Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 22. 10h:04' EZ A 672. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD 673. játékheted kezdete: júl. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1864 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. Semmi hatás! Távolról becsületjel varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis herceg bal első lábát. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával súrolod a trikornis herceg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Húsodat át- meg átjárja a trikornis herceg szarva. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A trikornis herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3381 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 75, gyógyulás: 83, összesen: +8 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 215 99 |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
kf 1372 2 | kézbeveszed/felveszed az 1372. tárgyat a bal kezedbe |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kb 1561 1 | kiveszel a bankból az 1561. tárgyat (1 darabot) |
bb 189 250 | beraksz a bankba a 189. tárgyat (250 darabot) |
ek 116 70 313 | t. energia kisütése: 116 70 313 |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 5 189 1 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 189. tárggyal (1 darabot) |
flh 18 1590 | felt. lőfegyver haszn. 18 az 1590. tárggyal |
flh 19 189 2 | felt. lőfegyver haszn. 19 a 189. tárggyal (2 darabot) |
flh 27 189 | felt. lőfegyver haszn. 27 a 189. tárggyal |
hu 138 249 303 | hulladék: 138 249 303 |
hu 298 418 1561 | hulladék: 298 418 1561 |
hh 504 248 248 | használod az 504. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
pki 23000 | kiveszel a bankból 23000 aranyat |
be 710 213 138 | bemész a 710. épületbe |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával eltalálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1983 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 25, gyógyulás: 56, összesen: +31 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a csataremák fejét. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával párszor megpöccinted a csataremák testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+26 ÉP). Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a csataremák nyakát. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával gyengén megütöd a csataremák feléd kúszó csápját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+26 ÉP). A csataremák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
9081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1483, sebződés: 254, gyógyulás: 261, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [198,111] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy bűbájlidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled megveti a lábát, és troglodita fúvócsővel Rád lő. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az árnymanó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Feléd repül 6 troglodita tüske. Több lövedéke átfúrja a testedet. (6 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+25 ÉP). Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnymanó testét. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). (bőre védelmezi.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd az árnymanó fejét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). (bőre védelmezi.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Vámpírölővel az árnymanó több döféssel felnyársalja a testedet. (7 támadástól 363 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Az árnyak védelmeznek (+73 ÉP). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 67 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. T'vadar tőrével az árnymanó jól megszurkálja a fejedet. (6 támadástól 239 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Az árnyak védelmeznek (+48 ÉP). Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az árnymanó testét. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). (bőre védelmezi.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod az árnymanó testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). (bőre védelmezi.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Vámpírölővel az árnymanó több döféssel felnyársalja a jobb oldaladat. (6 támadástól 369 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Az árnyak védelmeznek (+74 ÉP). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 78 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. T'vadar tőrével az árnymanó nagy lendületekkel át- meg átszúrja a nyakadat. (6 támadástól 256 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Az árnyak védelmeznek (+52 ÉP). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 1424, sebződés: 1495, gyógyulás: 506, összesen: -989 ÉP}
(Továbbmész...) [197,110] Az erdőt síkság váltja fel.
v 181 188 105 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,105] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Dornodon hívei emelték.
vtn 163 163 | varázslat tanulás: a 163. varázslatot |
vtn 242 | varázslat tanulás: a 242. varázslatot |
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [196,109] A síkság után kisebb hegyek következnek.
(Továbbmész...) [195,108] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Látsz egy vaskohót. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy alanori csatamén lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot!
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor jobb oldalát. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával gyengén megütöd az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4012 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 21, gyógyulás: 96, összesen: +75 ÉP}
(Továbbmész...) [193,106] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy raaba-fát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy kronotapír. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 78, gyógyulás: 11, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [192,105] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy halálmadár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálmadár bal szárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 493 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac testét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával csak érinted a kronokukac testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ez kronoérintés volt (-3 TVP). A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1975 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 8, gyógyulás: 54, összesen: +46 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Máris repül feléd néhány bronzhegyű nyíl. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 145 életpontot vesztettél. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Cenarius szügyét. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a Cenarius fejét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+17 ÉP). Ent pásztorbottal többször eltalálod a Cenarius jobb oldalát. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a Cenarius testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A Cenarius megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+18 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 íjászkencét. (ld. enc.) 6466 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1288, sebződés: 355, gyógyulás: 200, összesen: -155 ÉP}
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,67] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Felfedeztél egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mocsári penkét.
v 181 309 63 | elmormolod a 181. varázslatot |
[309,63] Épületek tűnnek fel. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek. Hirtelen egy kalandozót pillantasz meg, amint épp kilép a Thargodan mágustorony ajtaján. Természetesen illúzió fedi az alakját, ahogyan a tiédet is. Mikor észrevesz, hosszan vizslat téged, végül határozottan megindul feléd. Vajon mit akarhat?
