255. forduló, 257. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. febr. 8. 20h:50'
EZ A 986. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD
987. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [203,115] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+234 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+65 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-gyűjtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 626.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 626.]

vv 224 182 364 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 626.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 624.]
Fürgén varázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 622.]

v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 617.]

vv 26 57 12 elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 615.]
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 615.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 613.]

vv 24 4 27 elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 611.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 609.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 607.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 602.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 592.]

ek 134 152 1 t. energia kisütése: 134 152 1
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 587.]

ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 577.]

p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 572.]

* 3. KP: ek 40 4 0 t. energia kisütése: 40 4
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 20 TVP-t. [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 592.]

* 4. KP: vv 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 590.]

* 5. KP: ef 1 0 0 energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 580.]

* 6. KP: ef 5 520 0 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 545.]

* 7. KP: h 1602 2 16 használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 16 kaját. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 8 pirkitet kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 542.]

ba 675 nem támadod a 675. szörnyet
BA 675 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

tno 3 6 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

tno 2 6 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 59 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 542.]

m 4 mozogsz délre
[203,116] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gólem. {védettsége: 50 szúró, 300 vágó, 50 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gólem fémes combját. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a ryuku gólem fémes combját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 5 735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 127, gyógyulás: 151, összesen: +24 ÉP}

Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy termikfészket. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [6 pontot használtál fel, van még 536.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Ah, jól sejtetted! Egy rejtőző termikfészek lapul meg itt. Mindenre felkészülve lépsz be, készen arra, hogy teljesen kipucold a fészket. Egy gubót látsz magad előtt. Áldod az óvatosságodat, amikor megböködöd, és egy félig bebábozódott alak emelkedik ki belőle. Valaha ősquwarg lehetett. {max. életpontja: 501-550.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod az ősquwarg jobb középső lábát. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) Cápafoggal több döféssel felnyársalod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Teriád lándzsával jól megszúrod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Cápafoggal épp hogy megszúrod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ősquwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Az ősquwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] 12 500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 904, sebződés: 227, gyógyulás: 207, összesen: -20 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 1 aenouth ködkürtöt találtál. (ld. enc.) Mindenfelé gubók sorakoznak. Fel kell égetni ezt a helyet, mielőtt kikelnek. Azonban az egyik megmozdul, vele még mindenképpen meg kell küzdened. Ellenfeled egy termik ősquwarg! {támadása: 48.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 252 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod az ősquwarg testét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Cápafoggal megbököd az ősquwarg jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 12 461 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 116, gyógyulás: 127, összesen: +11 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 3 szent jogart. Mozgást észlelsz a periférikus látásoddal. A mindenit, egy termik smaragd drakón ront rád! {támadása: 52.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 308 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (43 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a smaragd drakón csontos pofáját. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a smaragd drakón fejét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A smaragd drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 15 170 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 168, gyógyulás: 126, összesen: -42 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 2 szent jogart. A mindenit! Egy bebábozódott ősquwarg támad rád! Hát ez hogyan került ide!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 252 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősquwarg jobb hátsó lábát. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Cápafoggal megbököd az ősquwarg testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] 12 461 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 117, gyógyulás: 130, összesen: +13 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 1 tudás gyöngyét találtál. Mindenfelé gubók sorakoznak. Fel kell égetni ezt a helyet, mielőtt kikelnek. Azonban az egyik megmozdul, vele még mindenképpen meg kell küzdened. Ellenfeled egy termik Thargodan zsoldos!

