191. forduló, 254. forduló, Lady Változás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 30. 12h:05'
EZ A 296. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD
297. játékheted kezdete: febr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,108] koordinátán. Kisebbfajta nyaralásnak is beillik a fogadóban eltöltött pihenésed. A kocsmában való tartózkodásod alatt időnként lelátogattál a söntésbe, híreket hallgatni. A következőt hallottad: Lázasan folynak a következő Alanori Olimpia előkészületei. Borax megbízott néhányat a legjobban képzett kalandozók közül, hogy kalandos küldetések során beszerezzék az idei fődíjakat.
A csapos pultjánál egymás mellé ültetek egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Fekete a bőre. Megismerkedtek, az ő neve Pepper . - Nincs kedved kockázni? - kérdezed beszélgetőpartnered. - Miért is ne? - mondja ő, mire előkerülnek a kockák. Mindketten a pultra pakoltok egy kis kupac aranyat, és kezdődik a játék. Ellenfeled hihetetlenül béna, hármasnál soha nem dob nagyobbat. Pillanatok alatt megkopasztod. A nyereményből, 7 aranyból egyet a csaposnak adsz.
Egyik nap, amikor lenéztél a söntésbe, összefutottál egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű mutáns nővel. Bőre mélykék színű. Bemutatkozik, az ő neve Törpilla. Miközben beszélgettek, a csapos a pultra rak két dobókockát, és rátok kacsint. Ez az, egy kis játék! Mindketten bólintotok. Mindketten a pultra pakoltok egy kis kupac aranyat, és kezdődik a játék. Ellenfeled mestere a kockának, vagy hihetetlen szerencséje van: percek alatt veszítesz 8 aranyat. Ez nem a te napod volt!
Most, hogy tökéletesen kipihented magad, ideje továbbkalandoznod. Elbúcsúzol a fogadóstól, és elhagyod a kocsmát.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Gronkh, Josh di Luque és Musashi Akira . Josh di Luque bemutatkozik neked, valóban nem találkoztatok még korábban. Mint a csapat kocsmaügyekben legtapasztaltabb tagja, te leszel a szószóló. Meggyőződsz róla, hogy mindenki kellően ki van tikkadva egy kis vedelésre, aztán kiadod a vezényszót: "Pusztuljon az alkohol!" Büszkén vonultok lefelé a lépcsőn az emeleti szobáitoktól. Mennyien vannak itt! Még az ablakokat is kinyitották, hogy az utcán bámészkodó nép belásson a földszinti csapszékbe. A rengeteg szájtáti már alaposan bemelegített a szurkoláshoz, a hangulat igen emelkedett! Odavonultok a pulthoz és előszeditek a bugyellárisokat. Sajnos 100 arany a nevezési díj, ami igen szép summa. Még szerencse, hogy biztosak vagytok saját győzelmetekben. Fennkölt magabiztossággal számlálod a pultra kitett óntányérba a 100 aranyat. Az utolsó öt érme pengését a bámészkodók hangosan veled együtt számolják, a századiknál pedig szabályos ováció tör ki. Mindegy ezeknek, csak legyen ok, amiért inni lehet - gondolod. Szétnyílik előttetek a tömeg, utat engedve a versenyzők asztalához. Pontosan öt szék van a kerek deszkaasztal körül. Alighogy elhelyezkedtek, öt kupica varkaudar pálinka kerül elétek. Aham! A bemelegítő ital! Módszeresen hozzáfogtok, egymást bíztatva. Minden lenyelt adag után hangosan éltet titeket a közönség. Miután elfogyott az aperitif, a "bárdolatlan bárdok" elnevezésű versenyszám következik. A tömeg megmondja, melyik kocsmadalt akarja hallani, összenéztek, megköszörülitek a torkotokat, aztán hadd szóljon! Ilyenkor sem a szöveg, sem a dallam nem sokat számít, elég, ha emlékeztet az eredetire. A lényeg a hangerő! A közönség igazán hálás, együtt énekel veletek. Amikor a nóta véget ér, megérkezik a második versenyszám kelléke, pár hordó wargpini vörös formájában. Mindenki elé kerül belőle. Bizony! Ez az "asztal alá ivás" fordulója. Mindenkinek egyedül kell meginnia a kis hordó bort! Ez nem okozhat gondot! A tömeg közben csillapíthatatlanul röhögéssel próbál buzdítani. Mikor kiürül a hordócska, úgy érzed, menten szétrobbansz a ledöntött iszonyatos mennyiségű piától, a fejed azonban furcsamód, viszonylag tiszta. Szerencsére most pár perc szünet következik, mikor a versenyzők kimehetnek, és könnyíthetnek magukon. Mire visszaérsz