251. forduló, 253. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 9. 15h:04'
EZ A 263. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD
264. játékheted kezdete: márc. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,70] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 3 xirnox szivet (30 arany kikiáltási áron), 1 manifeszt.nyúlványt (50 arany kikiáltási áron), 1 tankány karmot (25 arany kikiáltási áron), 1 ryuku karvédőt (200 arany kikiáltási áron), 5 uzbány csőrt (20 arany kikiáltási áron), 1 elf csontot (30 arany kikiáltási áron), 5 extra takarmányt (49 arany kikiáltási áron), 1 szvó-ektoplazmát (49 arany kikiáltási áron), 1 mutáns csontot (30 arany kikiáltási áron), 1 téfea-agyat (30 arany kikiáltási áron), 2 téfea-agyat (59 arany kikiáltási áron), 1 troll csontot (17 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 2 mutáns csont (eladási ár: 240 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany), 1 bruhatagnyelv (eladási ár: 329 arany, ebből a kezelési költség: 26 arany) ellenértékét.
Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+66 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+63 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-14 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 549.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 549.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 544.]

* 4. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 539.]

v 8 elmormolod a 8. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 538.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 537.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy tárgyvédelem varázs hatalmát. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 537.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] A befejezéshez még 4837 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 507.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[84,71] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [85,72] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy vérszomjas csüldő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 25 életpontot sebeztél. A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [86,73] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pszi elementál. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 462.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[87,74] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nektoraf közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a nektoraf testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. A nektoraf mancsával oldalba lök. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A nektoraf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [88,75] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy proteinfecske nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi a proteinfecske bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske jobb oldalát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a proteinfecske testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [89,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 417.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[90,77] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Raia híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Alaron formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sóhajtó dorony. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [91,78] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy törpemammut közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a törpemammut testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut jobb első lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a törpemammut jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy piromenyét közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét farkát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a piromenyét testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal súrolod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 387.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 147 TVP-t kell elköltened.] Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tormikus egér. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[40 pontot használtál fel, van még 347.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 307.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy süvítő rája. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a süvítő rája testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a süvítő rája a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 267.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 107 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 187.]

in 2465 206 344 leírod a 2465. kalandozónak a 206. szörnyet a 344. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kacagó szépia. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kincset. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

in 2465 207 345 leírod a 2465. kalandozónak a 207. szörnyet a 345. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy diuretikus kráken. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) viharfelhőt. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

in 2465 2215 346 leírod a 2465. kalandozónak a 2215. kalandozót a 346. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rózsaszín bugyogót. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

in 2465 219 349 leírod a 2465. kalandozónak a 219. szörnyet a 349. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy északi tűzsárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lovagi tabardot. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

in 2465 220 350 leírod a 2465. kalandozónak a 220. szörnyet a 350. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy királyi palotaőr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) esszenciakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

in 2465 222 352 leírod a 2465. kalandozónak a 222. szörnyet a 352. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy aurapollátor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mithrilt. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

in 2465 223 357 leírod a 2465. kalandozónak a 223. szörnyet a 357. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy szubreális vámpír. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Baghar korbácsát. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 184.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A keresés eredménnyel járt! Egy kiválóan álcázott helyen találsz 35 kaját. Elteszed őket. [10 pontot használtál fel, van még 174.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [15 pontot használtál fel, van még 159.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [10 pontot használtál fel, van még 149.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 149.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 25, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 149 pontod maradt, ebből a következő körre 149 pontot vihetsz át. Kapsz még 393 pontot. A következő körben tehát 542 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah bíborosa vagy. Papi hited: 161. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 252. fordulód.

Erő: 33 (36) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 143 cm
IQ: 41 (46) Támadás: 21 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 33 (38) Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 34 (39) Életpont: 321/268 Jellem: gonosz (344) Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (52) Varázspont: 574/505 Pénz: 3973 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 132/306 EFejl: 39
Eddig összesen 986 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4148 TP-t kaptál. Jelenleg 556598 TP-d van. A következő szinthez még 43402 TP szükséges. Trófeáid: mestervarázsló, elit gárdista, borzalmas varkaudar. A 246. fordulódban 6672 arany került a bankszámládra. 6738 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/46 ökölvívás: *23/100 szúrófegyverek: 10/36
vágófegyverek: 14/13 (+9%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 23/88 (+3%)
dobófegyverek: 7/12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/66 (+11%) 2. nyomkövetés: 51/85 (+42%) 3. lopás: 4/15
4. mászás: 10/31 5. csapdakészítés: 18/55 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/64
7. gyógyítás: 33/10 8. titkosírás: 5/63 9. felderítés: 21/14 (+11%)
10. szörnyidomítás: 6/1 11. teológia: 29/34 (+3%) 12. taumaturgia: 29/82 (+3%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 19/12
16. zene: 10/51 (+11%) 17. szörnyismeret: 8/96 18. pszi: 21/53 (+1%)
19. vadászat: 10/14 20. bányászat: 26/21 21. úszás: 9/68
22. főzés: 9/62 23. csapatmunka: 4/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 5 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaktusztüske (#114) 3 spiritusz (#170) 1 tünde nyíl (#554)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
38 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212)
32 kaja (#2) 4 madártoll (#112) 1 nektoraf faggyú (#667)
2 pirkit (#153) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(85,72) Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Chara-din oltár, 45. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(86,73) Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), pszi elementál (#221)
(87,74) nektoraf (#355)
(88,75) proteinfecske (#139), 31. jellempróba
(89,76) Chara-din monolitja (#534), ryuku gárdista (#360)
(90,77) patak, Chara-din rúnaköve, Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, művészi porolit (#720), sóhajtó dorony (#112)
(91,78) oltár, törpemammut (#115)
(92,79) piromenyétek (#99), Leah oltár, Chara-din rúnaköve, manaelementál (#290), tormikus egér (#218), süvítő rája (#113)

Üzenet küldése a karakternek