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a Thargodan zsoldos izmos testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Teriád lándzsával megdöfködöd a Thargodan zsoldos jobb lábát. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Cápafoggal megérinted a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan zsoldos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 14 798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1018, sebződés: 142, gyógyulás: 222, összesen: +80 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is! Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 516.]

m 2 mozogsz keletre
[204,116] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy termikfészket. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ősdentor közeledik. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 56 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor testét. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Cápafoggal megdöfködöd az ősdentor jobb lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 62 életpontot vesztettél. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 4 642 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 139, gyógyulás: 116, összesen: -23 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. [6 pontot használtál fel, van még 510.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Belépsz a termikfészekbe. Odabent félhomály uralkodik. Ahogy hozzászoksz az áporodott levegőhöz, körülnézel. Meg kell purgálni ezt a rémes helyet! - töprengesz, miközben óvatosan körülnézel. Elővigyázatosságod nem is hiábavaló, hiszen az egyik gubóból egy dűnelord emelkedik ki, és támad rád. {max. életpontja: 601-700.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 150 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a dűnelord testét. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a dűnelord jobb oldalát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-1 varázspont.) A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény huhog! 38 életpontot vesztettél. Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. 150 életpontot vesztettél. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dűnelord testét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Cápafoggal megbököd a dűnelord jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 150 életpontot vesztettél. A dűnelord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 14 795 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 847, sebződés: 661, gyógyulás: 179, összesen: -482 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 1 ezüsttollú nyilat. Behörpintesz egy adag sötét italt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +653 életerő.) Mindenfelé gubók sorakoznak. Fel kell égetni ezt a helyet, mielőtt kikelnek. Azonban az egyik megmozdul, vele még mindenképpen meg kell küzdened. Ellenfeled egy termik törpe kínzómester! {max. életpontja: 1051-1150.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával többször eltalálod a törpe kínzómester testét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a törpe kínzómester bal lábát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A törpe kínzómester pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Teriád lándzsával megdöfködöd a törpe kínzómester fejét. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a törpe kínzómester testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A törpe kínzómester kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1243, sebződés: 313, gyógyulás: 282, összesen: -31 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. A mindenit, itt te életveszélyben vagy! Nem is habozol, gyorsan olajra lépsz. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Ügyességed TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 502.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[205,116] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Kitaszított. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+11.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 122 életpontot vesztettél. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Kitaszított testét. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Cápafoggal megkarcolod a Kitaszított jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sajnos nem sikerült a Kitaszított minden csapását hárítanod. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 trikornis nyereg [trikornis nyereg ládikóba-> (186,106)-> 240 arany, -2 ÉP]. 5 447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 174, gyógyulás: 112, összesen: -62 ÉP}

Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+4 kaja.) Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+4 kaja.)

(Továbbmész...) [206,116] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kazmárt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy termikfészket. Észreveszel egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy csodabazárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ekharion közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 34.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod az ekharion testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Cápafoggal eltalálod az ekharion nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ekharion egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 35 aranyat. 2 483 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 6, gyógyulás: 46, összesen: +40 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 462.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Ah, jól sejtetted! Egy rejtőző termikfészek lapul meg itt. Mindenre felkészülve lépsz be, készen arra, hogy teljesen kipucold a fészket. A csend szinte tapintható, így megugrasz picit, amikor hirtelen zajt hallasz. Megpördülsz, egy spóráktól fertőzött Ekhnagorhu néz veled farkasszemet. Te támadsz először!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. 266 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Ekhnagorhu testét. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Cápafoggal megérinted az Ekhnagorhu testét. Kritikus ütés! (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az Ekhnagorhu belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 40 életpontot vesztettél. Az Ekhnagorhu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 pirkitet. 14 075 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 769, sebződés: 149, gyógyulás: 111, összesen: -38 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 1 destabilizátort találtál. (ld. enc.) Egy gubót látsz magad előtt. Áldod az óvatosságodat, amikor megböködöd, és egy félig bebábozódott alak emelkedik ki belőle. Valaha Thargodan zsoldos lehetett. {egyik sebzési módja: 2x 5d8+8.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Thargodan zsoldos belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Teriád lándzsával jól megszurkálod a Thargodan zsoldos testét. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Cápafoggal megkarcolod a Thargodan zsoldos fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
14 853 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 166, gyógyulás: 225, összesen: +59 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 1 destabilizátort. Mindenfelé gubók sorakoznak. Fel kell égetni ezt a helyet, mielőtt kikelnek. Azonban az egyik megmozdul, vele még mindenképpen meg kell küzdened. Ellenfeled egy termik ősquwarg! {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 60 ütő ellen.}

Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Cápafoggal tökéletesen perforálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Teriád lándzsával megérinted az ősquwarg testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted az ősquwarg óriási ízelt lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ősquwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 34 arany, -2 ÉP] 12 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 229, gyógyulás: 46, összesen: -183 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 1 mihlanil dobótőrt. Félhomály és bűz tompítja az érzékeidet, mégis időben észleled, amikor egy spórafertőzött dűnelord támad rád. {max. életpontja: 601-700.}

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dűnelord egyik csápját. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a dűnelord testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a dűnelord kígyózó csápját. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a dűnelord örvénylő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény huhog! 37 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A dűnelord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 14 736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 962, sebződés: 204, gyógyulás: 22, összesen: -182 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 1 iknegurint. Nocsak, egy mészárlásra kiszemelt áldozat! Hiszen ez egy félig-termik dűnelord! {max. életpontja: 601-700.}

Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a dűnelord testét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a dűnelord testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 39 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 150 életpontot vesztettél. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dűnelord örvénylő testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor megkarcolod a dűnelord egyik csápját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 39 életpontot vesztettél. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 14 850 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 356, gyógyulás: 20, összesen: -336 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is! Ledöntesz egy adagnyi sötét italt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +626 életerő.) Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 442.]

kt 1270 elkészíted az 1270. tárgyat
Legyártottál 1 gyémánt okulárét. Ügyességed TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 382.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 59 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

v 198 195 111 elmormolod a 198. varázslatot
59 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 100 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

kt 1218 elkészíted az 1218. tárgyat
Itt nincs szekérkaraván, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy megbűvölt utazóládát kaphass.
[0 pontot használtál fel, van még 382.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[206,115] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Látsz egy mákrózsa bokrot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy kronotapír nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 30 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír bal oldalát. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a kronotapír jobb első lábát. (5 támadással 375 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [205,114] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő ryuku gólem mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 600.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem bal oldalát. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem testét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Cápafoggal gyengén megszurkálod a ryuku gólem fémes combját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 5 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 144, gyógyulás: 30, összesen: -114 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [204,113] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

[18 pontot használtál fel, van még 348.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [50 pontot használtál fel, van még 298.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[203,112] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A templomot építette az Inkvizíció, Dornodon tiszteletére! " Találsz egy vapár cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Dornodon hívői építették. Felfedeztél egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.


(Továbbmész...) [202,112] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy termikfészket. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

[12 pontot használtál fel, van még 286.]

kt 284 3 elkészíted a 284. tárgyat (3 darabot)
Csak 2 sötét ital legyártásához van elegendő tartód. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. Legyártottál 2 sötét italt. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 276.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 276.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 276.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 1 080 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 274.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 99 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 234.]

