248. forduló, 250. forduló, NépekMindenSzigete összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 10. 9h:31'
EZ A 320. JÁTÉKHETED, 249. FORDULÓD
321. játékheted kezdete: júl. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,-3] koordinátán.
Drowsy Druid Abasc átadott neked a 1. napon 20 TU-t.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a varkaudar kölyök (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) norgat kulcsot (ld. enc.). Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+39 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-23 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 667. hetének nyerőszámai: 18, 23, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 34 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 350.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 345.]

a 1271 3590 3 átadod az 1271. tárgyat a 3590. kalandozónak (3 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

bb 1518 10 beraksz a bankba az 1518. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 örökkéval.tűzopálját. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

dd 1271 70 152 eldobod az 1271. tárgyat a 70. tárgyat a 152. tárgyat
Elhajítasz 2 Sheran cserepét. Elhajítasz 7 rézdarabot. Elhajítasz 15 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

dd 332 333 2 eldobod a 332. tárgyat a 333. tárgyat a 2. tárgyat
Elhajítasz 3 huhogó bibét. Sajnos nincs nálad rákfatty váladék. Elhajítasz 2 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

vi 1 1 30 viselkedésed: 1 1 30
Mostantól nagyon félős vagy, a nálad jóval gyengébb szörnyek elől is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 1. Kedvesen és barátságosan fogsz viselkedni nemcsak más kalandozókkal, hanem a szörnyekkel is. Barátsági szinted mostantól 1. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[89,-4] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy vadász quwarg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) [88,-5] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Találsz egy szent tölgyfát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy púpos burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel megpöccinted a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Ököllel meghorzsolod a púpos burástya testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 14, gyógyulás: 5, összesen: -9 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember nővel. Fekete a bőre. Leah hittérítője. Egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy Métely trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy nukleáris cickány trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Ódon sírhantok gyűrűjében álló fekete tölgy. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nem látszik valami barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[16 pontot használtál fel, van még 329.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

im 0 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éber vadászkutya. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát! 2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! 3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! [30 pontot használtál fel, van még 299.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 269.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 239.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[89,-6] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy arató csattanat. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Elenios hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).

(Továbbmész...) [90,-7] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy szürke rinocérosz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Oopssz, ez mellément! A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 36, gyógyulás: 9, összesen: -27 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [91,-7] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Találsz egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 215.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 185.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 155.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 125.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[92,-8] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy emberevő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel megpöccinted az emberevő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ököllel gyengén megütöd az emberevő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 25 pontot kell rákölteni.) Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).

(Továbbmész...) [93,-9] Továbbra is alacsonyhegység. Találsz egy teljesen lerombolt templomot. Látsz egy vaskohót. Felfedeztél egy világítótornyot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bibircsók-óriás. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (2 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel meghorzsolod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ököllel épp hogy eltalálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Megpillantasz valamit: 1 parittya. Elteszed.

(Továbbmész...) [94,-10] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy dombi yeti. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 80 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. [24 pontot használtál fel, van még 101.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[95,-11] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Találsz egy móricserjét. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy mutáns pók közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel megpöccinted a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ököllel gyengén megütöd a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal tudod, hogy egy vérfürdető magszim volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 93.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Gyümölcsöktől roskadozó mayuto-bokor az első fogás! (+6 kaja.) Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+4 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 63.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Mr. Vadászmester, elejtett egy zebrát. Ez a húsmennyiség jó ideig elég lesz! (+5 kaja.) Mai vadászzsákmány: egy sánta, de kövér törpeantilop. (+5 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 33.]

fkt 249 6 felt. készítesz a 249. tárgyat (6 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 5300 4344 478 leírod az 5300. kalandozónak a 4344. kalandozót a 478. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder szemet. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 4718 4344 478 leírod a 4718. kalandozónak a 4344. kalandozót a 478. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder szemet. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 4683 4344 478 leírod a 4683. kalandozónak a 4344. kalandozót a 478. tárgyat
Mentálisan üzensz. Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder szemet. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 5230 4344 478 leírod az 5230. kalandozónak a 4344. kalandozót a 478. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder szemet. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 1. BP: VP elővétele: 30
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 gyöngymangó). [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 33 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 5. BP: keresed az 55. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy rőtmanót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 27, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a sünmedve. 3 kaját fal föl az ezoterikus mardel. 2 kaját fal föl a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 33 pontod maradt, ebből a következő körre 33 pontot vihetsz át. Kapsz még 390 pontot. A következő körben tehát 423 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR KÖLYÖK (685. SZÖRNY)
Mintha a gonoszság a varkaudarok születéskor örökölt tulajdonsága lenne, ezek a megtermett példányok derekáig sem érő pöttöm teremtések agresszióban már méltó ellenfelei fajtársaiknak. Minden rosszat ellesnek szüleiktől, és minden csínytevéssel közelebb kerülnek ahhoz, hogy a kalandozók által rettegett tagjai lehessenek társadalmuknak. Most talán még csak ártalmatlanul hadonásznak egy bottal, de már csak pár év, és elit csatavértben pompázó hadurak lesznek belőlük... Ghalla dicső kalandozói! Nem hagyhatjuk, hogy bármelyikük megélje azt a kort!

