Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 15. 12h:10' EZ A 286. JÁTÉKHETED, 248. FORDULÓD 287. játékheted kezdete: máj. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 40 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 88 178 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 208 1 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 209 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
ek 273 2 16 | t. energia kisütése: 273 2 16 |
ek 273 1 13 | t. energia kisütése: 273 1 13 |
h 1398 292 | használod az 1398. tárgyat |
hh 500 1253 522 | használod az 500. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat |
ek 302 1 | t. energia kisütése: 302 1 |
hu 207 116 | hulladék: 207 116 |
kb 260 50 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (50 darabot) |
ftv 50 330 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 330. szörnyet |
vv 165 188 243 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 243. varázslatot |
hh 305 504 473 | használod a 305. tárgyat az 504. tárgyat a 473. tárgyat |
v 181 310 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
402 | 403 | 404 | |
67 | |
|
|
68 | |
|
|
69 | |
|
|
[310,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
ve 447 20 | megveszed a 447. tárgyat 20 |
ve 153 100 | megveszed a 153. tárgyat 100 |
ve 37 200 | megveszed a 37. tárgyat 200 |
ve 297 1 | megveszed a 297. tárgyat 1 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
vtn 75 | varázslat tanulás: a 75. varázslatot |
vtn 67 | varázslat tanulás: a 67. varázslatot |
v 75 293 | elmormolod a 75. varázslatot |
v 75 102 | elmormolod a 75. varázslatot |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 197 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-27 támadás). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra ugrasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a skarlátdémon testét. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel néhányszor megcsapod a skarlátdémon vörös fellegeit. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) A skarlátdémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (6 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 396 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy skarlátia. Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 730, gyógyulás: 32, összesen: -698 ÉP}
(Továbbmész...) [404,67] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ében halálhajcsár. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár nyakát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) {GYD:} Varkaudar szablyával megvagdalod az ében halálhajcsár bal lábát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
bb 328 260 14 | beraksz a bankba a 328. tárgyat (260 darabot) |
im | imádkozol |
v 82 333 | elmormolod a 82. varázslatot |
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. Semmi eredménye! (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 71 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (8 támadással 563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd az ezerszemű bestia bal szárnyát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mithril felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ököllel súrolod az ezerszemű bestia nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 48 életpontot vesztettél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-29 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], 22 arany, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fekete gyöngy és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. [galachmit ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 15 080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1084, sebződés: 482, gyógyulás: 219, összesen: -263 ÉP}
(Továbbmész...) [406,68] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy gejzírt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Felismered a közeledőt. Csak egy Raia angyala. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 52 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 185 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Raia angyala fejét. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Raia angyala angyali szárnyát. (9 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a Raia angyala fejét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Előrehajolva csap a Raia angyala, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Raia angyala fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 11 390 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 934, sebződés: 305, gyógyulás: 172, összesen: -133 ÉP}
(Továbbmész...) [407,69] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Mozgást észlelsz oldalról. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy elemi rin. Itt csata lesz.
Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elemi rin testét. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel többször eltalálod az elemi rin jobb vállát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). Vad döféseivel az elemi rin nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elemi rin bal hátsó lábát. (7 támadással 255 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted az elemi rin testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Patájával az elemi rin többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az elemi rin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Szereztél 1 holdbőrt. 7 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 160, gyógyulás: 34, összesen: -126 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fattylord bal lábát. (9 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a fattylord fejét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiacsóva varázslatot lő rád. 202 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a fattylord fejét. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Ököllel csak érinted a fattylord bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem vagy felkészülve a fattylord gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 195 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a fattylord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 14 arany. 13 780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1120, sebződés: 681, gyógyulás: 266, összesen: -415 ÉP}
(Továbbmész...) [409,68] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tündöklő szobrot. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mösze uralkodó lehet. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 111 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 165 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-13 támadás és védekezés a harc végéig.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mösze uralkodó jobb vállát. (9 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a mösze uralkodó testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A mösze uralkodó csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 TU.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A mösze uralkodó csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a mösze uralkodó testét. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Ököllel gyengén megütöd a mösze uralkodó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A mösze uralkodó belecsíp a derekadba. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-3 TU.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. (ld. enc.) 17 539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1255, sebződés: 682, gyógyulás: 342, összesen: -340 ÉP}
(Továbbmész...) [410,67] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Mozgást észlelsz oldalról. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy fattylord. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fattylord testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a fattylord testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiacsóva. 181 életpontot vesztettél. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fattylord jobb oldalát. (4 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ököllel súrolod a fattylord bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiacsóva. 201 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 13 780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1122, sebződés: 656, gyógyulás: 262, összesen: -394 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
v 198 402 70 | elmormolod a 198. varázslatot |
402 | 403 | 404 | 405 | 406 | 407 | 408 | 409 | 410 | 411 | |
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[402,70] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Morcos Mugrul vigyorog kajánul. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kátránygödröt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy ősvortex van. Délnyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
v 6 10 | elmormolod a 6. varázslatot |
lm 9 9 9 | mozogsz 9 9 9 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében sárkány testét. (8 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod az ében sárkány testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 70 életpontot vesztettél. Az ében sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az ében sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében sárkány jobb oldalát. (8 támadással 568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod az ében sárkány testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Az ében sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 55 életpontot vesztettél. Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az ében sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod az ében sárkány testét. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Ököllel súrolod az ében sárkány testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ében sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 69 életpontot vesztettél. Az ében sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ében sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.)
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 9 fekete gyöngy, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 23 251 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1832, sebződés: 975, gyógyulás: 514, összesen: -461 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés besül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy armageddon varázslat. 252 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! A lény tüzet köp rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (193 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 2 manifeszt.nyúlvány, huhogó bibe, 12 nyílvessző, 2 sullár hólyag. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel párszor keményen megütöd a rubin sárkány gigászi testét. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Te 53 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+85 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a rubin sárkány fejét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rubin sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A rubin sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A rubin sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 693, gyógyulás: 229, összesen: -464 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés besül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: armageddon varázslatot lő rád. 246 életpontot vesztettél. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A lény tüzet köp rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (215 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 23 isteni könnycsepp, 55 borkonyó bibe, 3 csillezsályalevél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Karmával néhányszor a rubin sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A rubin sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A rubin sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A rubin sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! A rubin sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A rubin sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Karmával néhányszor a rubin sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 1219, gyógyulás: 161, összesen: -1058 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 235 életpontot vesztettél. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! A lény tüzet köp rád. Nincs időd félrehajolni. (193 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 5 aranytű, 9 vasérc, főnixtoll, 5 smirglilevél, manifeszt.nyúlvány. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rubin sárkány bal szárnyát. (8 támadással 571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a rubin sárkány bal szárnyát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A rubin sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A rubin sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A rubin sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a rubin sárkány óriási karmát. (8 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a rubin sárkány bal szárnyát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A rubin sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a rubin sárkány jobb első lábát. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Ököllel meghorzsolod a rubin sárkány óriási karmát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rubin sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A rubin sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.)
A rubin sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. Mosolyogva kidobod a nevetséges smaragd sárkány trófeát, és diadalmasan beszerzel egy rubin sárkány trófeát. 24 443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1843, sebződés: 1234, gyógyulás: 533, összesen: -701 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hamupók vékony lábát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a hamupók testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 139 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 55 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {HD:} Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a viharóriás sámán jobb oldalát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel többször eltalálod a viharóriás sámán testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A viharóriás sámán meglök egy kicsit. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 61 életpontot vesztettél. {HD:} Varkaudar szablyával megvagdalod a viharóriás sámán villámló testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a viharóriás sámán villámló testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) A viharóriás sámán egy picit megüti a bal karodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 134 életpontot vesztettél. A viharóriás sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A következő kincseket találtad: 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP]. Szereztél 48 aranyat. 8 732 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 821, sebződés: 401, gyógyulás: 36, összesen: -365 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy energiapajzs varázst. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi báró bal oldalát. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi báró izmos testét. (7 támadással 503 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a Notermanthi báró kosfejét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) A Notermanthi báró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12 760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 978, sebződés: 125, gyógyulás: 157, összesen: +32 ÉP}
lm 9 9 9 | mozogsz 9 9 9 |
ef 12 511 | energia fejlesztése 12 |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
ext | visszadátumozás kérelem |
ek 215 14 | t. energia kisütése: 215 14 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
MÁGIAFELOLDÁS (75. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal rajtad érvényben levő varázslatokat szüntethetsz meg (pl. láthatatlanság). Kiadása 5 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense nincs. Az általad felrakott varázslatoknál mindig biztos a siker, a mások által rád mondott, ártó szándékú varázslatoknál a siker az ellenfél teológiájának/taumaturgiájának (a rád rakott varázslat típusától függően) és a te taumaturgiádnak a különbségétől függ. Van néhány varázslat, amelyet mágiafeloldással nem lehet eltávolítani. A mágiafeloldáshoz a V 75 <varázslatszám> <varázslatszám> parancsot kell kiadnod. Ilyenkor ha a két megadott sorszámú varázslatból bármelyik, vagy mindkettő rajtad van, a mágiafeloldás megszünetit őket. Ha egyszerre több azonos sorszámú (de más paraméterű) varázslat is van rajtad, a mágiafeloldás mindig az elsőt fogja megszüntetni. |
VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is. |
![]() Bizonyára már te is találkoztál bíbor möszékkel, azokkal az ártalmatlan kis pszi energián élősködő teremtményekkel. Ha azoktól minden vágyad volt mielőbb megszabadulni, akkor a mösze uralkodó megpillantásakor ezerszeresen ezt fogod érezni. A möszék királya más kinézetet öltött, mint kukacszerű alattvalói. Leginkább egy rovar benyomását kelti, amelynek méretei még a tiednek is a sokszorosa. Hátát hatalmas kitines páncél fedi, onnan támadni botorság lenne, valószínűleg át sem tudnád szúrni páncéljának vastag rétegeit. Az uralkodót sokszáz kisebb-nagyobb poszogó mösze kíséri. Még ha meg is támadod, és le is győzöd, a legjobb, ha egy ilyen csata után rögtön behörpintesz pár korty kristályfolyadékot, hogy a harc minden kellemetlen emlékétől mielőbb megszabadulhass. |
MÖSZE HÁTPÁNCÉL (1229. TÁRGY) Már volt szerencséd elég alaposan megismerkedni a mösze uralkodók kitines hátpáncéljával, míg a szörnnyel csatáztál, most pedig az a szenzációs ötleted támadt, hogy kimetszed magadnak. Ezt sajnos nem mindig teheted meg, hiszen eléggé össze kell szabdalnod egy mösze uralkodót ahhoz, hogy az végül kiterülve heverjen előtted. Bár páncéljának felülete akkora, hogy szinte biztosan találsz rajta felhasználható részt. Ha esély van az ép testrészhez jutásra, csak mártsd mélyre vágófegyvered a mösze bőre alá, és feszegesd fel a páncélját. Szabadítsd meg ezután a ráragadt húscafatoktól, majd rakd el hátizsákodba. Talán jó lesz még valamire. |
VIHARÓRIÁS SÁMÁN (324. SZÖRNY) A viharóriások közül néhány különleges mágikus képességekkel rendelkezik. Uralni tudják az elemi villámmágiát, képesek az idők kezdete óta létező, az ősi istenektől származó ősvillám megidézésére. Az ősvillám ellen nem védenek a védőmágiák, mindenen áthatolva égetik szénné az áldozatot. Úgyhogy vigyázz, ha egy viharóriás sámánnal szembekerülsz: az agyontaposáson kívül sok egyéb veszéllyel is szembe kell nézned... |
VIHARAMULETT (611. TÁRGY) A viharóriások, nagyhatalmú, mágikus lények úgy tekintenek az emberekre, mint mi a férgekre: apró, zavaró ocsmányságok, amelyeket legegyszerűbb eltaposni. Ha üzletet akarsz kötni egy viharóriással, életben kell maradnod addig, amíg hajlandó téged meghallgatni! Ebben segít a viharamulett. Ha ezt viseled, a viharóriások egy érző, értelmes lényt látnak benned, és mellesleg, az amulett a hangodat is felerősíti, így tárgyalni tudsz velük. |
HUDDENS KESZTYŰJE (649. TÁRGY) Az egykori kobudera mesternek, Huddensnek mára már ritkán viselt mágikus kesztyűje is legendává vált. Az ősi korokból csak néhány maradt fent ebből a Huddens mesterről elhíresült relikviából, készítésének titka is rég elveszett. Ez a puha, zöldes bőrből készült kesztyű tökéletesen simul a kézre! Védettségedet öttel növeli meg, pusztakezes harc esetén a sebzésedhez +10-et ad. Ezenkívül, ha kobudera viseli, van rá 15% esély, hogy szörnyek elleni harcban eggyel több támadást ad le. Természetesen, aki Huddens kesztyűjét viseli, pusztakezes harcban is képes a mágikusan védett lényeket megsebezni. A kesztyűt 20-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem húzhatja a kezére, ezzel a Mester emlékét sértené. És ha esetleg nem érdekel a harcművészet... valószínűleg akkor is álmaid legfantasztikusabb varázstárgyaira tudod ezt a legendás kesztyűt cserélni. |
Erő: | 33 (50) | Szint: | 40 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 34 (44) | Támadás: | 57 (61) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 40 (51) | Védekezés: | 83 (91) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/39 év |
Egészség: | 30 (35) | Életpont: | 1167/1005 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 16 |
Szerencse: | 45 (55) | Varázspont: | 1580/380 | Pénz: | 4485 arany | Kép. pont: | 42 |
Tudatpont: | 89/82 | Pszi pont: | 201/87 | Halhatatlanság: | 8 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/15 | ökölvívás: | 38/8 (+8%) | szúrófegyverek: | 22/50 |
vágófegyverek: | 16/14 (+10%) | dobófegyverek: | 34/54 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (200%) << ököl (#28) (150%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (10 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
402,70 mezőn táborozol, a 97. labirintusban, 2. szinten, 9. ponton |
Kedvenc táborhely: 199,112 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/6 | Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/25 | 2. nyomkövetés: | 41/29 (+5%) | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 24/52 | 5. csapdakészítés: | 36/36 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 13/89 |
7. gyógyítás: | 50/59 | 8. titkosírás: | 12/34 | 9. felderítés: | 23/52 |
10. szörnyidomítás: | 6/26 | 11. teológia: | 71/73 (+93%) | 12. taumaturgia: | 89/93 (+49%) |
13. szerencsejáték: | 1/83 | 14. versengés: | 6/0 | 15. harcművészetek: | 41/16 |
16. zene: | 9/14 | 17. szörnyismeret: | 22/2 (+20%) | 18. pszi: | *33/100 (+98%) |
19. zárnyitás: | 26/19 (+12%) | 20. vadászat: | 2/7 | 21. vitalitás: | 3/12 (+24%) |
22. bányászat: | 32/11 (+4%) | 23. testépítés: | 3/46 | 24. úszás: | 8/88 |
25. főzés: | 13/82 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot ) |
mászol max. 10 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés (5) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt mágus (#175), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315), márvány sárkány (#328), rubin sárkány (#330), ében sárkány (#327), smaragd sárkány (#326), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 13 vp; taumaturgia: 16 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (942,80) | Pörhemór köre (#205) (97,7,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | áldomás (#6) (3,0) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), háló (#186), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | pusztító végzet (#106) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
villámcsapás (#50) | >> | rubin sárkány (#330) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | semlegesek (#989) | elektromos pajzs (#51) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Raia angyalai a sötétség ellenségei. Tanítsd őket móresre, végezz közülük legalább öttel! (számláló: 1) |
3.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 46 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 651 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | aranytű (#272) | 62 | borkonyó bibe (#312) | 6 | bűvös shuriken (#562) | |||
4 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
1 | huhogó bibe (#332) | 8 | kaja (#2) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 9 | mihlanil nyíl (#597) | 13 | nyílvessző (#108) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 3 | pszi kristály (#618) | 2 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | rémplazma (#616) | 1 | sallank karom (#128) | |||
5 | smirglilevél (#29) | 2 | sullár hólyag (#168) | 5 | szögletes kő (#17) | |||
1 | törpe őskő (#633) | 2 | univerzum nektárja (#634) | 1 | varázskő (#305) | |||
8 | vasérc (#152) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
360 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 196 | drótszőr (#37) | |||
1 | eknozol (#540) | 1 | Eldereth szilánk (#512) | 10 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | holdbőr (#1236) | 1 | Huddens kesztyűje (#649) | |||
1 | iknegurin (#541) | 45 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kvazár kard (#297) | |||
21 | lótuszvirág (#447) | 1 | mihlanil (#539) | 1 | mösze hátpáncél (#1229) | |||
91 | pirkit (#153) | 11 | sárkánypikkely (#292) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | Tudás Könyve (#567) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | viharamulett (#611) | |||
1 | vörös zyel (#606) |
401 | 402 | 403 | |
69 | |
|
|
70 | |
|
|
71 | |
|
|