tf 3 34 fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [34 pontot használtál fel, van még 200.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (203,112) (199,109) (199,115) (203,109) (204,112) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 15, 21.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a király szilmill. 2 kaját habzsol be a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól félisten hatalmú kalandozó helyett isteni hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +28 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 397 pontot. A következő körben tehát 597 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-GYŰJTÉS (112. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy pszi-energiát "tárolni", azaz pszi pontod regenerálódáskor a maximális értéket is meghaladhatja, annak maximum háromszoros értékéig. A nyilvánvaló használhatóság mellett (pszi gyűjtése az Olimpián való részvételre, tartalékolás), van egy speciális dolog, amelyhez ezt a képességet mindenképpen ki kellett fejlesztened: Ha pszi szakértelmed meghaladja a 19-et, nem elég a gyakorlat, a megfelelő tapasztalat megszerzésekor ("elegendő tapasztalatra tettél szert, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen") egy pszi-transzformációt (ez a pszi-gyűjtés) is végre kell hajtanod, az agykapacitásod megnövelése céljából. Ehhez a P 112 parancsot kell kiadnod, 300 pszi pontért, 30 TVP felhasználásával. Ennek hatására, ha már rendelkezel a kellő tapasztalattal, pszi szakértelmed megnő eggyel (de egyéb fejlődést nem jelent a 300 pszi pont felhasználása!) Ha a parancsot úgy adod ki, hogy még nincs meg a kellő tapasztalat, a 300 pszi pontot nem fogod elkölteni. [Megjegyzés: ha max. pszi pontod a parancs kiadásakor valamilyen okból kevesebb, mint 100, elegendő a max. pszid háromszorosát elkölteni a szakértelem megnövelésére.] Ha képességpontot költesz el, annak olyan hatása lesz, mintha azonnal megszerezted volna a kellő tapasztalatot, és ugyanúgy ki kell adni a P 112 parancsot, vagyis bárhol is állj a fejlődésben, a KNO kiegészíti a szakértelmedet a következő szinthez szükséges értékkel. Tehát ilyen magas szinten már nem annyira érdemes képességpontot használni, mint korábban. Vigyázz, a pszi gyűjtögetés jár némi hátránnyal is: ha pszi-d eléri vagy meghaladja a max.pszi-det, a kör eleji regenerálódás csak fele lesz a szokásosnak, és ilyenkor egy P parancs kiadásakor a pszi szakértelmed is fele olyan sebességgel fog fejlődni, mint egyébként. A további pszi képességekkel kapcsolatban: ha még nem tetted meg, igyekezz minél hamarabb elsajátítani a Támadó/Védő varázslatok használatának tudományát, mert különben előfordulhat, hogy egy pszi szakértelem növekedésnél nem kapsz semmit, amikor egy támadó/védő pszi képességet kaphatnál!
Ha becsillagozódik a pszi szakértelmed, akkor a következ‹ parancs elején automatikusan elmondasz egy pszi-gyűjtést, ha van rá elég VP-d és van legalább 46 TVP-d. Ha ismered a gyorsvarázslást, akkor fele TVP-ért fogod elmondani.

AENOUTH KÖDKÜRT (1554. TÁRGY)
Ez a füstszínű, hosszúkás, csavart hangszer külsőre leginkább a trikornisok szarvára emlékeztet, de bármilyen alaposan tanulmányozod is, nem tudsz rájönni, milyen lény tülkéből készülhetett. Az biztos, hogy nagyon-nagyon régi. Felülete aprólékos, művészi faragásokkal van telis-tele faragva, de ha megpróbálod kisilabizálni, mit ábrázolnak, csak borzalmat, halált, és más rémséges dolgokat látsz rajta. A tülök belül üreges, ezért a hegyénél akár meg is próbálhatod megfújni (fordulónként egyszer teheted ezt meg 15 TVP-ért), s ehhez nem szükséges zenetudás, csak jó erős tüdő (vagyis legalább 25-ös egészség). Amint megszólal öblös, átható hangján, a levegő menten lehűl körülötted, és mindent ellep a homály és a köd, akárhol is vagy. Aztán a Kárpit meghasad, és egy szörnyű, síron túli lény közeledik feléd... Brrr! Bármilyen bátor is vagy, a ködkürtöt egy fordulóban csak egyszer fújhatod meg.

DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY)
Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah elsőáldozója vagy. Papi hited: 53. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 256. fordulód.

