245. forduló, 247. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 2. 16h:38'
EZ A 284. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD
285. játékheted kezdete: nov. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 34 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,89] koordinátán.
Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+237 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+50 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 719 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 444.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 439.]

* 3. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 437.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 435.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 433.]

* 4. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 433.]
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 424.]
Megfújod az aenouth ködkürtöt. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan bolyongó lidérc az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen!
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. {GYD:} Zinthurg pallossal végigvágod a bolyongó lidérc bal karját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a bolyongó lidérc testét. Kritikus ütés! (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 3 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}

A ködkürtöt a hátizsákod mélyére helyezed - egy darabig most nem lesz rá szükséged. [16 pontot használtál fel, van még 408.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

191 192 193
88
89
90
(192,89) bolyongó lidérc (#388)

[143,61] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Észreveszel egy sárkánytanyát. Találsz egy pusztulás sírjait. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Felfedeztél egy szent tölgyfát. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 398.]

ee 1553 123 8 eladod az 1553. tárgyat a 123. tárgyat a 8. tárgyat
Eladtál 1 méregfogat. 240 aranyat kaptál.
Eladtál 1 göcsörtös bunkót. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 2 szöges bunkót. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 398.]

ee 137 343 187 eladod a 137. tárgyat a 343. tárgyat a 187. tárgyat
Eladtál 4 mérg. ubuk tüskét. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 3 rézgolyót. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 2 mérgezett vasnyilat. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 398.]

ee 189 65 277 eladod a 189. tárgyat a 65. tárgyat a 277. tárgyat
Eladtál 1 vas dobónyilat. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szöges páncélt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rejtőköpenyt. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 398.]

ee 291 276 197 eladod a 291. tárgyat a 276. tárgyat a 197. tárgyat
Eladtál 1 bíbor erőövet. 60 aranyat kaptál.
Eladtál 1 sárga erőövet. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 4 igazgy. fülbevalót. 80 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 398.]

ee 195 191 117 eladod a 195. tárgyat a 191. tárgyat a 117. tárgyat
Eladtál 1 obszidián függőt. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 aranyláncot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 4 ezüst nyakláncot. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 398.]

ee 196 158 278 eladod a 196. tárgyat a 158. tárgyat a 278. tárgyat
Eladtál 1 trófea nyakláncot. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüst karkötőt. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 1 umbatari karkötőt. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 398.]

ee 193 184 150 eladod a 193. tárgyat a 184. tárgyat a 150. tárgyat
Eladtál 1 aranygyűrűt. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüst kulcsot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szent jogart. 50 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 398.]

ee 16 99 267 eladod a 16. tárgyat a 99. tárgyat a 267. tárgyat
Eladtál 5 bordacsontot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 7 fekete gyöngyöt. 42 aranyat kaptál.
Eladtál 2 fülemüle agyart. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 398.]

ee 112 103 56 eladod a 112. tárgyat a 103. tárgyat az 56. tárgyat
Eladtál 8 madártollat. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 3 magszim belet. 15 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 398.]

ee 125 331 264 eladod a 125. tárgyat a 331. tárgyat a 264. tárgyat
Eladtál 4 mandibulapengét. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 mutáns csontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 remák szivet. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 398.]

ee 70 151 198 eladod a 70. tárgyat a 151. tárgyat a 198. tárgyat
Eladtál 2 rézdarabot. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 3 szvó-ektoplazmát. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 1 trikornis szarvat. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 398.]

ee 280 152 eladod a 280. tárgyat a 152. tárgyat
Eladtál 2 tyrex csontot. 60 aranyat kaptál.
Eladtál 3 vasércet. 6 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 398.]

ve 329 5 megveszed a 329. tárgyat 5
Vásároltál 5 csontpálcát. 375 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

ve 840 1 megveszed a 840. tárgyat 1
Vásároltál 1 Din cséphadaróját. 5000 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 398.]

ve 930 1 megveszed a 930. tárgyat 1
Vásároltál 1 bo'adhun nyílpuskát. 70 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 398.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,89] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő ősdentor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 67 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor bal oldalát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az ősdentor jobb vállát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 125 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 240, gyógyulás: 0, összesen: -240 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+559 életerő). [-50 varázspont.] Észreveszel egy márványtornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy tímárkunyhót. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Emella a Bombázó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet.
[17 pontot használtál fel, van még 381.]

