230. forduló, 254. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 23. 9h:21'
EZ A 256. JÁTÉKHETED, 253. FORDULÓD
257. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,54] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 4 vízionár szem (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany), 1 ezüsttőr (eladási ár: 49 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 4 gromak bőrt.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: L escargot és Roméró. Roméró bemutatkozik neked, valóban nem találkoztatok még korábban. Némi unalmas várakozás után L escargot közli, hogy együtt van a csapat, és más már nem jön. Mehettek, vár a munka. Mikor megpillantod az alpesi tehéncsordát, még a szád is tátva marad. Hogyhogy nem vette eddig észre senki ezt az irgalmatlan sok jószágot. Míg vezetőtök az intézővel tárgyal, megpróbálod összeszámolni, vagy legalábbis megbecsülni a tehenek számát, de ez képtelenség. Végül társatok odalép hozzátok, és tolmácsolja az intézőtől hallottakat. Elmondja, hogy Torgonnak hívják az intézőt, és ő is veletek fog tartani. Hat mérföldet kell majd megtenni a csordával, déli irányba, a kőkarámokig, ahol a fegyveresek átveszik az őrzést. A fizetség 2000 arany, szétosztva. Mielőtt ténylegesen nekifognátok a csorda terelésének, Torgon ragaszkodik egy próbához. Ő maga is nyeregbe száll (egy gyönyörű alanori mén a hátasa), és arra kér titeket, hogy egy negyven marhából álló csoportot tereljetek külön, aztán tartsátok együtt őket néhány percig. Néhány perc is elegendő hozzá, hogy Torgon előtt sikeresen levizsgázzatok szörnyidomításból. Gyorsan, és ügyesen terelitek egyik helyről a másikra az ostoba jószágokat. Aztán az intéző engedélyezi, hogy megkezdjétek a hajtást, és ő is csatlakozik hozzátok. Ostorával pattint néha egyet-egyet, és a marhák - mintha csak varázslatnak engedelmeskednének -, mennek, amerre ő akarja. Hamarosan mozgásba lendül az egész csorda és megindultok dél felé. Az út azonban nem eseménytelen: a távolban sebesen mozgó, nagy testű ragadozókat pillantotok meg. De hiszen ezek raptorok! A csordát üldözik. Gyorsan lemaradtok, és a teheneket Torgon-ra bízva, harci pozícióba helyezkedtek. Neked is jut ellenfél, két velociraptor képében. (ld. enc.)

Bemelegítésül első velociraptort választod ellenfélnek. Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot.
Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát.
{GYD:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor jobb lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal néhányszor megcsapod a velociraptor bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) [első velociraptor:] Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az első velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) [második velociraptor:] A második velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A második velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.)
Varkaudar szablyával végigvágod a velociraptor jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a velociraptor fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) [első velociraptor:] Az első velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az első velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) [második velociraptor:] A második velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A második velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.)
[első velociraptor:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Következő célpontod második velociraptor lesz. Kénytelen vagy menekülni, különben még itt hagyod a fogad. {Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 497.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 denevér szimbólumot (29 arany kikiáltási áron), 1 ezüst papi karkötőt (69 arany kikiáltási áron), 1 réz papi karkötőt (39 arany kikiáltási áron), 2 kis aranykulcsot (54 arany kikiáltási áron), 2 nagy bronzkulcsot (49 arany kikiáltási áron), 1 nagy vaskulcsot (39 arany kikiáltási áron), 20 drótszőrt (199 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 10 gyöngymangót (149 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 bőrsisak (eladási ár: 19 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 20 drótszőr (eladási ár: 209 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
A táborozás 4. napján összefutsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre bronzként csillog. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy derit láncvértt, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ködbevesző Bambusz. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+4 tvp ). Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+88 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.) A lottó 708. hetének nyerőszámai: 25, 7, 1. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
(Szörnykeresés: ez a fajta szörny ilyen messzire nyugaton nem él, ezért nem is pazarolsz rá TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 506.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 501.]

* 3. KP: elmormolod az 59. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 496.]

