256. forduló, 258. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 7. 9h:05'
EZ A 284. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD
285. játékheted kezdete: nov. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 12 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,101] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 mágusköpenyt (2500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az aranytermő erszény 72 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+113 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 864 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 536.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 531.]

* 3. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 527.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 525.]

* 4. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 525.]
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 516.]
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. A hangszer hangja repedést nyit az anyagi világ szövetén, s a kapun pillanatokon belül átlép az első élőholt teremtmény. Pont, ahogy remélted! Egy ködmedúza az! Már készen is állsz arra, hogy te mérd rá az első csapást! (ld. enc.) A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. [16 pontot használtál fel, van még 500.]

* 5. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 495.]

h 341 327 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

h 341 351 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

h 341 189 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

h 341 66 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

h 341 57 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

h 341 96 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 11 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

h 341 162 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

h 341 117 5 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 50 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

h 341 373 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 50 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

h 341 158 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 14 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

h 341 193 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 24 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

h 341 396 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 2 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

h 341 203 7 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 7 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

h 341 572 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 40 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

h 341 16 6 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

f 179 kísérletezel a 179. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Telik múlik az idő... Nocsak, ebből az összetevőből finom buggyantott tojás készíthető! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 485.]

f 179 kísérletezel a 179. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Hmm... ha felhasználnád egy receptnél... Igen! Igen! Így kell fűszeres tojásrántottát készíteni! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 475.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[182,100] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő hegyi góliát mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hegyi góliát bokáját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegyi góliát bokáját. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a hegyi góliát fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hegyi góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 15 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 60, gyógyulás: 72, összesen: +12 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy animált hókutya száll szembe veled.

Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 417 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az animált hókutya jobb karját. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted az animált hókutya testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted az animált hókutya mozgékony fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az animált hókutya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hókutya nyakörv. 3 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 92, gyógyulás: 36, összesen: -56 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt ősmágus.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 404 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 95 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az élőholt ősmágus bal lábát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 113 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az élőholt ősmágus bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 276 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 435, gyógyulás: 61, összesen: -374 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 ork csodaszert.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1208 (limit: 1475), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 104627.
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint A Tűzhajú, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din templomot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy asztrális vortex van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [182,99] Továbbra is magashegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy hegyi góliát nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi góliát oszlopos lábát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a hegyi góliát testét. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hegyi góliát szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 72, gyógyulás: 66, összesen: -6 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy szubreális vámpír száll szembe veled.

Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 108 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 23, gyógyulás: 25, összesen: +2 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a lidércúr fejét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a lidércúr bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A lidércúr csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 12, gyógyulás: 52, összesen: +40 ÉP}

Találsz nála 5 ragasztót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1210 (limit: 1475), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 104837.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy asztrális vortexet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din templomot. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [182,98] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din templomot. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hegyi góliát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a hegyi góliát testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi góliát bal lábát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 12 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 74, gyógyulás: 65, összesen: -9 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy quwarg szellem.

Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 406 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem ködlő potrohát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt hadúr.

Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr foszladozó fejét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 104 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az élőholt hadúr jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 68, gyógyulás: 62, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 bozontfonatot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1212 (limit: 1475), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 105047.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. [26 pontot használtál fel, van még 449.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[182,97] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő hordóagyú mameluk mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk szőrös testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra rohansz. {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a hordóagyú mameluk jobb vállát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 25 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 51, gyógyulás: 93, összesen: +42 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy quwarg szellem száll szembe veled.

Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 413 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a csontgólem testét. Kritikus ütés! (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a csontgólem bal lábát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) {GYD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a csontgólem bal lábát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a csontgólem fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 250, gyógyulás: 139, összesen: -111 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 manifeszt.nyúlványt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1214 (limit: 1475), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 105257.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [181,96] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
- Ó, ezt nem! - kiáltod, és kirohansz a teremből. Az óriás arcán széles vigyor terül szét, amikor újra meglát, majd kedvesen megjegyzi: - Sebaj, majd legközelebb! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy ekharion. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy bolyongó lidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

(Továbbmész...) [181,95] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 413.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[180,94] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy áeratikus hasnyák. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy animált hókutya. Amikor elhal a zaj, előmászol. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [180,93] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy magger. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt ősmágus ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. [12 pontot használtál fel, van még 401.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +300 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 401.]

be 121 bemész a 121. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

ek 7 5 20 t. energia kisütése: 7 5 20
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+20 csapdaészlelés.) [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 401.]

lm 4 9 10 mozogsz 4 9 10
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

lm 11 12 15 mozogsz 11 12 15
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

lm 16 18 20 mozogsz 16 18 20
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

lm 24 26 27 mozogsz 24 26 27
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

lm 30 32 34 mozogsz 30 32 34
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

lm 35 37 39 mozogsz 35 37 39
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

lm 41 44 47 mozogsz 41 44 47
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

lm 48 50 52 mozogsz 48 50 52
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

lm 55 58 59 mozogsz 55 58 59
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

lm 60 mozogsz 60
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 396.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés).

[40 pontot használtál fel, van még 356.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 316.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés).

[40 pontot használtál fel, van még 276.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 236.]

tf 1 36 fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [36 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 11, 5.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 398 pontot. A következő körben tehát 598 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT)
Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből...

KÖDMEDÚZA (449. SZÖRNY)
Az Árnyékvilágban mindennek, ami a valós világban létezik, van valamiféle torz tükörképe - ahogy a szárazföldeknek, úgy az óceánoknak is. Az óceánok mélyén az iszonyatos nyomás miatt néha repedések keletkeznek a két dimenziót elválasztó szöveten, és ezen teremtmények suhannak át a valós világba. Teremtmények, amelyek esszenciája a nemlét, tápláléka pedig az élők energiája. E lények ködszerű testét a valódi tenger gyorsan szétmosná, ezért a felszínre emelkedve, a szárazföldön kezdenek vadászni. Ezek egyike a tudat nélküli ködmedúza. Legfeljebb mágikus fegyverrel sebezheted meg, és azok közül is a szúrófegyverrel nem sokat érsz laza ektoplazmájával szemben. Szerencsére, a mágiával szemben nem ellenálló. Óvakodj az érintésétől (csak direkt FT paranccsal fogod megtámadni).

BUGGYANTOTT TOJÁS (2. RECEPT)
Az étel alapja egy grifftojás lesz. Először egy kis vizet (úgy 5 cseppet) kell feltenni forrni, belerakni egy mákrózsa virágot, ennek a leve fogja megadni a főzet zamatát. Amint a víz elegendően forró lesz, jöhet a grifftojás! Elég csak beledobnod, s azonnal megbuggyan. Több dolgod nem maradt, ha a recept szerint jársz el, csupán az elfogyasztás. Különös dolog történik, azonnal fiatalodsz egy évet! A recept elkészítése (evéssel együtt) 4 TVP-nyi időt vesz igénybe. [Az étel elkészítéséhez legalább 3-as szintű főzés szakértelemre van szükség.]

FŰSZERES TOJÁSRÁNTOTTA (13. RECEPT)
Végy két tojást! Az egyik grifftől legyen, a másik quwargtól! A két tojást törd fel, tartalmukat az üstbe rakd! Ezután nyiss ki 3 fűszerkeverék tasakot, és szórd meg alaposan a rántottát. Röpke 3 TVP-nyi idő alatt kész is az étel, melyet jóízűen elfogyaszthatsz. Az így főzött - nem olcsó - rántotta hatása briliáns lesz: ha a fordulód végéig, akár szörnynél, akár labirintusban aranyat találsz, dupla annyit fogsz találni. Fairlight papokra kicsit máshogy hat az étel, valószínűleg az étkezés előtt elmormolt imáiknak köszönhetően: náluk a szorzó 2 és félszeres. Persze azért a kincskeresésben mutatott szerencsésségnek is vannak korlátjai, a prémium aranymennyiség soha nem lehet több a karakter szintje * 10-nél (Fairlight papoknál karakter szintje * 15-nél). Az étel elkészítéséhez legalább 12-es szintű főzés szakértelemre van szükség.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 257. fordulód.