fkt 929 5 1 felt. készítesz a 929. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

fkt 934 5 1 felt. készítesz a 934. tárgyat (5 darabot)
fkt 934 5 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

fkt 931 20 1 felt. készítesz a 931. tárgyat (20 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

flh 931 25 felt. lőfegyver haszn. 931 a 25. tárggyal
A paraméterként megadott tárgy nem lövedék/dobófegyver! [0 pontot használtál fel, van még 381.]

flh 939 30 felt. lőfegyver haszn. 939 a 30. tárggyal
A paraméterként megadott tárgy nem lövedék/dobófegyver! [0 pontot használtál fel, van még 381.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra rontasz. {GYD:} Csontpálcával kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin bal csápját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy sötét főgnóm!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét főgnóm testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd a sötét főgnóm nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy sötét főgnóm!

Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra támadsz. {GYD:} Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét főgnóm bal lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd a sötét főgnóm jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 3 fabontót. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. [28 pontot használtál fel, van még 353.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[192,90] A síkság után kisebb hegyek következnek. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy hordóagyú mameluk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a hordóagyú mameluk jobb oldalát. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a hordóagyú mameluk testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 30 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy mammut zombi száll szembe veled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 403 életpontot sebeztél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a mammut zombi tömzsi lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Csontpálcával párszor keményen megütöd a mammut zombi testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a mammut zombi testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 82 életpontot vesztettél. {GYD:} Csontpálcával párszor megpöccinted a mammut zombi testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a mammut zombi fagyott bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 76 életpontot vesztettél. A mammut zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1053, sebződés: 376, gyógyulás: 0, összesen: -376 ÉP}

Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy lidércúr. Amikor elhal a zaj, előmászol. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [193,91] A hegyvidéket síkság váltja fel. Látsz egy kristálypalotát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy kihívás tornyát. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat q. rohamosztagos. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos fejét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 8 q. rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) {GYD:} Csontpálcával gyengén megütöd a q. rohamosztagos bal oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az 1 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

[32 pontot használtál fel, van még 321.]

h 392 használod a 392. tárgyat
A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy gránitelementál!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál nyakát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gránitelementál testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a gránitelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy halálosztó kain! Halálos rettegésedet egy koncentrált üvöltésbe fókuszálod, majd menekülsz, amerről jöttél. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt!
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+498 életerő). [-50 varázspont.] [45 pontot használtál fel, van még 276.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[194,92] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy purifikátor császár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 87 életpontot vesztesz.) {GYD:} Zinthurg pallossal megvagdalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 165, gyógyulás: 0, összesen: -165 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy mammut zombi.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 408 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a mammut zombi testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Csontpálcával néhányszor megcsapod a mammut zombi testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a mammut zombi fejét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 66 életpontot vesztettél. {GYD:} Csontpálcával gyengén megütögeted a mammut zombi fejét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a mammut zombi testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). A mammut zombi rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 74 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a mammut zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1066, sebződés: 391, gyógyulás: 0, összesen: -391 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+548 életerő). [-50 varázspont.] Második ellenfeled egy zombi mester.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester bal oldalát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a zombi mester testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 vortex amulettjét. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1161 (limit: 1450), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 99787.
Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [194,93] A terep továbbra is ritka erdő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy éjkornis. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az éjkornis jobb vállát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát a másikra támadsz. {GYD:} Csontpálcával eltalálod az éjkornis testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az éjkornis testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az éjkornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst papi karkötő (ld. enc.) és egy aranytű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2 469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy szubreális vámpír.

Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát a másikra ugrasz. {GYD:} Csontpálcával gyilkos csapást mérve bezúzod a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Második ellenfeled egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem jobb vállát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a csontgólem fejét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) {GYD:} Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a csontgólem testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 212, gyógyulás: 0, összesen: -212 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 boszorkánykendőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1163 (limit: 1450), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 99987.