a csehóba, a segédek már előkészítették a terepet. Most a csapat legjobb kártyásának kell kiállnia a kocsma ügyeletes szerencsevadásza ellen. Még józan fejjel is igen kétesek a győzelmi esélyek, de így, mámorosan... A "részeges kártyás" versenyszám következik. A győztes minden húzás után berághat egy kis kenyeret, egy darabka szalonnával, míg a vesztesnek egy kupica huertoli kerítésszaggatót kell ledöntenie. A gyilkos parti addig tart, amíg az egyik fél ki nem dől. Mindannyian tudjátok, hogy erre a feladatra te vagy a legalkalmasabb a csapatban. Minden szem rád szegeződik, most kell csak igazán megmutatnod, mit tudsz. Az első leosztás bíztató, és a végén az a falat kaja is nagyon jól esik. Aztán jön a következő leosztás, és a szerencse továbbra is melletted áll. Fél óra múlva már nyolc kupica hever ellenfeled előtt üresen, és egyszer csak minden előzetes figyelmeztetés nélkül lebólintja az asztalt. Nyertél! Nem hiába az a sok szerencsejátékos tapasztalat. Na nézzük, mi a következő megmérettetés. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). Azt mondják a részeg boksz egyfajta titkos harcművész fogás. Persze ez nem így van, ez csak a következő versenyszám elnevezése a "kocsmatöltelékek" versenyen. A feladat pofonegyszerű: egyetlen ütéssel össze kell törni a kártyaasztalt! Csak az a baj, hogy igen vastag fából ácsolták ám! Gyorsan kitaláljátok, ki ért leginkább az ilyesmihez, aztán erősen szurkolni kezdtek, hisz már csak karnyújtásnyira a győzelem! A tömeg izgatottan elcsitul, látva a mutatványra való készülődést.
Talán Musashi Akira ismeri a legjobban ezt a szituációt, így ő ragadja magához az irányítást. Társad egyetlen ütéssel ripityára töri az asztalt, aztán inogva áll a romok fölött. Hála a kőtörés képességnek, még csak fel se horzsolódik a bőre az öklén. Remek harcművész! Utat törtök magatoknak a pulthoz, ahová a kocsmáros már kikészítette a nyereményetek. Több a jutalom, mint amennyiről a kiírásban szó volt! A kincs szétosztását követően neked 1 bátorság medálja (ld. enc.), 2 varkaudar pálinka és 250 arany jut. (Gronkh 1 varázskorsóval, 2 varkaudar pálinkával és 250 arannyal , Josh di Luque 2 varkaudar pálinkával és 250 arannyal , Musashi Akira 1 varázskorsóval, 2 varkaudar pálinkával és 250 arannyal gazdagodott.) Még sokáig lenn maradtok a csehóban, és ti is beálltok a szurkolók közé. Még jó néhány csapat próbálkozik, de senki sem jár sikerrel. Későre jár, mire a versengés véget ér, és a kocsma kiürül. Egyszer csak a fogadós lép mellétek.
- Tudjátok, barátaim, ez a kis pénz, és a korsók is csak töredékébe kerültek annak, amit ma bevételként elkönyvelhettem. Köszönöm, hogy szórakoztattátok a vendégeket. Jó éjszakát! Záróra - mondja, és cinkosan rátok kacsint.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Újabb dolgokat tudsz meg a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 11600 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 541.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 10 kék orchidea (eladási ár: 69 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 1 smaragd kulcs (eladási ár: 1050 arany, ebből a kezelési költség: 84 arany), 27 óndarab (eladási ár: 69 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 31 pirkit (eladási ár: 214 arany, ebből a kezelési költség: 17 arany), 28 vasérc (eladási ár: 69 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
Musashi Kenjiró, amikor összefutottatok, adott neked 3 tankány karmot, 2 pular kristályt, 2 pirkitet és 6 bogyógránátot. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+16 tvp ). Az aranytermő erszény 31 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 darázsszárnyat. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. Varázserőd regenerálódik. (+177 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 562.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 557.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 552.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 100% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 547.]

a 37 2257 20 átadod a 37. tárgyat a 2257. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 20 drótszőrt Storm Master részére. [5 pontot használtál fel, van még 542.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 537.]

a 1107 5378 1 átadod az 1107. tárgyat az 5378. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar látógömböt Musashi Akira részére. [5 pontot használtál fel, van még 532.]

aa 237 1653 1137 átadod a 237. tárgyat az 1653. tárgyat az 1137. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 tankány karmot Musashi Akira részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 bátorság medálját Musashi Akira részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 varkaudar pálinkát Musashi Akira részére. [15 pontot használtál fel, van még 517.]

in 5378 7044 700 leírod az 5378. kalandozónak a 7044. szörnyet a 700. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy máguskobold. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tubarkövet. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

in 5378 7045 701 leírod az 5378. kalandozónak a 7045. szörnyet a 701. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy koboldkirály. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

bb 232 239 153 beraksz a bankba a 232. tárgyat (239 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 ilkin ércet. Beraksz a bank széfjébe 2 pular kristályt. Beraksz a bank széfjébe 2 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[96,108] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Épületeket látsz: egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).

(Továbbmész...) [97,108] Továbbmész a város utcáján. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Hősök csarnokat. (ld. enc.) északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. [+1% teo] Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [97,107] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, copfos hajú, kék szemű árnymanó férfi táborát. A bőre kreolszínű. Dornodon leghatalmasabb, halhatatlan főpapja. Egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy Khór kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy nodonrod kitűzőt, egy párducbőr övtáskát, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tolvaj klánjelvényt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vérpettyes gyűrűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy entitás manifesztum trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[24 pontot használtál fel, van még 493.]

ee 225 107 49 eladod a 225. tárgyat a 107. tárgyat a 49. tárgyat
Eladtál 2 orgyilkos tőrt. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rövid íjat. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kígyóbőr kesztyűt. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 493.]

m 2 5 mozogsz keletre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[127,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy törpemammut közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut bal hátsó lábát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a törpemammut bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. [+1% teo] A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Chara-din oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Északra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Találsz valamit: 1 súlyzó. Elteszed.

(Továbbmész...) [126,54] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy malmot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy legyengült ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. [+3% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [16 pontot használtál fel, van még 477.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. Jó meleg van idebent, s mindenfelé száll a gabonapor a levegőben. Köhögésre ingerel, ahogy belélegzed. A molnár minden tétovázás nélkül áll eléd. Jó ember, világít a viselkedéséből, ezért megnyugtatod pár kellemes szóval, hogy nem akarod bántani. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 1 bunkósbotot, 2 arany karperecet, 8 acélpengőkét, 20 szögletes követ, 1 kígyóbőr kesztyűt, 1 szigonyt. [5 pontot használtál fel, van még 472.]

h 1167 7 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag istenek eledelét. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az étel méltó nevéhez! Sebeid bizseregni kezdenek, végtagjaid könnyedebbé válnak. (+105 életerő.) 335 tapasztalati pontot kaptál. [6 pontot használtál fel, van még 466.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[126,53] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő nukleáris cickány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 92 életpontot sebeztél. [+4% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy tündöklő szobor van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [127,52] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din oltárt. Nyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre.
[18 pontot használtál fel, van még 448.]

