251. forduló, 265. forduló, Lady Változás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 23. 12h:10'
EZ A 303. JÁTÉKHETED, 254. FORDULÓD
304. játékheted kezdete: márc. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,51] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 14. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 moa katalizátort (5000 arany).
Musashi Akira , amikor összefutottatok, adott neked 2 ezüstshurikent. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+16 tvp ). Az aranytermő erszény 35 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. Varázserőd regenerálódik. (+178 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 808. hetének nyerőszámai: 11, 19, 5. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 14 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 415.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 410.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 405.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 100% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 400.]

bb 70 20 beraksz a bankba a 70. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

h 1602 17 20 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 16 szögletes kő beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 1 xirnox szivet kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 397.]

lm 12 10 1 mozogsz 12 10 1
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [12. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [11. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Haladsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [9. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [8. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.) Elértél a lépcsőhöz. Kimész. [77 pontot használtál fel, van még 320.]

h 1167 7 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag istenek eledelét. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Isteni finom! Visszatér tőle az erő fáradt végtagjaidba. (+105 életerő.) 335 tapasztalati pontot kaptál. [6 pontot használtál fel, van még 314.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[125,51] Fák, mindenütt csak fák.


(Továbbmész...) [126,50] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy áeratikus hasnyák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs van rajta.) [+4% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák egyik karját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. [+1% tau] Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,49] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Találsz egy templomot. Chara-din híveié.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
Találkozol Misty Rose-zal. Sheran hittérítője. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ryuku csapásvezető trófea, egy jégtroll trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat győzelmet. Ellenfeled gratulál neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[27 pontot használtál fel, van még 287.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[128,48] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ekharion bébi. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 89 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi lába tövét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az ekharion bébi lába tövét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az ekharion bébi bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 27 életpontot sebeztél. [+2% teo] Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy grok-képződményt. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [129,47] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy quwarg királynő. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 102 életpontot sebeztél. [+4% tau] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg királynő jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 35 életpontot sebeztél. [+2% teo] A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Marcho Ven-Saak formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a bundás csirmáz fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy patak van. Délre egy tavacska van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

(Továbbmész...) [130,46] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebesített manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontpálcával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. [+1% teo] A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Csontpálcával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. [+1% teo] A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Storm egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy régészeti lelőhelyet. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz keletre egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [59 pontot használtál fel, van még 228.]

kb 152 153 1103 kiveszel a bankból a 152. tárgyat (153 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 66 vasércet. Kiveszel a bank széfjéből 100 pirkitet. Kiveszel a bank széfjéből 1 üllőt. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

kt 176 10 elkészíted a 176. tárgyat (10 darabot)
Itt nincs vaskohó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy vashegyű nyilat készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 228.]

bb 152 153 1103 beraksz a bankba a 152. tárgyat (153 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 71 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 105 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 1 üllőt. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

a 13 5378 1 átadod a 13. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 kőkalapácsot Musashi Akira részére. [5 pontot használtál fel, van még 223.]

aa 187 176 328 átadod a 187. tárgyat a 176. tárgyat a 328. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 mérgezett vasnyilat Musashi Akira részére. Sajnos nincs nálad vashegyű nyíl. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3 Thargodan esszenciát Musashi Akira részére. [10 pontot használtál fel, van még 213.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[131,45] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy épület van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

(Továbbmész...) [132,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ki-Nyú Vacc vigyorog kajánul. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy épület van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,44] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bunthar került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a bunthar fejét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a bunthar jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. [+1% teo] Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bunthar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 186.]

m 6 mozogsz nyugatra
[132,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy homokféreg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a homokféreg testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a homokféreg ízelt testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A homokféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a homokféreg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a homokféreg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A homokféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Daleron Kawer formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy régészeti lelőhely van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [9 pontot használtál fel, van még 177.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

23 24 25 26 27 28
8 9 10 11
22 7 12 29
38 39 40 41
1
21 6 35 37 44 42 13 30
36 2 43
20 5 14 31
4 3 16 15
19 18 17 34 33 32
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 126. labirintus térképe. A bejárat innen nyugatra 81, délre 219 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 167.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