Erő: 24 (51) Szint: 30 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 50 (53) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (31) Védekezés: 52 (58) Menekülés: 30 % Életkor: 35/255 év
Egészség: 20 (31) Életpont: 690/504 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (45) Varázspont: 961/21 Pénz: 1997 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 60/37 Pszi pont: 146/126 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3091 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 40 501 TP-t kaptál. Jelenleg 3 190 692 TP-d van. A következő szinthez még 309 308 TP szükséges. Trófeáid: lidérckirály, mammut zombi, élőholt ősmágus. A 206. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2080 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 25/55 szúrófegyverek: 25/54 (+2%)
vágófegyverek: 25/30 ütőfegyverek: 25/94 (+20%) lőfegyverek: 27/94 (+2%)
dobófegyverek: 15/60 (+30%)

Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -29.); hajító csillag (#939) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
180,93 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 139/81 (+136%) 2. nyomkövetés: 45/95 (+20%) 3. mászás: 16/17
4. csapdakészítés: 30/84 (+7%) 5. csapdaészlelés: 25/91 (+2000%) 6. gyógyítás: 9/88
7. titkosírás: 9/22 8. felderítés: 21/52 9. szörnyidomítás: 13/48
10. teológia: 47/55 (+24%) 11. taumaturgia: 48/76 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 12/5 (+9%) 14. harcművészetek: 29/21 15. zene: 6/45
16. szörnyismeret: 14/25 17. pszi: 16/29 (+7%) 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 7/49 20. vitalitás: 7/22 21. bányászat: 30/65 (+9%)
22. testépítés: 6/1 (+245%) 23. úszás: 15/75 24. főzés: 17/85 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 135 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165) vámpirizáció (#1) (15,0)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 2)
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): 121. labirintus (184,93). cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1214 (limit: 1475), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 105257.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 59 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 454 TU szükséges.)
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 álompor (#396) 7 amniosz (#203) 2 aranygyűrű (#193)
1 aranytoll (#572) 1 bakkura csizma (#96) 6 bordacsont (#16)
2 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 ezüst karkötő (#158) 5 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
2 ezüstshuriken (#327) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szöges bőrpajzs (#66) 2 tolmokov-koktél (#351) 1 varázskő (#305)
2 vas dobónyíl (#189) 1 vashegyű nyíl (#176) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
414 arany (#50) 1 bozontfonat (#1563) 1 hókutya nyakörv (#1077)
1 kaja (#2) 4 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 ork csodaszer (#1228)
1 pular kristály (#239) 5 ragasztó (#83) 1 rézdarab (#70)
1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

179 180 181 182 183
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
(180,93) magger (#747), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 43. jellempróba
(180,94) Fairlight oltár, áeratikus hasnyákok (#243), élőholt tigris (#766)
(181,95) kputtyintó csalán (#247), quwarg boly (#359), Fairlight oltár, 22. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(181,96) Chara-din monolitja (#534), oltár, 28. jellempróba, ekharion (#232)
(182,97) hordóagyú mameluk (#254), quwarg szellem (#676), csontgólem (#392), Raia oltár, érclelőhely
(182,98) érclelőhely, hegyi góliát (#244), quwarg szellem (#676), élőholt hadúr (#371)
(182,99) hegyi góliát (#244), szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), asztrális vortex (#2324), érclelőhely
(182,100) hegyi góliát (#244), animált hókutya (#651), élőholt ősmágus (#179), művészi porolit (#720), érclelőhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.11.07 09:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (H‹si babérok -> 4.)
˙

Üzenet küldése a karakternek