Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. febr. 18. 12h:13' EZ A 598. JÁTÉKHETED, 245. FORDULÓD 599. játékheted kezdete: febr. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1864 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 11 kaját. 2619 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 12, gyógyulás: 48, összesen: +36 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 227. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 699. tárggyal |
le 532 | leveszed/lerakod az 532. tárgyat |
kf 1165 | kézbeveszed/felveszed az 1165. tárgyat |
t 3894 1 | támadod a 3894. kalandozót |
t 3279 1 | támadod a 3279. kalandozót |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
dd 56 | eldobod az 56. tárgyat |
hu 171 84 295 | hulladék: 171 84 295 |
hu 277 397 425 | hulladék: 277 397 425 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megcsapod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 16, gyógyulás: 53, összesen: +37 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Látsz egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Észreveszel egy szent tölgyfát.
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
m 3 5 4 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vezérfarkas testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vezérfarkas jobb lábát. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával többször eltalálod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A vezérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A vezérfarkas szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4518 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 165, gyógyulás: 125, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [199,111] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy fekete kaktuszt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Skinhead. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csataremák. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a csataremák testét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor súrolva eltalálod a csataremák véres nyúlványait. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+23 ÉP). Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütögeted a csataremák testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+26 ÉP). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1219, sebződés: 238, gyógyulás: 232, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával eltalálod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megütöd a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 gyöngymangó. 1983 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 13, gyógyulás: 34, összesen: +21 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1734 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1983 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb lábát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1734 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (43 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos bal lábát. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával csak érinted a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3130 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 74, gyógyulás: 81, összesen: +7 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 399 életpontot sebeztél. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona fejét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar katona csillogó páncélját. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütögeted a varkaudar katona bal oldalát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+19 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7174 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1109, sebződés: 120, gyógyulás: 113, összesen: -7 ÉP}
vv 203 66 | elmormolod a 203. varázslatot a 66. varázslatot |
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar bal karját. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1983 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebesített csataremák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák bal vállát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a csataremák bal oldalát. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor súrolod a csataremák testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+30 ÉP). Daramoula pálcájával többször eltalálod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a csataremák véres nyúlványait. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+27 ÉP). Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1130, sebződés: 281, gyógyulás: 221, összesen: -60 ÉP}
Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 51 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
194 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 70, összesen: +70 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] A bozótost ritka erdő váltja fel.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal középső lábát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő bal hátsó lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1372 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 2, gyógyulás: 30, összesen: +28 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Quwargamanga fejét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Quwargamanga rücskös torát. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a Quwargamanga díszes potrohát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a Quwargamanga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 térhajlító kavics. 4113 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 168, gyógyulás: 78, összesen: -90 ÉP}
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [202,117] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy vark. kardtáncos. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 514 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra rontasz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos jobb oldalát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi hatás! Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 181 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+37 ÉP). Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 55 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával csak érinted a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 186 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+38 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1465, sebződés: 367, gyógyulás: 288, összesen: -79 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 111 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb oldalát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász fejét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1734 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb oldalát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1734 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 1983 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 16, gyógyulás: 114, összesen: +98 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr bal lábát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr jobb oldalát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. 