Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. jún. 15. 13h:34' EZ A 925. JÁTÉKHETED, 254. FORDULÓD 926. játékheted kezdete: jún. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4589 SZÁMLA : XXXX |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tintacsiga testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Azt üvöltöd: "Dögölj meg!" 33 ép-nyi sebzést okoztál. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: vv 71 224 86 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 2. KP: vv 64 3 70 | elmormolod a 64. varázslatot a 3. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: hh 1099 1100 2306 | használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 4. KP: hh 1133 1253 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Harcra fel, ma győzni kell!" 29 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő torát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 2 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal első lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Nem fog fájni!" 32 életpontot sebeztél. Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő bal első lábát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a quwarg királynő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 2 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Ghalláért!" 27 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg ősmágus fejét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea és 2 púderkő. 5 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 32 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Ezt kapd ki!" 30 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív és egy kék orchidea. 5 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
* 5. KP: vv 26 188 72 | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 72. varázslatot |
* 6. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
vv 11 67 | elmormolod a 11. varázslatot a 67. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
ff 28 516 1282 | felt. fegyverváltás: 28 516 1282 |
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Búcsúzz az életedtől!" 32 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az erszényes elkarog nyakát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog feléd rúg, de nem talál el. Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [131,106] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ragyás burástya került az utadba. {max. életpontja: 73-84.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [130,105] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Utad során felfedezel egy égigérő grokot.
(Feltételes mászás:) Alaposan megvizsgálod az égigérő grokot. Mászhatónak tűnik, így felcsatolod a mászókarmokat. Mászni kezdesz felfelé. Egy örökkévalóságnak tűnik, mire felérsz, és minden erődre szükség van ahhoz, hogy fel tudd magad húzni a bejáratig. A grok első kamrája üres. Azonban ennek a hatalmas képződménynek több kamrája is van. Minél gyorsabban távoznod kéne innen, ezért sietősen célba veszed a legközelebbit. Azért jöttél, hogy megütközz az itt élő lényekkel, legyőzd őket, és elrabold a kincseiket. Vagy tán nem? Persze, hogy igen! Nem csoda, ha ezt nem tűrik szó nélkül. Egy ellenfél emelkedik ki előtted az egyik kamrából. Aha, ez egy Ekhnagorhu! (ld. enc.) {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. (A(z) tűztagadó védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az Ekhnagorhu testét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Csatakiáltást hallatsz: "Ez egy jó nap a halálra!" Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Ekhnagorhu bal szárnyát. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod az Ekhnagorhu jobb oldalát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Csőrével az Ekhnagorhu belemar kézfejedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. (A(z) tűztagadó védett meg.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 pirkitet. 10 631 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Elüvöltöd magad: "Pusztulj!" 31 életpontot sebeztél. Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg anyakirálynő potrohát. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Teriád lándzsával többször eltalálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 20 ugh mérget.) 8 088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az ősquwarg jobb első lábát. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Dögölj meg!" Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősquwarg óriási ízelt lábát. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az ősquwarg fejét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 18 ugh mérget.) 9 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Éljen a Pöröly Rend!" 27 ép-nyi sebzést okoztál. Ököllel fogsz harcolni. A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 2210 | használod a 2210. tárgyat |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg jobb első lábát. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Pokolra veled!" Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod az ősquwarg testét. (6 támadással 463 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 20 ugh mérget.) 9 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 827, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár jobb oldalát. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 27 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az ében halálhajcsár bal lábát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Teriád lándzsával jól megszúrod az ében halálhajcsár jobb lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az ében halálhajcsár bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 870, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál lángoló testét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "A PÖRÖLY nevében!" Meglengetve a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a tűzelementál testét. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a tűzelementál bal karját. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. (A(z) tűztagadó védett meg.) A tűzelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Azt üvöltöd: "Éljen a Pöröly Rend!" 32 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [128,103] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledőt. Csak egy epokitféreg. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 32 szúró, 14 vágó, 30 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Azt üvöltöd: "Harcra fel, ma győzni kell!" 27 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az epokitféreg testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [128,102] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin! {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Nem fog fájni!" 31 ép-nyi sebzést okoztál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin nyakát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 30 ép-nyi sebzést okoztál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a ragyás burástya testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az óriáspók testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Nem fog fájni!" 29 ép-nyi sebzést okoztál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd az óriáspók testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sötét gnóm testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 28 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Ghalláért!" 32 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Hatalmasat kiáltasz: "Pokolra veled!" 30 ép-nyi sebzést okoztál. Ököllel fogsz harcolni. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Ez egy jó nap a halálra!" 27 ép-nyi sebzést okoztál. Ököllel fogsz harcolni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az éjkornis jobb hátsó lábát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Teli tüdőből elordítod: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 37 ép-nyi sebzést okoztál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel eltalálod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az éjkornis testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az éjkornis feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [127,101] A bozótos terep dombvidékbe megy át.
