250. forduló, 252. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 20. 9h:15'
EZ A 653. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD
654. játékheted kezdete: okt. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,71] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 2 manifeszt.nyúlványt (350 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 rövid kardot (25 arany), 1 rövid kardot (26 arany), 1 nagy vaspajzsot (25 arany). Átveszed a sikeresen eladott 100 pirkit (eladási ár: 1250 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany), 1 shinai gömb (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+57 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+178 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork sámán nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 594.]

* 1. KP: TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 584.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 579.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 574.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 569.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 569.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 559.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy láth. észlelése varázslat! [0 pontot használtál fel, van még 559.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 241 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 556.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

fog 144 219 elfogod a 144. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

fm 56 feltételes mászás 56
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

ft 226 támadod a 226. szörnyet
FT 226 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a vadászkést, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

v 96 99 79 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[99,79] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Van itt egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 ubuk tüske, 1 ubuk dobónyíl. Elteszed őket. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 546.]

be 573 3 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 496.]

hu 333 194 158 hulladék: 333 194 158
Hulladékgyűjtés törölve: rákfatty váladék. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany karperecet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

m 3 mozogsz délkeletre
[100,80] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal megvágod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 bordacsontot 2 aranyért, 2 bőrpáncélt 10 aranyért, 2 díszes rézpajzsot 30 aranyért, 2 dorony tüdőt 16 aranyért, 4 gromak bőrt 32 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 4 mérg. ubuk tüskét 8 aranyért, 4 óndarabot 8 aranyért, 3 orgyilkos tőrt 24 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért, 2 rövid íjat 16 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 1 tatu ködmönt 4 aranyért, 15 ugh mérget 30 aranyért.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [12 pontot használtál fel, van még 484.]

kb 152 79 kiveszel a bankból a 152. tárgyat (79 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 79 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 484.]

ve 266 5 megveszed a 266. tárgyat 5
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 kvazár sisakot. 140 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 484.]

ve 333 5 megveszed a 333. tárgyat 5
Vásároltál 5 rákfatty váladékot. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 484.]

ve 351 30 megveszed a 351. tárgyat 30
Mindössze 5 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 5 tolmokov-koktélt. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 484.]

ve 249 30 megveszed a 249. tárgyat 30
Mindössze 10 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 10 bumerángot. 80 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 484.]

ve 122 20 megveszed a 122. tárgyat 20
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 dözmöng szivet. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 484.]

ve 153 100 megveszed a 153. tárgyat 100
Mindössze 12 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 12 pirkitet. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 484.]

ve 25 10 megveszed a 25. tárgyat 10
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 kavadu iszákot. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 484.]

ve 124 20 megveszed a 124. tárgyat 20
Vásároltál 20 rókafarkat. 120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 484.]

ve 135 20 megveszed a 135. tárgyat 20
Mindössze 4 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 4 gyöngymangót. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 484.]

v 22 161 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nagy vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 479.]

ea 152 100 eladod a 152. tárgyat 100
Eladtál 87 vasércet. 174 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

bb 1205 179 153 beraksz a bankba az 1205. tárgyat (179 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. Beraksz a bank széfjébe 2 grifftojást. Beraksz a bank széfjébe 26 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

fkt 334 5 felt. készítesz a 334. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 acéltűt. IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 474.]

m 2 5 5 mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[124,71] Szűnni nem akar a zöld síkság. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Sheran hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Látsz egy szent tölgyfát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Milyen lesz pusztulásom? A föld elárul, magához ölel. A többi kegyelem. "

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [123,72] Dombos terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt! A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kétfejű troll lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll jobb lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-10 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [122,73] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Asmodee, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vortexmágus nyakát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmez.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán (ld. enc.). 1755 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... Intelligenciapróba. Egy gnóm faggat különböző kérdésekkel: a kertészettől az oltárépítésig mindenre kíváncsi, te viszont nem nagyon tudsz válaszolgatni neki. Hiába próbálod a közelharc fortélyaira terelni a szót (hátha abban sikeresebbnek mutatkozhatsz), a gnóm eltántoríthatatlan. Felháborodsz, amikor közli veled, hogy itt bizony elbuktál. 483 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő fémbontó szójer nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal megvagdalod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy bronzkulcs felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [59 pontot használtál fel, van még 415.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[121,74] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő földsárkány nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a földsárkány kőfejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a földsárkány bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [120,74] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt.

Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt! A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [119,74] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot!

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [69 pontot használtál fel, van még 346.]

be 175 bemész a 175. titkos labirintusba
Érdekes, hogy semmilyen hang nem szűrődik ki a barlangból. Mintha még a környéken élő madarak is elnémultak volna. Baljóslatú hely, az egyszer biztos. Beljebb óvakodsz. A járatban sötétség van. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Odabenn minden ragacsosnak tűnik, a falakat pókháló borítja. Félő, hogy itt a közlekedés nem lesz túl egyszerű. [5 pontot használtál fel, van még 341.]

lm 10 10 49 mozogsz 10 10 49
Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 pókláb (ld. enc.). Felpakolsz. Egy óriás szőröspókot veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás szőröspók testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás szőröspók puha testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az óriás szőröspók egyik lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel megcsapod az óriás szőröspók egyik lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod az óriás szőröspók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 24 csepp ugh mérget. 1494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szőrös pók. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a szőrös pók testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szőrös pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP)
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [4. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 pókláb. Felpakolsz.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [5. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP)
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP) Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 pókláb. Felpakolsz.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [8. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP)
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Egy teljesen kiszipolyozott kobudera holttestre bukkansz. Szemügyre veszed a szerencsétlen harcművész felszerelését, mindene használtnak tűnik. [10. PONT] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP) Megbotlasz valamiben: 1 tankány karom és 1 vérpettyes gyűrű (ld. enc.). Felpakolsz.
Egyhelyben toporogsz.
Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP)
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [11. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriás szőröspók van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás szőröspók testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás szőröspók testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted az óriás szőröspók testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriás szőröspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel csak érinted az óriás szőröspók puha testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal súrolod az óriás szőröspók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 25 csepp ugh mérget. 1494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


Belépsz a térképen is jelölt szobába. [15. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [16. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP) Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 15 arany. Felpakolsz.
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [47. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szőröspók testőr! (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szőröspók testőr förtelmes fejét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával megcsapod a szőröspók testőr puha testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a szőröspók testőr egyik lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy szőrös pók lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a szőrös pók testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a szőrös pók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szőrös pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [48. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP) Egy szőröspók testőrt pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szőröspók testőr testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szőröspók testőr puha testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a szőröspók testőr testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy szőröspók testőrt pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szőröspók testőr testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szőröspók testőr puha testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal súrolod a szőröspók testőr förtelmes fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával a szőröspók testőr megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szőrös pók! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a szőrös pók egyik lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szőrös pók! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a szőrös pók jobb oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a szőrös pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szőrös pók. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szőrös pók puha testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pókkirálynő. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Kitátod a szádat, és lehelsz. 3 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Nincs időd félrehajolni. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! Hiába próbálsz hátrálni, a pókkirálynő többször is megmar! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 47. pontnál vagy.
[84 pontot használtál fel, van még 229.]

lm 49 49 1 mozogsz 49 49 1
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [48. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP) Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pókkirálynő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 47. pontnál vagy.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [48. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP) Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pókkirálynő. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 47. pontnál vagy.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [48. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP) Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pókkirálynő. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 47. pontnál vagy.
[18 pontot használtál fel, van még 205.]

m 3 3 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

szk 345 369 365 keresed a 345. szörnyet a 369. szörnyet a 365. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 205.]

