246. forduló, 248. forduló, NépekMindenSzigete összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 26. 9h:21'
EZ A 318. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD
319. játékheted kezdete: jún. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,49] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 1 nodonrod kitűzőt. A büntetés tételenként 15 arany. A XXV. Ghallai Olimpián a következő tárgyat nyerted: smaragd koszorú. Valamint kaptál 50 aranyat. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 280 tapasztalati pontot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 nodonrod kitűzőt (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Vadak Ura mentális híre jut el tudatodhoz: Adjatok információt a 1847 lényről/karakterről és a 342 tárgyról. Köszi!
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 nodonrod kitűző (eladási ár: 90 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany) ellenértékét.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-23 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 664. hetének nyerőszámai: 9, 20, 22. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 411.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+15 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 381.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 381.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 381.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 376.]

ba 9136 777 nem támadod a 9136. KT tagjait a 777. szörnyet
BA 9136 parancs törölve. BA 777 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

id 184 100 idomítod a 184. szörnyet 100 pontért
Nekikezdesz az ezoterikus mardel idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Mindketten kimerültek vagytok, mire befejezitek. (Még 45 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [100 pontot használtál fel, van még 276.]

a 34 3070 1 átadod a 34. tárgyat a 3070. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 ásót Nantosvelta részére. [5 pontot használtál fel, van még 271.]

aa 247 78 277 átadod a 247. tárgyat a 78. tárgyat a 277. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 fekete bőrcsizmát Nantosvelta részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 mászókarmot Nantosvelta részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 rejtőköpenyt Nantosvelta részére. [15 pontot használtál fel, van még 256.]

aa 714 434 329 átadod a 714. tárgyat a 434. tárgyat a 329. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 rőtmanó kacagányt Nantosvelta részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 bányászcsákányt Nantosvelta részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3 csontpálcát Nantosvelta részére. [15 pontot használtál fel, van még 241.]

aa 325 363 322 átadod a 325. tárgyat a 363. tárgyat a 322. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 ezüstkardot Nantosvelta részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 ezüsttollú nyilat Nantosvelta részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 ezüsttőrt Nantosvelta részére. [15 pontot használtál fel, van még 226.]

aa 13 187 351 átadod a 13. tárgyat a 187. tárgyat a 351. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 kőkalapácsot Nantosvelta részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 9 mérgezett vasnyilat Nantosvelta részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 tolmokov-koktélt Nantosvelta részére. [15 pontot használtál fel, van még 211.]

aa 176 309 229 átadod a 176. tárgyat a 309. tárgyat a 229. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 vashegyű nyilat Nantosvelta részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 arany papi karkötőt Nantosvelta részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián karkötőt Nantosvelta részére. [15 pontot használtál fel, van még 196.]

aa 1518 223 415 átadod az 1518. tárgyat a 223. tárgyat a 415. tárgyat
Attól tartok, ettől a tárgytól sehogysem tudsz megszabadulni. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 smaragd védőgyűrűt Nantosvelta részére. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [5 pontot használtál fel, van még 191.]

aa 272 76 74 átadod a 272. tárgyat a 76. tárgyat a 74. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 aranytűt Nantosvelta részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 bronzkulcsot Nantosvelta részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 csontkulcsot Nantosvelta részére. [15 pontot használtál fel, van még 176.]

aa 184 2 2 átadod a 184. tárgyat a 2. tárgyat a 2. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 4 ezüst kulcsot Nantosvelta részére. Alkalmazod a tudatkinézist. [-3 TU.] Ok, sikeresen átadtál 26 kaját Nantosvelta részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 6 kaját Nantosvelta részére. [15 pontot használtál fel, van még 161.]

aa 2 2 2 átadod a 2. tárgyat a 2. tárgyat a 2. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 6 kaját Nantosvelta részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 6 kaját Nantosvelta részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 6 kaját Nantosvelta részére. [15 pontot használtál fel, van még 146.]

aa 40 92 245 átadod a 40. tárgyat a 92. tárgyat a 245. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 kis vaskulcsot Nantosvelta részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 kötelet Nantosvelta részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 4 márványkulcsot Nantosvelta részére. [15 pontot használtál fel, van még 131.]

aa 165 186 75 átadod a 165. tárgyat a 186. tárgyat a 75. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 mászókampót Nantosvelta részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3 nagy vaskulcsot Nantosvelta részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 7 rézkulcsot Nantosvelta részére. [15 pontot használtál fel, van még 116.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[98,49] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sebesült rőtmanó berzerker került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}


(Továbbmész...) [97,49] Továbbra is dombság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [96,49] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Scipio irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [43 pontot használtál fel, van még 73.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[95,49] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol egy vörös, tüsi hajú, piros szemű troll férfival. Fekete a bőre. Sheran hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy rézsisakot, egy szöges páncélt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg királynő trófea, egy quwarg harcos trófea és egy dehidrátor trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy PSZŒ jel. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ksant'aht. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [94,49] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy halálmadár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálmadár farkát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a halálmadár testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 7 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}

Észreveszel egy korongfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,49] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Délre fekszik egy helytartói város. " Látsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy sünmedve van - állapítod meg a nyomokból. Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a sünmedve köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ez a különlegesen éber lény kiváló őrződ lehetne táborozás alatt. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 38.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[92,49] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az uzbány bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az uzbány testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Chara-din hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [91,49] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,49] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 11.]

bpk 5 bef. parancs kivétele: 5
SZK 184 240 158 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

bpb 5 bef. parancs berakása: 5

szk 55 240 158 keresed az 55. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy rőtmanót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: VP elővétele: 30
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+72 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 6.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 6 pontért
Az építkezésnek semmi látszatja sincs, mert nem költöttél rá annyi pontot, ami akár egy kavics megmozdítására elegendő lenne. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 9, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a sünmedve. 3 kaját nyel le az ezoterikus mardel. 2 kaját nyel le a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 388 pontot. A következő körben tehát 391 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

NépekMindenSzigete, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 247. fordulód.

Erő: 30 (33) Szint: 14 Merészség: 7/6 Magasság: 185 cm
IQ: 31 (34) Támadás: 19 Agresszió: 6 Testsúly: 179 kg
Ügyesség: 28 (31) Védekezés: 13 Menekülés: 40 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 31 (36) Életpont: 292/267 Jellem: semleges Tul. pont: -1
Szerencse: 42 (45) Varázspont: 422/138 Pénz: 675 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 162/261 EFejl: 30
Eddig összesen 757 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2179 TP-t kaptál. Jelenleg 55587 TP-d van. A következő szinthez még 19413 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, ryuku csapásvezető, varkaudar íjász. A 212. fordulódban 6611 arany került a bankszámládra. 7767 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/60 ökölvívás: 1/26 szúrófegyverek: 20/26 (+8%)
vágófegyverek: 20/20 ütőfegyverek: 7/72 lőfegyverek: 16/81 (+12%)
dobófegyverek: 10/84

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (50%) << kőkalapács (#13) (200%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bronzhegyű nyíl (#94) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/11 (-200%) 2. nyomkövetés: 33/26 (+24%) 3. mászás: 7/32
4. csapdakészítés: 22/57 (+23%) 5. csapdaészlelés: 7/64 6. gyógyítás: 16/5
7. titkosírás: 3/77 8. felderítés: 37/79 9. szörnyidomítás: 13/21 (+125%)
10. teológia: 22/61 (+4%) 11. taumaturgia: 13/10 (+3%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 4/14 14. zene: 38/66 (+30%) 15. szörnyismeret: 21/49
16. pszi: 20/88 17. zárnyitás: 1/11 18. vadászat: 42/11
19. bányászat: 16/95 (+30%) 20. úszás: 15/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (idomítás alatt) státusz: OK
sünmedve (#33) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2)
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany papi karkötő (#309) 2 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bányászcsákány (#434) 3 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
3 csontpálca (#329) 4 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstkard (#325)
2 ezüsttollú nyíl (#363) 1 ezüsttőr (#322) 1 fekete bőrcsizma (#247)
1 gyöngymangó (#135) 49 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kőkalapács (#13) 2 kötél (#92) 4 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 mászókarom (#78) 9 mérgezett vasnyíl (#187)
3 nagy vaskulcs (#186) 1 obszidián karkötő (#229) 1 rejtőköpeny (#277)
7 rézkulcs (#75) 1 rőtmanó kacagány (#714) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
2 tolmokov-koktél (#351) 3 vashegyű nyíl (#176) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 ilkin érc (#232)
2 óndarab (#85) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(90,49) Elenios oltár
(92,49) uzbány (#102), Leah rúnaköve, oltár
(93,49) nekrofun (#173), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sünmedvék (#33)
(94,49) halálmadár (#351), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), Chara-din monolitja (#534)
(95,49) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, mélységi grittangok (#103), Ksant'aht (5972. kalandozó)
(96,49) arató csattanat (#144), gumifa (#38), oltár, művészi porolit (#720), 29. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(97,49) Fairlight oltár, vaskohó (#155), 26. jellempróba, érclelőhely
(98,49) Sheran oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)

Üzenet küldése a karakternek