NORGAT KULCS (471. TÁRGY)
A norgat zárak hihetetlenül trükkös szerkezetek, és még egy roxati céhmester is megszenved, amíg kinyit egyet a megfelelő kulcs nélkül. A norgat zárak titka némi mágiában rejlik, amelynek kulcsa a vörös fényben vibráló norgat kulcs. Sajnos a norgat kulcs könnyen tönkremehet, ha nem mondod ki a megfelelő varázsszót a használatakor.

ÉBER VADÁSZKUTYA (62. VARÁZSLAT)
Az éber vadászkutya az éber kakukk varázslat egy fejlettebb formája. Elmormolásakor, egy szárnyas hernyó felhasználásával megidézel egy fantom-kutyát, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ez a nálad próbálkozó tolvajok számára -10 -et jelent a lopás szakértelmükre, vagyis gyakorlatilag teljesen esélytelenek lesznek. Elmormolása 12 VP-be kerül, hatása nem adódik össze az éber kakukkéval!

KARAKTERLAP

NépekMindenSzigete, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 249. fordulód.

Erő: 30 Szint: 14 Merészség: 1/6 Magasság: 185 cm
IQ: 31 Támadás: 13 Agresszió: 1 Testsúly: 179 kg
Ügyesség: 28 Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 31 (33) Életpont: 223/188 Jellem: semleges Tul. pont: -1
Szerencse: 42 Varázspont: 358/263 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/24 Pszi pont: 162/292 EFejl: 30
Eddig összesen 757 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 1 TP-t kaptál. Jelenleg 56033 TP-d van. A következő szinthez még 18967 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, ryuku csapásvezető, varkaudar íjász. A 212. fordulódban 6611 arany került a bankszámládra. 7834 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/60 ökölvívás: 1/78 (+52%) szúrófegyverek: 20/26
vágófegyverek: 20/20 ütőfegyverek: 7/72 lőfegyverek: 16/81
dobófegyverek: 10/84

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (50%) << kőkalapács (#13) (200%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bronzhegyű nyíl (#94) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/51 (+40%) 2. nyomkövetés: 33/38 (+12%) 3. mászás: 7/32
4. csapdakészítés: 22/57 5. csapdaészlelés: 7/64 6. gyógyítás: 16/5
7. titkosírás: 3/77 8. felderítés: 37/79 9. szörnyidomítás: 13/64
10. teológia: 22/65 (+2%) 11. taumaturgia: 13/16 (+3%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 4/14 14. zene: 38/96 15. szörnyismeret: 21/49
16. pszi: 20/88 17. zárnyitás: 1/11 18. vadászat: 42/71 (+60%)
19. bányászat: 17/25 (+30%) 20. úszás: 15/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhes
sünmedve (#33) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 huhogó bibe (#332) 1 örökkéval.tűzopálja (#1518) 4 rákfatty váladék (#333)
7 rézdarab (#70) 2 Sheran cserepe (#1271) 15 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 12 kaja (#2) 1 parittya (#18)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(88,-5) Raia oltár, szent tölgyfa (#393), 36. jellempróba, púpos burástyák (#92), egy ember nő
(89,-6) arató csattanat (#144), Leah rúnaköve, Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 36. jellempróba
(89,-4) vadász quwarg (#241), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár
(90,-7) szürke rinocérosz (#346), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár
(91,-7) Elenios rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Elenios oltár
(92,-8) emberevő (#119), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Elenios oltár, érclelőhely
(93,-9) oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(94,-10) dombi yeti (#366), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Raia oltár, 32. jellempróba, érclelőhely
(95,-11) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mutáns pók (#117), vérfürdető magszim (#148)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A III. Harcosok Ligájában elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hőstettek rovatába.

Üzenet küldése a karakternek