Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 28. 12h:05' EZ A 279. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD 280. játékheted kezdete: márc. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: vv 88 178 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: v 208 1 0 | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 209 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
vv 243 | elmormolod a 243. varázslatot |
h 1398 328 | használod az 1398. tárgyat |
v 1 999 80 | elmormolod az 1. varázslatot |
tno 5 8 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
hu 258 1541 | hulladék: 258 1541 |
kb 128 39 | kiveszel a bankból a 128. tárgyat (39 darabot) |
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
ft 278 | támadod a 278. szörnyet |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a viharóriás testét. (7 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a viharóriás testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 34 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Szereztél 88 aranyat. 8 564 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 169, gyógyulás: 156, összesen: -13 ÉP}
fvh 32 | felt. varázslat haszn. 32 |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár testét. (7 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Ököllel súrolod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 216 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 19, gyógyulás: 121, összesen: +102 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 30 életpontot vesztettél. A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd drakón bal hátsó lábát. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a smaragd drakón testét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd drakón testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a smaragd drakón jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7 454 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 139, gyógyulás: 16, összesen: -123 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 56 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Sötétség Hercege gigászi alakját. (8 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a Sötétség Hercege gigászi alakját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Sötétség Hercege szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], 25 arany, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP] 9 744 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 852, sebződés: 174, gyógyulás: 138, összesen: -36 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősöreg góliát jobb lábát. (7 támadással 513 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Ököllel többször eltalálod az ősöreg góliát testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősöreg góliát óriási talpát. (8 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod az ősöreg góliát testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Az ősöreg góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 16 443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1444, sebződés: 311, gyógyulás: 348, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [367,8] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ében sziklatornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy alanori csatamén.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Mire felérsz, patakokban folyik rólad az izzadság. Kifújod magad, aztán bebújsz az ablakon. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy káoszbajnok!
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a káoszbajnok állatpofáját. (6 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszbajnok állatpofáját. (8 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a káoszbajnok nyakát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a káoszbajnok állatpofáját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A káoszbajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 805, sebződés: 120, gyógyulás: 163, összesen: +43 ÉP}
A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány drakón csontos pofáját. (8 támadással 613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Ököllel megpöccinted a márvány drakón jobb szárnyát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A márvány drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a márvány drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7 454 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 98, gyógyulás: 143, összesen: +45 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy energiapajzs varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró testét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi báró testét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel többször eltalálod a Notermanthi báró izmos testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Notermanthi báró sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi báró fejét. (5 támadással 336 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a Notermanthi báró jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 97 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP] és 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 13 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1065, sebződés: 260, gyógyulás: 26, összesen: -234 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi izmos testét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {HD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi bal lábát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 33, gyógyulás: 5, összesen: -28 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
v 198 370 63 | elmormolod a 198. varázslatot |
366 | 367 | 368 | 369 | |
7 | |
|
|
|
8 | |
|
|
|
9 | |
|
|
|
10 | |
|
|
|
11 | |
|
|
|
[370,63] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár testét. (8 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Ököllel csak érinted az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 216 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 19, gyógyulás: 137, összesen: +118 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 34 életpontot vesztettél. A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (50 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír drakón farkát. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel néhányszor súrolod a zafír drakón csontos pofáját. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír drakón fejét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a zafír drakón bal szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A zafír drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 7 454 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 166, gyógyulás: 17, összesen: -149 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Sötétség Hercege testét. (8 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Sötétség Hercege nyakát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 65 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Félrehajolsz, de a Sötétség Hercege karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy pszi kő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] 9 744 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 857, sebződés: 175, gyógyulás: 140, összesen: -35 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (82 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó küklopsz bal oldalát. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel megcsapod az albinó küklopsz jobb lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 5 243 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 285, gyógyulás: 155, összesen: -130 ÉP}
(Továbbmész...) [372,62] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy gejzírt. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő Thargodan mágus mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan mágus bal lábát. (8 támadással 581 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a Thargodan mágus testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. 36 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 193 életpontot vesztettél. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a Thargodan mágus jobb lábát. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ököllel súrolod a Thargodan mágus bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy manifeszt.nyúlvány. 9 626 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1012, sebződés: 385, gyógyulás: 202, összesen: -183 ÉP}
(Továbbmész...) [373,62] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ében sziklatornyot. Keletre nézve látsz egy áldozati oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy gejzír van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Banyapók. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 135 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Banyapók fejét. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Banyapók egyik lábát. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhányszor megcsapod a Banyapók testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A Banyapók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 616, sebződés: 238, gyógyulás: 21, összesen: -217 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (8 támadással 590 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 216 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 19, gyógyulás: 132, összesen: +113 ÉP}
Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (44 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd drakón jobb első lábát. (8 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a smaragd drakón testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször eltalálod a smaragd drakón csontos pofáját. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Ököllel meghorzsolod a smaragd drakón csontos pofáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A smaragd drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 7 454 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 155, gyógyulás: 153, összesen: -2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy energiapajzs mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró bal karját. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi báró testét. (7 támadással 397 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a Notermanthi báró kosfejét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Notermanthi báró sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 51 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a Notermanthi báró izmos testét. (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a Notermanthi báró izmos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 51 életpontot vesztettél. A Notermanthi báró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 fekete gyöngy, 11 arany, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 13 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 231, gyógyulás: 30, összesen: -201 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 105 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 67 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-16 támadás). A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (87 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel többször eltalálod a márvány sárkány fejét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a márvány sárkány óriási karmát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 47 életpontot vesztettél. A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 507, gyógyulás: 45, összesen: -462 ÉP}
ef 12 520 | energia fejlesztése 12 |
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
m 8 3 5 | mozogsz északra, délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [375,61] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A messzeségben füstoszlopot látsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy áldozati oltárt. Keletre nézve látsz egy sárkánybarlangot. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy áldozati oltár van. Nyugatra egy ében sziklatorony van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 304.]
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 19 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért |
NAGYOBB AGYPAJZS (120. PSZI KÉPESSÉG) A nagyobb agypajzs a mentális pajzs továbbfejlesztett változata. Használatakor egy teljes körre 7-el javulnak a mentális mentődobásaid, ez gyakorlatilag immunitást jelent a mentális támadásokra. Felrakása a P 120 paranccsal, 5 TVP-ért és 15 pszi pontért történik. Hatása nem adódik össze a mentális pajzzsal és az agyburokkal. |
MÁRVÁNY SÁRKÁNY (328. SZÖRNY) A havas hegycsúcsok között megbúvó, óriási sziklának tűnő márvány sárkányok mozdulatlanul lesnek áldozatukra, egy-egy arra járó óvatlan viharóriásra. Mozdulatlanságuk ellenére hihetetlenül gyorsak tudnak lenni: egyetlen csapás farkával vagy hatalmas állkapcsával, és az áldozat máris magatehetetlenül hever a földön. Hatalmasabb ellenfeleikkel szemben képesek bevetni lehelet fegyverüket, ha kitátják a pofájukat, olyan irtózatos fagyot képesek lehelni, amely minden élő szervezetet elpusztít. Egy sárkánnyal legfeljebb egy mágus képes szembeszállni, de persze a sárkánynak is megvannak a maga mágikus képességei. |
Erő: | 32 (42) | Szint: | 38 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 34 (43) | Támadás: | 51 (54) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 39 (52) | Védekezés: | 86 (93) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/38 év |
Egészség: | 29 (36) | Életpont: | 1183/1163 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 45 (56) | Varázspont: | 1493/10 | Pénz: | 5482 arany | Kép. pont: | 35 |
Tudatpont: | 89/82 | Pszi pont: | 193/34 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/15 | ökölvívás: | 37/43 (+6%) | szúrófegyverek: | 22/50 |
vágófegyverek: | 15/69 (+5%) | dobófegyverek: | 34/36 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << ököl (#28) (150%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (10 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
375,61 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 199,112 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 60, 58, 57, 65, 59, 90, 83, 89, 87, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/5 | Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/25 | 2. nyomkövetés: | 40/76 (+39%) | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 24/5 (+48%) | 5. csapdakészítés: | 36/3 (+8%) | 6. csapdaészlelés: | 13/71 |
7. gyógyítás: | 50/37 | 8. titkosírás: | 12/34 | 9. felderítés: | 23/34 |
10. szörnyidomítás: | 6/26 | 11. teológia: | 63/0 (+67%) | 12. taumaturgia: | 82/38 (+52%) |
13. szerencsejáték: | 1/83 | 14. versengés: | 6/0 | 15. harcművészetek: | 41/16 |
16. zene: | 9/14 | 17. szörnyismeret: | 21/82 | 18. pszi: | 32/90 (+90%) |
19. zárnyitás: | 25/21 | 20. vadászat: | 2/7 | 21. vitalitás: | 2/66 |
22. bányászat: | 31/65 (+13%) | 23. testépítés: | 2/88 (+109%) | 24. úszás: | 8/88 |
25. főzés: | 13/82 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 25 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés (5) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), élőholt tigris (#766), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt mágus (#175), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), quwarg lázhozó (#478), Toodrok Din (#503), sötét ölész (#314), Rém (#315) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 28 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (55,42,2) | sorvasztás (#102) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), háló (#186), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | pusztító végzet (#106) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | elektromos pajzs (#51) | >> | semlegesek (#989) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | jók (#990) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Az anyagi tér mellett az asztrálisat is uraljuk. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! |
3.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 82 TU. szükséges még: 28 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 869 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bűvös shuriken (#562) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 4 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
683 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | angyalok kesztyűje (#609) | |||
2 | aranytű (#272) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
16 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
38 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | 6 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vortex amulettje (#607) |
369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | 376 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|