46 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával eltalálod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3162 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 59, gyógyulás: 84, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Találsz egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Skinhead. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy varkaudar vajákos. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megütöd a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi hatás! Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2360 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 25, gyógyulás: 32, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Találsz egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy csillagbozótost. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy pézsmatököt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rhiannon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy óriás liánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sérült varkaudar katona. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 403 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 33 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona bal lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A varkaudar katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3587 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
szk 255 226 227 | keresed a 255. szörnyet a 226. szörnyet a 227. szörnyet |
ef 10 505 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
VEZÉRFARKAS (748. SZÖRNY) Ez a vezérfarkas, amelyet most megpillantottál egy farkascsalád vagy néhány magányos példányból összeverődött farkasfalka vezetője. Szerencse, hogy most még magányosan járja útját, ha itt lenne a falka többi tagja is, nem sok esélyed lenne. Talán sikerül legyőznöd is, mindenesetre ha rossz napod van és sokáig tétlenkedsz vagy birkózol a farkasok vezérével, megjelennek a többiek, körbevesznek, belédharapnak, marcangolnak, ahol csak bírnak, bosszút állva azért, mert vezérükre támadtál. Vagy ő támadott rád, ez már részletkérdés. A keleti pusztákon gyakorta lesz ilyesmiben részed. A vezérfarkas kitűnő vadász. Ha a harc helyett inkább valamilyen csellel befognál egyet, minden bizonnyal kiaknázhatnád ezirányú képességeit a saját céljaidra. |
Erő: | 29 (34) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 39 (46) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 31 (39) | Védekezés: | 80 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/15 év |
Egészség: | 38 (46) | Életpont: | 726/678 | Jellem: | gonosz (39) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 39 (64) | Varázspont: | 1087/236 | Pénz: | 813 arany | Kép. pont: | 63 |
Tudatpont: | 28/2 | Pszi pont: | 268/266 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/70 | ökölvívás: | 1/61 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 26/56 | ütőfegyverek: | 37/97 (+10%) | lőfegyverek: | 12/84 |
dobófegyverek: | 33/10 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (300%) << vámpírkard (#358) (300%) << Daramoula pálcája (#950) (80%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/48 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 77/91 (+42%) | 3. lopás: | 3/23 |
4. mászás: | 18/13 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 16/47 | 6. csapdaészlelés: | 11/69 |
7. gyógyítás: | 8/99 | 8. titkosírás: | 3/48 | 9. felderítés: | 25/35 (+9%) |
10. szörnyidomítás: | 7/77 | 11. teológia: | 79/55 (+75%) | 12. taumaturgia: | 72/10 (+61%) |
13. szerencsejáték: | 8/71 | 14. versengés: | 11/90 (+8%) | 15. zene: | 14/42 (+6%) |
16. szörnyismeret: | 41/61 (+34%) | 17. pszi: | *27/100 | 18. zárnyitás: | 9/83 |
19. vadászat: | 3/85 | 20. bányászat: | 15/71 (+17%) | 21. úszás: | 2/82 |
22. főzés: | 5/72 (+18%) | 23. csapatmunka: | 2/22 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 210 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
mászol max. 260 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
ongóliant (#159), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), 9966. szövetség (#9966), Tompaeszü Nyüzsi (#3894) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Szeretet Vándorai (#9138), kardfogú fülemüle (#146), átokmurgattyú (#225), őrjáratozó katona (#274), csápos otagi (#395), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +36 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | láthatatlanság (#76) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
káoszcsapás (#200) | >> | nők (#999) | káoszcsapás (#200) | >> | férfiak (#998) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
izomernyesztés (#33) | >> | hegyi góliát (#244) | izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) | káosz szava (#207) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a főpap-jelölti rangfokozatot! |
3.) Híveim lelke sötét, akár az éjszaka. Ugye a tiéd is? [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 333-as gonoszságot]. |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 21 felderítő, 14 szabotőr, 26 harcos, 14 királynő, 7 élőholt, 7 vadász. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szorgalmad jutalma (152) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) azért a támadás... (221) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) a sebzés se utolsó (279) vallási öntudat (290) maffiózó (293) illúzió akasztás (331) vadászidény (351) kiontott vér (371) hármas szövetség (383) árnyak oltalma (386) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 166 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1646. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | díszes rézpajzs (#84) | 5 | drótszőr (#37) | 1 | elit csatavért (#295) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | manakristály (#500) | 1 | pengepajzs (#425) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | rövid kard (#171) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
3 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | zafír erőöv (#397) | 64 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
324 | arany (#50) | 6 | álompor (#396) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bumeráng (#249) | 1 | fűszertartó (#210) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 7 | kaja (#2) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 3 | nyílvessző (#108) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) |