kut 35 kutatsz 35 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Hideg szél borzolja a hátadat. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz támad rád.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a csontváz bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 ubuk tüske, egy mutáns csont és 2 mérg. ubuk tüske. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 83 életpontot sebeztél. [+4% tau] Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy tolmokov-koktél, 4 ubuk tüske, egy rézsisak, egy nyu-shuriken és 2 bumeráng. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [35 pontot használtál fel, van még 413.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[127,51] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy gyilkos mókus vigyorog kajánul. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy tündöklő szobor van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [128,50] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Találsz egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy goblin vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 395.]

jlk 4221 jelszó kimondása 4221
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. [+1% tau] Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a massza lebernyegét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a massza fejét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a massza bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Patájával a massza többször megrúgja az oldaladat. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csápjaival a massza csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal eltalálod a massza nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a massza zsezsgő csonkját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A massza rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtőköpeny és egy aranylánc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 2164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Bár kincs nincs, de van itt egy érdekes felirat: Több metódus is létezik a létsíkok közötti utazásra. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 380.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[127,49] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Látsz egy templomot. Chara-din hívei emelték.

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 371.]

jlk 1683 jelszó kimondása 1683
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 167 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

30
31 32 9 10
7 12
27 28
8
29
11
26
24 23 25
6
21 20 22 5
18 17 19
3 2 4
15 14 16
13 1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
6: 1. térkép 7. pont
7: 1. térkép 6. pont
12: 1. térkép 13. pont
13: 1. térkép 12. pont
31: kijárat
32: kijárat

Ez a 64. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 366.]

ef 2 505 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 346.]

ef 15 502 energia fejlesztése 15
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-15 TU.] [150 pontot használtál fel, van még 196.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 16 tintát. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 1 xirnox szivet találsz. [3 pontot használtál fel, van még 193.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 190.]

* 4. BP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+11 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 160.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 4, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 4 kaját fal föl a törpemammut. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 160 pontod maradt, ebből a következő körre 160 pontot vihetsz át. Kapsz még 392 pontot. A következő körben tehát 552 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A BÁTORSÁG MEDÁLJA (1653. TÁRGY)
Acélos tekintetű, duzzadó izomzatú, viccesen pózoló ember férfit ábrázol az érme, melyet egy hosszú láncon keresztül a nyakadba akaszthatsz. Bár a tárgy közönséges kinézete nem igazán utal rá, mégis rejlik benne némi mágia, mely leginkább akkor mutatja meg magát, amikor mérhetetlen bátorságra lesz szükséged. Ha a medált KF-eled, nem futsz el idő előtt a többszemélyes kalandok során lezajló küzdelmekből, minden ilyen csatában +2 harci körig bírod.

ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL
Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz.

HŐSÖK CSARNOKA (496. ÉPÍTMÉNY)
A helytartói palota előtti téren irdatlan sátrat húztak fel a varkaudarok. Talán irtóznak attól, hogy az ellenség házában rendezkedjenek be, de az is lehet, hogy a palota egyszerűen nem alkalmas arra, amire ez az építmény szolgál. Körbejárod, és minden irányból alaposan szemügyre veszed. A sátrat fa váz merevíti, és cserzett állati bőrök alkotják a külső palástját, a bejárat mellé, két oldalról egy-egy dicsőségkopját tűztek. Legy‹zött királyi lovagok fejét döfték át, és fűzték rájuk. Eléggé undorító korpusz, de hát a varkaudarok már csak ilyenek. A sátor csúcsán egy pusztító lándzsa mered az ég felé, amire egy keskeny, vörös selyemcsíkot kötöttek. Megtudod, hogy ez a Romboló törzsének jelzése.

KARAKTERLAP

Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight főpapja vagy. Papi hited: 308. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 251. fordulód.

