Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 30. 9h:07' EZ A 56. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD 57. játékheted kezdete: szept. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2254 SZÁMLA : XXXX |
kt 49 | elkészíted a 49. tárgyat |
kf 49 | kézbeveszed/felveszed a 49. tárgyat |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mérges nyukmár testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
kf 57 72 | kézbeveszed/felveszed az 57. tárgyat a 72. tárggyal |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
kt 19 20 | elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot) |
flh 1 19 1 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 19. tárggyal (1 darabot) |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a sakál bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a sakál bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sakál jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sakál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [-322,-45] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az útonálló bal karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az útonálló bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az útonálló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
be 539 | bemész az 539. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 59.]
ee 64 85 40 | eladod a 64. tárgyat a 85. tárgyat a 40. tárgyat |
ve 36 2 | megveszed a 36. tárgyat 2 |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [-321,-43] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy manifesztátor ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [-320,-42] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kaszabolósáska közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kaszabolósáska nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [-318,-40] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy tesh alligátor volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
szk 96 | keresed a 96. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 18 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 246 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 370 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 119/118 | Jellem: | jó (22) | Tul. pont: | -3 |
Szerencse: | 18 (19) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 153 arany | Kép. pont: | -2 |
Pszi pont: | 36/21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 12 | lőfegyverek: | 11 (+1) |
dobófegyverek: | 1 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
46,33 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 5 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. szerencsejáték: | 1 | 11. versengés: | 1 | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 3 (+1) | 14. pszi: | 6 | 15. zárnyitás: | 2 |
16. vadászat: | 1 | 17. vitalitás: | 1 | 18. bányászat: | 2 |
19. testépítés: | 1 | 20. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), éjfattyak (#9096) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), manifesztátor (#124) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | * | fúvócső (#20) | 16 | kerek kő (#19) | ||
1 | * | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | 1 | parittya (#18) | ||
1 | * | szöges bunkó (#8) | 6 | ubuk tüske (#131) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
3 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
5 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | mérleg (#81) | |||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 13 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | acélpengőke (#231) | 1 | álompor (#396) | 41 | drótszőr (#37) | |||
3 | evaporőr háj (#105) | 2 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | lapkorong (#80) | 39 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
3 | ormánygőte csont (#21) | 1 | púderkő (#119) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | sallank karom (#128) | 7 | smirglilevél (#29) | 3 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
15 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | 16 | varányszem (#30) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 36.81 kg | Megterheltség: 80% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | csontszablya (#64) | 1 | kaja (#2) | 2 | kis vaskulcs (#40) | |||
8 | óndarab (#85) | 2 | surranó kígyó bőr (#47) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
47 | arany (#50) | 2 | fáklya (#36) | 3 | gyenge méreg (#26) | |||
16 | kerek kő (#19) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | víz (#27) |
-323 | -322 | -321 | -320 | -319 | -318 | -317 | |
-48 | |
|
|
|
|
|
|
-47 | |
|
|
|
|
|
|
-46 | |
|
|
|
|
|
|
-45 | |
|
|
|
|
|
|
-44 | |
|
|
|
|
|
|
-43 | |
|
|
|
|
|
|
-42 | |
|
|
|
|
|
|
-41 | |
|
|
|
|
|
|
-40 | |
|
|
|
|
|
|
-39 | |
|
|
|
|
|
|