(Továbbmész...) [194,94] Még mindig az erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Látsz egy manilla-fát.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 213 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 213, gyógyulás: 0, összesen: -213 ÉP}


Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt ősmágus ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy trikornis herceg volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[51 pontot használtál fel, van még 225.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[193,95] Az erdőt síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Látsz egy csillezsályát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Bundás Süsin előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy zombi mester. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Egy kék-piros csíkos, jókora sátor bukkan fel előtted, szinte a semmiből előteremve. Sokban emlékeztet a vándorcirkuszban felhúzott építményekre, biztos, hogy van valami köze is hozzá. Amint közelebb lépsz, hangos vitatkozás hangjait hallod bentről, majd szétnyílik a sátornyílás és egy tetőtől-talpig vicces, buggyos, fodros hacukába beöltöztetett elf lép ki rajta. Bosszankodva belerúg a sátor falába, majd eltűnik a háta mögött. A sátornyílás közben a helyére libben. (727. épület.)
[12 pontot használtál fel, van még 213.]

be 727 bemész a 727. épületbe
Félrehajtod a sátor bejáratára hajló ponyvát, és belépsz rajta. Tágas, gyéren berendezett épületbe érkeztél. Sokkal nagyobbnak tűnik, mint amilyennek kívülről tűnt, lehet hogy valamilyen térnövelő illúzióvarázslat kelti ezt, bár mi értelme lenne... A terem közepén egy íróasztal áll, mögötte rendkívül alacsony növésű, színes ruhás gnóm üldögél. Valamilyen iratba mélyed, és csak akkor kapja fel a fejét, amikor elindulsz felé.
- Üdvözöllek kalandozó! Kerülj beljebb - mondja, és feláll a székről, hogy úgy fogadjon. - Mi járatban vagy erre?
Megérdeklődöd, mi ez a hely itt.
- Ez a főépület, ahonnan az összes, Ghallát keresztül-kasul bejáró vándorcirkuszunk működését koordináljuk - meséli a gnóm. - Illetve több ilyen épület is van, minden szektorhoz tartozik egy. Én Russlan vagyok, általában én tartom itt rendben a dolgokat. Meg persze a többi fősátorban is, általában minden nap másik helyen ellenőrzök mindent. - Aztán egy kristálytáblát tesz maga elé, és lassacskán fel is ismered a rajta lévő ábrát: a kontinens egy részének térképe az. A zöld és barna háttérszínnel jelölt síkságokon és hegyvidékeken mágikus, fehér pöttyök villognak. - Ezek itt a vándorcirkuszaink! Jelenleg épp ezeken a helyeken járnak, és mivel tudati kapcsolatban vannak velünk, egy varázslat segítségével egyidejűleg ezeken a térképeken is megjelenítjük őket. Így könnyebb eldönteni, melyikük merre menjen.
Eltöprengsz azon, hogy milyen sok van belőlük, és csak utólag jössz rá, hogy hangosan gondolkodtál.
- Igen, sokan vannak - mondja a gnóm. -, viszont valószínűleg néhányukat a közeljövőben vissza kell rendelnünk, mert nem bírjuk a fenntartásukat anyagilag. Nagyon kevés bevétel folyik be a cirkuszozásra vágyó kalandozóktól, sokkal többre számítottunk a vállalkozás beindításakor. Már a bankok sem adnak nekünk hitelt, hiszen még az előzőeket sem tudtuk visszafizetni.
Őszinte sajnálkozással tekintesz a hivatalnokra, és elképzeled, milyen sivár is lenne az életed a vándorcirkusz állandó jelenléte nélkül. A mutatványosok felbukkanása színes pont a szörnyöléssel telő hétköznapokban.
- Tudnál! - feleli felviruló arccal a gnóm a kérdésedre, melyben udvariasan aziránt érdeklődsz, vajon te tudnál-e valahogy segíteni. - Jelenleg épp a szekereket vontató lovak és egyéb teremtmények ellátása a legnehezebb feladatunk. Az élelmezés rengeteg fáradtságba és pénzbe kerül, nem igazán bírjuk anyagilag. Ha szereznél nekünk olcsón 20 kiló amnioszt, az sokat segítene. Persze nem kívánjuk ingyen! A bolti ár negyedét kifizetjük érte.
A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 208.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

be 727 bemész a 727. épületbe
Félrehajtod a sátor bejáratára hajló ponyvát, és belépsz rajta. A mosolygós gnóm hivatalnokot ugyanott találod, mint mindig, egy iratokkal telirakott íróasztal mögött, amely a sátor közepén áll. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Russlan kedélyesen elbeszélget veled, de aztán rákérdez, hogy is állsz a feladattal, vagy inkább kéréssel, amellyel legutóbb fordult hozzád. Megvonod a válladat, és közlöd vele, sajnos még nem sikerült lépned az ügyben. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
[194,96] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Skinhead előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy trikornis herceg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt ősmágus. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [193,97] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy csontgólem ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely A Tűzhajú formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Van itt egy tündérpalota (754. épület.). Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 179.]

be 754 bemész a 754. épületbe
Egyenesen a miniatűr épület irányába csörtetsz. A palotácskába ugyan nem férsz be, de erre nincs is szükség, a tündérke máris eléd röppen. Alaposan megszemléled ezt a pirinyó, szárnyas teremtést. Semmi kétség, valóban egy serteperte tündérke az, jól gondoltad! Sokszor hallottál már róla, hogy mindenféle csodára képesek, csak az a baj, hogy nagyon nehéz rávenni őket ezekre a csodákra. Talán neked sikerülhet - fordul meg a fejedben nyomban. Illedelmesen köszöntöd tehát a kíváncsi lényt, és elmondod, hogy fáradt vándor vagy, a vak véletlen sodort gyönyörű palotájának a közelébe, és biztosítod, hogy nem akarsz semmi rosszat. A tündérke csengő-csilingelő kacagással fogadja a kijelentésed. Alig bírja abbahagyni. Miután jól kinevette magát, és kitörölgette a jókedv könnycseppjeit a szeme sarkából, így szól:
- Ez a legeredetibb belépő, amivel valaha is próbálkoztak nálam! Lásd, mivel ilyen alaposan megnevettettél, hajlandó vagyok társalogni veled egy kicsit. Mondd el őszintén, hogy mit szeretnél? Csak mondd el bátran, és mivel jókedvem van, talán segítek neked.
Gyorsan végiggondolod, hogy milyen csodára is vágysz leginkább, aztán nagy nehezen szavakba is öntöd, mire jutottál.
- Segítségre van szükségem. Egy ügyintézőre, aki néhány apróbb feladatot elvégez helyettem, hogy én csak kigondoljam, mit szeretnék, és az máris megtörténjen. Igen, ezt szeretném leginkább!
A tündérke hirtelen, villámgyorsan körülrepül téged, közben hangosan tűnődik.
- Nagyon nehezet kérsz, nagyon nehezet, de talán nem megoldhatatlan... Ha nem unatkoznék ilyen nagyon, rá se hederítenék egy ilyen arcátlan kérésre. és, ha jobban belegondolok ez egy igen komoly szívesség, bizony, igen komoly! Szolgálat, mit szolgálat? Egyenesen elkötelezettség! - torpan meg előtted a tündérke, és neked szegezi ujjacskáját. - Látnom kell, hogy tényleg fontos neked ez a kérés! Ha megbizonyosodom erről, segítek neked.
- És hogyan tudnálak meggyőzni? Bármire hajlandó vagyok! Adok aranyat, ha kell, vagy kérj bármit, én elhozom neked! Nem tudsz olyat kérni, hogy ne teljesítsem! - bizonygatod.
- Először is hordj vizet a tavacskámba! Sajnos teljesen kiszáradt. Amarra van egy forrás - mutat kelet felé -, annak vizével töltsd fel a medret. A tavacska emitt van, a nagy kenyérfa mögött. Vizestömlőd biztosan van. Most menj, és akkor gyere vissza, ha végeztél!
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 38 parancsot kell kiadnod ugyanezen a helyen. A küldetést másik tündérpalotában nem adhatod le, csak ebben.] Nincs már miről tovább beszélgetni. Elköszönsz, és máris a dolgod után nézel. A serteperte tündérke utánad kiált, sok szerencsét kíván. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

m 8 mozogsz északra
[193,96] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy quwarg szellem. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Felfedeztél egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 162.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 157.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 157.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 16, 5.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 157 pontod maradt, ebből a következő körre 157 pontot vihetsz át. Kapsz még 387 pontot. A következő körben tehát 544 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DIN CSÉPHADARÓJA (840. TÁRGY)
Ha sikerült szert tenned Toodrok Din csillogó fényességű ütőfegyverére, ez minden bizonnyal csak azután történhetett, hogy ártatlanná tetted a gazdáját. Ez azért túl valószínű, mert a varkaudar remete önként sosem vált volna meg a fegyverétől, állítólag még alvás közben is mindig a keze ügyében tartotta. Nem is csoda, hiszen ilyen tudással bíró mágikus fegyvertől vétek megválni: amellett, hogy minden ütésed 4D7+3 sebzést okoz, +1 támadást és +4 védettséget ad. Időnként tűzesőt lőhetsz vele ellenfeledre. Csak akkor veheted a kezedbe, ha ütőfegyver szakértelmed legalább 25. szintű, de ekkor akár a bal kezedben is forgathatod.

BO'ADHUN NYÍLPUSKA (930. TÁRGY)
Sokáig töprengsz azon, mire is lehetne a csillagbozótoson található különös ágakat, a csillagbotokat felhasználni... Mint a villámcsapás, úgy ér a felismerés: az ütőfegyverként való felhasználáshoz túl sérülékeny ugyan, de egy lőfegyverből kilőve mégiscsak sokat lehetne vele sebezni. Sajnos nem te vagy az első, aki erre rájött, a bo'adhun barbárok nyílpuskái pont a csillagbotot használták lövedékként. Épp ezért ezt a távolsági fegyvert róluk nevezték el, nem rólad. És mi az elkészítés módja?
Először is fogj két vaskos faágat, mely a nyílpuska alapját alkotja (ehhez erdős vagy bozótos területen kell állnod az elkészítéskor). Csiszold simára őket 2 darab smirglilevéllel. Ha ez megvan, szúrj át két skorpiókarmot a keresztfa végén, amire utána már rá tudod akasztani a két összecsavart magszimbelet. Még egy skorpiókarmot szúrj a nyél végére, hogy a húrt meg lehessen akasztani. Ha ennyi elég volna, talán a rég feltalált íjat is használhatnád a csillagbot kilövésére, csakhogy rendkívüli módon vigyázni kell, nehogy a lövedék idő előtt széjjelszórja halálos spóráit. A legkisebb zötykölődés, melyet a közönséges lőfegyverek okoznak a lövedék kilövése során, a lövész vesztét okozhatja. A bo'adhunok a következőre jöttek rá: a nyílpuska nyelén vájt mélyedést cápazsírral kell feltölteni, így el lehet kerülni a csillagbot kilövésével járó katasztrófa kockázatát. A fegyver veszélyessége miatt az elkészítéshez a tesztelés is hozzátartozik, amihez 3 darab csillagbot szükségeltetik (ezek már ekkor tönkremennek). A hozzávalók tehát: bozótos vagy erdős terep, 2 smirglilevél, 3 skorpiókarom, 2 magszimbél, 1 cápazsír, 3 csillagbot és 50 TVP.
Az első tesztlövések sajnos azt mutatják, a csillagbot alapjában véve túl sérülékeny a lövedékként való alkalmazáshoz. De talán könnyen át lehetne alakítani, hogy kiküszöböld ezt a rossz tulajdonságát...

A VORTEX AMULETTJE (607. TÁRGY)
Egy tökéletesen fekete, csepp alakú, kőből készült amulett. Nyilvánvalóan mágikus, mert amikor megtapintod, különös meleget érzel. Vajon mire szolgálhat? Irányíthatod vele az ősvortexeket? Nem... Erre semmilyen mágikus eszköz nem lehet képes. Esetleg csak a vortexek közelségét jelzi. A vortex amulettjét a KF 607 paranccsal akaszthatod a nyakadba.

EZÜST PAPI KARKÖTŐ (308. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erőssége érezhetően nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

ELF TEKERCS (683. TÁRGY)
Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az.
- Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem.
- Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni?
- Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani!
- Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.]

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 246. fordulód.

Erő: 23 (40) Szint: 29 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 46 (48) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (31) Védekezés: 58 (63) Menekülés: 30 % Életkor: 35/247 év
Egészség: 20 (31) Életpont: 683/73 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 31 (42) Varázspont: 948/5 Pénz: 4423 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 56/28 Pszi pont: 136/76 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2960 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 964 TP-t kaptál. Jelenleg 2 816 347 TP-d van. A következő szinthez még 183 653 TP szükséges. Trófeáid: aranyfecske, mammut zombi, élőholt ősmágus. A 206. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2060 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 25/39 szúrófegyverek: 24/99 (+3%)
vágófegyverek: 25/24 (+4%) ütőfegyverek: 24/82 (+22%) lőfegyverek: 27/42 (+7%)
dobófegyverek: 14/56 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -29.); hajító csillag (#939) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
193,96 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 194
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1029 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 128/55 (+170%) 2. nyomkövetés: 43/50 (+10%) 3. mászás: 15/31 (+18%)
4. csapdakészítés: 30/7 (+10%) 5. csapdaészlelés: 5/91 6. gyógyítás: 9/88
7. titkosírás: 9/6 8. felderítés: 21/30 9. szörnyidomítás: 13/48
10. teológia: 45/43 (+30%) 11. taumaturgia: 48/49 (+5%) 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 11/42 (+9%) 14. harcművészetek: 29/17 15. zene: 6/45
16. szörnyismeret: 14/25 17. pszi: 15/40 (+10%) 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 7/49 20. vitalitás: 6/92 (+12%) 21. bányászat: 30/26 (+3%)
22. testépítés: 3/56 23. úszás: 15/75 24. főzés: 16/85 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 2)
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 99, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1163 (limit: 1450), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 99987.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 10 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 790 TU szükséges.)
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4403 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191)
1 bíbor erőöv (#291) 5 bordacsont (#16) 3 borkonyó bibe (#312)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst kulcs (#184) 4 ezüst nyaklánc (#117)
6 ezüsthegyű nyíl (#323) 7 fekete gyöngy (#99) 2 fülemüle agyar (#267)
1 göcsörtös bunkó (#123) 4 igazgy. fülbevaló (#197) 9 isteni könnycsepp (#260)
8 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 4 mandibulapenge (#125)
1 méregfog (#1553) 4 mérg. ubuk tüske (#137) 2 mérgezett vasnyíl (#187)
1 mutáns csont (#331) 1 obszidián függő (#195) 1 rejtőköpeny (#277)
1 remák szív (#264) 2 rézdarab (#70) 3 rézgolyó (#343)
1 sárga erőöv (#276) 1 szent jogar (#150) 2 szöges bunkó (#8)
1 szöges páncél (#65) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 trófea nyaklánc (#196)
2 tyrex csont (#280) 1 umbatari karkötő (#278) 2 varázskő (#305)
1 vas dobónyíl (#189) 3 vasérc (#152) 1 vashegyű nyíl (#176)
10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 bo'adhun nyílpuska (#930) 1 boszorkánykendő (#1697)
1 csontpálca (#329) 1 Din cséphadarója (#840) 1 ezüst papi karkötő (#308)
3 fabontó (#106) 2 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
1 óndarab (#85) 5 spiritusz (#170) 1 vortex amulettje (#607)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

191 192 193 194 195
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
(192,89) bolyongó lidérc (#388), ősdentor (#282), márványtorony (#175), tímárkunyhó (#684), 45. jellempróba, művészi porolit (#720), Tharr oltár, nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136)
(192,90) Tharr oltár, érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254), mammut zombi (#654)
(193,91) kristálypalota (#401), 33. jellempróba, Tharr oltár, q. rohamosztagos (#242), gránitelementál (#205)
(193,95) cirkuszi fősátor (#727), oltár, szent tölgyfa (#393), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720)
(193,96) bűbájlidérc (#761), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(193,97) tündérpalota (#754), nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(194,92) purifikátor császár (#393), mammut zombi (#654), zombi mester (#251)
(194,93) Chara-din monolitja (#534), éjkornis (#228), szubreális vámpír (#223), csontgólem (#392)
(194,94) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261)
(194,96) elf kósza háza (#681), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, trikornis herceg (#261)

Üzenet küldése a karakternek