248. forduló, 250. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 16. 9h:29'
EZ A 653. JÁTÉKHETED, 249. FORDULÓD
654. játékheted kezdete: okt. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,54] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 15 bumerángot (300 arany kikiáltási áron), 2 ork csodaszert (250 arany kikiáltási áron), 1 shinai gömböt (100 arany kikiáltási áron), 2 manifeszt.nyúlványt (350 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+87 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A lottó 681. hetének nyerőszámai: 3, 14, 11. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ragyás burástya fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a ragyás burástya bal oldalát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a ragyás burástya farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 592.]

* 1. KP: TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 582.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 577.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 572.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 567.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 567.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 557.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy hangzatos melódia varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Megszólal egy lelkesítő, jóféle dal a fejedben. Dúdolva veszed át a ritmusát! [0 pontot használtál fel, van még 557.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 241 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 554.]

bb 1205 1 beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

a 266 1199 1 átadod a 266. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 kvazár sisakot Dorien McGee részére. [5 pontot használtál fel, van még 549.]

a 264 1199 1 átadod a 264. tárgyat az 1199. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 remák szivet Dorien McGee részére. [5 pontot használtál fel, van még 544.]

bpk 5 bef. parancs kivétele: 5
H 233 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

t 124 támadod a 124. szörnyet
FT 124 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy manifesztátor! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a manifesztátor bal oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vadászkéssel megcsapod a manifesztátor bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A manifesztátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


h 233 50 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Produkciód határozott zenei értéket képvisel. Lassan már talán fel is léphetnél valahol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+5 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 494.]

f 272 kísérletezel a 272. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz rájabőr úszógatyát. (ld. enc.) 108 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 484.]

f 272 kísérletezel a 272. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz bunthar zsákot. (ld. enc.) 258 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 474.]

fog 139 274 elfogod a 139. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 474.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[130,55] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló vortexmágus harciasan megindul feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 31 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus bal lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus bal oldalát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod a vortexmágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmez.) A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1755 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Erőpróba. Az alakváltó megmutatja, melyik súlyzót kellene a magasba emelned, te pedig két kézzel megragadod. Derékmagasságig sikerül felemelned, de hiába, tovább nem megy. 483 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy erszényes elkarog közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog bal karját. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával megcsapod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vadászkéssel megcsapod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [129,56] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen proteinfecske nyomokra bukkansz! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy proteinfecske. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod a proteinfecske fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kaktusztüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [129,57] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Hideg szél borzolja a hátadat. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a sírlidérc bal lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc bal oldalát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vadászkéssel felnyitod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rövid íj és 4 nyílvessző. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel végigmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a csontváz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel alaposan megvágod a csontváz jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz lord támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord fejét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 sallank nyíl, egy nyílvessző, egy mutáns csont, egy rövid íj és egy bumeráng. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Talabér Bözsi lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét.

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. [86 pontot használtál fel, van még 388.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[128,58] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Vadászkéssel néhányszor megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Vadászkéssel néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [127,59] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sérült quwarg harcos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 74 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy amniosz-fát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt.

(Továbbmész...) [126,60] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.

[27 pontot használtál fel, van még 361.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[126,61] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Találsz egy Chara-din monolitját. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sóhajtó dorony lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel megcsapod a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.


(Továbbmész...) [124,63] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. [27 pontot használtál fel, van még 334.]

m 4 mozogsz délre
[124,64] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Sheran hívői építették. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.)

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 325.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 325.]

kb 1205 1 kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 325.]

szk 124 345 347 keresed a 124. szörnyet a 345. szörnyet a 347. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

ep 720 100 építed a 720. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [100 pontot használtál fel, van még 225.]