* 4. KP: használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 491.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 481.]

dd 268 19 85 eldobod a 268. tárgyat a 19. tárgyat a 85. tárgyat
Elhajítasz 5 gromak bőrt. Elhajítasz 20 kerek követ. Elhajítasz 8 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

vps 250 VP spórolása: 250
Félreraktunk, letiltottunk neked 250 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 481.]

ftv 141 985 felt. tám/véd. varázslat a 141. varázslatot a 985. kalandozót
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

ftv 37 985 felt. tám/véd. varázslat a 37. varázslatot a 985. kalandozót
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

h 1228 2 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 2 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +3 támadás a forduló végéig. [4 pontot használtál fel, van még 477.]

h 1610 használod az 1610. tárgyat
Felhajtod a mágusok italát. Miután a tüzes ízén túlteszed magad, megérzed hatását: varázserőd mintha megnőtt volna. (+33% sebzés varázslataidra a forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 477.]

kf 20 22 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

m 4 3 6 mozogsz délre, délkeletre, nyugatra
[122,55] A terep változik, dombok közt vagy.

Látsz egy vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 kerek követ.

(Továbbmész...) [123,56] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardszárnyú pocok nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kardszárnyú pocok fejét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kardszárnyú pocok ollója a levegőben csattan. Véres nyál csordul ki a kardszárnyú pocok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Leah templomot. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [122,56] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy olvasztókemencét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Leah templomot. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 438.]

m 5 5 8 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északra
[121,57] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bibircsók-óriás. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 639 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ.

(Továbbmész...) [120,58] Még mindig hegyvidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 112 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy fémbontó szójer nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer bal oldalát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a fémbontó szójer nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő földsárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány sziklatestét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvagdalod a földsárkány sziklatestét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel megcsapod a földsárkány bal első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A földsárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [120,57] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy pattanóböde közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [26 pontot használtál fel, van még 412.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[120,56] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt quwarg került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ököllel csak érinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+57 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [120,55] Dombos terepre érkeztél.

Felfedeztél egy kazmárt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [121,54] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY!

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy északi tűzsárkány előtt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. [73 pontot használtál fel, van még 339.]

m 2 mozogsz keletre
[122,54] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Qulli Brann. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Találkozol egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre bronzként csillog. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy derit láncvértt, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Ködbevesző Bambusz. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól.
[8 pontot használtál fel, van még 331.]

flh 20 187 felt. lőfegyver haszn. 20 a 187. tárggyal
Ok, FLH 20 187 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

pki 5000 kiveszel a bankból 5000 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

h 336 8 használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [8 pontot használtál fel, van még 323.]

tk 6 2358 többszemélyes kaland 6 2358
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: Roméró, Ködbevesző Bambusz. Ha megérkezik majd L escargot és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

vpf 250 VP elővétele: 250
Felszabadítottunk neked 250 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+58 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 283.]

a 50 5098 5000 átadod az 50. tárgyat az 5098. kalandozónak (5000 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2796 aranyat Lady Változás részére. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

szk 356 keresed a 356. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vörös rakolitset. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 278.]

* 2. BP: energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 915 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 268.]

* 3. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 15 vizet. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 1 manifeszt.nyúlványt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 265.]

* 4. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [20 pontot használtál fel, van még 245.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 139 TVP-t kell elköltened.]

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 205.]

tf 2 5 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 134 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 22, 10.
Kimerített a gyorsvágta. (-4 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Egy adag extra takarmányt is elé raksz, amit rögvest behabzsol. Megszabadítod testét a pluszban termelt komponensektől. 4 ugh mérget gyűjthetsz be. Egy kaját töm magába a kardfogú fülemüle. 4 kaját fal föl a törpemammut. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 394 pontot. A következő körben tehát 594 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VELOCIRAPTOR (161. SZÖRNY)
Őrült egy mágus lehetett az, aki a Túlélők Földjén megépítette a mesés őslényparkot, de mindenképpen tisztelni kell azokért az elővigyázatosságokért, amelyeket annak érdekében tett, hogy a múlt egyik legveszedelmesebb ragadozója, a velociraptor ne juthasson ki a lakott területekre. A velociraptor megalkotása minden tekintetben tökéletesre sikerült, messze földről is hatalmas harcosok látogatják az igazi kihívás kedvéért a létesítményt. (Ha esetleg a parkon kívül találkozol egy ilyen szörnnyel, akkor igen nagy a baj...) A villámgyors ragadozó ellen leginkább a vágófegyver a hatásos, második legalkalmasabb a szúró, az ütő pedig a lehetséges leggyengébb választás.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 253. fordulód.