Erő: 32 (60) Szint: 39 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 37 (52) Támadás: 66 (69) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 35 (57) Védekezés: 79 (86) Menekülés: 15 % Életkor: 71/128 év
Egészség: 33 (48) Életpont: 1054/978 Jellem: gonosz (459) Tul. pont: 4
Szerencse: 32 (67) Varázspont: 1288/57 Pénz: 12344 arany Kép. pont: 57
Tudatpont: 88/22 Pszi pont: 231/181 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 8
Eddig összesen 3057 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 182 489 TP-t kaptál. Jelenleg 7 519 298 TP-d van. A következő szinthez még 580 702 TP szükséges. Trófeáid: leviathán lárva, ro'galhal kísértet, ében tigris. A 241. fordulódban 7252 arany került a bankszámládra. 7286 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/60 ökölvívás: 9/90 szúrófegyverek: 40/33 (+16%)
vágófegyverek: 24/0 ütőfegyverek: 10/4 lőfegyverek: 23/21
dobófegyverek: 29/89 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -17.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 -34.); mihlanil dobótőr (#599) (35 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
202,112 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 229
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp teriád lándzsa fegyverre kenve.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/72 2. nyomkövetés: 50/19 (+10%) 3. lopás: 4/32
4. mászás: 14/10 5. csapdakészítés: 16/41 6. csapdaészlelés: 10/34
7. gyógyítás: 27/27 8. titkosírás: 4/80 9. felderítés: 29/72 (+62%)
10. szörnyidomítás: 11/21 11. teológia: 57/1 (+23%) 12. taumaturgia: 42/62 (+9%)
13. szerencsejáték: 4/3 14. versengés: 10/89 15. harcművészetek: 1/47
16. zene: 15/83 17. szörnyismeret: 21/78 18. pszi: 19/12 (+16%)
19. zárnyitás: 21/40 20. vadászat: 55/66 21. vitalitás: 3/63
22. bányászat: 31/11 (+5%) 23. testépítés: 1/94 24. úszás: 15/88
25. főzés: 12/45 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
dehidrátor (#151), bűbájlidérc (#761), massza (#217) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), átokosztó (#372) (csak egyszer), aranyfecske (#283), hattyúkirály (#776), quwargok (#9093)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), városi sámán (#675)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) halálvarázslat (#124, 50 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) tolvajvér (#364) tulajdonságpajzs (#26)
a lélek védelme (#57) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +19 lopás ellen) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK
király szilmill (#7459) (+6 védettség) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +57 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Látogass meg birodalmamban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). barbár barlang (692): 107. labirintus (254,73). tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 107, 121, 122, 123, 126, 127, 129, 130, 131, 136, 171, 192, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 40, 41, 43, 44, 46, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 66. Szerzett pont: 6624. Beállított erő: 0 Összpont: 30396

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, ek 134 152 1, ek 145 2, p 72.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 73 TU. szükséges még: 37 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 359.72 kg Megterheltség: 124%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 301 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 csuklyavirág (#133) 1 grákóbőr (#41) 6 isteni könnycsepp (#260)
10 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 2 mithril (#352)
2 moa gyémánt (#385) 1 mocsári penke (#148) 22 pirkit (#153)
2 pular kristály (#239) 1 quwarg tojás (#360) 3 tinta (#101)
2 trikornis szarv (#198) 1 varányszem (#30) 2 varázskő (#305)
1 vas dobónyíl (#189) 21 vasérc (#152) 109 víz (#27)
2 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
465 arany (#50) 1 aenouth ködkürt (#1554) 2 destabilizátor (#1275)
1 ezüstdarab (#326) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 gyémánt okuláré (#1270)
1 iknegurin (#541) 1 mákrózsa virág (#56) 2 manaszilánk (#2686)
1 mihlanil dobótőr (#599) 1 móri gyümölcs (#116) 18 sáfránypor (#211)
1 sárkányfog (#617) 5 szent jogar (#150) 1 tudás gyöngye (#522)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

201 202 203 204 205 206 207
111
112
113
114
115
116
117
(202,112) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), termikfészek (#2685), oltár
(203,112) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(203,116) ryuku gólem (#394), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), termikfészek (#2685), egy ismeretlen isten rúnaköve, ősquwarg (#300), smaragd drakón (#321), Thargodan zsoldos (#310)
(204,113) 40. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár
(204,116) ősi csatamező (#263), termikfészek (#2685), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ősdentor (#282), dűnelord (#341), törpe kínzómester (#681)
(205,114) ryuku gólem (#394), 48. jellempróba
(205,116) 40. jellempróba, Kitaszított (#962)
(206,115) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 35. jellempróba, kronotapír (#286)
(206,116) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, termikfészek (#2685), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, ekharionok (#232), Ekhnagorhu (#291), Thargodan zsoldos (#310), ősquwarg (#300), dűnelord (#341)

Üzenet küldése a karakternek