- Kalandozó vagy Ghalláról - ezt sokkal inkább állítja, mint kérdezi. - Egy versenyt szervezek a hozzád hasonló, kemény kalandozóknak, érdekel a dolog? - kérdi, te pedig elgondolkodsz: vajon mitől olyan furcsa ez a figura? Hogy nem mutatkozott be? Hisz ez elég gyakran előfordul. Hogy nem látsz át az illúzióján? Biztos, valami általad ismeretlen Közös Tudat tagja.
- Miről van szó? Mondjad gyorsan, mert sietek - játszod meg az igen elfoglaltat.
- Egy xh'redqen hasonulót kell becserkészni. Max. ötfős csoportokat versenyeztetek. A nevezési díj fejenként 500 ghallai arany. A hasonuló a mélysivatagban él, és csak nagyon ritkán hagyja el azt, de én történetesen tudom, hogy hol tanyázik egy - mondja, aztán pontosan elmagyarázza, hogyan találhatsz oda, a sivatag közepén álló kátránygödörhöz, ahová a hasonuló néha megmártózni jár. - Nevezni a helyszínen lehet - mondja, aztán halk pukkanással egyszerűen eltűnik!
Gyanús! Nagyon gyanús! De azért megfontolandó ajánlat. (13. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 159, délre 54 mérföldre teljesítheted.)
ef 70 509 | energia fejlesztése 70 |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
DIMENZIÓUGRÁS (163. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A dimenzióugrás a mágusok legalapvetőbb eszköze, melyek segítségével aktiválni tudják a különböző térkapukat. Használatához keresned kell egy térkaput, és ismerned kell egy másikat, amelyik ezen keresztül elérhető. (A térkapuknak afféle "színkódjuk" van: egy térkapu csak a vele azonos színkódúhoz tud elteleportálni téged.) A dimenzióugráshoz a V 163 <X> <Y> parancsot kell kiadnod 55 VP-ért és 5 TVP-ért, ahol <X> <Y> a célpont térkapu koordinátái. [Ezek a koordináták sokszor fiktívek, nem valós földrajzi helyet jelölnek: pl. lehet, hogy a célpont térkapu a Sötét Földön van, és bár V 163 310 45 paranccsal közelíted meg, ez mégsem azt jelenti, hogy a Sötét Föld ezen a létsíkon, a tengerben van...] A dimenzióugrással való mozgás beleszámít az egy körben megtehető maximális lépésszámba. Nem árt ha tudod, hogy bizonyos varázslatok megakadályozhatják, hogy átlépj a térkapukon. |
THARGODAN ILLÚZIÓ (242. VARÁZSLAT) Általában, nem sok értelme van egy illúzióvarázslatnak, amely Thargodannak álcáz - hiszen a Thargodanok ugyanúgy megtámadják egymást, mint más lényeket. Azonban a Sötét Földön megtalálható néhány groteszk "település", a Sötét Hercegek által semlegesnek kinevezett terület, ahol, bár egymást folyton kijátszva, egymást kihasználva, mégis öldöklés nélkül üzletelhetnek egymással a Thargodanok. Persze, egy ember, elf vagy más, az anyagi síkról származó lény ellenségnek számít itt is, és azonnal kivégzik. Erre a célra szolgál a Thargodan illúzió, hogy belopódzva ezekre a semleges területekre, Északtűz, Sárkányverem és Lávafolyó városába, vásárolhass a Thargodanok által összegyűjtött ősi relikviákból, vagy hogy elsajátíthasd a nagyhatalmú varázslataikat. Ezek a települések természetesen a városi teleport varázslattal is megközelíthetők. A Thargodan illúzió használatához parancsot nem kell kiadnod, automatikusan elmondod 50 VP árán, mielőtt belépnél vagy beteleportálnál egy ilyen városba. |
CENARIUS (7003. SZÖRNY) Az erdőben rejtőző kentauruszoknak is megvannak a maguk vezetői. A birodalmuk határán portyázó őrjáratok vezetője Cenarius, a délceg, megalkuvást nem tűrő, vérszomjas harcos. Legyőzésére csak akkor van esélyed, ha belülre kerülsz halálosan pontos íjának hatósugarán, ellenkező esetben hamarosan hasonlítani kezdesz a sünmedvéhez. Persze még ezután is komoly problémákba ütközhetsz, a csupa izom kentaurusz nem mindennapi ügyességgel forgatja rövid lándzsáját. |
ÍJÁSZKENCE (1225. TÁRGY) Először fogalmad sincs, hogy ezt a kis dobozt, benne ezzel a különös, színtelen, ragasztóállagú folyadékkal, mire is használhatnád. Aztán némi töprengés meghozza gyümölcsét, és ráébredsz a nemes egyszerűséggel általad csak íjászkencének elnevezett anyag felhasználásának lehetőségeire. Kend csak be vele az íjadat, valamint a nyílvesszőidet, és meglásd, sokkal hatékonyabban fogod őket a jövőben használni. Legalábbis egy ideig, míg a kence le nem kopik a fegyveredről. Játéktechnikailag ez a következőképpen néz ki: add ki a H 1225 parancsot, és a következő fordulód elejéig az elhasználódott íjászkence áldásos hatását élvezheted: eggyel többször fogsz távfegyvereddel támadni. Az akció, vagyis az íjad alapos bekenegetése 5 TVP-be kerül. Ha a fordulód során különböző lőfegyvereket használsz, mindegyikre kapod a plusz támadást, ha azonban nincsen bekészítve lőfegyvered, nem tudod a kencét felhasználni. Több íjászkence hatása természetesen nem adódik össze, sőt lerontja az egy adag által adott hatást. |
Erő: | 29 (36) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 38 (48) | Támadás: | 63 | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 31 (42) | Védekezés: | 84 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/16 év |
Egészség: | 37 (53) | Életpont: | 813/626 | Jellem: | gonosz (27) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (68) | Varázspont: | 1177/503 | Pénz: | 12331 arany | Kép. pont: | 70 |
Tudatpont: | 42/0 | Pszi pont: | 290/332 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/70 | ökölvívás: | 1/61 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 26/56 | ütőfegyverek: | 39/55 (+6%) | lőfegyverek: | 12/88 |
dobófegyverek: | 34/15 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ent pásztorbot (#1384) (140%) << vámpírkard (#358) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (5 -17.); kábító nyilacska (#1590) (18 .); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (19 -26.); vas dobónyíl (#189) (27 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/64 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 81/81 (+24%) | 3. lopás: | 3/23 |
4. mászás: | 16/54 | 5. csapdakészítés: | 16/47 | 6. csapdaészlelés: | 11/69 |
7. gyógyítás: | 8/99 | 8. titkosírás: | 3/59 | 9. felderítés: | 31/52 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 7/86 | 11. teológia: | 87/53 (+3%) | 12. taumaturgia: | 76/44 (+23%) |
13. szerencsejáték: | 8/71 | 14. versengés: | 12/70 (+8%) | 15. zene: | 14/42 |
16. szörnyismeret: | 43/14 (+34%) | 17. pszi: | 29/46 (+35%) | 18. zárnyitás: | 11/83 |
19. vadászat: | 3/85 | 20. bányászat: | 16/90 (+34%) | 21. úszás: | 2/82 |
22. főzés: | 6/88 (+16%) | 23. csapatmunka: | 2/91 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 210 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
mászol max. 260 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
ongóliant (#159), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), 9966. szövetség (#9966), Tompaeszü Nyüzsi (#3894), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
Szeretet Vándorai (#9138), kardfogú fülemüle (#146), átokmurgattyú (#225), őrjáratozó katona (#274), csápos otagi (#395), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), varkaudar hírnök (#686), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | nők (#999) | káoszcsapás (#200) | >> | férfiak (#998) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
izomernyesztés (#33) | >> | hegyi góliát (#244) | izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) | káosz szava (#207) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a főpap-jelölti rangfokozatot! |
3.) Híveim lelke sötét, akár az éjszaka. Ugye a tiéd is? [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 333-as gonoszságot]. |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 21 felderítő, 14 szabotőr, 26 harcos, 14 királynő, 7 élőholt, 7 vadász. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) azért a támadás... (221) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) a sebzés se utolsó (279) vallási öntudat (290) maffiózó (293) illúzió akasztás (331) vadászidény (351) kiontott vér (371) hármas szövetség (383) árnyak oltalma (386) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 465 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arx formázó minta (#298) | 38 | bumeráng (#249) | 1 | era formázó minta (#418) | |||
1 | Fairlight köpenye (#303) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | pszi kő (#248) | 16 | ubuk dobónyíl (#138) | 250 | vas dobónyíl (#189) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10538 | arany (#50) | 2 | íjászkence (#1225) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | óndarab (#85) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | vasérc (#152) |