(Továbbmész...) [126,101] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
ff 1282 28 516 | felt. fegyverváltás: 1282 28 516 |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a téfea magoflux bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Lejárt az időd!" 33 életpontot sebeztél. Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mosolygó rettenet bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Teli tüdőből elordítod: "Búcsúzz az életedtől!" 25 ép-nyi sebzést okoztál. Elszántan a másikra rohansz. Teriád lándzsával teljesen átdöföd a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a mosolygó rettenet bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mosolygó rettenet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Itt a megváltód!" 28 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 34 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával teljesen átdöföd a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 755 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Teli tüdőből elordítod: "Üsd, vágd, nem apád!" 32 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [124,103] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Elrakod a távcsövet.
ek 503 116 82 | t. energia kisütése: 503 116 82 |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
ef 10 512 | energia fejlesztése 10 |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -3 pontért |
* 4. BP: e 4 0 0 | élelemszerzés -3 pontért |
* 5. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG) Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg... Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek! |
DENDEITREN GYŰRŰJE (1713. TÁRGY) Ez a legendás trix gyűrű amilyen apró, annyira híres, hiszen minden trix töviről hegyire alaposan ismeri Dendeitren, a krákenölő trix harcos történetét. Dendeitren élete során többszáz krákent ölt meg, bár ez csupán saccolt szám, hiszen senki sem számolta, épp mennyinél tart. Egy biztos, Dendeitren minden egyes kráken leölésével egyre csak erősebb lett. Ez sokak szerint az akkoriban élt vízmágusok által készített mágikus csecsebecséknek volt köszönhető, melyeket személyre szabva, elsősorban krákenölésre készítettek. Ebből találtál te most meg egyet. A sors iróniája, hogy a trix harcos épp egy kráken ősanya által vesztette életét. Dendeitren gyűrűje csodálatos hatalma abban rejlik, hogy annak, aki ezt hordja, +1 sebzést ad a vízi lények elleni harcban, és minden ilyen lény innentől +5% Tapasztalati Pontot ér. A legszebb az egészben, hogy Dendeitren gyűrűjéből több is létezik, és ezek hatása négy darabig összeadódik. Ráaádsul a tárgy mágiája nem zavarja más gyűrűk mágiáját, így azok mellett is viselheted. Dendeitren gyűrűjének viseléséhez legalább 40. szintűnek kell lenned. |
BRONZ VÉGZETMEDÁL (2364. TÁRGY) A bronz végzetmedált azok kapták jutalmul, akik a felderítették a Végzet Vermét. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír. Képes viselőjét megvédeni az ártó hatásoktól (+2 szerencse és védettség), valamint megnöveli annak fájdalomtűrését (+10 max. ÉP). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
![]() Ekhnagorhu, a hamvaiból mindig újra feltámadó tűzmadár ezek szerint nemcsak a legendákban él: az Iszonyat Citadellájának mélyén élő példány tanyázik! Teste maga a tűz, érintése szénné éget. Vajon mi célból ejtette foglyul Morgan? Annyi bizonyos, hogy az Ekhnagorhu szolgálta őt, ellenkező esetben az Iszonyat Citadellája már rég porrá égett volna. Ha az Ekhnagorhut elpusztítod (de erre is kizárólag mágikus fegyver alkalmas), elég, hamvait elviszi a szél, de ezekből a hamvakból néhány nap leforgása alatt újjáéled, ezért véglegesen lehetetlen elpusztítani. |
![]() Egyszercsak megremeg a föld, és az apró quwargok szanaszét szaladnak. Lassan hatalmas kitinpáncél emelkedik elő a föld alól. Szájadat tátva, rémülten lépsz hátra. A háznyi méretű ősquwarg irtózatos és iszonytató szörnyeteg, ami elől még bizony neked is menekülnöd kell. Egyetlen lépésével palacsintává lapít bármely kalandozót, akár még a Vasalt Bunkókat is, csak a legtapasztaltabb quwarg irtóknak lehet ellene esélye. Ahol ősquwargok mozgolódnak, ott bizonyos, hogy egyéb quwargok is tömegével előfordulnak. Az ősquwarg kitinpáncélja ütőfegyver számára gyakorlatilag áthatolhatatlan, legfeljebb szúró- vagy vágófegyverrel sebesítheted meg, a megfelelő gyenge pontokat megtalálva, és persze a fegyvernek mágikusnak kell lennie. |
RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY) Az árnymanó sunyin rád sandít. - Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy! - Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt. A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható. |
