254. forduló, 256. forduló, Next Generation összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 5. 12h:01'
EZ A 269. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD
270. játékheted kezdete: febr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1829
SZÁMLA : XXXX

NEXT GENERATION KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,21] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+10 tvp ). Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+374 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.) A lottó 749. hetének nyerőszámai: 3, 10, 8. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 440.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 438.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 436.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 434.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 434.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 156. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 432.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 432.]
Szupersebesen mormolsz. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 427.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 427.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. (Önanalízis: +10% főzés.) 602 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 425.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

ek 273 11 405 t. energia kisütése: 273 11 405
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 11 VP-nél kevesebb, plusz 5 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 425.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+172 életerő). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 420.]

h 473 használod a 473. tárgyat
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 1 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 420.]

kt 449 elkészíted a 449. tárgyat
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Legyártottál 1 kristályfolyadékot. Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 415.]

fkt 312 15 1 felt. készítesz a 312. tárgyat (15 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[190,21] Szűnni nem akar a zöld síkság.


(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 189 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó testét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 4541 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

(Önanalízis: +8% versengés.)
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [189,21] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy kronotapír nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi hatás! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronotapír fejét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronotapír tekergő ormányát. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+133 életerő). [-50 varázspont.]

(Továbbmész...) [188,20] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Felfedeztél egy kék orchideacserjét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

[42 pontot használtál fel, van még 359.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[187,20] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy kék orchideacserjét. Találsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy totemoszlopot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zoloboo sámán. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 170 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával többször eltalálod a zoloboo sámán testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy trikornis herceg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.


(Továbbmész...) [186,20] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Észreveszel egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy malmot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).


(Továbbmész...) [185,19] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. (Önanalízis: +11% bányászat.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy woorgard. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 148 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a woorgard bal oldalát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor megcsapod a woorgard testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Egészséged TF-elődött. [29 pontot használtál fel, van még 330.]

m 6 mozogsz nyugatra
[184,19] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy magger. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a magger bal oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magger testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

[9 pontot használtál fel, van még 321.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. (Önanalízis: +57% felderítés.) [50 pontot használtál fel, van még 271.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[183,18] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Maitreya Mahagatta irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy roguena közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a roguena testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1919 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Továbbmész...) [182,17] Még mindig füves síkságon vagy.

Találsz egy ősi csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy Tguarkhan irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [181,16] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Dae. [27 pontot használtál fel, van még 244.]

ep 720 110 építed a 720. tárgyat 110 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 302 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 144.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

ek 42 5 t. energia kisütése: 42 5
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 30 varázspontot. [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 144.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 143.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bájital (15 ap), bronzhegyű lándzsa (183,31)-> (10 ap), szürke bőrkesztyű (183,31)-> (kudarc), összesen 25 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 138.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+116 életerő). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 133.]

fkt 449 2 1 felt. készítesz a 449. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

bb 391 3 beraksz a bankba a 391. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 polip szívókát. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

fkt 119 5 1 felt. készítesz a 119. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 128.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 269. játékheted és a 255. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 128.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 29, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 128 pontod maradt, ebből a következő körre 128 pontot vihetsz át. Kapsz még 396 pontot. A következő körben tehát 524 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Next Generation, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Raia főpapja vagy. Papi hited: 270. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 255. fordulód.

Erő: 30 (37) Szint: 27 Merészség: 7/5 Magasság: 144 cm
IQ: 36 (43) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 82 Menekülés: 30 % Életkor: 35/47 év
Egészség: 30 (35) Életpont: 476/476 Jellem: jó (668) Tul. pont: 7
Szerencse: 41 (52) Varázspont: 876/72 Pénz: 6398 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 194/231 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 1767 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11904 TP-t kaptál. Jelenleg 2078733 TP-d van. A következő szinthez még 221267 TP szükséges. Trófeáid: Bufa hírnöke, vezérfarkas, szánalmas pondró. A 221. fordulódban 6136 arany került a bankszámládra. 7087 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/51 ökölvívás: 31/49 (+7%) szúrófegyverek: 14/26 (+6%)
dobófegyverek: 29/43 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (210%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/39 2. nyomkövetés: 52/10 (+9%) 3. mászás: 11/71
4. csapdakészítés: 19/29 (+6%) 5. csapdaészlelés: 17/57 6. gyógyítás: 42/40
7. titkosírás: 3/87 8. felderítés: 25/71 (+57%) 9. szörnyidomítás: 11/87
10. teológia: 69/89 (+40%) 11. taumaturgia: 56/66 (+10%) 12. versengés: 12/29 (+8%)
13. harcművészetek: 27/36 14. zene: 12/89 15. szörnyismeret: 27/47
16. pszi: 22/42 (+1%) 17. zárnyitás: 15/4 18. vadászat: 4/46
19. vitalitás: 1/31 20. bányászat: 15/79 (+11%) 21. úszás: 7/64
22. főzés: 12/80 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 8 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) varázspáncél (#156)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> szürke rinocérosz (#346)
tűzeső (#61) >> halálhozó (#419) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177) tűzeső (#61) >> smaragdgólem (#417)
tűzeső (#61) >> borzalmas varkaudar (#166) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
izomernyesztés (#33) >> kronotapír (#286) villámcsapás (#50) >> Orkhan Thai (#238)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> Ek'Hor (#977) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181)
tompítás (#40) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tompítás (#40) >> csontváz lord (#177) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tüskepajzs (#30) >> halálhozó (#419)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!
2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bájital (#261) 3 borkonyó bibe (#312) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 fiatalság itala (#473) 2 kaja (#2) 3 polip szívóka (#391)
1 púderkő (#119) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 21 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 1 halcsont (#390) 1 kristályfolyadék (#449)
1 rothasztó talizmán (#815)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(181,16) Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba
(182,17) ősi csatamező (#263), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(183,18) Elenios oltár, művészi porolit (#720), roguena (#779)
(184,19) magger (#747)
(185,19) érclelőhely, woorgard (#231)
(186,20) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), malom (#1204), 39. jellempróba
(187,20) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), szent liget (#439), barátság szent tüze (#484), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), totemoszlop (#505), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), zoloboo sámánok (#230), trikornis herceg (#261)
(188,20) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), trikornis herceg (#261)
(189,21) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), kronotapír (#286)
(190,21) kék rothasztó (#421)

Üzenet küldése a karakternek