Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 5. 15h:05' EZ A 262. JÁTÉKHETED, 248. FORDULÓD 263. játékheted kezdete: márc. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | VP spórolása: 50 |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 | elmormolod a 8. varázslatot |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ve 2 50 | megveszed a 2. tárgyat 50 |
ft 98 1 | támadod a 98. szörnyet |
m 2 7 7 | mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [94,63] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Hideg borzongás fut rajtad végig, amikor egy nagy, fekete test bukkan fel a közeledben a vízből, de aztán alámerül. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy tesh alligátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tesh alligátor testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-7 életpont.) Rövid karddal végigvágod a tesh alligátor jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 25 életpontot sebeztél. A tesh alligátor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 elf csont. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 alligátorbőrt. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [93,62] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos.
(Feltételes támadás:) Egy téfea magoflux! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a téfea magoflux testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 31 életpontot sebeztél. A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 4 6 | mozogsz északra, délre, nyugatra |
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a szintszívó testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,62] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy lápi hajlékot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [92,62] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz csontamulettet. (ld. enc.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebesített tesh alligátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tesh alligátor hüllőtestét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-7 életpont.) Rövid karddal megvágod a tesh alligátor testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. A tesh alligátor feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 alligátorbőrt. 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
(Továbbmész...) [93,63] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Csak egy fekete amőba. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a fekete amőba gomolygó testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekete amőba testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a fekete amőba bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 31 életpontot sebeztél. A fekete amőba csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A fekete amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 troll csont. 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a xirnox vékony nyelvét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a xirnox lila hasát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a xirnox vékony nyelvét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A xirnox ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A xirnox összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a xirnox testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a xirnox farkát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a xirnox lila hasát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Beléd öklel a xirnox! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
szk 98 | keresed a 98. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz 10 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tesh alligátor bal hátsó lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-12 életpont.) Rövid karddal megvágod a tesh alligátor hüllőtestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 14 életpontot sebeztél. A tesh alligátor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tesh alligátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 alligátorfog (ld. enc.). Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 alligátorbőrt. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
CSONTAMULETT (711. TÁRGY) A remete már ismerősként üdvözöl. - Ismét van valami, amit el tudnék készíteni számodra, kalandor! A legendás csontamulett! Szükségem lesz hozzá egy ritualista amulettre, és 1-1 mutáns, elf, troll, kobudera és gnóm csontra. Remélem, minél hamarabb sikerül ezeket megszerezned! A csontamulett átvételéhez a Küldetés Teljesítése: KT 711 parancsot add ki, 5 TVP-ért a lápi hajlékon. A csontamulettet ha a nyakadba akasztod a KF 711 paranccsal, 2-vel megnöveli a szerencsédet, eggyel a védettségedet, és a tolvajoknak kisebb az esélye arra, hogy lopjanak tőled - lopás szakértelmük 25%-kal kevesebbnek számít. |
ALLIGÁTORFOG (663. TÁRGY) Ritkán, de előfordul, hogy egy levadászott alligátor szájában egy tökéletesen ép harapófogat találsz elöl, a legnagyobbak között. Ilyenkor ezt elteszed trófea gyanánt, és nem válnál meg tőle semmi áron! |
Erő: | 33 (36) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 41 (46) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 32 (37) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/7 év |
Egészség: | 33 (38) | Életpont: | 320/234 | Jellem: | gonosz (340) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (52) | Varázspont: | 544/325 | Pénz: | 3383 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 132/299 | EFejl: | 27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/46 | ökölvívás: | 23/90 (+4%) | szúrófegyverek: | 10/36 |
vágófegyverek: | 13/82 (+7%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 23/68 (+1%) |
dobófegyverek: | 7/12 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/55 | 2. nyomkövetés: | 50/53 (+12%) | 3. lopás: | 4/15 |
4. mászás: | 10/31 | 5. csapdakészítés: | 18/31 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/64 |
7. gyógyítás: | 33/10 | 8. titkosírás: | 5/63 | 9. felderítés: | 20/70 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 6/1 | 11. teológia: | 29/12 (+5%) | 12. taumaturgia: | 29/74 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 2/76 | 14. versengés: | 7/45 | 15. harcművészetek: | 19/12 |
16. zene: | 10/7 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 8/76 | 18. pszi: | 21/49 (+1%) |
19. vadászat: | 10/14 | 20. bányászat: | 25/87 | 21. úszás: | 9/68 |
22. főzés: | 9/62 | 23. csapatmunka: | 4/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 1) |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bakkura csizma (#96) | 2 | bronzpajzs (#89) | |||
1 | bumeráng (#249) | 3 | fabontó (#106) | 1 | fémrúd (#104) | |||
10 | gyenge méreg (#26) | 6 | gyíkfű (#201) | 2 | ilkin érc (#232) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
11 | óndarab (#85) | 8 | pirkit (#153) | 5 | raptor karom (#281) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | 105 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 8 | varányszem (#30) | 4 | vasérc (#152) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
416 | arany (#50) | 3 | alligátorbőr (#661) | 1 | alligátorfog (#663) | |||
1 | elf csont (#664) | 40 | kaja (#2) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | troll csont (#704) | 2 | xirnox szív (#213) |