Erő: 25 (30) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 32 (34) Támadás: 22 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 32 (35) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 312/260 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 1
Szerencse: 30 (36) Varázspont: 399/263 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 64/6 EFejl: 7
Eddig összesen 1656 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5336 TP-t kaptál. Jelenleg 610937 TP-d van. A következő szinthez még 189063 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, óriásféreg, ryuku csapásvezető. A 214. fordulódban 5068 arany került a bankszámládra. 6005 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/19 (+5%) vágófegyverek: 20/83 (+1%) ütőfegyverek: 2/72
lőfegyverek: 24/89 (+5%) dobófegyverek: 4/65

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); sallank nyíl (#129) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/22 2. nyomkövetés: 45/3 (+46%) 3. mászás: 12/99
4. csapdakészítés: 18/90 (+6%) 5. csapdaészlelés: 12/12 6. gyógyítás: 42/20 (+68%)
7. titkosírás: 4/57 8. felderítés: 21/44 9. szörnyidomítás: 10/89
10. teológia: 26/3 (+8%) 11. taumaturgia: 23/61 (+6%) 12. szerencsejáték: 3/98
13. versengés: 13/31 14. harcművészetek: 29/7 15. zene: 15/36 (+23%)
16. szörnyismeret: 28/19 17. pszi: 9/98 (+14%) 18. zárnyitás: 1/55
19. vadászat: 17/76 20. bányászat: 4/63 (+36%) 21. úszás: 1/43
22. főzés: 4/40 23. csapatmunka: 1/96

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 5098. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Musashi Akira (#5378)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse III (#59)
mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 47, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
természet haragja (#141) >> társak oldalán harcolva (#986) természet haragja (#141) >> nők (#999)
természet haragja (#141) >> férfiak (#998) méregfelhő (#37) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 47, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)
varázsvédelem (#34) >> áeratikus hasnyák (#243) varázsvédelem (#34) >> ryuku csapásvezető (#778)
varázsvédelem (#34) >> lajhárlord (#757) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)
varázsvédelem (#34) >> Tguarkhan (#212) varázsvédelem (#34) >> részeg kalandozó (#187)
varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177) varázsvédelem (#34) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
védelem sav ellen (#36) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> sötét főgnóm (#136)
varázsvédelem (#34) >> Morbid (#127) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
varázsvédelem (#34) >> nyuhaj karbin (#110) tükörpajzs (#101) >> lábascet (#647)
varázsvédelem (#34) >> smaragdgólem (#417) elektromos pajzs (#51) >> földsárkány (#359)
védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358) varázsvédelem (#34) >> szutykos remák (#191)
fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)
védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106)
védelem tűz ellen (#38) >> koboldkirály (#7045) elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044)
védelem tűz ellen (#38) >> udvari mágus (#142) oldás (#372) >> epokitféreg (#147)
varázsvédelem (#34) >> troll ritualista (#365) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) fehér glóbusz (#47) >> Mallon (#960)
varázsvédelem (#34) >> Jerome (#956) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)
védelem tűz ellen (#38) >> varkaudar mágus (#128)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2734 arany (#50) 1 extra takarmány (#1360) 5 gromak bőr (#268)
2 gyenge méreg (#26) 8 kaja (#2) 5 kerek kő (#19)
1 mágusok itala (#1610) 8 óndarab (#85) 2 ork csodaszer (#1228)
1 rókafarok (#124) 2 sallank nyíl (#129) 19 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 kaktusztüske (#114) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 púderkő (#119)
4 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(120,55) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 28. jellempróba
(120,56) élőholt quwarg (#202), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(120,57) pattanóböde (#145), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(120,58) oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), fémbontó szójer (#150), földsárkány (#359)
(121,54) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), szent tölgyfa (#393), Raia oltár, művészi porolit (#720), 37. jellempróba
(121,57) Tharr oltár, vaskohó (#155), bibircsók-óriás (#120)
(122,54) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Ködbevesző Bambusz (1527. kalandozó)
(122,55) vaskohó (#155), 37. jellempróba, érclelőhely
(122,56) világítótorony (#156), Dornodon oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86)
(123,56) kardszárnyú pocok (#152), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 43. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek