Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. aug. 30. 9h:04' EZ A 625. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD 626. játékheted kezdete: szept. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1864 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 227. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 699. tárggyal |
bb 152 473 532 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (473 darabot) |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
dd 56 | eldobod az 56. tárgyat |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
ek 7 8 17 | t. energia kisütése: 7 8 17 |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
pki 1000 | kiveszel a bankból 1000 aranyat |
be 710 213 138 | bemész a 710. épületbe |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 502 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos kardot tartó kezét. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+35 ÉP). Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+33 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1404, sebződés: 333, gyógyulás: 215, összesen: -118 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (40 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod az ongóliant hadúr testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az ongóliant hadúr kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 167 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+34 ÉP). A lény összetapos! 77 életpontot vesztettél. Daramoula pálcájával többször eltalálod az ongóliant hadúr jobb lábát. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (3 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+40 ÉP). A teremtmény rád tapos. 71 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (143,61)-> 25 arany, -2 ÉP], 10 arany, egy ezüstshuriken, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 6711 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1120, sebződés: 558, gyógyulás: 354, összesen: -204 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 51 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával eltalálod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megcsapod a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2218 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 51, gyógyulás: 100, összesen: +49 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (42 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos fejét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3130 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 82, gyógyulás: 160, összesen: +78 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 109, összesen: +109 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits kitines vázát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vörös rakolits farkát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. A vörös rakolits összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
843 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 22, gyógyulás: 29, összesen: +7 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 528 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+30 ÉP). Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+33 ÉP). A vark. kardtáncos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1481, sebződés: 313, gyógyulás: 221, összesen: -92 ÉP}
vtn 330 | varázslat tanulás: a 330. varázslatot |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kf 466 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1983 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Felhasználod a manakristályt. (+1087 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 17, gyógyulás: 117, összesen: +100 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 96 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal karját. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1734 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1734 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megütöd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 gyöngymangó. 1983 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 20, gyógyulás: 109, összesen: +89 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr bal oldalát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr jobb lábát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megcsapod a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 arany és egy ezüstshuriken. 3162 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 39, gyógyulás: 34, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [200,113] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy sérült csataremák. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csataremák testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a csataremák egyik csápját. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a csataremák véres nyúlványait. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+25 ÉP). Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 123, gyógyulás: 87, összesen: -36 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar nyakát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 91 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3097 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 13, gyógyulás: 65, összesen: +52 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy varkaudar vajákos. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával kegyetlenül megütöd a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a légirozmár testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
194 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal oldalát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2116 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 16, gyógyulás: 56, összesen: +40 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gránátkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Észreveszel egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! [ezüstdarab ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).
(Továbbmész...) [202,117] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1734 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával eltalálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 12 arany. 1983 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 21, gyógyulás: 25, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1734 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1734 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb oldalát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1734 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a nőstény varkaudar jobb lábát. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a nőstény varkaudar bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A nőstény varkaudar karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3097 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 5, gyógyulás: 55, összesen: +50 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 528 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos fejét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+37 ÉP). Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos fejét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával súrolod a vark. kardtáncos bal karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+31 ÉP). A vark. kardtáncos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8835 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1505, sebződés: 337, gyógyulás: 231, összesen: -106 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Látsz egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Találsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Véres Holló formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy zoloboo sámán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán jobb oldalát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megütöd a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Előrehajolva csap a zoloboo sámán, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2360 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 28, gyógyulás: 20, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Felfedeztél egy manilla-fát. Felfedeztél egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar hírnök jön feléd.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal oldalát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával megütöd a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Aurád tisztul. (+3 jóság.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 9, gyógyulás: 28, összesen: +19 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb karját. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. 7 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával eltalálod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1983 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 23, gyógyulás: 12, összesen: -11 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb karját. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1734 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal vállát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával megcsapod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1983 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 25, gyógyulás: 23, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal vállát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapást mérve bezúzod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 88 életpontot sebeztél. 30 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1983 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 30, gyógyulás: 34, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos bal lábát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (41 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos jobb lábát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. 57 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával súrolod a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3130 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 69, gyógyulás: 63, összesen: -6 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr fejét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával eltalálod a varkaudar hadúr fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar és 2 gyöngymangó. 3162 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 51, gyógyulás: 55, összesen: +4 ÉP}
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 185 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,62] Lakott területre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
tk 36 2363 | többszemélyes kaland 36 2363 |
szk 255 226 274 | keresed a 255. szörnyet a 226. szörnyet a 274. szörnyet |
ef 10 505 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT) A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni. Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell. Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette. A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók. |
KHÓR MASZKJA (1138. TÁRGY) Ocsmány maszk, amelyet a varkaudar sámánok öltenek magukra, hogy még ijesztőbbek legyenek. Ha odáig alacsonyodsz, hogy eltakard vele arcodat, a KF 1138 parancsot kell kiadnod. A maszk más tárgy elől helyet nem foglal. Védettségedet és szerencsédet 2-vel, max. ÉP-det 20-szal növeli meg. Kicsit nehezebben látsz ki belőle, ezért kapsz -1 támadást, és persze arcod koszos és izzadt lesz, hajad csimbókokban fog lógni. |
Erő: | 29 (34) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 39 (46) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 31 (39) | Védekezés: | 80 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/16 év |
Egészség: | 38 (46) | Életpont: | 726/704 | Jellem: | gonosz (36) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 39 (64) | Varázspont: | 1093/16 | Pénz: | 1943 arany | Kép. pont: | 64 |
Tudatpont: | 28/6 | Pszi pont: | 283/77 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/70 | ökölvívás: | 1/61 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 26/56 | ütőfegyverek: | 38/22 (+17%) | lőfegyverek: | 12/84 |
dobófegyverek: | 33/33 (+13%) |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (300%) << vámpírkard (#358) (300%) << Daramoula pálcája (#950) (80%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/64 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 78/68 (+36%) | 3. lopás: | 3/23 |
4. mászás: | 18/24 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 16/47 | 6. csapdaészlelés: | 11/69 |
7. gyógyítás: | 8/99 | 8. titkosírás: | 20/48 (+1700%) | 9. felderítés: | 25/55 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 7/77 | 11. teológia: | 82/0 (+129%) | 12. taumaturgia: | 73/37 (+64%) |
13. szerencsejáték: | 8/71 | 14. versengés: | 12/6 (+8%) | 15. zene: | 14/42 |
16. szörnyismeret: | 41/61 | 17. pszi: | 28/68 (+54%) | 18. zárnyitás: | 9/83 |
19. vadászat: | 3/85 | 20. bányászat: | 16/5 (+17%) | 21. úszás: | 2/82 |
22. főzés: | 5/72 | 23. csapatmunka: | 2/22 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 210 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
mászol max. 260 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
ongóliant (#159), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), 9966. szövetség (#9966), Tompaeszü Nyüzsi (#3894) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Szeretet Vándorai (#9138), kardfogú fülemüle (#146), átokmurgattyú (#225), őrjáratozó katona (#274), csápos otagi (#395), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +48 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
láthatatlanság (#76) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | nők (#999) | káoszcsapás (#200) | >> | férfiak (#998) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
izomernyesztés (#33) | >> | hegyi góliát (#244) | izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) | káosz szava (#207) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a főpap-jelölti rangfokozatot! |
3.) Híveim lelke sötét, akár az éjszaka. Ugye a tiéd is? [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 333-as gonoszságot]. |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 21 felderítő, 14 szabotőr, 26 harcos, 14 királynő, 7 élőholt, 7 vadász. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) azért a támadás... (221) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) a sebzés se utolsó (279) vallási öntudat (290) maffiózó (293) illúzió akasztás (331) vadászidény (351) kiontott vér (371) hármas szövetség (383) árnyak oltalma (386) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 74 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1096. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | drótszőr (#37) | 22 | fiatalság itala (#473) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | |||
3 | pszi kő (#248) | 6 | vasérc (#152) | 3 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) | 1 | zafír védőgyűrű (#532) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1691 | arany (#50) | 4 | álompor (#396) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | ezüstshuriken (#327) | 14 | gyíkfű (#201) | 7 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | Khór maszkja (#1138) | 52 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
6 | nyílvessző (#108) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | varkaudar pálinka (#1137) |