kb 1205 1 kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

* 1. BP: TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 22, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 2 kaját fal föl a karmos tankány. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. Izmozol kicsit a malomkővel. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 392 pontot. A következő körben tehát 592 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VORTEX TALIZMÁN (812. TÁRGY)
Fekete anyagból készült. Formája kerek, közepén pedig egy csillogó, esőcseppet mintázó szürke ékkő töri meg az egyhangúságát. Ha megérinted, jóleső magabiztosság-érzet ölel körül. Ha a nyakadba akasztod, mindez a hatás kikristályosodik, intelligenciád kettővel nő. A cirkuszban, a hátizsákodban lapulva is megsegíthet egyes próbákon, nem muszáj viselned. Nem átadható.

PÓKLÁB (1378. TÁRGY)
Ez a picit szőrös, picit koszos ízelt lábat egy pókszerű teremtmény testéről vághattad le, s most, mint olyan, a gyanús külsejű bigyók számát gyarapíthatja a hátizsákodban. Hacsak nem találsz ki minél előbb valamilyen módot a hasznosítására.

ÓRIÁS SZŐRÖSPÓK (7076. SZÖRNY)
A közönséges, erdőben lakó szőrös pókok még egy kezdő kalandozónak sem jelentenek komoly kihívást, ám ennek a fajnak létezik egy sokkalta veszedelmesebb, rejtőzködőbb, és épp ezért titokzatosabb alfaja is. Az óriás szőröspók alkatra megegyezik jól ismert rokonaival, ám méretük nem ritkán eléri azoknak a tízszeresét! Ez akár másfél mázsát, és egy méteresnél is nagyobb hátmagasságot jelent! Ezek a sunyi, fényt gyűlölő bestiák általában járatlan szakadékok, és eldugott barlangok mélyén tanyáznak. Kis kolóniákban élnek, és csak ritkán változtatnak élőhelyükön. Csáprágójuk méregtől csöpög, és mesterien szott hálójukat egyetlen pillantás alatt képesek rád hajítani! A póktest elpusztítására mindhárom fegyvertípus egyaránt alkalmas.

VÉRPETTYES GYŰRŰ (1659. TÁRGY)
Néhány rászáradt vérfolt árulkodik arról, hogy ennek a varázsgyűrűnek a gazdája nem természetes halállal, ágyban, párnák között vesztette életét. Nyilvánvalóan kalandozó lehetett, aki kincsként találhatott erre az ékszerre, egy csatamezőn vagy egy labirintus mélyén (csakúgy, mint te), aztán pont egy ilyen helyen hagyta ott a fogát. A vérpettyes gyűrűt álló naphosszat törölgetheted, hogy eltüntesd korábbi gazdájának nyomait, de sajnos semmit nem érsz vele. Mágikus, sérthetetlen varázsgyűrű lévén azokat a foltokat már az idők végezetéig magán viseli majd. Ha ezen sikeresen túlteszed magad, a KF paranccsal akár az ujjadra is húzhatod, ekkor +2 sebzést kapsz minden labirintusban folyó harcodban. Hatalmát csak legalább 10. szintű karakterekre fejti ki.

SZŐRÖSPÓK TESTŐR (7078. SZÖRNY)
A szőröspók királynő testőrsége, a legerősebb, és legéletképesebb egyedekből áll. Ezek a szerencsés kiválasztottak részesülnek abban a kegyben is, hogy gondoskodhatnak a fajfenntartásról. A testőrök nem vesznek részt a közösen használt vadászháló készítésében, és javításában, ezért afféle trükk, mint amilyet az óriás szőröspók alkalmaz, a testőrök esetében nem fenyeget. Képes azonban maró gázfelhőt kelteni, ami egy hosszú pillanatra elvakíthatja a szerencsétlen áldozatot. Egy pillanat pedig bőven elég ezeknek a szörnyetegeknek!

PÓKKIRALYNŐ (7079. SZÖRNY)
A szőröspók kolónia szíve, lelke, és lényege testesül meg a pókkirálynőben, aki mind súlyban, mint erőben messze meghaladja a fajtársait. Még szerencse, hogy jelentős méreteihez meglehetős lomhaság társul, különben esélyed sem volna ellene. Altalában a kolónia által közösen készített irdatlan háló középpontjában gubbaszt, és szinte megállás nélkül táplálkozik. Az élelem elejtésével nem kell foglalkoznia, testőrei, és "gyermekei" bőven tálalják elé a félig még élő, de félig-meddig már előre emésztett táplálékot. Ha nem akarod ilyen csúfosan végezni, azt ajánlom, szúrófegyvert válassz ellene!

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 251. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 21 Merészség: 4/5 Magasság: 184 cm
IQ: 27 (29) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 26 Életpont: 307/78 Jellem: jó (396) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 398/0 Pénz: 2718 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/2 EFejl: 23
Eddig összesen 1652 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12177 TP-t kaptál. Jelenleg 765519 TP-d van. A következő szinthez még 34481 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, norpadolótika, ongóliant. A 245. fordulódban 6651 arany került a bankszámládra. 6817 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/33 ökölvívás: 21/94 (+4%) szúrófegyverek: 21/60
vágófegyverek: 21/19 (+18%) ütőfegyverek: 6/35 lőfegyverek: 22/54 (+2%)
dobófegyverek: 23/98 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (160%) << ököl (#28) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) (10 .); tüske (#22) (11 .); ubuk dobónyíl (#138) (12 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/38 2. nyomkövetés: 65/1 (+14%) 3. mászás: 7/105 (+7%)
4. csapdakészítés: 14/50 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/20 6. gyógyítás: 60/98
7. titkosírás: 3/21 8. felderítés: 13/62 9. szörnyidomítás: 7/15
10. teológia: 29/19 (+11%) 11. taumaturgia: 28/11 (+9%) 12. versengés: 7/10 (+6%)
13. harcművészetek: 11/61 14. zene: 10/11 15. szörnyismeret: 23/44 (+18%)
16. zárnyitás: 4/109 17. vadászat: 10/25 18. bányászat: 30/91 (+15%)
19. úszás: 2/4 20. főzés: 5/56 (+16%) 21. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 50 darabot )
elfogod arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219)
mászol max. 56 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
156 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bakkura csizma (#96)
1 bordacsont (#16) 2 bőrpáncél (#51) 2 díszes rézpajzs (#84)
2 dorony tüdő (#212) 6 drótszőr (#37) 2 grifftojás (#179)
4 gromak bőr (#268) 4 kaja (#2) 7 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 1 magszim bél (#103) 4 mérg. ubuk tüske (#137)
4 óndarab (#85) 2 orgyilkos tőr (#225) 1 rézpáncél (#71)
2 rövid íj (#107) 1 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 tatu ködmön (#255) 3 tüske (#22) 14 víz (#27)
1 nagy vaspajzs (#161)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 acéltű (#334) 10 bumeráng (#249) 1 dözmöng szív (#122)
4 gyöngymangó (#135) 3 kavadu iszák (#25) 1 kvazár sisak (#266)
1 mutáns csont (#331) 3 pókláb (#1378) 2 pular kristály (#239)
1 ramit kő (#226) 3 rézdarab (#70) 20 rókafarok (#124)
1 sünmedve tüske (#14) 5 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
2 ubuk tüske (#131) 58 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152)
1 vérpettyes gyűrű (#1659) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(119,74) a 175. labirintus bejárata, Leah oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, óriás szőröspók (#7076), szőrös pók (#100), szőröspók testőr (#7078), pókkirálynő (#7079)
(120,74) érclelőhely
(121,74) földsárkány (#359), sziklafészek (#167), érclelőhely
(122,73) vaskohó (#155), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), vortexmágus (#418), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(123,72) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, Chara-din rúnaköve, érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(124,71) Sheran oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 46. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek