Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. dec. 27. 13h:44' EZ A 642. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD 643. játékheted kezdete: dec. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1864 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár jobb oldalát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a bávatag golombár bal lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával eltalálod a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Könnyedén félreszökkensz a bávatag golombár csapása elől. Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (34 életpontot vesztettél) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1744 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot az 53. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 215 99 |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot) |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 1 9991 1 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 1755 500 | használod az 1755. tárgyat |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy hordóagyú mameluk. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! A hordóagyú mameluk meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Feléd sújt a hordóagyú mameluk a farkával, de elhibázta! A hordóagyú mameluk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 6, gyógyulás: 102, összesen: +96 ÉP}
be 710 213 138 | bemész a 710. épületbe |
m 8 2 1 | mozogsz északra, keletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a csataremák testét. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával gyengén megütöd a csataremák testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+27 ÉP). A csataremák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált ében hadúr trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes csataremák trófeát. 7865 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 134, gyógyulás: 128, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A sík vidéket bozótos váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Látsz egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával eltalálod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2290 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 22, gyógyulás: 27, összesen: +5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 2002 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával megütöd a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2290 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+1104 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 16, gyógyulás: 26, összesen: +10 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2085 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal vállát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával megcsapod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2290 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 18, gyógyulás: 29, összesen: +11 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával meghorzsolod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar látógömb. 3614 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 74, gyógyulás: 74, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 492 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a vark. kardtáncos fejét. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+31 ÉP). Ent pásztorbottal meghorzsolod a vark. kardtáncos nyakát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával súrolod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+30 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10203 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1613, sebződés: 305, gyógyulás: 204, összesen: -101 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zoloboo sámán lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával eltalálod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2725 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 39, gyógyulás: 38, összesen: -1 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával párszor súrolva eltalálod a vark. kardtáncos jobb lábát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+33 ÉP). Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a vark. kardtáncos bal karját. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával súrolod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+31 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10203 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1468, sebződés: 318, gyógyulás: 267, összesen: -51 ÉP}
m 1 2 7 | mozogsz északkeletre, keletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [202,117] A bozótost ritka erdő váltja fel. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar hírnök támad rád.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök bal lábát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ent pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök bal vállát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Aurád tisztul. (+6 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2085 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 10, gyógyulás: 24, összesen: +14 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász fejét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával eltalálod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 2002 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 27, gyógyulás: 23, összesen: -4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Aurád tisztul. (+6 jóság.) Jellemed hamarosan semlegesre fog változni. Kellemetlen érzés fut végig rajtad - istened nemtetszését fejezte ki. (-1 max. varázspont.) Ha jellemed megváltozik, az igen kemény büntetéssel jár együtt istened részéről. A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2085 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 12, gyógyulás: 27, összesen: +15 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb karját. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával megütöd a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 2002 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 32, gyógyulás: 23, összesen: -9 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 2290 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 21, gyógyulás: 25, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos jobb lábát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (43 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával megpöccinted a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar pálinka. 3614 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 96, gyógyulás: 76, összesen: -20 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a csataremák testét. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával gyengén megütögeted a csataremák egyik csápját. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+23 ÉP). Ent pásztorbottal többször eltalálod a csataremák testét. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával gyengén megütöd a csataremák véres nyúlványait. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+23 ÉP). A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1633, sebződés: 223, gyógyulás: 253, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gránátkaktuszt. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Felfedeztél egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot!
h 1755 500 | használod az 1755. tárgyat |
m 7 1 7 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [201,114] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Továbbmész...) [200,113] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tímárkunyhót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy varkaudar vajákos volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr fejét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal kegyetlenül megütöd a varkaudar hadúr jobb vállát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával megcsapod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. 3652 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 42, gyógyulás: 29, összesen: -13 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2085 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 2002 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 33, gyógyulás: 3, összesen: -30 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. 2290 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász fejét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 2002 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a varkaudar hírnök bal karját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2085 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar jobb vállát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával csak érinted a nőstény varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3576 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
h 1755 300 | használod az 1755. tárgyat |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
fa 538 2872 1 | feladod az 538. tárgyat a 2872. kalandozónak (1 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+31 ÉP). Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Baghar korbácsával meghorzsolod a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+31 ÉP). A vark. kardtáncos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10203 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1633, sebződés: 302, gyógyulás: 62, összesen: -240 ÉP}
bpb | bef. parancs berakása: |
v 75 76 | elmormolod a 75. varázslatot |
ef 41 512 | energia fejlesztése 41 |
szk 214 | keresed a 214. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
ISZONYAT (499. SZÖRNY) T. Vlagyimir az Esthar császárság területén tett barangolásai alkalmával tett említést az általa csak Iszonyatként elnevezett hatalmas ködmedúzáról. A neves utazó arról bölcsen hallgatott, hogy milyen eredménnyel zárult találkozása a szörnnyel, csak a méreteit, és elképesztő képességeit ecsetelte hallgatóságának. Arról, hogy a lélektelen szörnyeteg csápjai milyen maradandó károk okozására képesek, csak találgatások léteznek, mindenesetre csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT parancsot adsz ki rá. |
TISSIAN SÁMÁNÚR (501. SZÖRNY) Évezredekkel ezelőtt, amikor még bo'adhun barbárok lakták a jelenleg lakatlan vidéket, hierarchikus közösségeik élén a varázstudó sámánok álltak. Szükség is volt rájuk, hiszen a rakshallion papok és a nagyon erős kyorgok ellen vívott háborúban a mágia volt az egyetlen dolog, amiben bízhattak. Tissian is egy volt a bo'adhun sámánok közül, de a mendemondák szerint történt valami, amely kiragadta őt a névtelenségből. Manapság már cáfolják, hogy bármiféle valóságtartalma lehetett az akkoriban szárnyra kapott híreknek: Tissian legyőzött egy triklem drakoldert. A sámánúr a kolosszussal vívott küzdelemben távozott az élők sorából, de a felszabaduló mágikus energia visszarángatta őt a nemlétből. Azóta is élőholt szellemként bolyong Ghallán, és a bo'adhun nép egyesítésén munkálkodik. |
STRISSHA (528. SZÖRNY) A rovarlények általánosan elismert vezetője! A félelmetesen nagyra nőtt zztrissh legalább háromszor akkora mint bármelyik fajtársa, és hihetetlen intelligencia szorult testéhez képest kicsiny fejébe. Rég volt már, hogy ő is csupán egy volt a bo'adhun fenyegetés idején gyűlést ülő veteránok közül, azóta sok minden történt: a zztrisshek élére állt, kegyetlen rajtaütéseket szervezett a bo'adhun falvak lakosságán, és elismertette a barbár néppel jogos követeléseiket. Azóta kicsiny közösségeik háborítatlanul élnek a környék legsötétebb szegleteiben. |
TOKAN (532. SZÖRNY) Minden csúszómászók legszörnyűbbike. Tokan, a pókféreg egy nagyra nőtt keresztespók és egy még nagyobb gigaféreg kereszteződéséből jött létre, de hogy természetes körülmények között, vagy egy mágus kísérletező keze volt a dologban, azt ma már senki sem tudja. Tokan hatalmas potroha, mely egyébként a gigaféreg szelvénytestére hasonlít, halálos mérget rejt, melyet a csáprágóin keresztül juttat áldozata testébe. Az időtlen idők óta a bo'adhun barlangok mélyén lakó pókok ura csak a közelmúlt ínséges időszakai során merészkedett a felszínre, de amit itt talált - védtelen kalandozópalánták mindenütt -, hosszabb tartózkodásra bírta. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
GYÉMÁNTKOPONYA (644. TÁRGY) A legendás gyémántkoponya, talán a világ leghatalmasabb gyémántjából kifaragott, gyermekfej méretű, élethű koponya. Értéke felbecsülhetetlen. Egyesek szerint azonban nem gyémántból van, hanem mágiával hozták létre. Ismét mások azt állítják, hogy a Föld létsíkján létrehozott gyémántgólem egy része a gyémántkoponya. Bárkinek is legyen igaza, annyi bizonyos, hogy a legendás ékszer belsejében jelentős mágikus energia buzog. A tárgy nem átadható. |
HUDDENS KESZTYŰJE (649. TÁRGY) Az egykori kobudera mesternek, Huddensnek mára már ritkán viselt mágikus kesztyűje is legendává vált. Az ősi korokból csak néhány maradt fent ebből a Huddens mesterről elhíresült relikviából, készítésének titka is rég elveszett. Ez a puha, zöldes bőrből készült kesztyű tökéletesen simul a kézre! Védettségedet öttel növeli meg, pusztakezes harc esetén a sebzésedhez +10-et ad. Ezenkívül, ha kobudera viseli, van rá 15% esély, hogy szörnyek elleni harcban eggyel több támadást ad le. Természetesen, aki Huddens kesztyűjét viseli, pusztakezes harcban is képes a mágikusan védett lényeket megsebezni. A kesztyűt 20-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem húzhatja a kezére, ezzel a Mester emlékét sértené. És ha esetleg nem érdekel a harcművészet... valószínűleg akkor is álmaid legfantasztikusabb varázstárgyaira tudod ezt a legendás kesztyűt cserélni. |
VÖRÖS ZSELÉ (862. TÁRGY) Legyőzve a zseléférget, kimetszhetsz a testéből egy kisebb darabot, mely rendkívül különösen viselkedik a kezedben: kőkeménységűre szilárdul, és szinte bármilyen fizikai hatásnak képes ellenállni. |
Erő: | 29 (36) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 39 (48) | Támadás: | 57 | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 31 (41) | Védekezés: | 85 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/16 év |
Egészség: | 38 (53) | Életpont: | 796/618 | Jellem: | gonosz (2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 39 (66) | Varázspont: | 1133/5 | Pénz: | 2643 arany | Kép. pont: | 66 |
Tudatpont: | 38/0 | Pszi pont: | 290/112 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/70 | ökölvívás: | 1/61 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 26/56 | ütőfegyverek: | *38/100 (+13%) | lőfegyverek: | 12/88 |
dobófegyverek: | 33/89 (+14%) |
Feltételes fegyverváltás: ent pásztorbot (#1384) (140%) << vámpírkard (#358) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/84 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 80/63 (+38%) | 3. lopás: | 3/23 |
4. mászás: | 18/40 | 5. csapdakészítés: | 16/47 | 6. csapdaészlelés: | 11/69 |
7. gyógyítás: | 8/99 | 8. titkosírás: | 3/59 | 9. felderítés: | 26/14 (+15%) |
10. szörnyidomítás: | 7/86 | 11. teológia: | 86/58 (+90%) | 12. taumaturgia: | 75/86 (+49%) |
13. szerencsejáték: | 8/71 | 14. versengés: | 12/38 (+8%) | 15. zene: | 14/42 |
16. szörnyismeret: | 42/60 (+25%) | 17. pszi: | 29/4 (+2%) | 18. zárnyitás: | 11/83 |
19. vadászat: | 3/85 | 20. bányászat: | 16/22 (+17%) | 21. úszás: | 2/82 |
22. főzés: | 6/24 (+16%) | 23. csapatmunka: | 2/91 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 210 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
mászol max. 260 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
ongóliant (#159), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), 9966. szövetség (#9966), Tompaeszü Nyüzsi (#3894), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Szeretet Vándorai (#9138), kardfogú fülemüle (#146), átokmurgattyú (#225), őrjáratozó katona (#274), csápos otagi (#395), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +48 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | nők (#999) | káoszcsapás (#200) | >> | férfiak (#998) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
izomernyesztés (#33) | >> | hegyi góliát (#244) | izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) | káosz szava (#207) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a főpap-jelölti rangfokozatot! |
3.) Híveim lelke sötét, akár az éjszaka. Ugye a tiéd is? [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 333-as gonoszságot]. |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 21 felderítő, 14 szabotőr, 26 harcos, 14 királynő, 7 élőholt, 7 vadász. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) azért a támadás... (221) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) a sebzés se utolsó (279) vallási öntudat (290) maffiózó (293) illúzió akasztás (331) vadászidény (351) kiontott vér (371) hármas szövetség (383) árnyak oltalma (386) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 67 TU. szükséges még: 3 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 45 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 328 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 396. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 22 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 9 | víz (#27) | 6 | sáfránypor (#211) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
291 | arany (#50) | 2 | aranypikkely (#415) | 2 | fűszertartó (#210) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | 3 | mocsári penke (#148) | |||
11 | nyílvessző (#108) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
2 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | vasérc (#152) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |