TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. szept. 25. 15h:05'
EZ A 650. JÁTÉKHETED, 245. FORDULÓD
651. játékheted kezdete: okt. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX
|
DAN MCGEE KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,53] koordinátán.
A táborozás 3. napján összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Elenios hittérítője. Egy aranyláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy lajhárlord trófea, egy óriáspók trófea és egy bibircsók-óriás trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Főnix. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy sullár! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mystic. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te nyomkövetés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+55 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+166 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) A lottó 678. hetének nyerőszámai: 7, 5, 18. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy manifesztátor nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.
Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a manifesztátor jobb oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel felnyársalod a manifesztátor egyik karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
[7 pontot használtál fel, van még 433.]
* 1. KP: |
TVP spórolása: 10 pontért |
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 423.]
* 2. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 418.]
* 3. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 413.]
* 4. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 408.]
* 5. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 408.]
ek 145 2 |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 398.]
bb 1205 347 159 |
beraksz a bankba az 1205. tárgyat (347 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 398.]
ef 4 |
energia fejlesztése 4 |
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 1640 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 358.]
h 1629 |
használod az 1629. tárgyat |
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy szemmelverés varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Felkészülsz a szemmelverésre. [0 pontot használtál fel, van még 358.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 355.]
le 814 |
leveszed/lerakod a 814. tárgyat |
Leveszed a korinthai talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 355.]
kf 813 |
kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat |
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 355.]
v 96 94 53 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(128,53) manifesztátor (#124)
[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 bronzpáncélt 32 aranyért, 1 bunkósbotot 1 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 2 óndarabot 4 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 9 ugh mérget 18 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 345.]
[93,53] Folytatod sétádat a házak közt.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [9 pontot használtál fel, van még 336.]
pbe 1200 4446 |
beraksz a bankba 1200 aranyat |
Jockey Ewing számlájára átutalsz 1200 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 336.]
pbe 1000 |
beraksz a bankba 1000 aranyat |
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 6651 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 336.]
[93,52] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bátorság medálját, egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy fagymágus trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mennydörgő Traktor. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött zene szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Összeismerkedtek. Az ő neve Lulu King. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [9 pontot használtál fel, van még 327.]
be 572 3 |
bemész az 572. épületbe |
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 277.]
ff 516 28 182 |
felt. fegyverváltás: 516 28 182 |
Felt. fegyverváltás: << varkaudar szablya << ököl << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 277.]
m 1 7 1 |
mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[128,53] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ragyás burástya. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ezüsttőrrel megdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Látsz egy nekrofunt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Szőrös fia Szőrös hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tisztítótűz varázslat. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ezüsttőrrel megérinted az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 20 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+79 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra.
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Elenios hittérítője. Egy aranyláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy lajhárlord trófea, egy óriáspók trófea és egy bibircsók-óriás trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy Főnix. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mystic. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött nyomkövetés szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad. Aztán elköszöntök egymástól.
(Továbbmész...) [127,52] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy szintszívó jön feléd.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a szintszívó jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ezüsttőrrel felnyársalod a szintszívó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
No, lehet folytatni a munkát! Még semmi! Azért nem adod fel. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz lord intéz feléd kihívást.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Elszántan a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ezüsttőrrel megérinted a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rézpáncél, 3 nyílvessző, egy mutáns csont és egy bakkura csizma. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Találsz egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [128,51] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg harcos közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din híveié. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [97 pontot használtál fel, van még 180.]
m 1 1 7 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
[129,50] Dombos terepre érkeztél.
Látsz egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 rézgolyót. IQ-d TF-elődött.
(Továbbmész...) [130,49] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.
Felfedeztél egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [129,48] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél.
Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [41 pontot használtál fel, van még 139.]
m 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre |
[130,47] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz északra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [131,46] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
Látsz egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 121.]
kb 1205 1113 677 |
kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1113 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Kiveszel a bank széfjéből 6 varkaudar csontot. Kiveszel a bank széfjéből 6 szulfagor agyart. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 121.]
szk 124 345 |
keresed a 124. szörnyet a 345. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 121.]
h 396 |
használod a 396. tárgyat |
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 121.]
* 1. BP: |
TVP elővétele: 10 pontért |
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 131.]
* 2. BP: |
elmormolod a 83. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 128.]
* 3. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 128.]
* 4. BP: |
használod a 163. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 123.]
* 5. BP: |
használod a 233. tárgyat |
Játszani kezdesz a furulyán. Megy a dolog! A dallam, a ritmus - mind stimmelnek! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+4 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 83.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 24, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 83 pontod maradt, ebből a következő körre 83 pontot vihetsz át. Kapsz még 386 pontot. A következő körben tehát 469 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 245. fordulód.
Erő: |
29 |
Szint: |
21 |
Merészség: |
4/5 |
Magasság: |
184 cm |
IQ: |
25 (27) |
Támadás: |
25 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
62 kg |
Ügyesség: |
26 (28) |
Védekezés: |
40 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
38/38 év |
Egészség: |
26 |
Életpont: |
307/181 |
Jellem: |
jó (386) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
25 (29) |
Varázspont: |
392/15 |
Pénz: |
1098 arany |
Kép. pont: |
4 |
Tudatpont: |
21/0 |
|
|
|
|
EFejl: |
15 |
Eddig összesen 1582 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5299 TP-t kaptál. Jelenleg 710178 TP-d van. A következő szinthez még 89822 TP szükséges. Trófeáid:
borzalmas varkaudar,
Tguarkhan,
ongóliant. A 245. fordulódban 6651 arany került a bankszámládra. 6651 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1/33 |
ökölvívás: |
21/74 (+6%) |
szúrófegyverek: |
21/60 (+1%) |
vágófegyverek: |
20/8 (+7%) |
ütőfegyverek: |
6/35 |
lőfegyverek: |
22/38 |
dobófegyverek: |
23/70 |
|
|
|
|
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) << ököl (#28) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
16/38 |
2. nyomkövetés: |
63/47 (+29%) |
3. mászás: |
7/79 |
4. csapdakészítés: |
14/20 (+5%) |
5. csapdaészlelés: |
3/5 |
6. gyógyítás: |
60/20 (+16%) |
7. titkosírás: |
3/21 |
8. felderítés: |
13/7 (+5%) |
9. szörnyidomítás: |
7/15 |
10. teológia: |
28/50 (+10%) |
11. taumaturgia: |
23/29 (+17%) |
12. versengés: |
6/71 |
13. harcművészetek: |
11/61 |
14. zene: |
8/17 (+31%) |
15. szörnyismeret: |
21/108 (+30%) |
16. zárnyitás: |
4/109 |
17. vadászat: |
10/25 |
18. bányászat: |
30/46 (+3%) |
19. úszás: |
1/96 |
20. főzés: |
4/82 (+18%) |
21. csapatmunka: |
1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 50 darabot ) |
elfogod kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), norpadolótika (#226) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
|
Alakváltó és tudati képességeid |
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
13. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) |
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50) |
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) |
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
|
energiatüskék (#29) |
>> |
pszi elementál (#221) |
vakító fény (#43) |
>> |
dögkeselyű (#174) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
Zinthurg (#180) |
villámcsapás (#50) |
>> |
Tguarkhan (#212) |
|
|
|
|
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
védelem sav ellen (#36) |
>> |
gnóm szolgáló (#181) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
Zinthurg (#180) |
védelem tűz ellen (#38) |
>> |
vortexmágus (#418) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
pattanóböde (#145) |
varázsvédelem (#34) |
>> |
ragyás burástya (#111) |
|
|
|
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet! |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(127,52) szintszívó (#96), csontváz (#48), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon rúnaköve, 37. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(128,51) quwarg harcos (#201), Chara-din oltár, Chara-din rúnaköve
(128,53) manifesztátor (#124), ragyás burástyák (#111), nekrofun (#173), Tharr oltár, régészeti lelőhely (#1208), 47. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), áeratikus hasnyák (#243), Mystic (2743. kalandozó)
(129,48) tavacska, Tharr rúnaköve, Leah oltár, tündöklő szobor (#1587), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(129,50) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Elenios rúnaköve, oltár, 27. jellempróba, érclelőhely
(130,47) Chara-din oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(130,49) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(131,46) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534)