Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 9. 15h:04' EZ A 263. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD 264. játékheted kezdete: márc. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | VP spórolása: 50 |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 | elmormolod a 8. varázslatot |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [85,72] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy vérszomjas csüldő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 25 életpontot sebeztél. A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [86,73] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pszi elementál. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a nektoraf testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. A nektoraf mancsával oldalba lök. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A nektoraf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [88,75] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy proteinfecske nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi a proteinfecske bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske jobb oldalát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a proteinfecske testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [91,78] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy törpemammut közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a törpemammut testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut jobb első lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a törpemammut jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [92,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy piromenyét közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét farkát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a piromenyét testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal súrolod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a süvítő rája testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a süvítő rája a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
in 2465 206 344 | leírod a 2465. kalandozónak a 206. szörnyet a 344. tárgyat |
in 2465 207 345 | leírod a 2465. kalandozónak a 207. szörnyet a 345. tárgyat |
in 2465 2215 346 | leírod a 2465. kalandozónak a 2215. kalandozót a 346. tárgyat |
in 2465 219 349 | leírod a 2465. kalandozónak a 219. szörnyet a 349. tárgyat |
in 2465 220 350 | leírod a 2465. kalandozónak a 220. szörnyet a 350. tárgyat |
in 2465 222 352 | leírod a 2465. kalandozónak a 222. szörnyet a 352. tárgyat |
in 2465 223 357 | leírod a 2465. kalandozónak a 223. szörnyet a 357. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz 10 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
Erő: | 33 (36) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 41 (46) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 33 (38) | Védekezés: | 43 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/7 év |
Egészség: | 34 (39) | Életpont: | 321/268 | Jellem: | gonosz (344) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (52) | Varázspont: | 574/505 | Pénz: | 3973 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 132/306 | EFejl: | 39 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/46 | ökölvívás: | *23/100 | szúrófegyverek: | 10/36 |
vágófegyverek: | 14/13 (+9%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 23/88 (+3%) |
dobófegyverek: | 7/12 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/66 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 51/85 (+42%) | 3. lopás: | 4/15 |
4. mászás: | 10/31 | 5. csapdakészítés: | 18/55 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/64 |
7. gyógyítás: | 33/10 | 8. titkosírás: | 5/63 | 9. felderítés: | 21/14 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 6/1 | 11. teológia: | 29/34 (+3%) | 12. taumaturgia: | 29/82 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 2/76 | 14. versengés: | 7/45 | 15. harcművészetek: | 19/12 |
16. zene: | 10/51 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 8/96 | 18. pszi: | 21/53 (+1%) |
19. vadászat: | 10/14 | 20. bányászat: | 26/21 | 21. úszás: | 9/68 |
22. főzés: | 9/62 | 23. csapatmunka: | 4/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaktusztüske (#114) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | tünde nyíl (#554) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
38 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
32 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
2 | pirkit (#153) | 3 | ugh méreg (#166) |