló kolibri egyszer egy egész századnyi to'aghant futásra kényszerített. Ha a múltkutatók igazat beszélnek, mindezt azzal az idegesítően magas hanggal érhette el, amit ez az apró testű madár képes kibocsátani magából. Nagyon szívós madár, ha a rikácsolásával nem éri el a kívánt célt (hogy az ellenfél hátat fordít, és futásnak indul), akkor hosszú csőrét próbálja áldozata testébe mártani. Ártalmatlanná tételére szúrófegyver a legalkalmatlanabb. |
![]() A kreitonokról kevés információ maradt fenn a tudósok tekercsein, még a régen élt birodalmak lakói is messze elkerülték idegen építményeiket. Sajnos ez nem mindig sikerült, hiszen a kreiton bűvölők mentális varázserejüket megcsillogtatva bármilyen fajt uralmuk alá tudtak vonni, hogy aztán velük erősítsék tovább amúgy is bevehetetlen lakhelyeiket. A hosszú, vaskos nyúlványokkal rendelkező, amorf alakzattal megáldott szörnyekről minden beszámoló azt állítja, hogy legyőzhetetlenek: ez talán annak a képességének köszönhető, hogy példányaik a D.E.M.-ezéshez hasonló képességgel rendelkeznek. A kyorg mágusok szerint ezt valamilyen tárgy jelenlétével meg lehet akadályozni, de hogy mi az ami erre képes, homály fedi. A kreiton bűvölő félelmetes csápjainak érintését túlélt kalandozók teljes zavarodottságról számolnak be. A bestia messziről megérzi az élő szervezet jelenlétét, így előle BA paranccsal elbújni teljességgel reménytelen. |
Erő: | 41 (61) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 39 (51) | Támadás: | 53 (57) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 41 (54) | Védekezés: | 92 (100) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 39 (46) | Életpont: | 1248/1090 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 51 (65) | Varázspont: | 1774/673 | Pénz: | 39136 arany | Kép. pont: | 46 |
Tudatpont: | 89/89 | Pszi pont: | 236/15 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/15 | ökölvívás: | 39/59 (+14%) | szúrófegyverek: | 22/50 |
vágófegyverek: | 18/48 (+3%) | dobófegyverek: | 35/2 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (250%) << ököl (#28) (150%) << biami kvazárlándzsa (#568) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (10 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
247,28 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 234,77 |
Kedvenc táborhely: 247,28 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/11 | Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/25 | 2. nyomkövetés: | 42/59 (+5%) | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 26/9 (+42%) | 5. csapdakészítés: | 37/52 (+17%) | 6. csapdaészlelés: | 14/67 |
7. gyógyítás: | 50/59 | 8. titkosírás: | 12/34 | 9. felderítés: | 23/88 |
10. szörnyidomítás: | 6/26 | 11. teológia: | 79/36 (+68%) | 12. taumaturgia: | 93/92 (+33%) |
13. szerencsejáték: | 2/19 (+12%) | 14. versengés: | 7/20 (+30%) | 15. harcművészetek: | 43/16 |
16. zene: | 9/14 | 17. szörnyismeret: | 23/5 (+22%) | 18. pszi: | 36/89 (+89%) |
19. zárnyitás: | 29/7 | 20. vadászat: | 2/31 (+12%) | 21. vitalitás: | 4/32 |
22. bányászat: | 32/97 (+2%) | 23. testépítés: | 3/61 (+15%) | 24. úszás: | 8/88 |
25. főzés: | 14/15 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 42 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt mágus (#175), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315), márvány sárkány (#328), rubin sárkány (#330), ében sárkány (#327), smaragd sárkány (#326), zafír sárkány (#329), Eruol (#378), tleikan főbíra (#512) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) |
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 13 vp; taumaturgia: 16 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (772,80) | Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | pusztító végzet (#106) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
villámcsapás (#50) | >> | rubin sárkány (#330) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | elektromos pajzs (#51) | >> | semlegesek (#989) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Itt az ideje, hogy eltaposd Elenios nyáladzó avatárját! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 281 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 94 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
129 | arany (#50) | 5 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bűvös shuriken (#562) | |||
12 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
16 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sárkánypikkely (#292) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 2 | varázskő (#305) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | bahrot bőr (#938) | 2 | dlathog kőzet (#829) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 19 | madártoll (#112) | |||
1 | púderkő (#119) | 1 | smirglilevél (#29) | 2 | szögletes kő (#17) |