TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. márc. 2. 9h:13'
EZ A 246. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD
247. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat legkorábban a 247. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX
|
KRIPTA GITTA KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,66] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 47. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 csontpálcát (100 arany kikiáltási áron), 2 tankány karmot (20 arany kikiáltási áron), 1 kígyóbőr övet (20 arany kikiáltási áron), 5 sáfrányport (500 arany kikiáltási áron), 6 sáfrányport (600 arany kikiáltási áron), 1 ostromlétrát (30 arany kikiáltási áron), 2 purifikátor hájat (30 arany kikiáltási áron), 2 szulfagor agyart (40 arany kikiáltási áron), 6 tyrex csontot (120 arany kikiáltási áron), 1 mutáns csontot (100 arany kikiáltási áron), 2 szvó-ektoplazmát (50 arany kikiáltási áron), 1 xirnox szivet (50 arany kikiáltási áron), 4 téfea-agyat (40 arany kikiáltási áron), 1 moa gyémántot (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 csatabárdot.
A táborozás 3. napján összefutsz egy kontyos ősz hajú, barna szemű troll nővel. A bőre kreolszínű. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy ryuku ostromteknős trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Trollina. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 7 halcsontot (1450 arany), 1 sámán gyógykenőcsöt (200 arany). Átveszed a sikeresen eladott 5 sáfránypor (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 2 purifikátor háj (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 6 tyrex csont (eladási ár: 170 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany), 1 mutáns csont (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 2 szvó-ektoplazma (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A 6. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Fairlight ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vérpettyes gyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy fagyféreg trófea, egy vörös rakolits trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összeismerkedtek. Az ő neve Liu Takahono. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Jóval nagyobb harcművész nálad, de sebaj, nemsokára úgyis kifejlesztünk valamit!
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+49 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+124 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 700. hetének nyerőszámai: 11, 20, 21. 3 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 381.]
* 2. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 381.]
* 3. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 376.]
* 4. KP: |
VP spórolása: 50 |
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 376.]
* 5. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 376.]
ef 3 |
energia fejlesztése 3 |
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 4885 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 346.]
v 4 |
elmormolod a 4. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]
v 8 |
elmormolod a 8. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [1 pontot használtál fel, van még 340.]
h 1629 |
használod az 1629. tárgyat |
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy hangzatos melódia varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Megszólal egy lelkesítő, jóféle dal a fejedben. Dúdolva veszed át a ritmusát! [0 pontot használtál fel, van még 340.]
h 1546 |
használod az 1546. tárgyat |
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 339.]
lm 49 50 1 |
mozogsz 49 50 1 |
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [48. PONT.]
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [49. PONT.] Egy gigaféreg lárvát pillantasz meg. Itt csata lesz.
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gigaféreg lárva. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a gigaféreg lárva bal oldalát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a gigaféreg lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gigaféreg lárva van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a gigaféreg lárva fejét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy rücskös gigaféreg. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a rücskös gigaféreg testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rücskös gigaféreg bal oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rücskös gigaféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. A mákrózsa illata körbeleng, így legyűröd a bűzt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Hosszan tanulmányozod a térképet. Aham! Ez is egy zsákutca? Vagy mégsem? Mi az a vibráló fénygóc a folyosó végén? [50. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 féregíz nyakpánt (ld. enc.). Felpakolsz.
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [49. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [48. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [47. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [46. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. [44. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [38. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [37. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [36. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [35. PONT.]
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [34. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [33. PONT.]
Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [32. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [31. PONT.]
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, világoskék szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Az őselemi mágusok rendjének őstehetség rangú tagja. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Összeismerkedtek. Az ő neve Radon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. {Gondolatolvasás: fl 7; fl 3; fl 6; fl 8;} Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [26. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [22. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [21. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [18. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [12. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [8. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [7. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.]
Végre kimászhatsz a férgek rágta homoklabirintusból. Jó újra napon lenni!
[224 pontot használtál fel, van még 115.]
gy 40 |
gyógyítás 40 pontért |
Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+5 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 75.]
m 1 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
[81,65] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [82,64] Ritka erdőbe érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza.
Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [83,63] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy khór darázs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a khór darázs bal oldalát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a khór darázs fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a khór darázs fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 45.]
m 1 2 2 |
mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
[84,62] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.
Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot.
(Továbbmész...) [85,62] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [86,62] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manifesztátor közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a manifesztátor fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A manifesztátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 15.]
m 2 2 2 |
mozogsz keletre, keletre, keletre |
[87,62] A bozótos terep dombvidékbe megy át.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 5.]
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 7 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 0.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
* 2. BP: |
kutatsz -3 pontért |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
* 3. BP: |
fejleszted a 4. tulajdonságodat -3 pontért |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
* 4. BP: |
használod a 238. tárgyat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
* 5. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 15, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a törpemammut. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 387 pontot. A következő körben tehát 384 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY)
A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy. |
RÜCSKÖS GIGAFÉREG (7039. SZÖRNY)
A föld alatti féreg-fészkek torz királynője ez a foltos bőrű, hatalmas példány. Csak a rücskös változat képes önállóan szaporodni úgy, hogy a tojásaiból már nem dűnekukacok, hanem egyből gigaféreg lárvák bújjanak elő! Az evolúció furcsa fintora, hogy a rücskös gigaférgek csak igen rövid ideig élnek. Kb. minden tizedik csupasz bőrű egyed bábjából kel ki egy ilyen, helyváltoztatásra képtelen monstrum, ami szinte azonnal hozzáfog a tojásrakáshoz. Néhány hónap leforgása alatt lerakja harminc-negyven tojását, miközben egyáltalán nem táplálkozik. Ez a művelet aztán felemészti minden tartalékát, és végül menthetetlenül elpusztul. Ezt az árat kell megfizetnie azért, hogy a sivatag mélyén vonagló, tekergőző fészekből gigaférgek egész hada mászhasson elő a napfényre. Mivel a rücskös gigaféreg semmi mással nem törődik, csak a tojásrakással, szájszerve pedig teljesen elcsökevényesedett, ezért harapásától csak minimális mértékben kell tartanod. Egyedül a bűze az, ami idő előtt elűzhet a közeléből. Gyakorlatilag tehetetlenül tűri, hogy püföld. Páncélszerű, szelvényezett, ragyás bőre ellen ütőfegyverrel van a legnagyobb esélyed. |
FÉREGÍZ NYAKPÁNT (1601. TÁRGY)
Ez az ovális korona tulajdonképpen a gigaféreg levedlett bábjának kiszáradt szájszerve. Ahhoz, hogy a fejedre tedd, túl nagy, de a válladig leeresztve (a KF 1601 paranccsal, vállvédőként) a páncélodra illesztheted! A körös-körül felfelé meredező fogsor téged nem zavar, de a sisak és a páncél közt tátongó rést mégis jól eltakarja, ezért +2 védettséget biztosít a számodra. Ezen kívül valami módon megöröklöd a gigaféreg egyik különleges képességét is: bőröd megvastagszik, megkeményedik! Mostantól 2-vel kevesebb sebződsz a közelharc során. A nyakpántot nem adhatod át másnak, viseléséhez legalább 5. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
KARAKTERLAP
Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah felszentelt papja vagy. Papi hited: 135. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 246. fordulód.
Erő: |
32 (35) |
Szint: |
20 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
143 cm |
IQ: |
41 (46) |
Támadás: |
21 |
Agresszió: |
4 |
Testsúly: |
46 kg |
Ügyesség: |
32 (37) |
Védekezés: |
42 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
7/7 év |
Egészség: |
33 (38) |
Életpont: |
319/311 |
Jellem: |
gonosz (342) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
43 (51) |
Varázspont: |
529/289 |
Pénz: |
981 arany |
Kép. pont: |
3 |
Tudatpont: |
21/0 |
Pszi pont: |
132/291 |
|
|
EFejl: |
21 |
Eddig összesen 940 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3062 TP-t kaptál. Jelenleg 533443 TP-d van. A következő szinthez még 66557 TP szükséges. Trófeáid:
mestervarázsló,
elit gárdista,
borzalmas varkaudar. A 246. fordulódban 6672 arany került a bankszámládra. 6672 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
3/46 |
ökölvívás: |
23/83 (+2%) |
szúrófegyverek: |
10/36 |
vágófegyverek: |
13/68 (+2%) |
ütőfegyverek: |
1/0 |
lőfegyverek: |
23/65 (+2%) |
dobófegyverek: |
7/12 |
|
|
|
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
10/44 |
2. nyomkövetés: |
50/23 (+36%) |
3. lopás: |
4/15 |
4. mászás: |
10/31 |
5. csapdakészítés: |
18/19 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
3/64 (+12%) |
7. gyógyítás: |
33/10 (+34%) |
8. titkosírás: |
5/63 |
9. felderítés: |
20/48 |
10. szörnyidomítás: |
6/1 |
11. teológia: |
29/1 (+3%) |
12. taumaturgia: |
29/65 (+2%) |
13. szerencsejáték: |
2/76 |
14. versengés: |
7/45 |
15. harcművészetek: |
19/12 |
16. zene: |
9/85 |
17. szörnyismeret: |
8/76 |
18. pszi: |
21/47 (+2%) |
19. vadászat: |
10/14 |
20. bányászat: |
25/70 (+11%) |
21. úszás: |
9/68 |
22. főzés: |
9/62 |
23. csapatmunka: |
4/42 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
technokolin (#50), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
gonoszok (#988), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim jól ismerik a szörnyeket. Imádkozz úgy, hogy szörnyismereted 6. szintű! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
4 |
|
kaja (#2) |
3 |
|
víz (#27) |
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(80,66) a 170. labirintus bejárata, gigaféreg lárva (#7037), rücskös gigaféreg (#7039), Radon (2169. kalandozó)
(82,64) Tharr oltár, szent liget (#439)
(83,63) khór darázs (#348)
(84,62) Fairlight rúnaköve, Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(86,62) manifesztátor (#124), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(87,62) Elenios oltár, vaskohó (#155), 42. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely