248. forduló, 250. forduló, Syd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. máj. 10. 9h:19'
EZ A 728. JÁTÉKHETED, 249. FORDULÓD
729. játékheted kezdete: máj. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4144
SZÁMLA : XXXX

SYD KALANDJAI


26 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,84] koordinátán.
A táborozás 18. napján találkozol Nantosveltával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy Eldereth kristályt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy varkaudar felderítő trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+92 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+51 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 916. hetének nyerőszámai: 26, 7, 16. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.)

[40 pontot használtál fel, van még 347.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 342.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+12 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 312.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 307.]

ef 90 518 energia fejlesztése 90
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 265.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 260.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 255.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 253.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 243.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-regeneráció pszi képességet. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +28 max. életerő, +28 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 233.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[140,83] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy smaragdgólem.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a smaragdgólem testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a smaragdgólem testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 122 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán (ld. enc.). 1638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 179, gyógyulás: 12, összesen: -167 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.]


Összefutsz Nantosveltával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy Eldereth kristályt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy varkaudar felderítő trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) [140,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 187.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgő cápákat. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [140,81] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy megsebesített quwarg harcos. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+75 életerő). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [33 pontot használtál fel, van még 154.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 154.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[140,80] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy kétfejű troll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kétfejű troll testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a kétfejű troll jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-21 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 63, gyógyulás: 9, összesen: -54 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [140,79] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).

[31 pontot használtál fel, van még 123.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 123.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) [140,78] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bűz! Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy tetemember készül a lemészárlásodra.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tetemember testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: A következő kincseket találtad: 2 ubuk tüske és egy mérg. ubuk dobónyíl. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy zombi jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Intenzív keresgélést folytatsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy nómenklatúra védelmezi a vadászterületét.

Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (17 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nómenklatúra bal lábát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csápjaival a nómenklatúra lecsap a bal karodra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 29, gyógyulás: 3, összesen: -26 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany és 2 igazgy. fülbevaló. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+92 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [88 pontot használtál fel, van még 35.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[140,77] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy bávatag golombár volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy legyengült varkaudar behemót volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) [140,76] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. [26 pontot használtál fel, van még 9.]

im 0 3 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még -1.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

im 0 3 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: keresed a 158. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy nómenklatúrát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-28 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 21, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 390 pontot. A következő körben tehát 386 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GÓLEM TALIZMÁN (811. TÁRGY)
Ennek a különleges ékszernek az ereje nem a szépségében rejlik. Durván megmunkált acélötvözetből készült, formája négyszögletes, közepén egy vörösfényű smaragd ékkő próbálja ellensúlyozni a keretén fellelhető hiányosságokat. Külseje ellenére hatása briliáns, viselőjének erejét kettővel növeli. Egyes cirkuszi próbáknál nem feltétlenül kell viselni, pusztán a jelenlétével is képes gazdájának megsegítésére. Nem átadható.

KARAKTERLAP

Syd, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 249. fordulód.

Erő: 28 (30) Szint: 21 Merészség: 7/6 Magasság: 165 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 22 (24) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 28 (30) Védekezés: 33 (37) Menekülés: 40 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 283/120 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 4
Szerencse: 39 (44) Varázspont: 613/7 Pénz: 1016 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 138/5 EFejl: 30
Eddig összesen 1332 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8178 TP-t kaptál. Jelenleg 609757 TP-d van. A következő szinthez még 190243 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, óriásféreg, Ayagira Tanaka. A 184. fordulódban 5037 arany került a bankszámládra. 6674 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/29 (+36%) ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 24/97 (+5%)
vágófegyverek: 4/43 (+7%) ütőfegyverek: 21/44 lőfegyverek: 6/94
dobófegyverek: 23/1

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/49 (+33%) 2. nyomkövetés: 51/66 (+5%) 3. mászás: 4/28
4. csapdakészítés: 16/14 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/37 6. gyógyítás: 44/13 (+36%)
7. titkosírás: 13/37 8. felderítés: 21/22 (+2%) 9. szörnyidomítás: 6/54
10. teológia: 33/85 (+19%) 11. taumaturgia: 25/74 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/42
13. versengés: 5/72 (+9%) 14. zene: 28/22 (+20%) 15. szörnyismeret: 8/65
16. pszi: 14/24 (+24%) 17. zárnyitás: 1/12 18. vadászat: 4/106
19. bányászat: 10/44 20. úszás: 13/109 (+33%) 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) felejtés (#68) (992) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> szőrös bozsó (#149)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> óriásféreg (#171)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 78 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 638 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
19 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 drótszőr (#37)
4 gyöngymangó (#135) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gólem talizmán (#811) 2 igazgy. fülbevaló (#197) 1 kaja (#2)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,76) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720), 27. jellempróba
(140,77) bávatag golombár (#165), varkaudar behemót (#189)
(140,78) tetemember (#123), zombi (#49), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), oltár, 37. jellempróba, ryuku légiós (#361), vércápa (#193)
(140,79) 43. jellempróba, vércápa (#193)
(140,80) kétfejű troll (#163), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Raia oltár, 37. jellempróba, vércápa (#193)
(140,81) quwarg harcos (#201), vércápa (#193)
(140,82) 50. jellempróba, művészi porolit (#720), vércápa (#193)
(140,83) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), művészi porolit (#720), 46. jellempróba, smaragdgólem (#417), Nantosvelta (3070. kalandozó), vércápa (#193)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A kristályrendből slotot nem foglaló ékszer lett.
* - A szivárványszív mentődobásait és értékét jelentősen növeltük, hogy nehezebben lehessen elpusztítani. (Az isbai jósda szerint további szivárványszíves hír is várható a közeljövőben.)
* - Az Árnypenge kapott 100 max. ÉP-t. Akinek KF-elve volt, az rakja le, és KF-elje vissza.
* - A tátika főzet hátárnya változott. -1 max. ÉP helyett -150 max. ÉP-t ad, de csak a forduló végéig. Totemből nem használható.
* - Fadabama hasítója: Ha ezzel harcolsz, az ellenfél méregimmunitása nem érvényesül. A 25 támadás és védekezés bónusza 30-ra nőtt. Kapott 100 max. ÉP-t. Akinek KF-elve volt, az rakja le, és KF-elje vissza.
* - A Vércsapoló, Agyzúzó és Árnypenge fegyverszakértelem korlátja 35-re csökkent.
* - Quttaqrua pörölyének támadás bónusza 10-ről 20-ra nőtt. Akinek KF-elve volt, az rakja le, és KF-elje vissza.

Üzenet küldése a karakternek