16
24 23 20
17
21 18 14
22 11 15
12
3 19
10 13
2
8
4 5 9
1
6 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
24: 2. térkép 1. pont
20 1 3
7 10
2
19 18 8
9
4
6
15
21 17
5
11
16 14
22 25
26
12
23 24 27 13
lépcsõk hova visznek:
3: 1. térkép 23. pont

Ez a 127. labirintus térképe. A bejárat Sárkányverem központjától nyugatra 3, délre 99 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 157.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

30
22 24 33
26 28
31
25 27 29 32
23 21
10 8 6 7
14
20
9 2
15 13 5
19 17
3
11
16 1
18 12 4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 134. labirintus térképe. A bejárat innen nyugatra 60, délre 198 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 147.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

1
4 3 2 23
7
21 25
5 6 15 24
27
12 13 14
22 26
10 31
28
29
16
8
11 32
20
9 17 18 19 30
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
20: 2. térkép 1. pont
19 17 15 13
11 9 6
7
18 16 14 12 10 8 3 4
27
26
22
2 5
28 25
20
29
24 23 1
21
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 20. pont

Ez a 128. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 231, délre 96 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 137.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

10 7
9 6
8 5
4
11 3
12 2
13 1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
7: 2. térkép 1. pont
10: 3. térkép 23. pont
13: 2. térkép 3. pont
4 1
2 12 15 18
5 6
10 11 14 17
13 16 19 20 7
23 26 29 31 8
21 22 25 28
32 9
3 24 27 30
33 34
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 7. pont
2: 1. térkép 10. pont
3: 1. térkép 13. pont
34: 3. térkép 1. pont
22 20 18 16 15
23
21 19 17 14
13 12
11 10
9 7 5 3
1
8 6 4 2
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 34. pont
23: 1. térkép 10. pont

Ez a 124. labirintus térképe. A bejárat innen nyugatra 30, délre 78 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 127.]

ef 6 505 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 85.]

szk 396 keresed a 396. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Ezt a tárgyat ebben a fordulóban nem használhatod többször! [0 pontot használtál fel, van még 85.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 82.]

* 4. BP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+12 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 52.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 25, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 4 kaját nyel le a törpemammut. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 52 pontod maradt, ebből a következő körre 52 pontot vihetsz át. Kapsz még 395 pontot. A következő körben tehát 447 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA KATALIZÁTOR (386. TÁRGY)
Ez egy színaranyból készült, maroknyi, üreges gömb, amelynek felületén kilenc bemélyedés van - ezek mérete változó. Ahogy megérinted, forró bizsergés fut végig rajtad: a katalizátor mágikus erejű! Vajon mik lehetnek azok a tárgyak, amelyeket a katalizátorba beillesztve, megindul a régmúlt idők mágusai által tervezett folyamat?

KARAKTERLAP

Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight főpapja vagy. Papi hited: 311. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 254. fordulód.

Erő: 31 (36) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 166 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 20 Agresszió: 6 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 26 (30) Védekezés: 50 Menekülés: 30 % Életkor: 43/43 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 320/258 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (29) Varázspont: 565/16 Pénz: 9909 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/1 Pszi pont: 140/120
Eddig összesen 1572 szörnyet (6 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 7138 TP-t kaptál. Jelenleg 704114 TP-d van. A következő szinthez még 95886 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, norpadolótika, renegát törpe. A 164. fordulódban 5071 arany került a bankszámládra. 7352 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 16/51 (+12%) ütőfegyverek: 24/97 (+1%) dobófegyverek: *24/100

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (200%) << pásztorbot (#513) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bogyógránát (#430) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/29 2. nyomkövetés: 41/0 (+13%) 3. lopás: 4/87
4. mászás: 9/104 (+3%) 5. csapdakészítés: 19/56 (+6%) 6. csapdaészlelés: 14/106
7. gyógyítás: 48/102 8. titkosírás: 3/19 9. felderítés: 14/107
10. szörnyidomítás: 14/84 11. teológia: 28/95 (+11%) 12. taumaturgia: 47/93 (+13%)
13. szerencsejáték: 7/18 14. versengés: 9/0 15. zene: 27/65 (+34%)
16. szörnyismeret: 23/101 17. pszi: 16/63 (+8%) 18. zárnyitás: 1/4
19. vadászat: 11/12 20. bányászat: 33/57 (+7%) 21. főzés: 10/94 (+12%)
22. csapatmunka: 3/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1367. karakternek
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 3 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274), nektorafot (#355) szuper hálócsapdával (#274), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219)
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
Vértestvérek (#9146), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Musashi Akira (#5378)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> Tguarkhan (#212) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177) elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044)
varázsvédelem (#34) >> sötét főgnóm (#136) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) varázsvédelem (#34) >> nektoraf (#355)
védelem sav ellen (#36) >> fémbontó szójer (#150) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
varázsvédelem (#34) >> drónkeselyű (#208) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186) oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)
varázsvédelem (#34) >> bandita (#758) varázsvédelem (#34) >> lajhárlord (#757)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756) tükörpajzs (#101) >> lábascet (#647)
fehér glóbusz (#47) >> fagyféreg (#640) varázsvédelem (#34) >> smaragdgólem (#417)
varázsvédelem (#34) >> troll ritualista (#365) varázsvédelem (#34) >> varkaudar kósza (#347)
varázsvédelem (#34) >> élőholt quwarg (#202) varázsvédelem (#34) >> Morbid (#127)
varázsvédelem (#34) >> quwarg szabotőr (#301) varázsvédelem (#34) >> ork sámán (#345)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar mágus (#128) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)
elektromos pajzs (#51) >> földsárkány (#359) varázsvédelem (#34) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy szutykos remák életét! (számláló: 1)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
villámrúna (124)
meditálás (144)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
meditálás II. (250)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
harci mágia (334)
varázspárbaj (352)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 12 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 348 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 855.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 2 fűszerkeverék (#1170) 1 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 1 kőkalapács (#13) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
5 pirkit (#153) 19 rézdarab (#70) 16 szögletes kő (#17)
3 Thargodan esszencia (#328) 5 varkaudar látógömb (#1107) 5 vasérc (#152)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
49 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 1 bunthar bőr (#733)
1 kerek kő (#19) 3 óndarab (#85) 1 sáfránypor (#211)
4 spiritusz (#170) 4 ugh méreg (#166) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(124,51) a 73. labirintus bejárata
(126,50) áeratikus hasnyák (#243), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Tharr rúnaköve, oltár
(127,49) a 64. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), 45. jellempróba, szent tölgyfa (#393), oltár, Misty Rose (4276. kalandozó)
(128,48) ekharion bébi (#768), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, érclelőhely
(129,47) quwarg királynő (#153), grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), Raia oltár, bundás csirmáz (#93)
(130,46) manaelementál (#290), a 66. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(131,45) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), nekrofun (#173), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent liget (#439)
(132,44) homokféreg (#121), nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(132,45) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), 21. jellempróba
(133,44) buntharok (#396), művészi porolit (#720)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az új kőbőr (507-es) képesség hatása nem íródott ki a csatában, javitva. - Az 1-es labirintusban többen jelezték, hogy halálos csapdák várták őket. A hiba okát sikerült megtalálnom és javítanom.
- A 126-os labirintusban volt egy nyithatatlan ajtó (szerencsére nem volt semmi értékes mögötte), javítottam.
- Bekerült a játékba egy új varázslói varázslat, a helyreállítás. Egy adott mezőn helyreállítja a tereptárgyakat (másznivalók, csatamezők stb), de azokat nem, amelyeket építettek (oltár, templom). A varázslatot 100-as taumaturgiától lehet megvenni a varázslótornyokban.
- A támadás és védekezés auraerősítéssel módosított értékét a karakterlapon külön, az alap támadás ill. védekezés után tüntetem fel, mert eddig többen nem hitték el hogy kiíródik a karakterlapon :)

Üzenet küldése a karakternek