Erő: | 55 (73) | Szint: | 40 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 36 (63) | Támadás: | 77 (81) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 32 (42) | Védekezés: | 78 (86) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/166 év |
Egészség: | 32 (48) | Életpont: | 1011/1011 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 28 |
Szerencse: | 32 (52) | Varázspont: | 1578/424 | Pénz: | 11753 arany | Kép. pont: | 73 |
Tudatpont: | 42/39 | Pszi pont: | 181/2 | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 19/38 (+18%) | szúrófegyverek: | 37/81 (+5%) | vágófegyverek: | 21/70 |
ütőfegyverek: | 4/23 | lőfegyverek: | 34/89 (+9%) | dobófegyverek: | 24/45 (+13%) |
Feltételes fegyverváltás: teriád lándzsa (#1282) (150%) << ököl (#28) (130%) << varkaudar szablya (#516) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (5 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
124,103 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 116,82 |
JLKzott minoszkúpok: 62, 58, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1300 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 305 TVP | E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/98 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 66/44 (+35%) | 3. mászás: | 12/63 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 29/91 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/12 (-300%) | 6. gyógyítás: | 32/19 |
7. titkosírás: | 4/22 | 8. felderítés: | 18/40 (-300%) | 9. szörnyidomítás: | 8/11 |
10. teológia: | 57/37 (+25%) | 11. taumaturgia: | 63/23 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 3/26 |
13. versengés: | 11/91 | 14. harcművészetek: | 13/13 | 15. zene: | 3/56 |
16. szörnyismeret: | 22/36 (+33%) | 17. pszi: | 24/4 (+4%) | 18. zárnyitás: | 3/7 (-300%) |
19. vadászat: | 11/92 (+23%) | 20. vitalitás: | 1/11 | 21. bányászat: | 31/2 (+9%) |
22. úszás: | 2/53 (+17%) | 23. főzés: | 15/54 (+10%) | 24. ordítás: | 45/52 (+29%) |
25. csapatmunka: | 1/99 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 | |||
6. regeneráció: 3 | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 7 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), Zinthurg (#180) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) | a lélek védelme (#57) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) |
mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | ongóliant (#159) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | csápos otagi (#395) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
haragvó pegazus (#7333) (hátas: 13 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +16 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): 122. labirintus (124,103). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 60, 62, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 192, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 18. |
Kész: 1, 9, 47. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 575, az összesen kapott pontszám: 65635. | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 681, az összesen kapott pontszám: 172315. | ||
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián. | ||
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél. | ||
A második Végzet Vermében 2 szintet teljesítettél. | ||
A harmadik Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 112. Szerzett pont: 14280. Beállított erő: 0 Összpont: 14280 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
csatakiáltás (111) |
gyógyító totem (116) |
hangcsapás (130) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kp. varázsenergia (191) |
gaztett büntetése (196) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
csatakiáltás II. (223) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 69 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 191 TU szükséges.) |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 7 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
151 | arany (#50) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | éta szilánk (#2629) | |||
2 | kék orchidea (#68) | 10 | pirkit (#153) | 2 | púderkő (#119) | |||
8 | ragasztó (#83) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | spiritusz (#170) | |||
1 | tankány karom (#237) | 1 | téfea-agy (#172) | 4 | tinta (#101) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 3 | vasérc (#152) | 1 | vassisak (#160) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | |
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|