Erő: 31 (36) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 166 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 20 Agresszió: 6 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 26 (30) Védekezés: 50 Menekülés: 30 % Életkor: 43/43 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 320/290 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (29) Varázspont: 565/13 Pénz: 12658 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/2 Pszi pont: 140/120
Eddig összesen 1527 szörnyet (9 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 7134 TP-t kaptál. Jelenleg 670099 TP-d van. A következő szinthez még 129901 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, norpadolótika, renegát törpe. A 164. fordulódban 5071 arany került a bankszámládra. 7276 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 15/89 (+3%) ütőfegyverek: 24/86 (+3%) dobófegyverek: 24/85 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (200%) << pásztorbot (#513) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bogyógránát (#430) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/29 2. nyomkövetés: 40/55 (+19%) 3. lopás: 4/87
4. mászás: 9/93 5. csapdakészítés: 19/38 (+6%) 6. csapdaészlelés: 14/52
7. gyógyítás: 48/102 8. titkosírás: 3/19 (+24%) 9. felderítés: 14/24 (+19%)
10. szörnyidomítás: 14/84 11. teológia: 28/58 (+7%) 12. taumaturgia: 47/13 (+8%)
13. szerencsejáték: 7/18 14. versengés: 8/101 15. zene: 26/103 (+34%)
16. szörnyismeret: 23/81 17. pszi: 16/39 (+8%) 18. vadászat: 11/12
19. bányászat: 33/50 20. főzés: 10/60 (+12%) 21. csapatmunka: 3/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1367. karakternek
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 3 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274), nektorafot (#355) szuper hálócsapdával (#274), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219)
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
Vértestvérek (#9146), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Musashi Akira (#5378)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> Tguarkhan (#212) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177) elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044)
varázsvédelem (#34) >> sötét főgnóm (#136) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) varázsvédelem (#34) >> nektoraf (#355)
védelem sav ellen (#36) >> fémbontó szójer (#150) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
varázsvédelem (#34) >> drónkeselyű (#208) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186) oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)
varázsvédelem (#34) >> bandita (#758) varázsvédelem (#34) >> lajhárlord (#757)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756) tükörpajzs (#101) >> lábascet (#647)
fehér glóbusz (#47) >> fagyféreg (#640) varázsvédelem (#34) >> smaragdgólem (#417)
varázsvédelem (#34) >> troll ritualista (#365) varázsvédelem (#34) >> varkaudar kósza (#347)
varázsvédelem (#34) >> élőholt quwarg (#202) varázsvédelem (#34) >> Morbid (#127)
varázsvédelem (#34) >> quwarg szabotőr (#301) varázsvédelem (#34) >> ork sámán (#345)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar mágus (#128) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)
elektromos pajzs (#51) >> földsárkány (#359) varázsvédelem (#34) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy szutykos remák életét! (számláló: 1)

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 350 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 502 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 20 drótszőr (#37) 2 fűszerkeverék (#1170)
5 ilkin érc (#232) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 rövid íj (#107) 4 tankány karom (#237) 16 tinta (#101)
3 tolmokov-koktél (#351) 1 varkaudar látógömb (#1107) 3 varkaudar pálinka (#1137)
8 víz (#27) 2 pular kristály (#239) 1 bátorság medálja (#1653)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
52 arany (#50) 8 acélpengőke (#231) 2 arany karperec (#194)
1 aranylánc (#191) 1 bakkura bőr (#95) 3 bumeráng (#249)
1 bunkósbot (#9) 1 darázsszárny (#652) 7 kaja (#2)
2 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mutáns csont (#331) 1 nyu-shuriken (#157)
1 rejtőköpeny (#277) 1 rézsisak (#72) 1 súlyzó (#347)
1 szigony (#389) 20 szögletes kő (#17) 2 szvó-ektoplazma (#151)
11 ubuk tüske (#131) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(126,53) nukleáris cickány (#155), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, Chara-din monolitja (#534), régészeti lelőhely (#1208)
(126,54) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), malom (#1204), oltár, ryuku gárdista (#360)
(127,49) mínosz-kúp (#178), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), oltár
(127,51) oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 42. jellempróba, művészi porolit (#720)
(127,52) ősi csatamező (#263), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon rúnaköve, csontváz (#48), szintszívó (#96), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154)
(127,53) törpemammut (#115), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(128,50) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), Leah oltár, Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek