246. forduló, 248. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 6. 12h:18'
EZ A 651. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD
652. játékheted kezdete: okt. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,38] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 manifeszt.nyúlványt (200 arany kikiáltási áron), 3 szvó-ektoplazmát (100 arany kikiáltási áron), 1 mászókampót (150 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+52 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+166 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ork sámán nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az ork sámán testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 480.]

* 1. KP: TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 470.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 465.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 460.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 455.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 455.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 445.]

fog 753 219 elfogod a 753. szörnyet a 219. tárggyal
fog 753 219 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

fkt 273 1 felt. készítesz a 273. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 szuper dobóhálót. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 425.]

bb 1205 733 56 beraksz a bankba az 1205. tárgyat (733 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. Beraksz a bank széfjébe 1 bunthar bőrt. Beraksz a bank széfjébe 9 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

hu 18 108 162 hulladék: 18 108 162
Hulladékgyűjtés törölve: parittya. Hulladékgyűjtés törölve: nyílvessző. Hulladék, ezért nem gyűjtesz borostyán függőt. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

fkt 18 1 felt. készítesz a 18. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy hangzatos melódia varázslat! Megszólal egy lelkesítő, jóféle dal a fejedben. Dúdolva veszed át a ritmusát! [0 pontot használtál fel, van még 425.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 422.]

hu 197 275 191 hulladék: 197 275 191
Hulladék, ezért nem gyűjtesz igazgy. fülbevalót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ametiszt medált. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranyláncot. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] A befejezéshez még 1627 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 382.]

v 159 245 elmormolod a 159. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a familiáris idézése varázslatot! Hosszasan készülődsz, halkan mormolod a kívánt szavakat, végül hangosan nevén nevezed a keresett familiárist. És láss csodát! Először halványan, elmosódottan, de egy különös forma kezd alakot ölteni előtted: egy 1 az. Furcsán bámul téged, láthatóan nem tudja, hol van. Majd lassan közelebb jön, és óvatosan megszagol. Igyekszel jó képet vágni a dologhoz, hiszen ezentúl együtt fogtok kalandozni. (ld. enc.) [-120 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 362.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[130,38] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy ongóliant lábát masszírozza. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,38] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Látsz egy púdersziklát. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 85 pontot kell rákölteni.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Zárlatos Inkubátor, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz Tork Bendorral. Raia főpap-jelöltje. Egy arany masszariasztót, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te szörnyismeret szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[18 pontot használtál fel, van még 344.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. A járatban sötétség van. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 339.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

lm 5 20 1 mozogsz 5 20 1
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [2. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-9 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Továbbsuhansz a folyosón. [5. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [10. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [17. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [19. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-0 varázspont).
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [20. PONT.] Egy norpadolótika lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Kitátod a szádat, és lehelsz. 4 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika egyik csápját. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a norpadolótika testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A norpadolótika a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a norpadolótika testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod a norpadolótika bal középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A norpadolótika a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis Tguarkhan trófeát, és kiszedsz egy norpadolótika trófeát. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-28 életerő.) Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kvazár sisak, 1 bíbor erőöv és 200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 0). Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [47 pontot használtál fel, van még 292.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[131,39] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy templomot. Elenios hívei emelték. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Lord Kis Se egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vadászkéssel megcsapod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 ubuk dobónyílat. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet!

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,40] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadtroll jobb oldalát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Vadászkéssel végigmetszed a vadtroll testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-12 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Thar'dan formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledőt. Csak egy földsárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Tüzet köpsz. 11 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány kőfejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vadászkéssel néhányszor megcsapod a földsárkány testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A földsárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány kőfejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,41] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés harci gromak közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak bal oldalát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Vadászkéssel súrolod a tüskés harci gromak bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Találsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 234.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[131,42] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő trappoló dinymák nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vadászkéssel megcsapod a trappoló dinymák bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Wassermann Bobó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,43] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bunthar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bunthar gyapjas testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel kissé megkarcolgatod a bunthar testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvágod a bunthar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel néhányszor súrolod a bunthar testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A bunthar rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Syrac Hold előtt. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tormikus egér közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a tormikus egér testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vadászkéssel megvágod a tormikus egér testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tormikus egér fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tormikus egér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember nővel. Fairlight felszentelt papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot, egy vérpettyes gyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy pókkirálynő trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Hétkilenced. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[27 pontot használtál fel, van még 207.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[133,45] Az új terep hegyvidék. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Látsz egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Találsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy tüskés harci gromak. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 9 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+76 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,46] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérfürdető magszim. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vadászkéssel végigvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ebor előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 parittyát. IQ-d TF-elődött. [70 pontot használtál fel, van még 137.]

kb 1205 1 kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 137.]

szk 124 365 396 keresed a 124. szörnyet a 365. szörnyet a 396. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

* 1. BP: TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 147.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 142.]

* 5. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Hah, egy egész bonyolult nótát, a "Harcba megyek érted, édes elf leány" címűt sikerült hibátlanul eljátszanod! Ez jól esett! (+4 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 102.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 14, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 2 kaját bezabál a karmos tankány. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. Izmozol kicsit a malomkővel. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 102 pontod maradt, ebből a következő körre 102 pontot vihetsz át. Kapsz még 388 pontot. A következő körben tehát 490 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RUGHAR FAMILIÁRISA (245. SZÖRNY)
Ezt az apró, csintalan, ördögforma lényt elsőként Rughar fedezte fel és idézte meg más létsíkokról. Nagyon kíváncsi természetű, és rettenetesen izgága, úgyhogy nem árt, ha fél szemedet mindig rajta tartod! Amíg a varázslat hozzád köti, taumaturgia szakértelmed 4-el magasabb, de ha megpróbálod elengedni, azonnal visszatér saját létsíkjára. De vigyázz: a familiáris erősebben kötődik a gazdájához, mint hinnéd. Akár elpusztul, akár elhagy ez az állatka, max. ép-d csökkenni fog.

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 247. fordulód.

Erő: 29 Szint: 21 Merészség: 4/5 Magasság: 184 cm
IQ: 25 (27) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 26 Életpont: 307/204 Jellem: jó (388) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 392/9 Pénz: 1257 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/0 EFejl: 19
Eddig összesen 1606 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8921 TP-t kaptál. Jelenleg 731941 TP-d van. A következő szinthez még 68059 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, norpadolótika, ongóliant. A 245. fordulódban 6651 arany került a bankszámládra. 6717 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/33 ökölvívás: 21/84 (+6%) szúrófegyverek: 21/60
vágófegyverek: 20/52 (+18%) ütőfegyverek: 6/35 lőfegyverek: 22/38
dobófegyverek: 23/82 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) << ököl (#28) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/38 2. nyomkövetés: 64/9 (+26%) 3. mászás: 7/91 (+5%)
4. csapdakészítés: 14/30 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/20 (+15%) 6. gyógyítás: 60/98 (+26%)
7. titkosírás: 3/21 8. felderítés: 13/32 (+10%) 9. szörnyidomítás: 7/15
10. teológia: 28/75 (+13%) 11. taumaturgia: 27/55 (+413%) 12. versengés: 6/87
13. harcművészetek: 11/61 14. zene: 8/98 (+40%) 15. szörnyismeret: 22/46 (+30%)
16. zárnyitás: 4/109 17. vadászat: 10/25 18. bányászat: 30/64 (+6%)
19. úszás: 1/96 20. főzés: 4/100 (+18%) 21. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 50 darabot )
elfogod kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), norpadolótika (#226) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
becsületjel (#158) méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) hangzatos melódia (#345) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114)
1 mákrózsa virág (#56) 2 szuperkötél (#209) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
245 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bíbor erőöv (#291)
1 bordacsont (#16) 2 gromak bőr (#268) 1 kvazár sisak (#266)
1 magszim bél (#103) 1 mocsári penke (#148) 1 parittya (#18)
1 szuper dobóháló (#273) 5 tinta (#101) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 ubuk tüske (#131) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(129,38) ork sámán (#345)
(130,38) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Sheran rúnaköve, Dornodon oltár, tündöklő szobor (#1587), Tork Bendor (1436. kalandozó), norpadolótika (#226)
(131,39) mély szakadék (#154), Elenios oltár, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), mosolygó rettenet (#97), érclelőhely
(131,40) vadtrollok (#70), sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), földsárkány (#359)
(131,41) tüskés harci gromak (#156), Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Leah oltár
(131,42) trappoló dinymákok (#118), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), 47. jellempróba
(132,43) nekrofun (#173)
(133,44) buntharok (#396), művészi porolit (#720), tormikus egér (#218), Hétkilenced (5705. kalandozó)
(133,45) Sheran oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156)
(133,46) vérfürdető magszim (#148), nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár

Üzenet küldése a karakternek