* 1. BP: TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 232.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 232.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 227.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 27 fejleszted a 2. tulajdonságodat 27 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [27 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 2, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 390 pontot. A következő körben tehát 590 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁJABŐR ÚSZÓGATYA (405. TÁRGY)
Hahó! Micsoda felfedezés! Hat rájabőrt a tökéletes precizitású aranytűvel összevarrva, 20 TVP árán divatos és kényelmes úszónadrágot készíthetsz magadnak. A nadrágot a szárazon is viselheted, de így legfeljebb kiröhög a többi kalandozó, más hatása azonban nem lesz. Ha azonban vízbe mész, az úszógatyát automatikusan viseled, és ezáltal a fürdés időtartamára kettővel megnő a védettséged! Micsoda pazar viselet!

BUNTHAR ZSÁK (734. TÁRGY)
Tíz bunthar bőrből egy aranytű segítségével egy fantasztikusan praktikus hátizsákot varrhatsz magadnak 40 TVP árán! A zsákba rengeteg hasznos holmi fér - ezentúl +25 különböző fajta tárgy lehet nálad (ha azt semmi nem módosítja, 150 lehet). Ha több bunthar zsák van a birtokodban, a hatásuk nem adódik össze. A bunthar zsák nem ellopható, és nem átadható. Persze így is előfordulhat, hogy elveszted esetleg valamiképp - de ne aggódj, meglevő tárgyaid ilyenkor nem vesznek el, persze újabb tárgyat nem vehetsz fel addig, amíg 150 vagy több tárgyad van.

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 249. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 21 Merészség: 4/5 Magasság: 184 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 26 Életpont: 307/258 Jellem: jó (392) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 392/17 Pénz: 1673 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/2 EFejl: 19
Eddig összesen 1630 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8598 TP-t kaptál. Jelenleg 748281 TP-d van. A következő szinthez még 51719 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, norpadolótika, ongóliant. A 245. fordulódban 6651 arany került a bankszámládra. 6784 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/33 ökölvívás: 21/90 (+4%) szúrófegyverek: 21/60
vágófegyverek: 20/95 (+18%) ütőfegyverek: 6/35 lőfegyverek: 22/50 (+4%)
dobófegyverek: 23/88 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (160%) << ököl (#28) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) (10 .); tüske (#22) (11 .); ubuk dobónyíl (#138) (12 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/38 2. nyomkövetés: 64/65 (+12%) 3. mászás: 7/91
4. csapdakészítés: 14/40 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/20 6. gyógyítás: 60/98
7. titkosírás: 3/21 8. felderítés: 13/62 (+15%) 9. szörnyidomítás: 7/15
10. teológia: 28/104 (+13%) 11. taumaturgia: 27/90 (+17%) 12. versengés: 6/104 (+16%)
13. harcművészetek: 11/61 14. zene: 10/8 (+40%) 15. szörnyismeret: 22/106 (+30%)
16. zárnyitás: 4/109 17. vadászat: 10/25 18. bányászat: 30/64
19. úszás: 2/4 20. főzés: 5/24 (+16%) 21. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 50 darabot )
elfogod kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217), proteinfecskét (#139) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), norpadolótika (#226) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) hangzatos melódia (#345) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 drótszőr (#37) 2 kaja (#2) 8 kerek kő (#19)
1 kvazár sisak (#266) 1 remák szív (#264) 4 spiritusz (#170)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
36 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranytű (#272)
1 bumeráng (#249) 1 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665)
3 kaktusztüske (#114) 4 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mutáns csont (#331) 5 nyílvessző (#108) 2 rövid íj (#107)
4 sallank nyíl (#129) 1 szvó-ektoplazma (#151) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(124,63) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(124,64) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Sheran oltár, barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), oltár
(126,60) Chara-din monolitja (#534)
(126,61) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), sóhajtó dornyok (#112)
(127,59) quwarg harcos (#201), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár
(128,58) oltár, manaelementál (#290)
(129,56) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, proteinfecskék (#139)
(129,57) sírlidérc (#172), szintszívó (#96), csontváz (#48), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, barátság szent tüze (#484)
(130,55) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, vortexmágus (#418), erszényes elkarog (#354)

Üzenet küldése a karakternek